الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كرنيهات المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=18733)

owkean 11-12-15 10:48 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
منتظرين الرد افادكم الله

الرحاله 11-12-21 11:56 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
لسة ما فيش رد

owkean 11-12-22 09:40 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ربنا يبعت لحنا لسه منتظرين الرد علي امكانيه اعتماد وزارد الداخليه لهذا الكرنيه لحمل الصوت

farouk 11-12-22 10:39 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 259023)
طيب يا جماعه احنا برضه عايزين نعرف الناس الغلبانه اللي في الصعيد دي هاتستفيد ايه تاني من الكرنيه غير انه ممكن يطلع ببندقيه او مسدس رش لاكن هو مصرح بيه من اي نوع لوزاره الداخليه عشان هنا في الصعيد تمشي بالنادق الالي يعرفوك من عيله محدش يكلمك تمشي بجرانوف محدش يكلمك تمشي بصوت تاخد اللي فيه النصيب ويتاخد منك ويقولك لازم تصريح من الداخليه بحمل سلاح صوت فا لو امكن انه يكتب في الكرنيه نوع السلاح المصرح بحمله ان امكن او اعتماد الكرنيه من وزاره الداخليه
وافيدونا جزاكم الله كل خير

فكرة حلوة اوى الاعتماد من وزاره الداخليه احييك

owkean 11-12-22 02:53 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farouk (المشاركة 264410)
فكرة حلوة اوى الاعتماد من وزاره الداخليه احييك

شاركوني في عرض الفكره علي ادارة المنتدي وهل يمكن من خلال هذا الكرنيه حمل السلاح الصوت ولا في مشاكل برضه للتهديد والترويع ولو اعتمدنا الكرنيهات من الداخليه هاينفع نمشي بيه ولا ايه

hany adeep 11-12-22 03:05 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
فكرة رائعة
اسمحوا لى بالا نضمام لكم

owkean 11-12-22 04:29 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
تشرفنا ياباشا والله

الادارة 11-12-23 04:04 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
طبقا للقانون مسدسات الصوت هي محدثات صوت ولا يلزم تصريح لحملها .

owkean 11-12-23 07:28 PM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الادارة (المشاركة 265497)
طبقا للقانون مسدسات الصوت هي محدثات صوت ولا يلزم تصريح لحملها .

بس ده بينا احنا لاكن مع الحكومه لو قولت كده هاتلبس 10000000 قضيه حتي بعد الثوره

الادارة 11-12-24 08:22 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
اذا فالمشكله بينكم وبين الحكومه :)

القناص1 11-12-24 08:33 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
ممكن نعرف ان شاء الله حانبدء امتىالموضوع ده وحانبعت الارقام الخاصه بكروت الشحن والبيانات فى رساله خاصه لمين من المشرفين ...تقبلوا مرورى

الادارة 11-12-24 08:40 AM

رد: كرنيهات المنتدى
 
سنقوم باغلاق هذا الموضوع وكتابه موضوع جديد موضح به الخطوات تفصيلاً .


الساعة الآن 06:51 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir