![]() |
رد: تجربة جميلة
اشكر حضرتك يا افندم وافهم وجهة نظرك
|
رد: تجربة جميلة
هو ايه اللى حصل لده كله انا مش شايف سبب للثورة دى
هو ساللك وحضرتك قلت انه غلط خلاص الموضوع خلص |
رد: تجربة جميلة
--------------------------------------------------------------------------------
على فكره انا مرخص سلاح وشلت خمس انولع من افضل الطبنجات يعني الموضوع ميهمنيش بس انا صعب علي الراجل اللي عايز حد يساعده و بنقله قوانين وبس يعني ممكن نقوله البديل يكون افض |
رد: تجربة جميلة
أسف مره تانيه لأستاذ كومباكت و انا مكنش قصدي حاجه خالص والله .. مع السلامه
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
الادارة وصية على المنتدى مش على الناس محدش قال للادارة تحاسب حد بس لو حد من الادارة شاف حاجة غلط لازم يقول خصوصا ان الغلط على المنتدى اللى هو حضرتك احد اعضاء ادارته |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
بتحصل غلطاتومن اعضاء قديمه كمان بس لازم نحاول الاول نفهم الناس بالراحه وزى مبقول لحضرتك مفيش سبب للثورة يا باشا الراجل اتأسف وخلاص الموضوع خلص واديكم خدوتنا بعيد عن الموضوع الاساسى والتجربه الجميله |
رد: تجربة جميلة
و الله انا فاهم كده و عامة حصل خير بس الواحد بيشوف حاجات كتير و بيحاول يحمي نفسه..... شكراا لحضرتك
|
رد: تجربة جميلة
حصل خير يا جماعة تفسير الموقف كان حد داخل لمحل اسلجة صيد وبيال صاحب المحل عندك طلق بلى مثلا هههههه فتوق رد فعل ذى ما يجبلك خيالك من صاحب المحل ههههه وفى الاخر الذبون يقول الراجل صاحب المحل رخم عليا ههههههه
|
رد: تجربة جميلة
يا جنرال الغراب بطبة ولا من غير هههههه
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
وصدقنى والله يا جنرال انا فمنطقتى وربنا بدخل البت من الساعه 3 العصر ومش بحب انزل غير لما اروح مشوار برا شبرا خالص لانى لو وقفت حقع فمليون مصيبه فمعلش اعذر اخواتك الصغيرين لما بيحاولوا يحموا نفسهم هو انا معاك انه غلط جدا ومتضمنش الناس تعمل ايه بالتعديل بس نحاسبهم ونفهمهم بالراحه بس قبل منحاسبهم نحاسب اللى سايب الانفلات الامنى لسه بياكل فالناس اسف على الاطاله ومشكور لتفهم الموقف |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
على اخلاقك وزى مبقولك وتابع مواضيع الجينرال حتلاقيه مش بيتاخر بمساعده بس هى 10 دقايق شيطان وراحت لحالها ههههههههههههه اسف لتدخلى وتقبلوا مرورى |
رد: تجربة جميلة
حصل خير يا بو
طمنى عليك , خفيت خالص من موضوع البندقية ولا لسه |
رد: تجربة جميلة
شكراا ........... ربنا يكرمك
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
بس للاسف بعد مالجرح لم اتفتح تانى النهارده مش عارف ليه بيقولوا عشان مكان خياطه قديمه بتبقى ضعيفه والله اعلم وانا حروح المستشفى الصبح عشان اشوف الحكايه جزاك الله خيرا اه ده انت فكرتنى لازم انام ههههههههههههههههههههههه تصبحوا على خير يا احلى منتدى واجدع ناس تحياتى |
رد: تجربة جميلة
................................
|
رد: تجربة جميلة
شكرا يا افندم
|
رد: تجربة جميلة
مع كامل احترامى وحبى لجميع الاعضاء الكرام ارجوا من المشرف الغاء المشاركات الاخيره وخاصه بعد تفهم الاخوه لحسن نوايا بعضهم البعض لان الموضوع مميز والصفحات الاخيره تزيد من الموضوع بلا فائده
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
فى حد هنا تبع الغراب اللى مات وﻻ ايه
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
خالص تحياتى اﻹمضاء: صائد الغراب ؛( |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
الباشا بلطجى وﻻ ايه ؟ |
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
.........................
|
رد: تجربة جميلة
صباح النور يا جنرال
|
رد: تجربة جميلة
اقتباس:
|
رد: تجربة جميلة
برجاء حذف الموضوع من قبل الادارة
|
رد: تجربة جميلة
انا أسف ان انا تدخلت في موضوع حضرتك ... و يا ريت لو حد يقوللي ازاي امسح مشاركاتي كلها يبقا تمام و اوعدك اني مش حتدخل في موضوعاتك مره اخري .... تحياتي للجميع
|
رد: تجربة جميلة
يا بروفسير الموضوع رائع جدا
|
رد: تجربة جميلة
حيوا معى الجنرال كومباكت صاحب الموضوع
|
رد: تجربة جميلة
صباح الفل يا جماعه
وصباح الفل يا محمد بيك وصباحالفل يا جنرال |
رد: تجربة جميلة
صباح النور يابو محمود
|
| الساعة الآن 01:19 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir