الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   تجربة جميلة (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=21989)

amirsting 12-02-15 10:46 PM

رد: تجربة جميلة
 
اشكر حضرتك يا افندم وافهم وجهة نظرك

pooforever_2010 12-02-15 10:47 PM

رد: تجربة جميلة
 
هو ايه اللى حصل لده كله انا مش شايف سبب للثورة دى
هو ساللك وحضرتك قلت انه غلط خلاص الموضوع خلص

البرماوي 12-02-15 10:47 PM

رد: تجربة جميلة
 
--------------------------------------------------------------------------------

على فكره انا مرخص سلاح وشلت خمس انولع من افضل الطبنجات يعني الموضوع ميهمنيش بس انا صعب علي الراجل اللي عايز حد يساعده و بنقله قوانين وبس يعني ممكن نقوله البديل يكون افض

Egyptian_Destroyer 12-02-15 10:47 PM

رد: تجربة جميلة
 
أسف مره تانيه لأستاذ كومباكت و انا مكنش قصدي حاجه خالص والله .. مع السلامه

Compact 12-02-15 10:49 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 311357)
يا باشا انا مش داخل اقول صح وغلط
انا داخل اهدى موقف بين اتنين اخوات مش اكتر
ومكنتش عارف انى حزعلك انا كمان كده
واقول لحضرتك حاجه
الادارة مش وصى على حد ولا بتحاسب حد كل واحد عارف الصح والغلط
الحلال بين والحرام بين
وشكرا

انا مش زعلان منك يا بو ولا زعلان من دستروير

الادارة وصية على المنتدى مش على الناس

محدش قال للادارة تحاسب حد بس لو حد من الادارة شاف حاجة غلط لازم يقول خصوصا ان الغلط على المنتدى اللى هو حضرتك احد اعضاء ادارته

Compact 12-02-15 10:50 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 311363)
أسف مره تانيه لأستاذ كومباكت و انا مكنش قصدي حاجه خالص والله .. مع السلامه

حصل خير يا دستروير و خلى بالك من نفسك و معلش يا ابنى انا خفت عليك زى والدك مش اكتر

pooforever_2010 12-02-15 10:51 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 311365)
انا مش زعلان منك يا بو ولا زعلان من دستروير

الادارة وصية على المنتدى مش على الناس

محدش قال للادارة تحاسب حد بس لو حد من الادارة شاف حاجة غلط لازم يقول خصوصا ان الغلط على المنتدى اللى هو حضرتك احد اعضاء ادارته

يا باشا والله طول النهار
بتحصل غلطاتومن اعضاء قديمه كمان
بس لازم نحاول الاول نفهم الناس بالراحه وزى مبقول لحضرتك مفيش سبب للثورة يا باشا الراجل اتأسف وخلاص الموضوع خلص
واديكم خدوتنا بعيد عن الموضوع الاساسى والتجربه الجميله

Egyptian_Destroyer 12-02-15 10:52 PM

رد: تجربة جميلة
 
و الله انا فاهم كده و عامة حصل خير بس الواحد بيشوف حاجات كتير و بيحاول يحمي نفسه..... شكراا لحضرتك

amirsting 12-02-15 10:53 PM

رد: تجربة جميلة
 
حصل خير يا جماعة تفسير الموقف كان حد داخل لمحل اسلجة صيد وبيال صاحب المحل عندك طلق بلى مثلا هههههه فتوق رد فعل ذى ما يجبلك خيالك من صاحب المحل ههههه وفى الاخر الذبون يقول الراجل صاحب المحل رخم عليا ههههههه

amirsting 12-02-15 10:54 PM

رد: تجربة جميلة
 
يا جنرال الغراب بطبة ولا من غير هههههه

pooforever_2010 12-02-15 10:55 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 311367)
حصل خير يا دستروير و خلى بالك من نفسك و معلش يا ابنى انا خفت عليك زى والدك مش اكتر

ايوة كده هو ده الجنيرال
وصدقنى والله يا جنرال
انا فمنطقتى وربنا بدخل البت من الساعه 3 العصر ومش بحب انزل غير لما اروح مشوار برا شبرا خالص
لانى لو وقفت حقع فمليون مصيبه فمعلش اعذر اخواتك الصغيرين لما بيحاولوا يحموا نفسهم
هو انا معاك انه غلط جدا ومتضمنش الناس تعمل ايه بالتعديل بس نحاسبهم ونفهمهم بالراحه
بس قبل منحاسبهم نحاسب اللى سايب الانفلات الامنى لسه بياكل فالناس
اسف على الاطاله ومشكور لتفهم الموقف

pooforever_2010 12-02-15 10:57 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 311370)
و الله انا فاهم كده و عامة حصل خير بس الواحد بيشوف حاجات كتير و بيحاول يحمي نفسه..... شكراا لحضرتك

ربنا يخليك ويجازيك خير
على اخلاقك وزى مبقولك
وتابع مواضيع الجينرال حتلاقيه مش بيتاخر بمساعده
بس هى 10 دقايق شيطان وراحت لحالها
ههههههههههههه
اسف لتدخلى وتقبلوا مرورى

Compact 12-02-15 10:58 PM

رد: تجربة جميلة
 
حصل خير يا بو

طمنى عليك , خفيت خالص من موضوع البندقية ولا لسه

Egyptian_Destroyer 12-02-15 10:58 PM

رد: تجربة جميلة
 
شكراا ........... ربنا يكرمك

pooforever_2010 12-02-15 11:00 PM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 311377)
حصل خير يا بو

طمنى عليك , خفيت خالص من موضوع البندقية ولا لسه

الحمد لله يا باشا
بس للاسف بعد مالجرح لم اتفتح تانى النهارده
مش عارف ليه بيقولوا عشان مكان خياطه قديمه بتبقى ضعيفه والله اعلم
وانا حروح المستشفى الصبح عشان اشوف الحكايه
جزاك الله خيرا
اه ده انت فكرتنى لازم انام
ههههههههههههههههههههههه


تصبحوا على خير يا احلى منتدى واجدع ناس
تحياتى

Compact 12-02-15 11:03 PM

رد: تجربة جميلة
 
................................

amirsting 12-02-15 11:09 PM

رد: تجربة جميلة
 
شكرا يا افندم

sadaany 12-02-16 02:07 AM

رد: تجربة جميلة
 
مع كامل احترامى وحبى لجميع الاعضاء الكرام ارجوا من المشرف الغاء المشاركات الاخيره وخاصه بعد تفهم الاخوه لحسن نوايا بعضهم البعض لان الموضوع مميز والصفحات الاخيره تزيد من الموضوع بلا فائده

Compact 12-02-16 02:19 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 311517)
مع كامل احترامى وحبى لجميع الاعضاء الكرام ارجوا من المشرف الغاء المشاركات الاخيره وخاصه بعد تفهم الاخوه لحسن نوايا بعضهم البعض لان الموضوع مميز والصفحات الاخيره تزيد من الموضوع بلا فائده

و عشان كده حذفت كل مشاركاتى فى موضوع رابطة الايكول فولجا اللى كنت عامله قبل كده ... لتشويه الموضوع من قبل بعض الاعضاء

TRIGGER 12-02-16 05:53 AM

رد: تجربة جميلة
 
فى حد هنا تبع الغراب اللى مات وﻻ ايه

TRIGGER 12-02-16 06:05 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsting (المشاركة 311373)
يا جنرال الغراب بطبة ولا من غير هههههه


خالص تحياتى

اﻹمضاء: صائد الغراب ؛(

TRIGGER 12-02-16 06:15 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرماوي (المشاركة 311333)
يعني اقصدك اني مش محترم انا برضو ممكن ارد رد مش كويس بس كل واحد بيعمل باصله


الباشا بلطجى وﻻ ايه ؟

Compact 12-02-16 06:18 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 311659)
الباشا بلطجى وﻻ ايه ؟

الباشا اعتذر و حصل خير

قناص الظلم 12-02-16 06:21 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرماوي (المشاركة 311320)
ايه ياعم كومباكت انت مش عايز حد يشيل سلاح خالص في مصر كل واحد مايسال على حاجه تطلعله قانون

مهندس احمد - كلام الجنرال صحيح وحضرتك بما ان معك السلاح المرخص هزا يجب ان تكون على درايه كامله طبعا بالقوانين - 17 سنه قاصر فى القانون ومن يبيع له اى سلاح سيتسبب فى ضرر كبير له بدون زكر ما سيحدث وانا احترم هزا الكلام لانه صحيح قانونا وثانيا برجاء عدم التحدث بهزا الاسلوب وانا عن نفسيى لا اجاوب على اى شىء لمن هم اصغر منى سنا ثالثا يجب ان اتكلم باسلوب مناسب لان من اتحدث معه من الممكن ان يكبرنى فى السن - اطالب الاداره بحزف هزا الكلام والاسلوب غير اللائق واطالب المهندس احمد بالاعتزار

Compact 12-02-16 06:41 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرماوي (المشاركة 311348)
على فكره انا مرخص سلاح وشلت خمس انولع من افضل الطبنجات يعني الموضوع ميهمنيش بس انا صعب علي الراجل اللي عايز حد يساعده و بنقله قوانين وبس يعني ممكن نقوله البديل يكون افضل..... بعتذر للاستاذ كومباكت

الراجل اعتذر اهه خلاص يا جماعة و حصل خير

Compact 12-02-16 06:42 AM

رد: تجربة جميلة
 
.........................

قناص الظلم 12-02-16 07:47 AM

رد: تجربة جميلة
 
صباح النور يا جنرال

قناص الظلم 12-02-16 07:50 AM

رد: تجربة جميلة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 311668)
الراجل اعتذر اهه خلاص يا جماعة و حصل خير

الحمد لله دا الصح يابشمهندس تحياتى

Compact 12-02-16 09:01 AM

رد: تجربة جميلة
 
برجاء حذف الموضوع من قبل الادارة

Egyptian_Destroyer 12-02-16 11:01 PM

رد: تجربة جميلة
 
انا أسف ان انا تدخلت في موضوع حضرتك ... و يا ريت لو حد يقوللي ازاي امسح مشاركاتي كلها يبقا تمام و اوعدك اني مش حتدخل في موضوعاتك مره اخري .... تحياتي للجميع

علي سيف 12-02-18 12:52 PM

رد: تجربة جميلة
 
يا بروفسير الموضوع رائع جدا

قناص الظلم 12-02-19 04:25 AM

رد: تجربة جميلة
 
حيوا معى الجنرال كومباكت صاحب الموضوع

kefafy 12-02-19 07:18 AM

رد: تجربة جميلة
 
صباح الفل يا جماعه
وصباح الفل يا محمد بيك
وصباحالفل يا جنرال

قناص الظلم 12-02-19 07:22 AM

رد: تجربة جميلة
 
صباح النور يابو محمود


الساعة الآن 01:19 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir