![]() |
رد: قهوة المنتدى
خليهم 2
انا عازم القناص ده حبيبى ياه انت بيضتم القهوة ههههههههههه بقالى كتير مجتش شكلها لاعبه معاكم شفت يا عم محمد النق بدأ ههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
تسجيل دخوووووووووووووووووووووووووووووووووول واحلى طقم شاي للقناص ومحمد سعيد باشا وعندك 2 على بوستة والطوابع براااااااااااااااااااااا و واحد ضومنة ياريت تبطل قر على القهوة ياعم انت http://www.bh30.com/vb3/images/ns/Angry_2.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Victory.gif http://www.kaizuland.com/vb/attachme...1&d=1313192286 http://img.alibaba.com/photo/2268658...set_Domino.jpg |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
لا لا لا انا حبعت اجيب الواد فتله يمشى القهوة ههههههههههههههههههه عامل ايه يا محمد باشا تحياتى |
رد: قهوة المنتدى
تسجيل دخوول
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
محمد بيه اشرقت الأنوار والله وعلى فتلة انا مشيته من اول ماخدت القهوة لحسابيhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/after_boom049.png بقولك ايه انا عازمك على الغداء http://files2.fatakat.com/2011/7/13119887598974.jpg وتحياتي لك....http://www.bh30.com/vb3/images/ns/biaoqing_013.png |
رد: قهوة المنتدى
ولد يتيما .... عاش عظيما...... مات كريما........ ذاك سيد الخلق (محمد) صل الله عليه وسلم |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
السحلب كان خلصان ولسة جايبين منه النهاردة وعندك واحد سحلب فتلة للقناص الكبير والحساب عند محمد سعيد......ههههههههههه دبسني شكرا http://www.gaanaa.net/up/uploads/ima...b7412f77ff.jpg |
رد: قهوة المنتدى
ارسو على حاجة بقى اول حاجة قولتو اتنين شاي وضمنة ودلوقتي سحلب وبعدها بقو اتنين يجدعان ده مال ناس ههههههههههههههههههههههههههههههههه ومسدس الصوت اهو اي خدمه http://files2.fatakat.com/2011/10/13184606209698.jpg |
رد: قهوة المنتدى
السلاااااااام عليكم يا جدعااااااان
وموضوع الشاااااات فكره جباره وكان نفسى فيها من زمان ياريت الاداره تعملها حتضيف كتير للمنتدى و زياده التعارف بين الاعضاء و ايه القهوه مش مرشوشه ليه النهارده واحد سحلب فواكهه وساندوشت حواوشى معلش جيت متأخر |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
اهلا اهلا اهلا اشرقت الأنوار يا سعادة الباشا والله الفكرة اتكلمنا فيها كتير والأستاذ هشام قال هايضيفها وبشكل اكيد لكن ولا اي حاجة....! على العموم القهوة مفتوحة للأعضاء في كل وقت لمناقشة اي مواضيع وللأستراحة طبعا وشرفتني بمرورك على القهوة واحلى سحلب فواكه مع اطعم حواوشي اسكندراني http://www.onislam.net/arabic/oimedi...08_2011_01.jpg http://www.afkar.co.il/articles/User...731/sahlab.jpg |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
بس شويه سحلب عجب يا تيمو - تسلم ايدك
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
حبيبي والله بس ايه رأيك في الطبنجة ههههههههههههههههههههههههه كلنا كان لينا ذكريات معاها |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
وان شاء الله موضوع الدردشه ده يتعمل يا اما نعمل مظاهرات بقى والشعب يريد دردشه للمنتدى |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
حبيبي انت تامرني وان شاء الله حد يستجيب ويعملنا دردشة |
رد: قهوة المنتدى
تسجيل دخووووووووووووووول من بدري والموجود يسجل وياخد واحد فرابتشينو او بوريو او سنابون على حساب القهوة |
رد: قهوة المنتدى
|
رد: قهوة المنتدى
وربنا عارف انك انت اللي هاتدخل ههههههههههههههههههههههههه حبيبي يامحمد بيه واحلا واحد فرابتشينو كاراميل لسعادتك http://hadeelq8.files.wordpress.com/...9/img_0528.jpg |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
حبيبي يامحمد |
رد: قهوة المنتدى
ماتعرفني بـسعادتك اكتر يا محمد بيه
|
رد: قهوة المنتدى
|
رد: قهوة المنتدى
انا جيت اشرب شاى
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
حبيبي والله نورت القهوة وقبل المشاريب ماتنزل عرفني بحضرتك والشاي عندي |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
وعاوز تمسك مكانى انت عارف تدور القهوه لما تمسك مكانى انت حتتحبس قريب بسبب الفنجره دى وحنعملك جمعيه عشان المعلم محبوس وعاوز فلوس هههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
احنا من عين شمس يعني عندنا كهربا باللمس والمعلم اتحبس عشان اتقفش بـ2كيلو بانيه من كنتاكي ايوة... وبالنسبة لأني عايز امسك مكانك....النبي مسكني يوم واحد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حبيبي ياكبير وعايز اشوفك بكرا |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
بالراحه بس لحسن الساعه 12 وممكن ركبى تخبط على الجيران تصحيهم |
رد: قهوة المنتدى
كل واحد يقعد على كرسيه ومش عاوزين شبطه .... محدش سال عليا
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اوبا
محمد باشا الصعيدى وصل يا بختك يا تيمو جالك اللى حيرحمك منى |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
خلاص يا محمد باشا عندى دى اقعد كده وصلى على النبى اشرب حاجة سخنه .. وانت يا عم تيمو شيل اللى ادلق قدامك ده انت خفت كده ليه هو الراجل كلمك ولا انت معاك ممنوعات ...... اه
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههه بس انا عاوز فرخه مشويه قبل الشرب وعلى حساب تيمو ايه رايك يا عم محمد كل ماجى اعمل نمرة عشان مدفعش حاجه ههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
اقتباس:
انا راضي حكمك ينفع اللي بيعمله محمد سعيد بيه عايز كل يوم يشرب 5شاي و3قهوة ده غير 33 حجر قص و2 حواوشي وكل ده على حساب القهوة بحجة ان القهوة في القسم بتاعه واحلا واحد اسبريسو مظبوط لسعادتك http://38.121.76.242/memoadmin/media//_new_coffee2.jpg اقتباس:
تشرفنا ياكبير واحلا سينابون مع كابتشينو بندق على حساب البووووووووووووووhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Ekk.gif http://www.cinnabon-egypt.com/images/cinnabon-fun.jpghttp://www.baddawi.com/forum/uploade...1260907143.jpg |
رد: قهوة المنتدى
و عندك واحد قهوة تركى مع حجر تفاح
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
وربنا انت ظالم لانى بشرب خوخ مش قص وبعدين دى ارضيه يا معلم مشواخد كهربا من القسم عندى واقولك على حاجه دى بلطجه الحريه واللى عندك اعمله ههههههههههههههههههههههههههههه لما نشوف عين شمس ولا شبرا هههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
شوف يا عم تيمو من الاخر هات الفرخة اللى الراجل ده عاوزها واشترى نفسك .. هات ودنك (( الراجل ده هو اللى حبس صاحب القهوة )) انا عارفه شرانى ... افتح له حساب على النوته .... نظم نفسك بقى
|
| الساعة الآن 08:12 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir