الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   قهوة المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22831)

pooforever_2010 12-02-15 03:25 PM

رد: قهوة المنتدى
 
خليهم 2
انا عازم القناص ده حبيبى
ياه انت بيضتم القهوة
ههههههههههه
بقالى كتير مجتش
شكلها لاعبه معاكم
شفت يا عم محمد النق بدأ
ههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-02-16 04:53 PM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخوووووووووووووووووووووووووووووووووول


واحلى طقم شاي للقناص ومحمد سعيد باشا

وعندك 2 على بوستة والطوابع براااااااااااااااااااااا


و واحد ضومنة


ياريت تبطل قر على القهوة ياعم انت http://www.bh30.com/vb3/images/ns/Angry_2.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Victory.gif



http://www.kaizuland.com/vb/attachme...1&d=1313192286


http://img.alibaba.com/photo/2268658...set_Domino.jpg

pooforever_2010 12-02-16 04:55 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 312244)
تسجيل دخوووووووووووووووووووووووووووووووووول


واحلى طقم شاي للقناص ومحمد سعيد باشا

وعندك 2 على بوستة والطوابع براااااااااااااااااااااا


و واحد ضومنة


ياريت تبطل قر على القهوة ياعم انت http://www.bh30.com/vb3/images/ns/angry_2.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/victory.gif



http://www.kaizuland.com/vb/attachme...1&d=1313192286


http://img.alibaba.com/photo/2268658...set_domino.jpg

يا عم انت فين الناس مستنيه طلبان من امبارح
لا لا لا
انا حبعت اجيب الواد فتله يمشى القهوة
ههههههههههههههههههه
عامل ايه يا محمد باشا
تحياتى

mido axis 12-02-16 10:13 PM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخوول

Timo Jean 12-02-17 02:09 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 312247)
يا عم انت فين الناس مستنيه طلبان من امبارح
لا لا لا
انا حبعت اجيب الواد فتله يمشى القهوة
ههههههههههههههههههه
عامل ايه يا محمد باشا
تحياتى

محمد بيه اشرقت الأنوار والله

وعلى فتلة انا مشيته من اول ماخدت القهوة لحسابيhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/after_boom049.png

بقولك ايه

انا عازمك على الغداء

http://files2.fatakat.com/2011/7/13119887598974.jpg

وتحياتي لك....http://www.bh30.com/vb3/images/ns/biaoqing_013.png

Timo Jean 12-02-17 02:18 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ولد يتيما ....

عاش عظيما......

مات كريما........

ذاك سيد الخلق (محمد) صل الله عليه وسلم

قناص الظلم 12-02-17 02:25 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 310975)
خليهم 2
انا عازم القناص ده حبيبى
ياه انت بيضتم القهوة
ههههههههههه
بقالى كتير مجتش
شكلها لاعبه معاكم
شفت يا عم محمد النق بدأ
ههههههههههههههههههههههه

يدوم الواجب يابو سعيد ربنا يخليك لينا :)

قناص الظلم 12-02-17 02:28 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Timo Jean (المشاركة 312244)
تسجيل دخوووووووووووووووووووووووووووووووووول


واحلى طقم شاي للقناص ومحمد سعيد باشا

وعندك 2 على بوستة والطوابع براااااااااااااااااااااا


و واحد ضومنة


ياريت تبطل قر على القهوة ياعم انت http://www.bh30.com/vb3/images/ns/Angry_2.gifhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Victory.gif

http://www.kaizuland.com/vb/attachme...1&d=1313192286


http://img.alibaba.com/photo/2268658...set_Domino.jpg

يا عم تيمو احنا طلبين سحلب :mad: عندك واحده

قناص الظلم 12-02-17 02:32 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 310973)
واحد سحلب ودومنه يا تيمو:)

اهو - انا قلت شاى :confused: خليهم اتنين سحلب بالفواكه اكراما لابو سعيد - وابعت مسدس صووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووو ت عالسريعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع عععععععععععععععععععععععععع;)

Timo Jean 12-02-17 02:35 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 312911)
يا عم تيمو احنا طلبين سحلب :mad: عندك واحده

السحلب كان خلصان ولسة جايبين منه النهاردة



وعندك واحد سحلب فتلة للقناص الكبير

والحساب عند محمد سعيد......ههههههههههه

دبسني شكرا


http://www.gaanaa.net/up/uploads/ima...b7412f77ff.jpg

Timo Jean 12-02-17 02:38 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ارسو على حاجة بقى اول حاجة قولتو اتنين شاي وضمنة ودلوقتي سحلب وبعدها بقو اتنين


يجدعان ده مال ناس

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


ومسدس الصوت اهو اي خدمه


http://files2.fatakat.com/2011/10/13184606209698.jpg

ledos 12-02-17 02:52 PM

رد: قهوة المنتدى
 
السلاااااااام عليكم يا جدعااااااان
وموضوع الشاااااات فكره جباره وكان نفسى فيها من زمان ياريت الاداره تعملها حتضيف كتير للمنتدى و زياده التعارف بين الاعضاء

و ايه القهوه مش مرشوشه ليه النهارده

واحد سحلب فواكهه وساندوشت حواوشى
معلش جيت متأخر

Timo Jean 12-02-17 02:58 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ledos (المشاركة 312938)
السلاااااااام عليكم يا جدعااااااان
وموضوع الشاااااات فكره جباره وكان نفسى فيها من زمان ياريت الاداره تعملها حتضيف كتير للمنتدى و زياده التعارف بين الاعضاء

و ايه القهوه مش مرشوشه ليه النهارده

واحد سحلب فواكهه وساندوشت حواوشى
معلش جيت متأخر


اهلا اهلا اهلا

اشرقت الأنوار يا سعادة الباشا

والله الفكرة اتكلمنا فيها كتير والأستاذ هشام قال هايضيفها وبشكل اكيد لكن ولا اي حاجة....!

على العموم القهوة مفتوحة للأعضاء في كل وقت لمناقشة اي مواضيع وللأستراحة طبعا

وشرفتني بمرورك على القهوة

واحلى سحلب فواكه مع اطعم حواوشي اسكندراني

http://www.onislam.net/arabic/oimedi...08_2011_01.jpg

http://www.afkar.co.il/articles/User...731/sahlab.jpg

قناص الظلم 12-02-17 03:00 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Timo Jean (المشاركة 312924)
ارسو على حاجة بقى اول حاجة قولتو اتنين شاي وضمنة ودلوقتي سحلب وبعدها بقو اتنين


يجدعان ده مال ناس

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


ومسدس الصوت اهو اي خدمه


http://files2.fatakat.com/2011/10/13184606209698.jpg

هو المسدس دا - لسه بيتباع:eek: دا لو زكريات جميله معايا - ياعم انا ماطلبتش شاى انا من الاول عايز سحلب

قناص الظلم 12-02-17 03:02 PM

رد: قهوة المنتدى
 
بس شويه سحلب عجب يا تيمو - تسلم ايدك

Timo Jean 12-02-17 03:05 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 312945)
بس شويه سحلب عجب يا تيمو - تسلم ايدك


حبيبي والله

بس ايه رأيك في الطبنجة

ههههههههههههههههههههههههه

كلنا كان لينا ذكريات معاها

ledos 12-02-17 03:06 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 312941)

اهلا اهلا اهلا

اشرقت الأنوار يا سعادة الباشا

والله الفكرة اتكلمنا فيها كتير والأستاذ هشام قال هايضيفها وبشكل اكيد لكن ولا اي حاجة....!

على العموم القهوة مفتوحة للأعضاء في كل وقت لمناقشة اي مواضيع وللأستراحة طبعا

وشرفتني بمرورك على القهوة

واحلى سحلب فواكه مع اطعم حواوشي اسكندراني

http://www.onislam.net/arabic/oimedi...08_2011_01.jpg

http://www.afkar.co.il/articles/user...731/sahlab.jpg

الف شكر يا كبيير عالسحلب والحواوشى
وان شاء الله موضوع الدردشه ده يتعمل
يا اما نعمل مظاهرات بقى والشعب يريد دردشه للمنتدى

Timo Jean 12-02-17 03:33 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ledos (المشاركة 312949)
الف شكر يا كبيير عالسحلب والحواوشى
وان شاء الله موضوع الدردشه ده يتعمل
يا اما نعمل مظاهرات بقى والشعب يريد دردشه للمنتدى

حبيبي انت تامرني وان شاء الله حد يستجيب ويعملنا دردشة

Timo Jean 12-02-20 03:54 AM

رد: قهوة المنتدى
 
تسجيل دخووووووووووووووول من بدري

والموجود يسجل وياخد واحد فرابتشينو او بوريو او سنابون على حساب القهوة

pooforever_2010 12-02-20 04:01 AM

رد: قهوة المنتدى
 
http://im19.gulfup.com/2012-02-20/1329706885251.gif

Timo Jean 12-02-20 04:11 AM

رد: قهوة المنتدى
 
وربنا عارف انك انت اللي هاتدخل

ههههههههههههههههههههههههه

حبيبي يامحمد بيه

واحلا واحد فرابتشينو كاراميل لسعادتك

http://hadeelq8.files.wordpress.com/...9/img_0528.jpg

pooforever_2010 12-02-20 04:14 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Timo Jean (المشاركة 315191)
وربنا عارف انك انت اللي هاتدخل

ههههههههههههههههههههههههه

حبيبي يامحمد بيه

واحلا واحد فرابتشينو كاراميل لسعادتك

http://hadeelq8.files.wordpress.com/...9/img_0528.jpg

حبيبي يامحمد

Timo Jean 12-02-20 04:18 AM

رد: قهوة المنتدى
 
ماتعرفني بـسعادتك اكتر يا محمد بيه

pooforever_2010 12-02-20 04:23 AM

رد: قهوة المنتدى
 
http://im19.gulfup.com/2012-02-20/1329706885152.gif

mido axis 12-02-29 11:02 PM

رد: قهوة المنتدى
 
انا جيت اشرب شاى

Timo Jean 12-02-29 11:04 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 322708)
انا جيت اشرب شاى


حبيبي والله نورت القهوة

وقبل المشاريب ماتنزل عرفني بحضرتك

والشاي عندي

pooforever_2010 12-02-29 11:07 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322711)

حبيبي والله نورت القهوة

وقبل المشاريب ماتنزل عرفني بحضرتك

والشاي عندي

على حسابك
وعاوز تمسك مكانى انت عارف تدور القهوه لما تمسك مكانى
انت حتتحبس قريب بسبب الفنجره دى



وحنعملك جمعيه عشان المعلم محبوس وعاوز فلوس
هههههههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-02-29 11:12 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322717)
على حسابك
وعاوز تمسك مكانى انت عارف تدور القهوه لما تمسك مكانى
انت حتتحبس قريب بسبب الفنجره دى



وحنعملك جمعيه عشان المعلم محبوس وعاوز فلوس
هههههههههههههههههههههههههههه

لا لا لا الدخلة دي مش علينا
احنا من عين شمس يعني عندنا كهربا باللمس


والمعلم اتحبس عشان اتقفش بـ2كيلو بانيه من كنتاكي

ايوة...

وبالنسبة لأني عايز امسك مكانك....النبي مسكني يوم واحد

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي ياكبير وعايز اشوفك بكرا

pooforever_2010 12-02-29 11:17 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322725)


لا لا لا الدخلة دي مش علينا
احنا من عين شمس يعني عندنا كهربا باللمس


والمعلم اتحبس عشان اتقفش بـ2كيلو بانيه من كنتاكي

ايوة...

وبالنسبة لأني عايز امسك مكانك....النبي مسكني يوم واحد

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبي ياكبير وعايز اشوفك بكرا

حصلنا الرعب والتهديد
بالراحه بس لحسن الساعه 12 وممكن ركبى تخبط على الجيران تصحيهم

الرحاله 12-02-29 11:19 PM

رد: قهوة المنتدى
 
كل واحد يقعد على كرسيه ومش عاوزين شبطه .... محدش سال عليا

Timo Jean 12-02-29 11:20 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322728)
حصلنا الرعب والتهديد
بالراحه بس لحسن الساعه 12 وممكن ركبى تخبط على الجيران تصحيهم

ماهو ينفع يعني الدخلة اللي دخلتها عليا في القهوة انا قولت ضرايب ولا حماية المستهلك


هههههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-02-29 11:20 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اوبا
محمد باشا الصعيدى وصل

يا بختك يا تيمو جالك اللى حيرحمك منى

mido axis 12-02-29 11:21 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322717)
على حسابك
وعاوز تمسك مكانى انت عارف تدور القهوه لما تمسك مكانى
انت حتتحبس قريب بسبب الفنجره دى



وحنعملك جمعيه عشان المعلم محبوس وعاوز فلوس
هههههههههههههههههههههههههههه

طالما على حسابك نبقى نشوف اى حاجة تانية :dغير الشاى

mido axis 12-02-29 11:24 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322711)

حبيبي والله نورت القهوة

وقبل المشاريب ماتنزل عرفني بحضرتك

والشاي عندي

هو تحقيق يعنى عشان هشرب كوباية شاى ههههههههه انا محمد 17 سنة من حلون و مصرالقديمة و انا غيرت و مش هشرب شاى طالما على حساب البو و فى ثانوية عامة

الرحاله 12-02-29 11:24 PM

رد: قهوة المنتدى
 
خلاص يا محمد باشا عندى دى اقعد كده وصلى على النبى اشرب حاجة سخنه .. وانت يا عم تيمو شيل اللى ادلق قدامك ده انت خفت كده ليه هو الراجل كلمك ولا انت معاك ممنوعات ...... اه

pooforever_2010 12-02-29 11:28 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322737)
خلاص يا محمد باشا عندى دى اقعد كده وصلى على النبى اشرب حاجة سخنه .. وانت يا عم تيمو شيل اللى ادلق قدامك ده انت خفت كده ليه هو الراجل كلمك ولا انت معاك ممنوعات ...... اه

خلاص تنزل المرة دى
ههههههههههههههههههههههههه


بس انا عاوز فرخه مشويه قبل الشرب وعلى حساب تيمو




ايه رايك يا عم محمد كل ماجى اعمل نمرة عشان مدفعش حاجه

ههههههههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-02-29 11:28 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322729)
كل واحد يقعد على كرسيه ومش عاوزين شبطه .... محدش سال عليا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322737)
خلاص يا محمد باشا عندى دى اقعد كده وصلى على النبى اشرب حاجة سخنه .. وانت يا عم تيمو شيل اللى ادلق قدامك ده انت خفت كده ليه هو الراجل كلمك ولا انت معاك ممنوعات ...... اه

محمد بيه اشرقت الأنوار والله

انا راضي حكمك

ينفع اللي بيعمله محمد سعيد بيه

عايز كل يوم يشرب 5شاي و3قهوة ده غير 33 حجر قص و2 حواوشي وكل ده على حساب القهوة بحجة ان القهوة في القسم بتاعه

واحلا واحد اسبريسو مظبوط لسعادتك

http://38.121.76.242/memoadmin/media//_new_coffee2.jpg

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 322736)
هو تحقيق يعنى عشان هشرب كوباية شاى ههههههههه انا محمد 17 سنة من حلون و مصرالقديمة و انا غيرت و مش هشرب شاى طالما على حساب البو و فى ثانوية عامة


تشرفنا ياكبير واحلا سينابون مع كابتشينو بندق على حساب البووووووووووووووhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Ekk.gif
http://www.cinnabon-egypt.com/images/cinnabon-fun.jpghttp://www.baddawi.com/forum/uploade...1260907143.jpg


ahmed6394 12-02-29 11:30 PM

رد: قهوة المنتدى
 
و عندك واحد قهوة تركى مع حجر تفاح

pooforever_2010 12-02-29 11:31 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322744)



محمد بيه اشرقت الأنوار والله

انا راضي حكمك

ينفع اللي بيعمله محمد سعيد بيه

عايز كل يوم يشرب 5شاي و3قهوة ده غير 33 حجر قص و2 حواوشي وكل ده على حساب القهوة بحجة ان القهوة في القسم بتاعه

http://www.bh30.com/vb3/images/ns/ekk.gif


وربنا انت ظالم لانى بشرب خوخ مش قص


وبعدين دى ارضيه يا معلم مشواخد كهربا من القسم عندى

واقولك على حاجه دى بلطجه الحريه
واللى عندك اعمله
ههههههههههههههههههههههههههههه


لما نشوف عين شمس ولا شبرا
هههههههههههه

الرحاله 12-02-29 11:33 PM

رد: قهوة المنتدى
 
شوف يا عم تيمو من الاخر هات الفرخة اللى الراجل ده عاوزها واشترى نفسك .. هات ودنك (( الراجل ده هو اللى حبس صاحب القهوة )) انا عارفه شرانى ... افتح له حساب على النوته .... نظم نفسك بقى


الساعة الآن 08:12 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir