الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23295)

قناص الظلم 12-02-10 10:41 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
3 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306137)
كان بيروح الكوربة :)

انا من شارع اسكندريه وكنا دايما نروح عند نادى الشمس مكان تجمع الموتسكلات فممكن نكون عارفين بعض شكلا حتى ايه رئيك فى مكنه خالى الهولندى ياجنرال هى موديلها قديم بس طراز نادر ودى الى موجوده فى مصر تى تى ار 600 ودى الاكس تى ال600 الى كانت معايا بس دى صوره مش هى بتاعتى بس كانت نفس اللون والشكل

Compact 12-02-10 10:43 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اعتقد ان الياماها 600 هو نمرة 1 حاليا فى التريلا فى مصر

ahmedmh_ali 12-02-10 10:44 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
و السونى أريكسون جامد بردة ..

kefafy 12-02-10 10:45 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 306153)
و السونى أريكسون جامد بردة ..

لا لا لا
مفيش بعد السامسونج جالاكسى 2
تفتكر فيه منه تيربو شارجر ؟

ahmedmh_ali 12-02-10 10:46 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
لا بس بينزلة من النت ...

Compact 12-02-10 10:48 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 306153)
و السونى أريكسون جامد بردة ..

و الضنا غالى

قناص الظلم 12-02-10 10:49 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 306152)
اعتقد ان الياماها 600 هو نمرة 1 حاليا فى التريلا فى مصر

سمعت ان راحت عليه شويه لان كله بيشترى كى تى ام لكن حلاوته قطع غياره كتير وبعض قطع الدى تى بتركب عليه واسعارها رخيصه ومتوفره يابانى وتايوانى

kefafy 12-02-10 10:50 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
داونلووووووود
الناس دى ملها دول فى حاله عشق وغرام فى المتوسيكلات
ههههههههههه
ربنا يزيدهم من علمه يارب
وتحياتى ليك يحمد بيك
استاذنكم بقا احسن الصلاة خلاص بتوقيت البحر الاحمر

Compact 12-02-10 10:51 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
حى على الصلاة

ahmedmh_ali 12-02-10 10:53 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy (المشاركة 306164)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
داونلووووووود
الناس دى ملها دول فى حاله عشق وغرام فى المتوسيكلات
ههههههههههه
ربنا يزيدهم من علمه يارب
وتحياتى ليك يحمد بيك
استاذنكم بقا احسن الصلاة خلاص بتوقيت البحر الاحمر

يعنى مش بيتكلموا فى البيتزا ؟؟

قناص الظلم 12-02-10 10:53 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 306153)
و السونى أريكسون جامد بردة ..

انا معايا الكاتيل فييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووو:p

ahmedmh_ali 12-02-10 10:55 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
هههههههههههههههههههههه

قناص الظلم 12-02-10 10:56 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
لسه القران الكريم بيقرىء عندنا نستودعكم الله تقبل الله منكم جميعا

ahmedmh_ali 12-02-10 10:56 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اللهم أمين ، على الصلاة بقى مش على البلاى أستيشن أحنا كبرنا يا جماعه على الحاجات دى ...

قناص الظلم 12-02-10 10:57 AM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Compact (المشاركة 306165)
حى على الصلاة

تقبل الله ياجنرال

محمد حسام 12-02-10 12:45 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
بيم الله مشاء الله حاجه محترمه جدا من شخص محترم تدل على نبل الموهبه واصولها داخله فتحيه للذوق العظيم

قناص الظلم 12-02-10 12:58 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسام (المشاركة 306194)
بيم الله مشاء الله حاجه محترمه جدا من شخص محترم تدل على نبل الموهبه واصولها داخله فتحيه للذوق العظيم

بارك الله فيك يا استاز محمد حسام دايما سباق فى الزوق والكلام الجميل ربنا يقدرنا على رد جمايلك وتحيه لسيادتك ومواضيعك الرائعه

قناص الظلم 12-02-10 01:00 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 306172)
هههههههههههههههههههههه

انا فعلا تلفونى الكتيل فيو مابهزرش:)

NEW_Year 12-02-10 07:25 PM

رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
 
هههههههههههههههههههههه


الساعة الآن 12:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir