الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

ahmed yasser 12-03-06 02:41 AM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib (المشاركة 326375)
عماااال أدور على اللى حضرتك قصدك عليه ده ملقتوش ,,,, شكله بقى من النوادر الكتييير اللى فى حياتنا
شكراااااااااا لمرورك

العفو ياباشا والقفل دا موجود عند معظم بتوع كماليات السيارات وموجود فى كارفور وبيكون شبه العكاز وبتهيالى عملى كمان اكتر لان دا لازم عشان تحطو تنزل تحت وتقفله او تفتحه انما التانى بيتفتح بالمفتاح من فوق على طول من غير ماتتعب نفسك

Angel 12-03-06 08:31 AM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
الفكرة جميلة و مصرية ههههههههههههههههه

بس الادارة هتقفل الموضوع لان ممنوع عمل موضوع بصورة واحدة !!

pooforever_2010 12-03-06 04:49 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 326329)
الف سلامه يا باشا ...

الله يسلمك يا حبى

mman2005 12-03-06 10:54 PM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
القفل الى بيقفل الدركسيون مع الدبرياج أحسن ليه، لأن فى حالة القفل ده على الفرامل والدبرياج ممكن العربية تتسرق لو أنكسرت والحرامية زقو العربية لحد ما يخدوها فى حتة بعيد، لكن فى حالة قفل الدركسيون مع الدبرياج حتى لو العربية أتفتحت محدش هيعرف يزقها مسافة كبيرة لأن الحرامى مش هيعرف يحود يمين ولا شمال.

pooforever_2010 12-03-07 10:55 PM

رد: دردشه واستفسار
 
احلى مسا على الرجاله

Angel 12-03-07 11:00 PM

رد: دردشه واستفسار
 
احلى مساء على الكاباتين هههههههههه

pooforever_2010 12-03-07 11:06 PM

رد: دردشه واستفسار
 
حبيبى حمدالله على السلامه
عامل ايه

Angel 12-03-07 11:10 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 327649)
حبيبى حمدالله على السلامه
عامل ايه

االحمد لله يا باشا
ظبط الفرامل !!

pooforever_2010 12-03-07 11:12 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لا بكرة الصبح بقى انا طلعت البيت بالعافيه

okapi knife 12-03-08 06:59 AM

انا جييييييييييييييييييت
 
انا جيت نورت البيت قوم فذ ياولد وطى البيزى وعلى البيت
سمعنى صوت عيار وصقفة وحبة زغاريط
انا الكبير ... هو الكبير
فلوس وسلاح وسطو وجيش 3000 غفير
اقوى 100 مرة من الدب وصوتى صوت زئير
شموخ الصقر فى السما ذكاء تعلب مكير
اخلط كل ده كوكتيل يطلعلك الكبير
كوكتيل خطير
رضعت
رضعت فول من قدام الناجه مش بودره و عصير
عشان اكده طالع عصب ناشف شرس خطير
لاعيب بلاي ستيشن احرف من اي واد صغير او كاان كبيير
كفاءه اني احكم اي شعب مهما كان كتير مهما كان صفاته كان غني او كان فقير
مهما كان علامه كان جاهل او خريج فرير
ياتطيع الكبير يا تكون محطوط فقلب بيير
Objection ..Objection
yeah. aha aha
yeah come on
i really love this country like a fat kid loves a cake
and i will be down your 3omda please just give yourself a break
you can't even battle me one on one Mr. fake
my rap is like an ocean while your rap is like a lake

كلمنى لو تسمح بالعربى بس ياولد ابوى
ومتقلدش ايمنيم فيفتى سنت او سولجا بوى
تعرف لو كان الراب كيف الكلاب انواع ياخوى
كلبى يبقى بيد بول كلبك بلدى واسمه روى
اسمع ياكبير لا اسمع انت واقفل خشمك واخشع
فروسية مكسب فى الحديد هرفع اتجل مابترفع
no way
تقدر تكسب تحدى معايا مهما تصنع
حتى فى تحدى الراب بعد الكبير محدش يسمع
طعم التفاحة بعد الشيكولاتة ماسخ ما ينفع
جزرة وقضمها جحش


شكرا جزيلا لكل من سأل عليا في فترة غيابي سواء بالأتصال او بالسؤال في المنتدى انا عندي كبلات التليفون في عين شمس مسروقة و ربنا يستر على حال البلد

NEW_Year 12-03-08 07:16 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
نورت الدنيا انس حبيب قلبي ياواد

mzkader 12-03-08 07:31 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
حمد لله على السلامة

مصطفى ابواسماعيل 12-03-08 08:19 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
حمدالله على السلامه

Angel 12-03-08 08:39 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 327655)
لا بكرة الصبح بقى انا طلعت البيت بالعافيه

سلمتلى على الناس الى فى الفرح هههههههههههههههههههههههه :d

hogan 12-03-08 09:50 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
http://www.ct-7ob.com/vb/imgcache/146374.png

Angel 12-03-08 09:59 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
نورت المنتدى يا استاذ انس

loverlover 12-03-08 11:07 AM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
نورت الدنيا كلها يا أنس باشا

boody 12-03-08 11:13 AM

رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 323281)

بتفصل عند التحميل؟؟؟

Angel 12-03-08 11:16 AM

رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
 
العبها على جوجل بلس
سجل فية و ادخل الجميس هتلاقى انجري بيردس

boody 12-03-08 11:17 AM

رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 327933)
العبها على جوجل بلس
سجل فية و ادخل الجميس هتلاقى انجري بيردس

شكراااا جزيلا

CRAZY SNIPER 12-03-08 11:50 AM

بطاقة تعارف
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسمي مصطفي
24 سنة
بكالريوس نظم معلومات
في البداية اود ان اشكر كل القائمين علي هذا العمل الجميل انا من متابعي المنتدي منذ اكثر من عام ولكني كنت غير مهتم بالصيد تحديدا غير كوني اعشق الاسلحة خصوصا النارية وبالاخص اسلحة القنص
ما جعلني انضم الي هذا المنتدي الرائع ماوجدته من اخلاق رفيعة من رواد المنتدي و اعضائة القداما معظمكم مشاء الله يتبع الاداب العامه والتثقيفية و دائما ما تسعون الي التطوير
كنت دائما اتابع معلومات عن الاسلحة من بعيد ولم اكن متعمق بها ولكني وجدت انضمامي اليكم هي فرصة كبيرة لتعمقي اكثر في الاسلحة والاستفاده الفعلية ويمكن اقدر احقق امنيه ليا وهي تعلم رماية القوس في القريب العاجل ان شاء الله .

اتمني للجميع التوفيق ان شاء الله ،، وتقبلو مني خالص التحيات

Angel 12-03-08 11:53 AM

رد: بطاقة تعارف
 
نورت المنتدى كلة يا باشا

dr_mohasan 12-03-08 11:55 AM

رد: بطاقة تعارف
 
تشرفنا بحضرتك يا أ/ مصطفى , وسعدنا بانضمامك لنا
نرجو ان تستمتع بوقتك معنا
وأن يوفقك الله لتحقيق كل أمنياتك

CRAZY SNIPER 12-03-08 12:34 PM

رد: بطاقة تعارف
 
المنتدي منور باهلة ياجميل ربنا يحفظكم جميعا يارب انتو بالفعل شباب مصري محترم ومثقف وصحبتكم شرف كبير ليا يادكتور

ĴΘĶЄЯ 12-03-08 01:39 PM

رد: بطاقة تعارف
 
حضرتك نورت المنتدى بين اخواتك
وان شاء الله تفيد وتستفيد
تحياتى ..

ĴΘĶЄЯ 12-03-08 01:40 PM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
نورت يا باشا
وان شاء الله يكون سبب تغيبك خير
تحياتى ..

Orabi 12-03-08 01:59 PM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
مرحبا بعودتك يا باشا

Max.1 12-03-08 02:02 PM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
حمد لله على السلامه يا عمونا و متغبش علينا تانى

Max.1 12-03-08 02:04 PM

رد: بطاقة تعارف
 
المنتدى زاد نور بيك يا استاذ مصطفى

ledos 12-03-08 02:23 PM

رد: بطاقة تعارف
 
شرفت يا استاذ مصطفى المنتدى

omarmagic 12-03-08 03:20 PM

رد: بطاقة تعارف
 
شرفت المنتدى يااستاذ مصطفى وانشاء الله تكتسب خبرة وتكون خبير فى كافة انواع الاسلحة

pooforever_2010 12-03-08 04:11 PM

رد: انا جييييييييييييييييييت
 
يعنى نعمل ايه جيت ولا مجتش
ههههههههههههههههه
حمدالله على السلامه يا باشا
تحياتى

فوزى السيد 12-03-08 07:31 PM

رد: بطاقة تعارف
 
استاذ مصطفى اهلابيك بين اخوانك وانضمامك شرف لينا ونتمنى من الله عز وجل ان تنال كل ما يرضيك والله الموفق و لك تحياتى

mohamed2010habib 12-03-08 11:13 PM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mman2005 (المشاركة 326975)
القفل الى بيقفل الدركسيون مع الدبرياج أحسن ليه، لأن فى حالة القفل ده على الفرامل والدبرياج ممكن العربية تتسرق لو أنكسرت والحرامية زقو العربية لحد ما يخدوها فى حتة بعيد، لكن فى حالة قفل الدركسيون مع الدبرياج حتى لو العربية أتفتحت محدش هيعرف يزقها مسافة كبيرة لأن الحرامى مش هيعرف يحود يمين ولا شمال.

كلام صح,, اليوم اشتريت قفل الدركسيون مع الدبرياج ب 35 جنيه بس جامد ,,,,,, و ربنا هو خير حافظ و تحياتى للجميع

Angel 12-03-09 04:00 PM

رد: دردشه واستفسار
 
حد يعرف يقولى اية دة
مانا عارف انها فوتوشوب يا فتك يالى بتفكر تقولها هههههههههههههه

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57509063_n.jpg

ahmed yasser 12-03-09 06:04 PM

رد: دردشه واستفسار
 
[QUOTE=Angel;328667]حد يعرف يقولى اية دة
مانا عارف انها فوتوشوب يا فتك يالى بتفكر تقولها هههههههههههههه

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57509063_n.jpg[/QUOتصدق انو فيه شبه من الديك ههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-09 06:15 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ده كلب بيستهبل
ههههههههههههههههههههههه

Angel 12-03-09 07:18 PM

رد: دردشه واستفسار
 
[quote=ahmed yasser;328759]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 328667)
حد يعرف يقولى اية دة
مانا عارف انها فوتوشوب يا فتك يالى بتفكر تقولها هههههههههههههه

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57509063_n.jpg[/QUOتصدق انو فيه شبه من الديك ههههههههههههه

ممكن ديك و عامل نفسة كلب هههههههههههههههه :D

Angel 12-03-09 07:44 PM

رد: دردشه واستفسار
 
صورتين على الماااشى كدة
الاولى عن الانفلات الامنى


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...14093056_n.jpg



التاني اختراع مصرى من الااااااااخر

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...89275336_n.jpg

ahmed yasser 12-03-09 08:04 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 328816)
صورتين على الماااشى كدة
الاولى عن الانفلات الامنى


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...14093056_n.jpg



التاني اختراع مصرى من الااااااااخر

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...89275336_n.jpg

ههههههههه من دلوقتى للصبح (هاموت واعرف بتجيب الصور دى منين)‏‎


الساعة الآن 04:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir