![]() |
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
اقتباس:
|
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
الفكرة جميلة و مصرية ههههههههههههههههه
بس الادارة هتقفل الموضوع لان ممنوع عمل موضوع بصورة واحدة !! |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
القفل الى بيقفل الدركسيون مع الدبرياج أحسن ليه، لأن فى حالة القفل ده على الفرامل والدبرياج ممكن العربية تتسرق لو أنكسرت والحرامية زقو العربية لحد ما يخدوها فى حتة بعيد، لكن فى حالة قفل الدركسيون مع الدبرياج حتى لو العربية أتفتحت محدش هيعرف يزقها مسافة كبيرة لأن الحرامى مش هيعرف يحود يمين ولا شمال.
|
رد: دردشه واستفسار
احلى مسا على الرجاله
|
رد: دردشه واستفسار
احلى مساء على الكاباتين هههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
حبيبى حمدالله على السلامه
عامل ايه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ظبط الفرامل !! |
رد: دردشه واستفسار
لا بكرة الصبح بقى انا طلعت البيت بالعافيه
|
انا جييييييييييييييييييت
انا جيت نورت البيت قوم فذ ياولد وطى البيزى وعلى البيت
سمعنى صوت عيار وصقفة وحبة زغاريط انا الكبير ... هو الكبير فلوس وسلاح وسطو وجيش 3000 غفير اقوى 100 مرة من الدب وصوتى صوت زئير شموخ الصقر فى السما ذكاء تعلب مكير اخلط كل ده كوكتيل يطلعلك الكبير كوكتيل خطير رضعت رضعت فول من قدام الناجه مش بودره و عصير عشان اكده طالع عصب ناشف شرس خطير لاعيب بلاي ستيشن احرف من اي واد صغير او كاان كبيير كفاءه اني احكم اي شعب مهما كان كتير مهما كان صفاته كان غني او كان فقير مهما كان علامه كان جاهل او خريج فرير ياتطيع الكبير يا تكون محطوط فقلب بيير Objection ..Objection yeah. aha aha yeah come on i really love this country like a fat kid loves a cake and i will be down your 3omda please just give yourself a break you can't even battle me one on one Mr. fake my rap is like an ocean while your rap is like a lake كلمنى لو تسمح بالعربى بس ياولد ابوى ومتقلدش ايمنيم فيفتى سنت او سولجا بوى تعرف لو كان الراب كيف الكلاب انواع ياخوى كلبى يبقى بيد بول كلبك بلدى واسمه روى اسمع ياكبير لا اسمع انت واقفل خشمك واخشع فروسية مكسب فى الحديد هرفع اتجل مابترفع no way تقدر تكسب تحدى معايا مهما تصنع حتى فى تحدى الراب بعد الكبير محدش يسمع طعم التفاحة بعد الشيكولاتة ماسخ ما ينفع جزرة وقضمها جحش شكرا جزيلا لكل من سأل عليا في فترة غيابي سواء بالأتصال او بالسؤال في المنتدى انا عندي كبلات التليفون في عين شمس مسروقة و ربنا يستر على حال البلد |
رد: انا جييييييييييييييييييت
نورت الدنيا انس حبيب قلبي ياواد
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
حمد لله على السلامة
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
حمدالله على السلامه
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
نورت المنتدى يا استاذ انس
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
نورت الدنيا كلها يا أنس باشا
|
رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
اقتباس:
|
رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
العبها على جوجل بلس
سجل فية و ادخل الجميس هتلاقى انجري بيردس |
رد: حد يقدر يجيبلى لعبة انجرى بيرد:)
اقتباس:
|
بطاقة تعارف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اسمي مصطفي 24 سنة بكالريوس نظم معلومات في البداية اود ان اشكر كل القائمين علي هذا العمل الجميل انا من متابعي المنتدي منذ اكثر من عام ولكني كنت غير مهتم بالصيد تحديدا غير كوني اعشق الاسلحة خصوصا النارية وبالاخص اسلحة القنص ما جعلني انضم الي هذا المنتدي الرائع ماوجدته من اخلاق رفيعة من رواد المنتدي و اعضائة القداما معظمكم مشاء الله يتبع الاداب العامه والتثقيفية و دائما ما تسعون الي التطوير كنت دائما اتابع معلومات عن الاسلحة من بعيد ولم اكن متعمق بها ولكني وجدت انضمامي اليكم هي فرصة كبيرة لتعمقي اكثر في الاسلحة والاستفاده الفعلية ويمكن اقدر احقق امنيه ليا وهي تعلم رماية القوس في القريب العاجل ان شاء الله . اتمني للجميع التوفيق ان شاء الله ،، وتقبلو مني خالص التحيات |
رد: بطاقة تعارف
نورت المنتدى كلة يا باشا
|
رد: بطاقة تعارف
تشرفنا بحضرتك يا أ/ مصطفى , وسعدنا بانضمامك لنا نرجو ان تستمتع بوقتك معنا وأن يوفقك الله لتحقيق كل أمنياتك |
رد: بطاقة تعارف
المنتدي منور باهلة ياجميل ربنا يحفظكم جميعا يارب انتو بالفعل شباب مصري محترم ومثقف وصحبتكم شرف كبير ليا يادكتور |
رد: بطاقة تعارف
حضرتك نورت المنتدى بين اخواتك
وان شاء الله تفيد وتستفيد تحياتى .. |
رد: انا جييييييييييييييييييت
نورت يا باشا
وان شاء الله يكون سبب تغيبك خير تحياتى .. |
رد: انا جييييييييييييييييييت
مرحبا بعودتك يا باشا
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
حمد لله على السلامه يا عمونا و متغبش علينا تانى
|
رد: بطاقة تعارف
المنتدى زاد نور بيك يا استاذ مصطفى
|
رد: بطاقة تعارف
شرفت يا استاذ مصطفى المنتدى
|
رد: بطاقة تعارف
شرفت المنتدى يااستاذ مصطفى وانشاء الله تكتسب خبرة وتكون خبير فى كافة انواع الاسلحة
|
رد: انا جييييييييييييييييييت
يعنى نعمل ايه جيت ولا مجتش
ههههههههههههههههه حمدالله على السلامه يا باشا تحياتى |
رد: بطاقة تعارف
استاذ مصطفى اهلابيك بين اخوانك وانضمامك شرف لينا ونتمنى من الله عز وجل ان تنال كل ما يرضيك والله الموفق و لك تحياتى
|
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
حد يعرف يقولى اية دة
مانا عارف انها فوتوشوب يا فتك يالى بتفكر تقولها هههههههههههههه https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57509063_n.jpg |
رد: دردشه واستفسار
[QUOTE=Angel;328667]حد يعرف يقولى اية دة
مانا عارف انها فوتوشوب يا فتك يالى بتفكر تقولها هههههههههههههه https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...57509063_n.jpg[/QUOتصدق انو فيه شبه من الديك ههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
ده كلب بيستهبل
ههههههههههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
[quote=ahmed yasser;328759]
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
صورتين على الماااشى كدة
الاولى عن الانفلات الامنى https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...14093056_n.jpg التاني اختراع مصرى من الااااااااخر https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...89275336_n.jpg |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
| الساعة الآن 04:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir