![]() |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا اعتقد كده برده انه تورس
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
1 مرفق
مدام مفيش حد عايز يحط صوره جديده خدوا ديه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Rl 1911
.45 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا مش هوه والله ياستاذ هشام جرب تاني كده عشان متعبكش اسمه ارمس امريكن كلاسيك 1911 عيار 45 ا سي بي
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اداه يعنى مش ده rock island 1911??
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا انت كده بقا مستهفئني هههههههههههه عامه ماشي ديزرت ايجل العيار 357 ماجنوم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ههههههههههههه لا و الله اسسسسسسف انا بس نزلت الصورة قبل ما حضرتك ترد عليا بتأسف مرة تانية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا الصناع حاولت اجيبها معرفتش والصوره الصراحه عندي من زمان مش فاكر جيبها من انهي موقع
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
الغلط مني طبعا اسمه ارمسكو امريكن كلاسيك 1911 العيار 45
Armscor Model: 2011 ARMSCOR RI 2011 45ACP 8RD 5" NS RAIL Armscor 2011 Rock Island Semi-automatic 1911 Full 45 ACP 5 Steel Parkerized Synthetic 8Rd Full Dust Cover Picatinny Rail, Extended Beaver Tail, Ambidextrous Safety, Full Length Guide Rod Fired Case Ambidextrous Night Sights 51482 ADD TO CART OUR PRICE: $ 623.42 SHIPS FROM WAREHOUSE Retail Price: $ 689.99 Part Number: ARM51482FC Action Semi-automatic Barrel Length 5" Capacity 8Rd Firing casing Fired Case Finish Color Parkerized Frame Material Steel Caliber 45 ACP Grips/Stock Synthetic Manufacturer Armscor Model Rock Island |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
1 مرفق
طيب سؤال جديد نشوف اجابته بليل[attach][/attach] اسم المسدس bert22td1
العيار22 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دة مسدس فرى ستورم 380 عيار تسعة مللى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هوة الموضوع بئة وحش ولا اية
|
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Osv-96
عيار 12.7 شديدة فحت رصاصتها بتحتفظ بقوتى لمدة 2 كيلو متر الصناعة بقى اعتقد انها روسى لو مكانتش يبقى هندى لانهم بيستخدموها فى جيشهم حاكم الهند بقت بلد متطور اوى :] على فكرة القناصة دى صعب منافستها وانا من اكتر المعجبين بيها |
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اسمحولى اطرح السؤال ده
http://img442.imageshack.us/img442/6...p90deluxe3.jpg عاوز تفاصيل كاملة عاوز شرح مفصل |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دة اف ان بى تسعين اير سوفت
|
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
يا مزاااااااااجك بس انا نفسى اسأل سوال
ازاى انت وهوجان والخبراء اللى زيكم بيقدروا يخزنو كمية المعلومات دى بعد خمسة وخميسة طبعا :) |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اللى بيحب حاجة بئة وانا عارف نوع السلاح وعرفت انو اير سوفت من الحتة البرتقانى وشاحن الكهربا وكدة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
والسلاح دة اشهر من نار على علم
|
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا لو اعدت ادورلك من هنا لبكرة على صورة سلاح نادر مش هعرف اجيبلك حاجه متعرفش تجاوب عليها
بس نايس كييييييييب جوينج :) |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا يا عم والله فية اسلحة كتير معرفهاش بس دور انت
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اخيرا رجعتو تانى للسلاح
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
يا عم هوجان احنا هنا من زمان انت اللى وحشنا كنت فين يا رايق
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انا موجود فييه سلاح ولا انا احط
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا خش بقلبك يا كبير
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مش ده جليل الاسرائيلى عيار 7 مللى؟
ياريت يكون هو اصل انت يا هوجان انت والعملاق المصرى عقدونى بالمعلومات اللى عندكو ماشاء الله فا انا بصراحة حبيت اقوى معلوماتى عن السلاح اكتر لانو من الانشطة والمجالات اللى بحبها جدا عشان كده بقالى كام يوم نازل قرايه على انواع الاسلحة عالنت يارب تكون جت بفايدة :) |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
سوالك سهل اوى المرة دى يا هوجان
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
دى بندقية جاليل عيار 7.62 .39 اسرائيلى الصنع
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
نسخة الكلاش الاسرائيلية هههههههه حتى اليهود بيقلدو السلاح الروسى وعجبى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
البندقيه دى مجرى او فلندى مش فاكر بالضبط اسمها فلمت 82وعيار 56
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
| الساعة الآن 12:05 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir