الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=26065)

hesham[MaFya]a 12-03-29 11:55 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 339972)
مطلوب اسم المسدس والدولة المصنعة

http://www.iraqup.com/up/20120329/13...645062935.jpeg

taurus PT؟؟؟

old hunter 12-04-02 12:43 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انا اعتقد كده برده انه تورس

old hunter 12-04-02 12:44 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
1 مرفق
مدام مفيش حد عايز يحط صوره جديده خدوا ديه

hesham[MaFya]a 12-04-02 12:48 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Rl 1911
.45

hesham[MaFya]a 12-04-02 12:51 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
سهل ده

http://edge.ebaumsworld.com/mediaFil...7/80600396.jpg

old hunter 12-04-02 12:52 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا مش هوه والله ياستاذ هشام جرب تاني كده عشان متعبكش اسمه ارمس امريكن كلاسيك 1911 عيار 45 ا سي بي

hesham[MaFya]a 12-04-02 12:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اداه يعنى مش ده rock island 1911??

old hunter 12-04-02 01:00 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا انت كده بقا مستهفئني هههههههههههه عامه ماشي ديزرت ايجل العيار 357 ماجنوم

old hunter 12-04-02 01:02 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 342123)
اداه يعنى مش ده rock island 1911??

معلش انا كتبت الاسم غلط اسمه ارمس بس انا اتلغبط وانا بكتب

hesham[MaFya]a 12-04-02 01:02 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ههههههههههههه لا و الله اسسسسسسف انا بس نزلت الصورة قبل ما حضرتك ترد عليا بتأسف مرة تانية

hesham[MaFya]a 12-04-02 01:03 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 342131)
معلش انا كتبت الاسم غلط اسمه ارمس بس انا اتلغبط وانا بكتب

يعنى الغلط منين دلوقتى ~_~ :)

old hunter 12-04-02 01:05 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا الصناع حاولت اجيبها معرفتش والصوره الصراحه عندي من زمان مش فاكر جيبها من انهي موقع

hesham[MaFya]a 12-04-02 01:07 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 342141)
لا الصناع حاولت اجيبها معرفتش والصوره الصراحه عندي من زمان مش فاكر جيبها من انهي موقع

عمتاً صح او غلط كفاية ان انا اتعرفت على حضرتك :rolleyes:

old hunter 12-04-02 01:08 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
الغلط مني طبعا اسمه ارمسكو امريكن كلاسيك 1911 العيار 45
Armscor
Model: 2011
ARMSCOR RI 2011 45ACP 8RD 5" NS RAIL

Armscor 2011 Rock Island Semi-automatic 1911 Full 45 ACP 5 Steel Parkerized Synthetic 8Rd Full Dust Cover Picatinny Rail, Extended Beaver Tail, Ambidextrous Safety, Full Length Guide Rod Fired Case Ambidextrous Night Sights 51482

ADD TO CART

OUR PRICE: $ 623.42
SHIPS FROM WAREHOUSE
Retail Price: $ 689.99
Part Number: ARM51482FC


Action Semi-automatic
Barrel Length 5"
Capacity 8Rd
Firing casing Fired Case
Finish Color Parkerized
Frame Material Steel
Caliber 45 ACP
Grips/Stock Synthetic
Manufacturer Armscor
Model Rock Island

old hunter 12-04-02 01:08 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham[mafya]a (المشاركة 342142)
عمتاً صح او غلط كفاية ان انا اتعرفت على حضرتك :rolleyes:

يا باشا انا ليا الشرف اني اتعرف بحضرتك اخوك محمد عبده مهندس شبكات

hesham[MaFya]a 12-04-02 01:12 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 342144)
يا باشا انا ليا الشرف اني اتعرف بحضرتك اخوك محمد عبده مهندس شبكات

اخوك الصغير هشام محمد طالب :( هاهاهه و ياريت تدينى اكونت الفيس بتاع حضرتك على الخاص

old hunter 12-04-02 01:19 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
1 مرفق
طيب سؤال جديد نشوف اجابته بليل[attach][/attach] اسم المسدس bert22td1
العيار22

العملاق المصرى 12-04-02 01:42 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دة مسدس فرى ستورم 380 عيار تسعة مللى

العملاق المصرى 12-04-02 01:45 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب الاسم والعيار وبلد الصنع

http://www.iraqup.com/up/20120402/Ke....7-mm%20OSV-96

العملاق المصرى 12-04-06 10:21 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هوة الموضوع بئة وحش ولا اية

bedreamer 12-04-08 05:06 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Osv-96
عيار 12.7
شديدة فحت رصاصتها بتحتفظ بقوتى لمدة 2 كيلو متر
الصناعة بقى اعتقد انها روسى
لو مكانتش يبقى هندى لانهم بيستخدموها فى جيشهم حاكم الهند بقت بلد متطور اوى :]
على فكرة القناصة دى صعب منافستها وانا من اكتر المعجبين بيها

bedreamer 12-04-08 05:20 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اسمحولى اطرح السؤال ده
http://img442.imageshack.us/img442/6...p90deluxe3.jpg
عاوز تفاصيل كاملة
عاوز شرح مفصل

العملاق المصرى 12-04-08 01:56 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دة اف ان بى تسعين اير سوفت

bedreamer 12-04-09 05:48 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
يا مزاااااااااجك بس انا نفسى اسأل سوال
ازاى انت وهوجان والخبراء اللى زيكم بيقدروا يخزنو كمية المعلومات دى
بعد خمسة وخميسة طبعا :)

العملاق المصرى 12-04-09 11:48 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اللى بيحب حاجة بئة وانا عارف نوع السلاح وعرفت انو اير سوفت من الحتة البرتقانى وشاحن الكهربا وكدة

العملاق المصرى 12-04-09 11:50 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
والسلاح دة اشهر من نار على علم

bedreamer 12-04-10 05:16 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انا لو اعدت ادورلك من هنا لبكرة على صورة سلاح نادر مش هعرف اجيبلك حاجه متعرفش تجاوب عليها
بس نايس كييييييييب جوينج :)

العملاق المصرى 12-04-10 10:22 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا يا عم والله فية اسلحة كتير معرفهاش بس دور انت

hogan 12-04-10 03:42 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اخيرا رجعتو تانى للسلاح

العملاق المصرى 12-04-10 04:01 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
يا عم هوجان احنا هنا من زمان انت اللى وحشنا كنت فين يا رايق

hogan 12-04-10 04:23 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انا موجود فييه سلاح ولا انا احط

العملاق المصرى 12-04-10 04:50 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا خش بقلبك يا كبير

hogan 12-04-10 06:28 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://i10.tinypic.com/2rfaow4.jpg

bedreamer 12-04-11 01:58 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مش ده جليل الاسرائيلى عيار 7 مللى؟
ياريت يكون هو
اصل انت يا هوجان انت والعملاق المصرى عقدونى بالمعلومات اللى عندكو ماشاء الله
فا انا بصراحة حبيت اقوى معلوماتى عن السلاح اكتر لانو من الانشطة والمجالات اللى بحبها جدا عشان كده بقالى كام يوم نازل قرايه على انواع الاسلحة عالنت
يارب تكون جت بفايدة :)

العملاق المصرى 12-04-11 10:56 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
سوالك سهل اوى المرة دى يا هوجان

العملاق المصرى 12-04-11 10:58 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دى بندقية جاليل عيار 7.62 .39 اسرائيلى الصنع

العملاق المصرى 12-04-11 10:59 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
نسخة الكلاش الاسرائيلية هههههههه حتى اليهود بيقلدو السلاح الروسى وعجبى

العملاق المصرى 12-04-11 11:05 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
خدو دى

http://www.iraqup.com/up/20120411/h1...205974958.info

hogan 12-04-11 11:30 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
البندقيه دى مجرى او فلندى مش فاكر بالضبط اسمها فلمت 82وعيار 56

hogan 12-04-11 11:35 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
البندقيه دى بقا عجبانى جدا

http://www.teargas.kr/military_gear/images/k11-b.gif


الساعة الآن 12:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir