الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   اجتماع صيادين الشرقيه الاول (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=26249)

messam 12-04-23 04:34 PM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
احمد بية ازيك الطائر دة هو العنز وفى منة كتير فى المكان الى كنا فية وهو يزن من 3-6 كيلو

ahmed yasser 12-04-23 04:36 PM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
ازيك ياباشا طب ودا بيموت عادى بالرش ولا لازملو خرطوش وفين المكان دا ؟؟ انا عمرى ماشفتو

messam 12-04-23 04:49 PM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
القناص محمد فصيح باغتة بضربة من الجت فى الرأس دوختة ثم اسقطة الأستاذ احمد بضربة خرطوش مميتة هههه

jimmy_awad 12-05-11 12:18 AM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
تحية كبيرة على القناصين الى منورين الشرقية انا اخوكم جمال من الزقازيق
عندى بندقية cometa نمرة 2
يشرفنى انى انضم لفريق الشرقية

مصطفى ابواسماعيل 12-05-15 07:22 PM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
الله ينور عليكم ويتم عليكم بالخير

zaza_moon2020 12-05-21 02:58 PM

رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
 
احلى كلام انى الاقى اولاد بلدى موجدين على المنتدى وانشاء الله نشوف بعض قريب ونتعرف باخوتى فى المنتدى واهل الشرقية


الساعة الآن 09:31 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir