![]() |
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
احمد بية ازيك الطائر دة هو العنز وفى منة كتير فى المكان الى كنا فية وهو يزن من 3-6 كيلو
|
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
ازيك ياباشا طب ودا بيموت عادى بالرش ولا لازملو خرطوش وفين المكان دا ؟؟ انا عمرى ماشفتو
|
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
القناص محمد فصيح باغتة بضربة من الجت فى الرأس دوختة ثم اسقطة الأستاذ احمد بضربة خرطوش مميتة هههه
|
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
تحية كبيرة على القناصين الى منورين الشرقية انا اخوكم جمال من الزقازيق
عندى بندقية cometa نمرة 2 يشرفنى انى انضم لفريق الشرقية |
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
الله ينور عليكم ويتم عليكم بالخير
|
رد: اجتماع صيادين الشرقيه الاول
احلى كلام انى الاقى اولاد بلدى موجدين على المنتدى وانشاء الله نشوف بعض قريب ونتعرف باخوتى فى المنتدى واهل الشرقية
|
| الساعة الآن 08:11 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir