![]() |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
شكرا لاهمامك ومعلوماتك
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
انا عندى سؤال مش عارف هو يمشى عالصوت والحى الايكول فولجا لما الخزنة بتفضى الاجزاء بتفضل راجعة لورا لما نحب نردهم لمكانهم بنعمل ايه والمفتاح اللى بيردهم زى اللى فى الجاكال مثلا بنردهم ازاى وشكراااااا
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
هوا انا اقدر اقفش عليك برده ياباشا
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
هوه 9م الحى بيفرق فى صوته الحارقة او المدبب
ويعنى ايه 9مم هولو بوينت |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
نفس الطريقه فى الصوت فى الحى يعنى الصوره دى توريك دراع رد الاجذاء فى الصوت موجود فى الحى دى طبنجه بريتا ممكن تقولى تفرق اه عن الجكال http://slickguns.com/sites/default/files/25121_0.jpg |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
اقتباس:
مفيش فرق فى الصوت والهولو بوينت ده نوع من الطلقات 9 ملى ولكن مدمر الفديو ده يشرح الفرق بين الطلقات العاديه والهولو بوينت وده فديو فيه كل انواع الطلقات صور طلقات الهولو بوينت http://upload.wikimedia.org/wikipedi...llow_point.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_a6ssoQmIPu...115+gr+9mm.jpg |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
رد الاجزاء بيبقى برجوع زرار الخزنة للوراء مع الشد لاسفل من الجزء البلاستيك البارز من اسفل الزناد بقوة (لازم المسدس يبقى لين و متزيت كويس) ... ودى افضل طريقة عمليا و تكتيكيا او شد الاجزاء للخلف سنة زيادة و ترجع زرار الخزنة للوراء حتلاقى الخزنة نزلت و الاجزاء ردت او تدوس على الخزنة من فوق و انته ماسك الاجزاء كويس عشان متقفلش على صباعك بالظافر البارز (طريقة غلط) |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
والله موضوع رائع
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
طيب ايه الشوت شيل دي
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
اكنها طلقة خرطوش بس بمقاس عيار المسدس |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
ودي بتشتغل علي الصوت ولا الحي
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
والنعمه انتم بشوات بشوات بشوات
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
موضوع جميل لأن فى ناس كتير عاوزين سلاح وبس ومش فاهمين فى انواعه
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
شكراً ليك استاذ هوجن لردك على كل الاسئلة وانتا انساان محترم بجد
ومعلش انا عارف انى بتقل اوى كدة انا عاوز اعرف بس 9ملى الحى ملوش طلقات معينة زى الحارقة والخارقة الهولو بوينت تفرق فى صوته تخلى صوت المسدس زى بالبلدى كدة المقروطة لانى بحس ان المسدس 9 ملى العادى صوته ضعيف اوى مش رعد واسف للاطالة |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
طيب ممكن توضيح فكرة الطلق المطاط ايه نوع المقزوف بتاعه
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
[QUOTE=owkean;391488]طيب ممكن توضيح فكرة الطلق المطاط ايه نوع المقزوف بتاعه
برجاء مراجعه الموضوع ده http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=13881 |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
السلام عليكم
ازيك حضرتك يا استاذ مصطفي لو سمحت عاوز اعرف انا بتدرب علي رمايه ضغط هواء من حوالي شهرين بندقيه ومسدس وجيت اجرب ع الحي معرفتش انشن خالص مع اني ممتاز ع ضغط الهواء وجيت برده انشن من لي انفيلد العمليه بايظه خالص ايه السبب وشكرا |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
الريكويل يا باشا
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
وطى ايدك 15 درجة لاسفل و انته بتنشن بالانفيلد لحد ما تتعود على ارتدادها الانفيلد نشانها دقيق جدا جدا و تعيش العمر كله و تتوارثها الاجيال و تعتبر بندقية قنص بسبب مداها |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
طيب والمسدس يا فندم مع انه ملوش رده فعل اوي يعني
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
ولو عاوز اتعلم ضرب حي مسدس وبندقيه في اماكن للتعليم
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
النشان بالطبنجه مش صعب ولا حاجه هو بيحتاج شويه ثبات للايد زياده وخلاص
بالنسبه للنادي نادي ايه كده |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
نادى الرماية بالهرم
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حدثنى عن الأيكول ديكل من حيث جودته وخامته ووزنه وهل هو من الأنواع الجيدة أم الرديئة؟ وهل المسدس الوزنه ثقيل يدل على جودته ولك كل الأحترام والتقدير أنت وكل من يعطنى ردا صحيحا من خلا ل الخبرة |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
طيب ممكن اعرف ايه هيا قواعد النشان بالحي
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
عشان كده قولتلك المسدس اصعب من البندقية فى النشان و ده بسبب قصر طول الماسورة التى تمثل خط النشان الاساسى كلما زاد طول الخط زادت سهولة النشان و بالعكس |
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
اقتباس:
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
غير كده الدبشك في البنادق بيدي ثبات اكتر
|
رد: اتمنى من الاعضاء المشاركه
تتوقع استاذ هوجن سعر السلاح الحى هينزل فى مصر بعد الاستقرار الحنا فيه ده
|
| الساعة الآن 09:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir