![]() |
رد: كارنيهات المنتدي
ربنا يوفقك يا عرابي بس احنا بنسال هل فوائد الكرنيه في امتيازات الشراء والصيانه ونوادي الصيد ولا بينفع لو مثلا في لجنه واتلقي معاك سلاح صوت او مسدس رش مثلا لاننا اول الموضوع اقترحنا علي الاداره انه يتم الاتفاق مع وزاره الداخليه لتفعيل الكرنيه وشكرا ليك ولكل طاقم الاداره علي تعبكم
|
رد: كارنيهات المنتدي
لا اله الا الله محمد رسول الله
ياجماعة انا على قدى فى المشاركات بس لظروف شغلى ونفسى اكون معاكم |
رد: كارنيهات المنتدي
وكل سنة وانتم جميعا والشعب المصرى كله بخير
|
Re: رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
جميلة الفكرة ...معلش ان جديد لسه ....وكنت حابب اضيف ان الكارنيهات دي ممكن يبقى لها قيمة مع الداخلية و الامن لو كانت صادرة من جمعية ..شخصية اعتبارية لها صفة اكتسبتها بالقانون ..يعني صادرة عن جمعية مثلا ..جمعية منتدى الصيد في مصر ... ساعتها ممكن اوي ..كل التقدير للشاب اللي يتحترم بعضها ...فعلا ده بياكد مجموعة حقائق .اولا :
.ان الصيد هو في الاصل عمل جماعي بيغرس في الممارس الانتماء و حب الفريق .. ثانيا : ان الصياد لانه بيفرغ دائما غريزته العدوانية بشكل بناء و بيفرغ غضبه بشكل لا يؤذي بل بشكل ينفعه ومن معه ..يكتسب طبيعة نبل الاخلاق لانه يكتشف سر الحياة و هو يقتل . |
رد: كارنيهات المنتدي
فكره رائعه جزاكم الله خير بس ممكن التخلى عن شرط ال100 مشاركه .. ده انا لسه حشترى البندقيه
|
رد: كارنيهات المنتدي
يا جماعه يا ساده بطاقم الاداره لما فتحنا موضوع الكارنيهات قولنا اننا هانحاول انه يعتمد من وزاره الداخليه بحيث ممكن صاحبه يقدر يكون معاه بمسابه تصريح لمسدس صوت او مسدس رش
|
رد: كارنيهات المنتدي
لازم 100 مشاركه انا جديد هنا
|
رد: كارنيهات المنتدي
ان شاء الله تعديها
|
Re: رد: كارنيهات المنتدي
استاذ محمد .. هل لازال الموضوع قائما ؟؟ لاني اريد الاشتراك واريد ان اسدد الرسوم والاوراق فهل ممكن حضرتك تبلغني
|
Re: كارنيهات المنتدي
بصراحة فكرة غاية في الرقي لممارسة رياضتنا وهوايتنا اتمني الاشتراك في اي وقت انا جاهز بكل المتطلبات
|
Re: رد: كارنيهات المنتدي
استاذ كريم 100 مشاركة تعني ؟؟ مواضيع جديدة من انشائي ام مشاركة في التعليق علي الموضوعات ؟؟ تقبل مروري
|
Re: رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
يا جماعه انا من لاسكندري اي نظام ويرت حد يرد عليه فى اقرب وقت ممكن
|
رد: كارنيهات المنتدي
فكرة رائعة تستحق المشاركة
بس نوصل 100 مشاركة وشكرا جزيلا لك |
رد: كارنيهات المنتدي
يااااااااااااااااااااااااااااااااريت
|
رد: كارنيهات المنتدي
حضراتكم هي لسه فكرة و لا خلاص دخلت في التنفيذ
و شكرا |
Re: رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا محتاج اطلع كارنيه انا من سكان الهرم اعمل اية بالظبط ارجو الافادة و شكرا على المجهود الرائع :)
|
Re: كارنيهات المنتدي
كل عام وانتم بخير.. انا بحاول اوصل للسادة المسؤلين عن جمع الاوراق والاشتراكات دون جدوي ارجو المساعدة
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا برده نفس المشكلة ما حد يكلمنا يا جماعة ايه النظام انا عايز اطلع الكارنيه انا رخر ومش عارف اىق حد يعبرنى
|
رد: كارنيهات المنتدي
سيتم تحديد معياد اسبوعيا لمقابلة الاعضاء الراغبين فى الاشتراك
وجارى تحديد المكان لجمع البيانات و الاشتراك |
رد: كارنيهات المنتدي
اخى الكريم بعد التحيه
ارجو كتابه الاميل لارسال البيانات وشكرا ورقم التليفون لارسال كارت الشحن |
رد: كارنيهات المنتدي
بجد ده منتدى راااااااااااائع
|
رد: كارنيهات المنتدي
ها يا جماعة تم تحديد الأماكن و الأرقام ولا لسة
|
رد: كارنيهات المنتدي
لازم موضوع ال 100 مشاركه ده :)
|
رد: كارنيهات المنتدي
لازم ال 100 مشاركة طبعا
ان شاء الله سيتم تحديد المعياد قريبا |
رد: كارنيهات المنتدي
انا عايز كارنية يا عم محمد
|
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
عنيا يا هاشم |
رد: كارنيهات المنتدي
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي
[b]بسم الله الرحمن الرحيم كل عام وانتم جميعا بخير وصحة وسلام واحب ان ابدى اعجابى الشديد بهذا المنتدى الرائع وبجميع الصيادين المحترمين الذين طالما تعلمنا منهم الكثير والكثير واسال الله تعالى ان يوفقنا جميعنا لما يحبه ويرضاه وكان لى تعليق بسيط بعد اذنكو جميعا وهو شرط ان يكون العضو الذى يرغب فى عمل كارنيه ان تكون مشاركاته على المنتدى اكثر من 100 مشاركة وانا متابع لهذا المنتدى من اكثر من عام ولكن للاسف لم اسجل او اشارك فى التعليقات وكنت اكتفى فقط بالقراءة والتعلم نظرا لظروف عملى واننى غير متواجد فى كثير من الاحيان لان عملى فى الصحراء الغربية والبحر الاحمر وربما فى اماكن اخرى خارج القطر المصرى فكنت اتسال اذا كان من الممكن التجاوز عن هذا الشرط وان شاء الله يجمعنا الله دائما على محبته ويعلمنا ما ينفعنا وينفعنا بما علمنا سبحانه وتعالى ولكم جزيل الشكر
|
رد: كارنيهات المنتدي
ليه مفيش حد من الاداره بيرد
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا عندي 15 سنة و عايز
|
رد: كارنيهات المنتدي
- حمل الكارنيه يعتبر دليلاً على كون حامله صياداً ويحمل ادواته لغرض الصيد.
دي هي الميزه نمره 4 لمزايه الكرنيه بس ممكن نعرف الاعتماد علي صحه الكلام ده تابع لمين بالظبط يعني معتمد الكرنيه ده من مين وزاره الداخليه ولا تابع لنادي صيد ولا ايه بالظبط |
رد: كارنيهات المنتدي
سامحوني لو كان طلبي بطريقه صعبه شويه بس انا نفسي احس اني مستفيد من عضويه الكرنيه لاني في الصعيد وكل اللي المميزات مش هاتوافقني وبتمني اعمل الكرنيه في نفس الوقت
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا من الجيزة عايز رقم حد من الادارة
|
رد: كارنيهات المنتدي
فين المشرفين عايزين حد يرد
|
رد: كارنيهات المنتدي
للاسف الشديد تم تاجيل موضوع الكارنية مؤقتا
|
رد: كارنيهات المنتدي
الي الامام دائما باذن الله
|
رد: كارنيهات المنتدي
انا مش عارف اتواصل مع احد الاعضاء حتي استطيع المشاركة
|
| الساعة الآن 06:02 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir