![]() |
رد: رساله الى كارهى الكرال
تسلم ايدك.. هيه فعلا كل مدي بيثبت نفسها اكتر :)
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
على فكرة البندقية دى أكيد سعرها حيرتفع فى القريب العاجل لأنها أثبتت وجودها
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
شاكر جدا لمرورك |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
واكبر دليل على كلامنا ده انها كانت من اربع شهور بــ1100 دلوقت بـ1400 |
رد: رساله الى كارهى الكرال
يا باشا موضوع غايه في الجمال
كامل شامل فعلا ليك كل الشكر وانا بفكر فعلا اجيب واحده بس انتا مش شايف انك جايبها غاليه شويه |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ده بس من زوقك الكريم وفعلا انا جايبها غاليه اصل الحكايه بينى وبينك انى كنت باعت صديق ليا يجبهالى عشان انا مكنتش فاضى وكنت قايلو انها بـ1350 تقريبا لكن هو لقاها بـ1650 وجبهالى وطبعا اتكسفت ارجعه بيها وقلت مش هاتفرق كتير يعنى |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
انا حاليا مركب اللى هى 40 حلقه دى قطعت منها خمس حلقات وركبتها وشغاله كويس لكن برده لسه بادور على السوسته الاسبانى الاصليه لأن اكيد ادائها هايكون افضل وترجع بالسلامه ان شاء الله ولو انت فى بلد خليجى دور عليها عندك اكيد هاتلاقيها وارخص من هنا كمان وهى سوسته الجامو شادو 1000 والسوست مفهاش مشاكل فى مطار على فكره دى بتيجى قطع غيار عادى |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
يا باشا لو جبت اى قطع غيار من بره ومستعملتهاش من السهل جداً انك تبيعها فى مصر
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
فعلا هو مش هايغلب يعنى وبالذات السوسته دى مطلوووووووبه اوى وقليله فى مصر ويادوب هايقول عندى سوسته جامو للبيع هايلاقى مصر كلها عنده هههههههههههههههههههههه |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
طب يا باشا أجيب أنهي سوستة.. :) و هل من نوع "يزيد" من قوة الكرال لكن متأثرش على الدقة :p :cool: |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
خليك فى الشادو 1000
وهات منها كام واحدة |
رد: رساله الى كارهى الكرال
بجد روعه مقارنا بالفلوس والامكانيات
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
لأن فعلا البندقيه تعتبر ببلاش لو قارنا امكانياتها بسعرها |
رد: رساله الى كارهى الكرال
ومش كدة وبس الكرال لما تحب تبيعها حتلاقى 100 مشترى علشان امكانياتها معروفة وسعرها ممتاز
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
متنساش ميعادنا بكره بقى ان شاء الله انا هاتصل بيك عالساعه 10 كده اقولك ان انا هاركب دلوقت وجاى وانت طبعا هاتطلع من اسكندريه على 10 ونص كده تقريبا |
رد: رساله الى كارهى الكرال
ان شاء الله يا باشا معلش انا بتعبك معايا
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
احنا اخوات وبجد كان ليا شرف مقابلتك النهارده |
رد: رساله الى كارهى الكرال
يا باشا الصراحه ديه ديه كدا اجمد من الbsa mk7 بجد الكرال نفسي اشتريها بس الفلوس بقي وانت عملت التمويه الزاي
|
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
وفعلا الكرال دلوقت انا بافضلها عن البى اس وباخرج بيها باستمرار للصيد واتفضل ياباشا اللنك ده موضوع انا عامله بالتفصيل عن طريقة تمويه البندقيه http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=28907 |
رد: رساله الى كارهى الكرال
مجهود كبير تستحق التقييم وبوركت علي هذا الموضوع الخطير :)
|
Re: رساله الى كارهى الكرال
حضرتك ساكن فين يا قبطان ؟؟؟؟
لازم اتعرف عليك حتي لو غصب عنك مش بارادتك هههههههههههههه و لازم نطلع نصطاد بقي و ازفر الرماية . |
Re: رساله الى كارهى الكرال
موضوع رائع يا قبطان وبصراحة انا بعشق الكرال خاصة مع استخدام الهولو بوينت او الماستر قوتها جبارة
|
Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
:( |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
صباحك عسل بقى |
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
تحفه والله ربنا يكرمنا جميعا |
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ايه ياعم بيبو بس زعلان منى فى ايه هو انتى شايفنى كنت بادخل المنتدى يعنى بقالى فتره انا ياسيدى ساكن خلف شركة النحاس شارع عشرين وبعدين ده احنا فى رمضان ياراجل والدنيا صيام ومفيش صيد ههههههههههههههههه |
Re: رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
انا بحب الصيد في رمضان قبل الفطار فين شركة النحاس بقي :d |
Re: رساله الى كارهى الكرال
احلى تقييم و الف شكر على الشرح و الاسلوب الجميل و تسلم ايدك يا قبطان. و الله انا اشتريت الكرال مخصوص بعد ما قريت الموضوع بتاع حضرتك و ان شاء الله جاري تنفيذ التعديلات. بس كنت عايز مكان مضمون اجيب منه السوستة و الجلبة.
لو سمحت ممكن تفيدني في الموضوع ده يا باشا؟ |
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
وهى انى اجيب السوسته منين وبعد ماسألت عرفت ان اضمن واحد يجيب السوسته الاصليه هو الاستاذ محمود شلبى فى القاهره وطبعا انا كسلت انزل القاهره زائد انى ماعرفش العنوان بالظبط قمت مريح دماغى وجبت واحده من عند نبيل فتح الله اسكندريه وهى اينعم طلعت مش اصليه لكن شغاله معايا لغاية دلوقت ممتااااااااااااااااازه وبقالها معايا حوالى اربع شهور |
رد: رساله الى كارهى الكرال
موضوع ممتاز
انا شاري بندقيه كرال جديده ب 1400 جنيه من بورسعيد كنت رحت محل تاني قالي 1600 الديشك شبه الخشب بس انا حاسس انه بلاستيك انا حاسس انها ضعيفه شويه ونشانها مش اد كده لاكن بعد قراءة الموضوع استفدت لاكن لو انا عملت التعديلات دي هتظبط معايا؟ الفتره اللي جايه موسم هل ممكن اصطاد بيها بط ؟ كم المدي الموثر للطير البط ؟ |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
بس اهم حاجه تغيرلها سوسته محترمه عشان من كلامك ده فهمت ان السوسته ضعيفه وكمان اكشف على جلبة البستم وجلبة بيت الرش وعلى ما اعتقد انك ممكن تصطاد بيها بط على مسافة 30 او 40 متر المهم المكان اللى هاتضرب فيه الطريده يكون مؤثر |
Re: رساله الى كارهى الكرال
اخبار طلعة المندرة ايه يا قبطان
|
رد: Re: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ماكلمتهوش من يومها |
رد: رساله الى كارهى الكرال
طبعاااااااااااااا ان شاء الله التعديلات هاتخليها عشره على عشره
بس اهم حاجه تغيرلها سوسته محترمه عشان من كلامك ده فهمت ان السوسته ضعيفه وكمان اكشف على جلبة البستم وجلبة بيت الرش وعلى ما اعتقد انك ممكن تصطاد بيها بط على مسافة 30 او 40 متر المهم المكان اللى هاتضرب فيه الطريده يكون مؤثر شكرا ياباشا وان شاء الله هجرب و اقولك علي النتيجه |
رد: رساله الى كارهى الكرال
اقتباس:
ربنا يكرمك ان شاء الله |
| الساعة الآن 10:52 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir