الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   المسابقات الترفهية (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=98)
-   -   حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29953)

pooforever_2010 12-06-13 11:34 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vabreso (المشاركة 386266)
بسم الله الرحمن الرحيم
أعتقد ان اكتر حاجة هيحبوها الكتابة على الحوائط.

اسف استاذ محمد
ايه نوع الاكل اى الطعام اللى حيحبوه
تحياتى وحاول تانى

fadeel79 12-06-14 12:23 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
السلام عليكم ، ايه كمية الرخامه دى ارحما بقا يا عم محمد حرام عليك هههههههههههههههههههه

وكمان كريم ثبتلك الموضوع اكيد كان يقصد يرخم على الناس .

اسف على الاطالة بس مدام فيها رخامه انا مستنى طارق هيقول ايه ده استاذ رخامه

Karim Eid 12-06-14 01:38 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 386294)
السلام عليكم ، ايه كمية الرخامه دى ارحما بقا يا عم محمد حرام عليك هههههههههههههههههههه

وكمان كريم ثبتلك الموضوع اكيد كان يقصد يرخم على الناس .

اسف على الاطالة بس مدام فيها رخامه انا مستنى طارق هيقول ايه ده استاذ رخامه

وحدوووووووووووووووووووووه

mohamed fayd 12-06-14 09:21 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حل الفزوره السابقه اولا
تحياتى محمد سعيد

besho 12-06-14 12:42 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الحواوشي صح؟؟

mohamed fayd 12-06-14 04:24 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اعتقد الارز

pooforever_2010 12-06-14 05:19 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 386573)
الحواوشي صح؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed fayd (المشاركة 386698)
اعتقد الارز

غلط غلط غلط غلط

pooforever_2010 12-06-14 06:24 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الرجاله فين

Angel 12-06-14 10:44 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 386249)
شكرا يا كبير


لو الفراعنه لسه موجودين ايه اكتر اكله حيحبوها

لما نشوف اخبار التاريخ

ﺗﺤﺘﻤﺲ ﺍﻟﺸﺎﻡ :d

pooforever_2010 12-06-14 10:52 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 386890)
ﺗﺤﺘﻤﺲ ﺍﻟﺸﺎﻡ :d

مش فاهم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Angel 12-06-14 11:04 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 386900)
مش فاهم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هقعد افهمك كل حاجة هههههههههههه

حمص الشام = تحتمس الشام عند الفراعنة :d

pooforever_2010 12-06-14 11:26 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
غلط غلط غلط غلط

pooforever_2010 12-06-15 01:20 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
الرجاله فين

Mohamed El-Hadidy 12-06-15 01:26 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 386999)
الرجاله فين

يا باشا دي ملهاش دعوه بالرجوله خالص,انت بس حط فلوس علي الفزوره و هتلاقيها اتحلت علي طول

pooforever_2010 12-06-15 01:29 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هههههههههههههههههههههه

Angel 12-06-15 02:03 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
بيتزااا رع اكيد يا بو سعيد ههههههههههههه

Bebeto 12-06-15 02:33 AM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
انا جيييييييييييييييت ...... بس مش عارف الحل :d

The_Guardian 12-06-15 02:48 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
سهله يا معلم :rolleyes:
هياكلوو جبنه مثلثات عشان على شكل الهرم :D

pooforever_2010 12-06-15 10:01 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 387020)
بيتزااا رع اكيد يا بو سعيد ههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto (المشاركة 387033)
انا جيييييييييييييييت ...... بس مش عارف الحل :d

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo (المشاركة 387037)
سهله يا معلم :rolleyes:
هياكلوو جبنه مثلثات عشان على شكل الهرم :d

غلط غلط غلط

ههههههههههههههههههههههههههههههه
لو محدش جاوب بعد الصلاه خغير الفزورة ومش ححلها برضه
ههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-06-15 12:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
محدش حيحل اقول اللى بعدها يعنى ولا ايه

Bebeto 12-06-15 01:39 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
بصراحة شكلك هتعمل كدة
:d

Champion 12-06-15 01:50 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
انا اتخنقت من الفزوره ديه
يلا الي بعدها

pooforever_2010 12-06-15 01:54 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ههههههههههههههههههههههه
هو ده هدفى

pooforever_2010 12-06-15 01:55 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
باقى من الزمن نص ساعه
واللى حيحل حياخد ربع جنيه مكتوب عليه

Champion 12-06-15 01:57 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يا عم خلصنا دنا حنتحر من الخنقه هههههه

Bebeto 12-06-15 02:09 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لو حاجة تتشرب يبقي عصير امون

pooforever_2010 12-06-15 02:10 PM

رد: Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bebeto (المشاركة 387265)
لو حاجة تتشرب يبقي عصير امون

غلط
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-06-15 02:12 PM

رد: Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
5 دقايق والربع جنيه يطير\


بس خلى بالكم كده حبقى ارخم واحد
المروض تتحط تحت اسمى
ودى عليكم
عاوز شكاوى زى المطر فيا
ههههههه

besho 12-06-15 02:13 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فووووووووووووووووووووول

Champion 12-06-15 02:17 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
مكرونه الملكه

pooforever_2010 12-06-15 02:17 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 387273)
فووووووووووووووووووووول

قووووووووووووول وطعميه

pooforever_2010 12-06-15 02:19 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
خلاص من غير شتيمه
الحل



هرم بورجر
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Bebeto 12-06-15 02:19 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ايييييييييييييييييييه ؟

besho 12-06-15 02:20 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟

pooforever_2010 12-06-15 02:21 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اللى بعده انا حشلكم


واحد بلديتنا عاوز يدخل موسوعه جينس


قال حينط من فوق البرج على خيشه مبلوله
ولما نط طبعا عارفين ايه اللى حصل اتدشمل

طلب ابه عشان يقوله وصيته
يا ترى ايه الوصيه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Bebeto 12-06-15 02:22 PM

Re: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ناعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يبقي كل اللي قولناه صح بقي ....... ارمي واحدة تانية ....... منك لله ياللي في بالي

besho 12-06-15 02:22 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حلوه و اديتك تقيم يالسالب لاقيتك بقيت 194 ههههههههههههههههههههههههه بدل 193 هههههههههههههههههههههه

Champion 12-06-15 02:25 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حرام عليك حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تصدق اني بفكر اديك تقييم بالسالب ؟!

Champion 12-06-15 02:26 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ينشفو الخيشه

pooforever_2010 12-06-15 02:28 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 387291)
حلوه و اديتك تقيم يالسالب لاقيتك بقيت 194 ههههههههههههههههههههههههه بدل 193 هههههههههههههههههههههه

حبيبي
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 387293)
حرام عليك حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تصدق اني بفكر اديك تقييم بالسالب ؟!

لا نسمه تزعل
هههههههههههههههههههههه

لسه الشلل فالتانيه فين الحل


الساعة الآن 02:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir