![]() |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
على فكره با جماعه المخنس ده يهودى والكلام اكيد من تعاملاته وكلامه
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
معلش يا ابو حميد نسيت اصبح عليك صباح الخير
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
والله انا متاكد من انك كنت ضربته فعلا ده كفايه بروده المستفذ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
بس زعلتنى لما عدلت يا راجل دا انا كنت لسه هجود معاك |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
وبعدين بسم الله ماشاء الله 5 مستشهدين والله عيله ابطال فعلا |
رد: سينا واسرائيل
اى خدمه يا احمد يانصر انت تؤمر ;) رجعتها تانى
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
كان عامله ايه بقى |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
تحياتى لفخر رجال وشباب مصر المشاركين فى هذا الموضوع واعتذر اذا كنت نسيت احد - زميلى الابوكاتو - سياده عميد احمد العوضى - اخى احمد نصر - اخى وحبيبى احمد بك السركى فخر رجال الصاعقه متدرب قنص كل الر جاله اللى هاجمت هذا النجس الحقير - اعتذر لانى نسيت اسماء كتير سامحونى - استودعكم الله لانى اكيد هاخد بان انتم عارفين الاداره بقى بتيجى عالغلابه:d وابقو اسئلوا عليا وكل عام وانتم طيبين - ملحوظه لو ماخدتش بان هاسلم عليكوا بعد الفطار - احلى صباح لاحلى رجال فى مصر
|
رد: سينا واسرائيل
صراحة يا جماعة انتم كلكم وحوش وغوغائيين الراجل حتطلكو صورة مطعم شبه الكشك الجمالون ومعمول فيه عملية ارهابية وكلكم ترودو بالكلام انا حوريله تاريخ بني صهيون من اول يوم ليهم في فلسطين علشان يعرف ان الإعلام الغربي كذاب من يوم امه في حاجات كتير بالذات الحاجات الي بتمس هيبة امنه وامن اسرائيل
جاهز يا جرافين ملف مرفق 43244 ملف مرفق 43245 ملف مرفق 43246 ملف مرفق 43247 ملف مرفق 43248 اعمال التهجير والقتل بفلسطين 1946-1948 ملف مرفق 43249 ملف مرفق 43250 ملف مرفق 43251 ملف مرفق 43252 ملف مرفق 43253 بحر البقر المصرية (مدرسة) ملف مرفق 43254 ملف مرفق 43255 ملف مرفق 43256 ملف مرفق 43257 |
Re: رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
اقسم برب العزة انا عندى يقين انك اسرائيلى هو يعنى احنا شايفين وشك والا عارفينك حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا واكل ناسك |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
معلش يا رجاله أنا برده ما شفتش تعليق واحد يخليني أغير رائي
كلها شتيمه بدون أي كلام مقنع و هو ده ألي بتقدروا عليه؟؟ حاجه مؤسفه فعلا لكن ألي أتربى على شئ يقدر برده يغيره لو حاول يا ريت كل واحد يحاول يحترم الأخر حتى لو ليه رأي مختلف أنا مش قادر أفهم هو الشتيمه دي بتلموا بيها حسنات ولا بتلموا بيها سيئات؟؟ يعني لما واحد يكلمك و يقولك يا أستاذ و يا أفندم و حضرتك و ترد عليه بالشتيمه يبقى مين الجاهل فيكوا؟؟ أنا مش شخص بارد أنا عندي سلام داخلي على رأي Kung Fu Panda عندي Inner Peace أتمنى أن الناس ألي بتشتم تحاول تغير رأيها و من الناس الي بتقرا الموضوع أنها تتعلم أن مقابله الأساءه بالرد الطيب مش حاجه مستحيله الناس بتقول لما واحد يشتمني أذاي ماردش عليه؟؟ عدم الرد مش حاجه صعبه و الله يعينكم |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
أنا شايف حرب الحرب شئ قبيح في أي وقت و زمان و الناس كلها هنا عاوزه تحارب أسرائيل المنتصر في الحرب خسران ياريت التفكير يكون في البناء مش الهدم متقولوش أن أسرائيل هي ألي بتهدم بدل ما تبني لأن عدد الأبحاث العلميه الخارجه من أسرائيل في السنه الواحده أكتر من أربع أضعاف الأبحاث العلميه الخارجه من الوطن العربي كله يبقى مين ألي بيبني و مين ألي بيهد؟؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
حضرتك حاول تتجنب الشتيمه ده أحنا في رمضان |
رد: سينا واسرائيل
:
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
يهودى ذيك هيعرفه دينه |
رد: سينا واسرائيل
على فكره للتوضيح أنا مش منحاز لأسرائيل
أنا شايف أن أسرائيل أخطأت كتير و لسه بترتكب أخطاء أنا بس بوضح وجه نظر الغرب و العالم كله و بما فيهم نفسي عن الوضع بين أسرائيل و العرب |
رد: سينا واسرائيل
ابو حميد انساه ومتحولش توجه له كلام لان من الواضح انه انسان سادى بيحب ينشتم وبيحس بسعاده من الشتيمه و التجريح
|
| الساعة الآن 06:42 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir