الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   سينا واسرائيل (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=32834)

قناص الظلم 12-08-16 07:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419728)
سيناء الآن || #القناة_العبرية_الثانية : الجيش الاسرائيلي سوف يتحرك نحو سيناء اذا لم يتم القبض علي الخلية الارهابية التي اطلقت الصواريخ علي مدينة ايلات جنوب اسرائيل

تصريحات استفزازية ليس اكثر ومفيش اي خنزير اسرائيلي يقدر يحط رجلة في سيناء وفيه 90 مليون شهيد تحت الطلب يااحفاد القردة والخنازير :)

نحن نعشق الموت كما تعشقون انتم الحياة

رغم اننا بنختلف مع بعض دايما - بس الكلمتين دول فى الجون لافض فوك :)

قناص الظلم 12-08-16 07:22 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 419945)
أسرائيل مشتريه فلسطين بالفلوس
و حتى لو محتلاها أنت مصري و لا فلسطيني؟؟؟؟؟؟؟
أنا مصري

دى من اسباب المشكله فعلا:confused::rolleyes::cool: بس مش كل فلسطين نسبه كبيره من الاراضى - وبمساعده وتواطىء الجيش البريطانى معظمها اخذ بالقوه وبالاجبار عالتوقيع مفتى فلسطين امين الحسينى من العشرينات اصدر فتوى بعدم البيع لليهود وقد سمعوا كلامه بالاراضى فى الثلاثينات والاربعينات اخذ غصب بمساعده الانجليز طبقا لوعد بلفور والبائعين بائعين لمزارعين يهود مش لاجل اعلان دوله من لا دوله - ارجح ان ليس لك ثار عند اليهود وهذا واضح - نسبه كبيره وان لم يكن الجميع لديهم ثار عند اليهود ماحدش هايقتنع بنظريه التطبيع اللى انت بتحاول تقنعنا بيها نهائى ماتتعبش نفسك - نحن ابناء عروبه ودين واحد ويا استاذ انت نسيت اولى القبلتين المسجد الاقصى اليس علينا ان نحرره

قناص الظلم 12-08-16 07:40 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419778)
لما أرهابي يفجر نفسه في أوتوبيس أو مطعم يبقى مش مجاهد ولا شهيد ده يبقى كلب جبان عمرنا ما سمعنا عن (مجاهد) فجر نفسه في وش الجيش أو الشرطه ليه؟؟؟
لأنه كلب جبان يعني تروح أنت و المدام و الأولاد تتعشوا بره يجي معتوه يفجر نفسه و يموتهم كلهم لو راجل فعلا مايتشطرش على فرخه لأ يقف في وش واحد في أيده سلاح


http://www.sfgate.com/news/article/b...nt-2554540.php

http://ww1.hdnux.com/photos/12/21/60.../6/628x471.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-uzipsy8err...matza+rest.jpg

http://www.carolineglick.com/e/jerusalem%20bomb.jpg

مجرد العيش في أسرائيل تحت تهديدات زي كده هي شجاعه
أن الواحد مش يعرض حياته بس للخطر لكن حياه كل أهله كمان دي شجاعه
أشباه الرجال مش هو العسكري ألي بياكل مصاصه لكن هو كل شخص معتدي جبان

خائن - هونت مش خائن انت حاجه تانيه خالص هاقولها للحبايب عالخاص عشان ماخدش وقف بسببك

قناص الظلم 12-08-16 07:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 (المشاركة 419817)
السلام عليكم ، انا مش عارف ارد عليك اقولك ايه لكن اقل حاجة اقولها انك جاهل بالحقائق اسرائيل ورجالتها الى حضرتك معجب بيها اوى ضربوا المدارس والمصانع والسجون وقتلوا مئات الاطفال الفلسطينيين ده غير احتلالهم للأراضى الفلسطينية انا مش عارف ايه فاضل تانى علشان تعرف انت ايه .

انا بجد قرفان من نفسى علشان رديت عليك

وقتلوا اسرانا فى حرب 67 و56 ومدرسه بحر البقر ومعمل تكرير السويس ............... لن تنتهى جرائمهم

احمد العوضى 12-08-16 07:45 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419778)
لما أرهابي يفجر نفسه في أوتوبيس أو مطعم يبقى مش مجاهد ولا شهيد ده يبقى كلب جبان عمرنا ما سمعنا عن (مجاهد) فجر نفسه في وش الجيش أو الشرطه ليه؟؟؟
لأنه كلب جبان يعني تروح أنت و المدام و الأولاد تتعشوا بره يجي معتوه يفجر نفسه و يموتهم كلهم لو راجل فعلا مايتشطرش على فرخه لأ يقف في وش واحد في أيده سلاح


http://www.sfgate.com/news/article/b...nt-2554540.php

http://ww1.hdnux.com/photos/12/21/60.../6/628x471.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-uzipsy8err...matza+rest.jpg

http://www.carolineglick.com/e/jerusalem%20bomb.jpg

مجرد العيش في أسرائيل تحت تهديدات زي كده هي شجاعه
أن الواحد مش يعرض حياته بس للخطر لكن حياه كل أهله كمان دي شجاعه
أشباه الرجال مش هو العسكري ألي بياكل مصاصه لكن هو كل شخص معتدي جبان

اقسم بالله العلى القدير انى لو اعرفك او اعرف مكانك لكنت عرفتك يا مخنس مين هم اشباه المخنسين مش الرجال لانك حتى خساره الوصف فيك

قناص الظلم 12-08-16 07:47 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419874)
منخليك راجل وتيجي وش لوش وهنتاقش معاك متخفش محدش هيرزعك علي قفاك غيري :mad:

راجل ياابوكاتو يازميلى العزيز - تسلم ايدك بس انا عايزك تعمل فيه حاجه تانيه هاقولهالك عالخاص;) - بعد اذنك ممكن تقولى انت ساكن فين وانا روحلك ياجريفن دا لو كنت من مكان تانى غير اسرائيل هاوفر عليك المشوار انا هاجيلك والنبى قولى ساكن فين

احمد نصر 12-08-16 07:48 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420014)
اقسم بالله العلى القدير انى لو اعرفك او اعرف مكانك لكنت عرفتك يا مخنس مين هم اشباه المخنسين مش الرجال لانك حتى خساره الوصف فيك

الواد ده فعلا لو كان امام الاستاذ احمد العوضى كان انضرب بالنار

احمد العوضى 12-08-16 07:48 AM

رد: سينا واسرائيل
 
على فكره با جماعه المخنس ده يهودى والكلام اكيد من تعاملاته وكلامه

احمد العوضى 12-08-16 07:50 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420016)
الواد ده فعلا لو كان امام الاستاذ احمد العوضى كان انضرب بالنار

احمد بيه والله الذى لا الله الا هوى انا فعلا دمى بيغلى ولو شفته ديته رصاصه تريحنا من برود اعصابه وجهله

احمد العوضى 12-08-16 07:50 AM

رد: سينا واسرائيل
 
معلش يا ابو حميد نسيت اصبح عليك صباح الخير

احمد نصر 12-08-16 07:52 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420020)
معلش يا ابو حميد نسيت اصبح عليك صباح الخير

صباح الفل يا استاذ احمد
والله انا متاكد من انك كنت ضربته فعلا
ده كفايه بروده المستفذ

قناص الظلم 12-08-16 07:55 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420016)
الواد ده فعلا لو كان امام الاستاذ احمد العوضى كان انضرب بالنار

احلى صباح عالرجاله الاصيله سياده العميد احمد العوضى واخويا احمد نصر انا فاتنى عمرى كله امبارح:( - سياده العميد حضرتك قلت الكلمه اللى اتكسفت اقولها ولكن مما سبق يتضح ان دا واحد يهودى ضحك عليه وعمله حاجهعيب :) ولا حضراتكم مش معايا

احمد العوضى 12-08-16 07:58 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420022)
احلى صباح عالرجاله الاصيله سياده العميد احمد العوضى واخويا احمد نصر انا فاتنى عمرى كله امبارح:( - سياده العميد حضرتك قلت الكلمه اللى اتكسفت اقولها ولكن مما سبق يتضح ان دا واحد يهودى عامله حاجه;) ولا حضراتكم مش معايا

صباح الخير عليكم جميعا اولا ثم من الواضح انه يهودى او انسان مش طبيعى

احمد نصر 12-08-16 07:58 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420022)
احلى صباح عالرجاله الاصيله سياده العميد احمد العوضى واخويا احمد نصر انا فاتنى عمرى كله امبارح:( - سياده العميد حضرتك قلت الكلمه اللى اتكسفت اقولها ولكن مما سبق يتضح ان دا واحد يهودى عامله حاجه;) ولا حضراتكم مش معايا

انا قلتهالك قبل كده اسم على مسمى
بس زعلتنى لما عدلت يا راجل دا انا كنت لسه هجود معاك

احمد نصر 12-08-16 08:03 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420023)
صباح الخير عليكم جميعا اولا ثم من الواضح انه يهودى او انسان مش طبيعى

هو فعلا تحس كده من مشاركاته انه بيتكلم زى اليهود اللى بيجوا فى الافلام

قناص الظلم 12-08-16 08:04 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420023)
صباح الخير عليكم جميعا اولا ثم من الواضح انه يهودى او انسان مش طبيعى

ياريت بس الاداره تحذف الاشكال الوسخه دى استغفر الله العظيم انا قريت الموضوع على مراحل ماتوقعتش ان فى حد بالشكل دا

قناص الظلم 12-08-16 08:07 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420024)
انا قلتهالك قبل كده اسم على مسمى
بس زعلتنى لما عدلت يا راجل دا انا كنت لسه هجود معاك

انهى تعديل يابوحميد :confused: قولهولى وانا احطه - انا قريت على مراحل والله لوكنت شفت الصوره لكان فى كلام وسخ اوى هاقولهوله ابن :cool: انا 5 من اهلى مستشهدين فى الحروب مع اليهود - ودا شرف ليا لايمكن انساهم وكل المصريين كدا مع اننا ماحضرناهمش بس التار تار

احمد نصر 12-08-16 08:09 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420029)
انهى تعديل يابوحميد :confused: قولهولى وانا احطه - انا قريت على مراحل والله لوكنت شفت الصوره لكان فى كلام وسخ اوى هاقولهوله ابن :cool: انا 5 من اهلى مستشهدين فى الحروب مع اليهود - ودا شرف ليا لايمكن انساهم وكل المصريين كدا مع اننا ماحضرناهمش بس التار تار

لما كنت كاتبله ان فى حد يهودى عمله حاجه

وبعدين بسم الله ماشاء الله 5 مستشهدين والله عيله ابطال فعلا

قناص الظلم 12-08-16 08:10 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اى خدمه يا احمد يانصر انت تؤمر ;) رجعتها تانى

احمد نصر 12-08-16 08:11 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420032)
اى خدمه يا احمد يانصر انت تؤمر ;) رجعتها تانى

ههههههه الله يخليك
كان عامله ايه بقى

قناص الظلم 12-08-16 08:12 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420031)
لما كنت كاتبله ان فى حد يهودى عمله حاجه

هههههههههههههههههههههههههههه طب بالزمه مش دا اللى حصله - سياده العميد اكد كلامى وقال عليه شيميل:)

قناص الظلم 12-08-16 08:14 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420034)
ههههههه الله يخليك
كان عامله ايه بقى

عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب - اللهم انى صائم - رماله شنطه فلوس عالارض وقله وطى جيبها وان الله حليم ستار ياحمد ياخويا ;):)

احمد نصر 12-08-16 08:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420035)
هههههههههههههههههههههههههههه طب بالزمه مش دا اللى حصله - سياده العميد اكد كلامى وقال عليه شيميل:)

فعلا سيادته العميد قالها

قناص الظلم 12-08-16 08:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420031)
لما كنت كاتبله ان فى حد يهودى عمله حاجه

وبعدين بسم الله ماشاء الله 5 مستشهدين والله عيله ابطال فعلا

دا من زوقك واخلاقك يابوحميد كل الشعب المصرى بطل كل بيت وكل عيله فيها شهداء كتير فى حروب الكرامه :)

احمد نصر 12-08-16 08:16 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420037)
عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب - اللهم انى صائم - رماله شنطه فلوس عالارض وقله وطى جيبها وان الله حليم ستار ياحمد ياخويا ;):)

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه طب خلاص كفايه الهم انى صائم

قناص الظلم 12-08-16 08:17 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420040)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه طب خلاص كفايه الهم انى صائم

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قناص الظلم 12-08-16 08:22 AM

رد: سينا واسرائيل
 
تحياتى لفخر رجال وشباب مصر المشاركين فى هذا الموضوع واعتذر اذا كنت نسيت احد - زميلى الابوكاتو - سياده عميد احمد العوضى - اخى احمد نصر - اخى وحبيبى احمد بك السركى فخر رجال الصاعقه متدرب قنص كل الر جاله اللى هاجمت هذا النجس الحقير - اعتذر لانى نسيت اسماء كتير سامحونى - استودعكم الله لانى اكيد هاخد بان انتم عارفين الاداره بقى بتيجى عالغلابه:d وابقو اسئلوا عليا وكل عام وانتم طيبين - ملحوظه لو ماخدتش بان هاسلم عليكوا بعد الفطار - احلى صباح لاحلى رجال فى مصر

sniperwolf500 12-08-16 09:06 AM

رد: سينا واسرائيل
 
صراحة يا جماعة انتم كلكم وحوش وغوغائيين الراجل حتطلكو صورة مطعم شبه الكشك الجمالون ومعمول فيه عملية ارهابية وكلكم ترودو بالكلام انا حوريله تاريخ بني صهيون من اول يوم ليهم في فلسطين علشان يعرف ان الإعلام الغربي كذاب من يوم امه في حاجات كتير بالذات الحاجات الي بتمس هيبة امنه وامن اسرائيل

جاهز يا جرافين

ملف مرفق 43244
ملف مرفق 43245
ملف مرفق 43246
ملف مرفق 43247
ملف مرفق 43248

اعمال التهجير والقتل بفلسطين 1946-1948

ملف مرفق 43249
ملف مرفق 43250
ملف مرفق 43251
ملف مرفق 43252
ملف مرفق 43253

بحر البقر المصرية (مدرسة)

ملف مرفق 43254
ملف مرفق 43255
ملف مرفق 43256
ملف مرفق 43257

tarekabasy 12-08-16 09:07 AM

Re: رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 419829)
يا أستاذي أنا مش عيل و لا أهنت ولا أسأت لحد على الرغم من كل شتيمه ولا ممكن هوجه الشتيمه لحد
أنا عربي مصري و بتكلم عن العرب كلهم بما فيهم نفسي
أنا بقول رأيي

انت عربى.....؟؟؟؟ انت مصرى..؟؟؟
اقسم برب العزة انا عندى يقين انك اسرائيلى
هو يعنى احنا شايفين وشك والا عارفينك
حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا واكل ناسك

احمد العوضى 12-08-16 09:09 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420054)
صراحة يا جماعة انتم كلكم وحوش وغوغائيين الراجل حتطلكو صورة مطعم شبه الكشك الجمالون ومعمول فيه عملية ارهابية وكلكم ترودو بالكلام انا حوريله تاريخ بني صهيون من اول يوم ليهم في فلسطين علشان يعرف ان الإعلام الغربي كذاب من يوم امه في حاجات كتير بالذات الحاجات الي بتمس هيبة امنه وامن اسرائيل

جاهز يا جرافين

ملف مرفق 43244
ملف مرفق 43245
ملف مرفق 43246
ملف مرفق 43247
ملف مرفق 43248

اعمال التهجير والقتل بفلسطين 1946-1948

صباح الفل على الرجاله دا هيشوف ايام سوده فى المنتدا بس لو فضل فيه انا شخصين لو شفته موجود فى اى موضوع هوريه سواد الحلل

Griffin 12-08-16 09:09 AM

رد: سينا واسرائيل
 
معلش يا رجاله أنا برده ما شفتش تعليق واحد يخليني أغير رائي
كلها شتيمه بدون أي كلام مقنع و هو ده ألي بتقدروا عليه؟؟
حاجه مؤسفه فعلا
لكن ألي أتربى على شئ يقدر برده يغيره لو حاول
يا ريت كل واحد يحاول يحترم الأخر حتى لو ليه رأي مختلف

أنا مش قادر أفهم هو الشتيمه دي بتلموا بيها حسنات ولا بتلموا بيها سيئات؟؟
يعني لما واحد يكلمك و يقولك يا أستاذ و يا أفندم و حضرتك و ترد عليه بالشتيمه يبقى مين الجاهل فيكوا؟؟

أنا مش شخص بارد أنا عندي سلام داخلي على رأي Kung Fu Panda عندي Inner Peace
أتمنى أن الناس ألي بتشتم تحاول تغير رأيها و من الناس الي بتقرا الموضوع أنها تتعلم أن مقابله الأساءه بالرد الطيب مش حاجه مستحيله
الناس بتقول لما واحد يشتمني أذاي ماردش عليه؟؟ عدم الرد مش حاجه صعبه و الله يعينكم

احمد نصر 12-08-16 09:09 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 420042)
تحياتى لفخر رجال وشباب مصر المشاركين فى هذا الموضوع واعتذر اذا كنت نسيت احد - زميلى الابوكاتو - سياده عميد احمد العوضى - اخى احمد نصر - اخى وحبيبى احمد بك السركى فخر رجال الصاعقه متدرب قنص كل الر جاله اللى هاجمت هذا النجس الحقير - اعتذر لانى نسيت اسماء كتير سامحونى - استودعكم الله لانى اكيد هاخد بان انتم عارفين الاداره بقى بتيجى عالغلابه:d وابقو اسئلوا عليا وكل عام وانتم طيبين - ملحوظه لو ماخدتش بان هاسلم عليكوا بعد الفطار - احلى صباح لاحلى رجال فى مصر

انشاء الله نشوفك بعد الفطار على خير

جامو 12-08-16 09:12 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 420060)
معلش يا رجاله أنا برده ما شفتش تعليق واحد يخليني أغير رائي
كلها شتيمه بدون أي كلام مقنع و هو ده ألي بتقدروا عليه؟؟
حاجه مؤسفه فعلا
لكن ألي أتربى على شئ يقدر برده يغيره لو حاول
يا ريت كل واحد يحاول يحترم الأخر حتى لو ليه رأي مختلف

أنا مش قادر أفهم هو الشتيمه دي بتلموا بيها حسنات ولا بتلموا بيها سيئات؟؟
يعني لما واحد يكلمك و يقولك يا أستاذ و يا أفندم و حضرتك و ترد عليه بالشتيمه يبقى مين الجاهل فيكوا؟؟

أنا مش شخص بارد أنا عندي سلام داخلي على رأي kung fu panda عندي inner peace
أتمنى أن الناس ألي بتشتم تحاول تغير رأيها و من الناس الي بتقرا الموضوع أنها تتعلم أن مقابله الأساءه بالرد الطيب مش حاجه مستحيله
الناس بتقول لما واحد يشتمني أذاي ماردش عليه؟؟ عدم الرد مش حاجه صعبه و الله يعينكم

على العموم يا حيوان فى موضوع معمول باسم رساله من يهودى حيوان ذيك خش واقراءه

Griffin 12-08-16 09:17 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420054)
صراحة يا جماعة انتم كلكم وحوش وغوغائيين الراجل حتطلكو صورة مطعم شبه الكشك الجمالون ومعمول فيه عملية ارهابية وكلكم ترودو بالكلام انا حوريله تاريخ بني صهيون من اول يوم ليهم في فلسطين علشان يعرف ان الإعلام الغربي كذاب من يوم امه في حاجات كتير بالذات الحاجات الي بتمس هيبة امنه وامن اسرائيل

جاهز يا جرافين

ملف مرفق 43244
ملف مرفق 43245
ملف مرفق 43246
ملف مرفق 43247
ملف مرفق 43248

اعمال التهجير والقتل بفلسطين 1946-1948

أنا مش شايف قتل أطفال و نساء
أنا شايف حرب
الحرب شئ قبيح في أي وقت و زمان و الناس كلها هنا عاوزه تحارب أسرائيل
المنتصر في الحرب خسران
ياريت التفكير يكون في البناء مش الهدم
متقولوش أن أسرائيل هي ألي بتهدم بدل ما تبني لأن عدد الأبحاث العلميه الخارجه من أسرائيل في السنه الواحده أكتر من أربع أضعاف الأبحاث العلميه الخارجه من الوطن العربي كله
يبقى مين ألي بيبني و مين ألي بيهد؟؟؟

احمد العوضى 12-08-16 09:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420065)
أنا مش شايف قتل أطفال و نساء
أنا شايف حرب
الحرب شئ قبيح في أي وقت و زمان و الناس كلها هنا عاوزه تحارب أسرائيل
المنتصر في الحرب خسران
ياريت التفكير يكون في البناء مش الهدم
متقولوش أن أسرائيل هي ألي بتهدم بدل ما تبني لأن عدد الأبحاث العلميه الخارجه من أسرائيل في السنه الواحده أكتر من أربع أضعاف الأبحاث العلميه الخارجه من الوطن العربي كله
يبقى مين ألي بيبني و مين ألي بيهد؟؟؟

فعلا انتا يهودى بارد وافضل رد عليك التجاهل:p:p:p:p:p:p

Griffin 12-08-16 09:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جامو (المشاركة 420062)
على العموم يا حيوان فى موضوع معمول باسم رساله من يهودى حيوان ذيك خش واقراءه

قراْته و علي فكره ده مسروق من نص أجنبي قريته من حوالي سبع سنين

حضرتك حاول تتجنب الشتيمه ده أحنا في رمضان

احمد العوضى 12-08-16 09:21 AM

رد: سينا واسرائيل
 
:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420067)
قراْته و علي فكره ده مسروق من نص أجنبي قريته من حوالي سبع سنين

حضرتك حاول تتجنب الشتيمه ده أحنا في رمضان

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

احمد نصر 12-08-16 09:28 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 420067)
قراْته و علي فكره ده مسروق من نص أجنبي قريته من حوالي سبع سنين

حضرتك حاول تتجنب الشتيمه ده أحنا في رمضان

وانت مالك ومال الصيام
يهودى ذيك هيعرفه دينه

Griffin 12-08-16 09:30 AM

رد: سينا واسرائيل
 
على فكره للتوضيح أنا مش منحاز لأسرائيل
أنا شايف أن أسرائيل أخطأت كتير و لسه بترتكب أخطاء
أنا بس بوضح وجه نظر الغرب و العالم كله و بما فيهم نفسي عن الوضع بين أسرائيل و العرب

جامو 12-08-16 09:31 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ابو حميد انساه ومتحولش توجه له كلام لان من الواضح انه انسان سادى بيحب ينشتم وبيحس بسعاده من الشتيمه و التجريح


الساعة الآن 06:42 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir