الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

احمد عبد العزيز 12-10-19 04:23 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
العفو يا باشا بجد حضرتك شرفتنى وراجل محترم بمعنى الكلمه

احمد عبد العزيز 12-10-20 02:52 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد للعرض بمناسبه العيد كل عام وانتم بخير

realfighter 12-11-02 05:24 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
السلام عليكم
بالتوفيق يا استاذ احمد

هاوى بس غاوى 12-11-07 03:01 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شاكوش الريتاى بارون بكام يافندم

احمد عبد العزيز 12-11-07 06:04 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
للاسف مش موجود

عصام سدراك 12-11-07 08:33 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ألف مبروك ويا رب تكون فتحة خير عليكم

احمد عبد العزيز 12-11-07 10:27 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الله يبارك فيك يا عصام بيك

Mr_mody 12-11-08 12:09 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ممكن صوره للمسدس بلو سي الكسر؟ و هل له دبشك خشب؟ انا شفت قبل كده مسدس له دبشك خشب و كسر ده نوعه ايه؟ و بكام

احمد عبد العزيز 12-11-08 11:56 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
مسدس معدن وله 2 جنب فيبر وليس دبشك الدبشك جزء كامل سواء خشب او فيبر اابندقيه

Mr_mody 12-11-08 10:13 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 451951)
مسدس معدن وله 2 جنب فيبر وليس دبشك الدبشك جزء كامل سواء خشب او فيبر اابندقيه

مشكور الرد بس ممكن بعد اذنك صوره واضحه له او حتي اسمه بالأنجليزي و انا اشوفه علي جوجل

احمد عبد العزيز 12-11-09 01:26 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
blow h01 تركى الصنع تم رفع الصورة واللينك http://zarimex.eu/avrasya-turkey-vaz...ml?language=en

Egyptian_Destroyer 12-11-09 01:39 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق ان شاء الله :)

Mr_mody 12-11-09 08:38 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 452352)
blow h01 تركى الصنع تم رفع الصورة واللينك http://zarimex.eu/avrasya-turkey-vaz...ml?language=en

جميل جدا بفكر اني اشتريه و انه اخف من البندقيه بس هل يركب عليه ريد دوت ولا مافيش مكان ليها؟

mido axis 12-11-24 04:33 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
انا كنت عند الاستاذ احمد انهاردا وبصراحة كان راجل محترم و زووق جدا وعنده امانة فى الشغل و اسعاره ماشاء الله ممتازة

scorpion007 12-11-24 04:37 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بيركب عليه ريد دوت و سكوب انا عندى الايطالى بتاعه

احمد عبد العزيز 12-11-29 06:46 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
للرفع والتذكير

احمد عبد العزيز 12-12-05 04:24 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
للتجديد بنفس الاسعار يوم 5/12/2012

محمد ياقوت 12-12-05 05:30 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
أخى الحبيب أدام الله الخير والمحبة بين الجميع

احمد عبد العزيز 12-12-06 10:19 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اللهم امين يا استاذ محمد

احمد عبد العزيز 12-12-08 05:02 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تجديد الاسعار

هاوى بس غاوى 12-12-30 12:55 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
البلو سى الى موجود عند حضريتك ده جديد ولا استعمال

tarik el 12-12-30 04:38 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
وبالتوفيق ان شاء الله

احمد عبد العزيز 12-12-30 09:20 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
جديد انشاء الله سيلفر

محمد مكاوى 13-01-04 05:45 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شكرأ جزيلأ

للأستاز احمد عبد العزيز
بصراحة قمة فى الأحترام و احترام الوقت و المعاملأت
انا اشتريت مسدس بلو سى او6 مسدس ممتاز و سعر ممتاز

شكرأ جزيلأ لأستاز احمد عبد العزيز

M.SHADY 13-01-05 06:11 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 467927)
شكرأ جزيلأ

للأستاز احمد عبد العزيز
بصراحة قمة فى الأحترام و احترام الوقت و المعاملأت
انا اشتريت مسدس بلو سى او6 مسدس ممتاز و سعر ممتاز

شكرأ جزيلأ لأستاز احمد عبد العزيز

الف الف يا بشمهندس مكاوى على الطبنجه الجديده و ربنا يبارك لك فيها و يكفيك شرها

محمد مكاوى 13-01-05 06:41 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady (المشاركة 468314)
الف الف يا بشمهندس مكاوى على الطبنجه الجديده و ربنا يبارك لك فيها و يكفيك شرها

شكرأ يا ابو حميد
ربنا يخليك و يعطيك افضل منها يارب

احمد عبد العزيز 13-01-07 03:02 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اشكرك يا استاذ محمد وربنا يبارك لحضرتك فيها

محمد مكاوى 13-01-07 03:23 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز (المشاركة 468953)
اشكرك يا استاذ محمد وربنا يبارك لحضرتك فيها

عفوأ يافندم انا بقول الى انا شوفتة من معاملة محترمة
و انسان راقى جدأ فى معاملاتك

بتوفيق دئمأ

Egyptian_Destroyer 13-01-13 08:06 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تم شراء مسدس والتر بي 99 الماني من استاذ احمد و الحقيقه معامله فوق الممتازه و امانه في البيع و المسدس تحفه :)

و أحب اقدم الشكر للاستاذ أحمد علي المعاملة الطيبة و احترام المواعيد :)

محمد مكاوى 13-01-13 09:05 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 471404)
تم شراء مسدس والتر بي 99 الماني من استاذ احمد و الحقيقه معامله فوق الممتازه و امانه في البيع و المسدس تحفه :)

مبروك يا احمد
بتوفيق

Egyptian_Destroyer 13-01-13 10:02 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 471438)
مبروك يا احمد
بتوفيق

الله يبارك في حضرتك يا بشمهندس :)
و الف مبروك علي البلو سي و ربنا يكفيك شره :)

owkean 13-01-21 11:05 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
معالي الباشا بعد ازنك هي البريتا ماسوره متحركه ولا ثابته وشكرا لحضرتك

elmasrey123 13-01-27 02:55 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
باشا انته لسه عندك البيرونى 9000 وبكام

احمد عبد العزيز 13-01-27 09:10 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 475590)
باشا انته لسه عندك البيرونى 9000 وبكام

موجود انشاء الله على 1650

owkean 13-01-27 11:54 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ربنا يباركلك في العرض ويارب دايما في مزيد

احمد عبد العزيز 13-01-28 10:00 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 475787)
ربنا يباركلك في العرض ويارب دايما في مزيد

الله يخليك يا يا باشا تسلم

hogan 13-01-28 10:34 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
تسسسسسسسسسسسسسلم ياغالى

owkean 13-01-28 11:28 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
يا مستر هوجان حاول توفرلنا حل لمشاكل اسعار الصعيد

ramadan 13-01-28 03:38 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الفرات هل عندك منة الاصدار القديم ويا ترى بكام وشكرا

owkean 13-01-28 04:04 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
طيب يا مستر احمد عبد العزيز يريت توفرلنا الشحن للصعيد وانا منوبدك هنا وتحت امرك وربنا يرزقك بالحلال


الساعة الآن 03:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir