![]() |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
العفو يا باشا بجد حضرتك شرفتنى وراجل محترم بمعنى الكلمه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد للعرض بمناسبه العيد كل عام وانتم بخير |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
السلام عليكم
بالتوفيق يا استاذ احمد |
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شاكوش الريتاى بارون بكام يافندم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
للاسف مش موجود
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ألف مبروك ويا رب تكون فتحة خير عليكم
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الله يبارك فيك يا عصام بيك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ممكن صوره للمسدس بلو سي الكسر؟ و هل له دبشك خشب؟ انا شفت قبل كده مسدس له دبشك خشب و كسر ده نوعه ايه؟ و بكام
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
مسدس معدن وله 2 جنب فيبر وليس دبشك الدبشك جزء كامل سواء خشب او فيبر اابندقيه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
blow h01 تركى الصنع تم رفع الصورة واللينك http://zarimex.eu/avrasya-turkey-vaz...ml?language=en
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق ان شاء الله :)
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
انا كنت عند الاستاذ احمد انهاردا وبصراحة كان راجل محترم و زووق جدا وعنده امانة فى الشغل و اسعاره ماشاء الله ممتازة
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بيركب عليه ريد دوت و سكوب انا عندى الايطالى بتاعه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
للرفع والتذكير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
للتجديد بنفس الاسعار يوم 5/12/2012
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
أخى الحبيب أدام الله الخير والمحبة بين الجميع |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اللهم امين يا استاذ محمد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تجديد الاسعار
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
البلو سى الى موجود عند حضريتك ده جديد ولا استعمال
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
وبالتوفيق ان شاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
جديد انشاء الله سيلفر
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شكرأ جزيلأ للأستاز احمد عبد العزيز بصراحة قمة فى الأحترام و احترام الوقت و المعاملأت انا اشتريت مسدس بلو سى او6 مسدس ممتاز و سعر ممتاز شكرأ جزيلأ لأستاز احمد عبد العزيز |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
ربنا يخليك و يعطيك افضل منها يارب |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اشكرك يا استاذ محمد وربنا يبارك لحضرتك فيها
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
و انسان راقى جدأ فى معاملاتك بتوفيق دئمأ |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تم شراء مسدس والتر بي 99 الماني من استاذ احمد و الحقيقه معامله فوق الممتازه و امانه في البيع و المسدس تحفه :)
و أحب اقدم الشكر للاستاذ أحمد علي المعاملة الطيبة و احترام المواعيد :) |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
بتوفيق |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
و الف مبروك علي البلو سي و ربنا يكفيك شره :) |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
معالي الباشا بعد ازنك هي البريتا ماسوره متحركه ولا ثابته وشكرا لحضرتك
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
باشا انته لسه عندك البيرونى 9000 وبكام
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ربنا يباركلك في العرض ويارب دايما في مزيد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
تسسسسسسسسسسسسسلم ياغالى
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
يا مستر هوجان حاول توفرلنا حل لمشاكل اسعار الصعيد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الفرات هل عندك منة الاصدار القديم ويا ترى بكام وشكرا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
طيب يا مستر احمد عبد العزيز يريت توفرلنا الشحن للصعيد وانا منوبدك هنا وتحت امرك وربنا يرزقك بالحلال
|
| الساعة الآن 03:24 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir