![]() |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ايه رايك لو تضيف النيك نيم فى الكارنيه؟
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ياجماعة ياريت تفاصيل اكتر شوية
انا من المعادي اسلم الاوراق امتي ولمين |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ايه يا جدعان حد يرد عليا
انا هسلم الحاجة ازاي ولمين علشان انا من اسكندريه وبقالي سنة مجهز الحاجات |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
هل من مجيب يا رجالة المنتدي الكرام
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
يا جماعة حد يرد علينا يعني مفيش ولا حد من الادارة متواجد معقول
حد يجاوبنا لو سمحتم |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
هو ليه ياجماعه محدش بيرد عالناس
معظم الناس مجمعه البيانات ومش عارفه تسلمها لمبن غالبيه المناطق مفيهاش اشخاص لتجميع الورق انا واحد من الناس مجهز الورق ومش عارف اسلمة لمين وانا من الظاهر |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
والله العظيم عيب اوي الي بيحصل ده
قولنا يوم 10 اولنا وهنعمل ونسوي لو مفيش كرنيهات قولو لكن تسيبونا كدة عيب والله ياريت تردو من باب التقدير مش معقول مفيش ولا مشرف فاضي ومفيش حد من ساعتها عارف يرد علينا ومحدش عنده معلومات المفروض احنا اعلنا عن كارنيه يكون موجود وجاهز علي الطباعة لكن تاجيل في تاجيل وقلة تقدير للناس وكان مفيش حد بيتكلم كدة عيب اوي بقالنا 4 ايام عمالين نتكلم ومحدش بيرد علينا ياريت يكون في تقدير شوية من طاقم الادارة |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اول شىء نعتذر على التاخير فى الرد
تانى شىء لو احنا قرءنا الموضوع كويس هنلاقى رد على كل التسؤالات من فضلكم اقراؤ الموضوع جيدا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
بالنسبه للأعضاء الذين ستتواجد صعوبه لتسليم الأوراق و الاشتراكات (المناطق البعيده و المحافظات) سيتم أرسال البيانات و الاوراق علي البريد الالكتروني prince.orabi@gmail.com و سيتم دفع الاشتراك عن طريق كروت شحن موبيل علي رقم سيتم تحديده من قبل الاداره. |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
أستاذ محمد محمود و حسن عرابي ( منطقة الجيزة وما حولها )
أستاذ محمد سعيد و مصطفي هوجان و أنجل (هاشم) (منطقة شبرا و المطريه و حدائق القبه و ما حولها) أستاذ محمد بدر (منطقة عين شمس و عزبة النخل و ما حولها) حيث سيقوم العضو بتسليم الاوراق المطلوبة ومبلغ الاشتراك لطاقم الاشراف لتنفيذ الكارنيهات ثم اعادتها لتسلم مرة اخرى على ان يتم هذا مرة كل اسبوع . بالنسبه للأعضاء الذين ستتواجد صعوبه لتسليم الأوراق و الاشتراكات (المناطق البعيده و المحافظات) سيتم أرسال البيانات و الاوراق علي البريد الالكتروني prince.orabi@gmail.com و سيتم دفع الاشتراك عن طريق كروت شحن موبيل علي رقم سيتم تحديده من قبل الاداره. تقبلوا تحياتي ولكم جزيل الشكر... |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
معاكو ان شاء الله
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
على فكرة ياجماعة انا بعت بياناتى من اكتر من اسبوع مرتين ومفيش اى رد وصل ولا رقم تليفون ولا اى شىء
ارجو الرد والتوضيح من الادارة شكرااااااااااااا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
سيتم تجميع عدد 10 كارنيهات
لطبعهم مرة واحدة |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
والله يا بلاش والله اسعار مميزة وفعلا فكرة اكتر من رائعه انا اؤيد الفكرة وكان عندي استفسار طب الاعضاء البعيدة بعتت البيانات والفلوس استلم الكارنية ازاي واشكر الادارة عالفكرة ودائما خلوقين وتعملوا للهواية فقط
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
انا مشترك منذ فترة لكنها اول مرة للتواصل الحقيقي.
هل ممكن اطلع الكارنيه ؟ |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
هل عمل الكرنيهات لسة متاح
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اخبار الكارنيهات ايه يا جماعة !!!
حد استلم ولا لسة ولا ايه الدنيا ؟ |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
يا رجالة ارجوا مراسلة حسن عرابى لكل من يرغب فى عمل الكارنية
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
نحن فى انتظار اى مراسلات من الاعضاء الى الان
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
فكره جميلة واكثر من روعة ولا يفكر فيها الا اشخاص ذو عقل مستنير .... اتمني لكم التقدم دائما والرقي
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
مشكووووووووووووووووووور جدا
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ارجو تقبل اعتذاري
وشكرا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
الاعضاء كتير اتكلمو ومحدش منهم عمل حاجة انا مش قصدي اقول حاجة تزعلك يا باشا وانت عارف |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
والهدية من غير حاجة وصلت وانا مش بقول كدة الا علشان انا نفسي في الكارنيه ده من فترة كبيرة تسلم يا باشا وربنا يبارك لنا في حضرتك |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
رساله لجميع الأعضاء.... سأختصر كلامي في نقاط: ١- بفضل الله تعالي منتدانا هو أول منتدي للصيد في مصر قام بتنظيم ٣ بطولات للرمايه و لم نطلب من أي عضو جنيه و احد مقابل الإشتراك و الدعوات كانت عامه في كل المسابقات و مجانيه برغم توزيع هدايا و عمل أقل ما يقال عنها ولائم طعام و من الممكن سؤال الأعضاء الذين شرفونا بالحضور. ٢- عروض المنتدي المدعمه للأعضاء نتحمل نحن فارق القيمه عن السوق و لا نطلب من أي عضو حصوله علي الكارنيه ليتمتع بالعرض كما تفعل المنتديات الأخري و العروض متاحه بدون أي شروط للجميع. ٣- الإداره نجحت بالفعل علي تنفيذ كارنيه محترم بخامات أتحدي أي من كان تنفيذ مثله بسعر ١٠ جنيه و من الممكن مشاهدة كارنيهات المنتديات الأخري من حيث الخامات و الجوده و للأسف ب ٣٠ جنيه !! الإداره لم تقصر تماماً في تنفيذ طلبات الكارنيهات و لكن الأعضاء تتكاسل في تجميع الطلبات. و حتي يكون الكلام محدداً لو إستطاع كل ١٠ أعضاء أصدقاء تجميع طلباتهم ثم يقوم أحدهم بتنسيق موعد معي، أتعهد أمام الجميع أن يتسلم جميع الكارنيهات خلال ٣٠ دقيقه بعد مقابلتي. الإداره تدعم الأعضاء بصدق و دون شعارات واهيه و يرجي أن يكون ذلك محل تقدير من الأعضاء. نائب المدير العام |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
مساء الفل |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
منورين منتداكم لعل المانع خير ان شاء الله |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
واحنا طبعا متابعين المنتدى بس فى الخابثة هههههههههههه:rir: ولعلوا خير ان شاء الله |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
للتوضيح فقط
انا لما اتكلمت اتكلمت بحسن نية وانا عمري ما اقصد المنتدي باي سوء لانه يعتبر بيتي الثاني واخواتي كلهم فيه ارجو ان محدش يكون زعل مني واسف لو قولت اي كلمة تزعل بقصد او بدون وشكرا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
لعلوا خير ان شاء الله:) |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
يا باشا مش معني إن أستاذ محمد محمود أو أنا مبنكتبش مشاركات يبقي مش موجودين .. لا موجودين و متابعين كل حاجه و ردودنا علي أي حاجه فوراً تدل علي المتابعه و السيطره و لكننا نحب أن نعمل في صمت هههههههه. |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
اية دة هشام كلمك انمبارح واول انمبارح وكل يوم يا عرابى قول للمصرى دة فية خط مفتوح على طول ال 24 ساعة |
| الساعة الآن 04:00 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir