الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كارنيهات المنتدي لعام 2013 :) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39043)

tarekvb 13-04-08 08:10 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ايه رايك لو تضيف النيك نيم فى الكارنيه؟

amrfathy 13-04-09 01:23 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ياجماعة ياريت تفاصيل اكتر شوية
انا من المعادي اسلم الاوراق امتي ولمين

ĴΘĶЄЯ 13-04-09 02:19 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ايه يا جدعان حد يرد عليا
انا هسلم الحاجة ازاي ولمين علشان انا من اسكندريه
وبقالي سنة مجهز الحاجات

amrfathy 13-04-09 03:22 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
هل من مجيب يا رجالة المنتدي الكرام

ĴΘĶЄЯ 13-04-09 07:55 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
يا جماعة حد يرد علينا يعني مفيش ولا حد من الادارة متواجد معقول
حد يجاوبنا لو سمحتم

loay the hunter 13-04-10 02:03 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
هو ليه ياجماعه محدش بيرد عالناس
معظم الناس مجمعه البيانات ومش عارفه تسلمها لمبن
غالبيه المناطق مفيهاش اشخاص لتجميع الورق
انا واحد من الناس مجهز الورق ومش عارف اسلمة لمين وانا من الظاهر

ĴΘĶЄЯ 13-04-11 09:25 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
والله العظيم عيب اوي الي بيحصل ده
قولنا يوم 10 اولنا وهنعمل ونسوي
لو مفيش كرنيهات قولو لكن تسيبونا كدة عيب والله
ياريت تردو من باب التقدير مش معقول مفيش ولا مشرف فاضي
ومفيش حد من ساعتها عارف يرد علينا ومحدش عنده معلومات
المفروض احنا اعلنا عن كارنيه يكون موجود وجاهز علي الطباعة
لكن تاجيل في تاجيل وقلة تقدير للناس وكان مفيش حد بيتكلم كدة عيب اوي
بقالنا 4 ايام عمالين نتكلم ومحدش بيرد علينا
ياريت يكون في تقدير شوية من طاقم الادارة






Mohamed Mahmoud 13-04-11 09:36 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اول شىء نعتذر على التاخير فى الرد
تانى شىء لو احنا قرءنا الموضوع كويس هنلاقى رد على كل التسؤالات من فضلكم اقراؤ الموضوع جيدا

Mohamed Mahmoud 13-04-11 10:20 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 494451)
ايه يا جدعان حد يرد عليا
انا هسلم الحاجة ازاي ولمين علشان انا من اسكندريه
وبقالي سنة مجهز الحاجات




بالنسبه للأعضاء الذين ستتواجد صعوبه لتسليم الأوراق و الاشتراكات (المناطق البعيده و المحافظات) سيتم أرسال البيانات و الاوراق علي البريد الالكتروني prince.orabi@gmail.com و سيتم دفع الاشتراك عن طريق كروت شحن موبيل علي رقم سيتم تحديده من قبل الاداره.

hogan 13-04-12 08:04 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
أستاذ محمد محمود و حسن عرابي ( منطقة الجيزة وما حولها )
أستاذ محمد سعيد و مصطفي هوجان و أنجل (هاشم) (منطقة شبرا و المطريه و حدائق القبه و ما حولها)
أستاذ محمد بدر (منطقة عين شمس و عزبة النخل و ما حولها)


حيث سيقوم العضو بتسليم الاوراق المطلوبة ومبلغ الاشتراك لطاقم الاشراف لتنفيذ الكارنيهات ثم اعادتها لتسلم مرة اخرى على ان يتم هذا مرة كل اسبوع .
بالنسبه للأعضاء الذين ستتواجد صعوبه لتسليم الأوراق و الاشتراكات (المناطق البعيده و المحافظات) سيتم أرسال البيانات و الاوراق علي البريد الالكتروني prince.orabi@gmail.com و سيتم دفع الاشتراك عن طريق كروت شحن موبيل علي رقم سيتم تحديده من قبل الاداره.

تقبلوا تحياتي ولكم جزيل الشكر...

ahmed_dinamo 13-04-12 08:14 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
معاكو ان شاء الله

hima 13-04-13 07:34 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
على فكرة ياجماعة انا بعت بياناتى من اكتر من اسبوع مرتين ومفيش اى رد وصل ولا رقم تليفون ولا اى شىء
ارجو الرد والتوضيح من الادارة
شكرااااااااااااا

Mohamed Mahmoud 13-04-13 10:58 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
سيتم تجميع عدد 10 كارنيهات
لطبعهم مرة واحدة

coyote160 13-04-14 02:07 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
والله يا بلاش والله اسعار مميزة وفعلا فكرة اكتر من رائعه انا اؤيد الفكرة وكان عندي استفسار طب الاعضاء البعيدة بعتت البيانات والفلوس استلم الكارنية ازاي واشكر الادارة عالفكرة ودائما خلوقين وتعملوا للهواية فقط

sameh ammar 13-04-25 03:14 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
انا مشترك منذ فترة لكنها اول مرة للتواصل الحقيقي.
هل ممكن اطلع الكارنيه ؟

رمزى البيلى 13-05-06 08:00 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
هل عمل الكرنيهات لسة متاح

ĴΘĶЄЯ 13-05-07 12:41 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اخبار الكارنيهات ايه يا جماعة !!!
حد استلم ولا لسة ولا ايه الدنيا ؟

Mohamed Mahmoud 13-05-09 11:04 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
يا رجالة ارجوا مراسلة حسن عرابى لكل من يرغب فى عمل الكارنية

hogan 13-05-12 10:35 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
نحن فى انتظار اى مراسلات من الاعضاء الى الان

وليد سالم 13-05-16 03:35 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
فكره جميلة واكثر من روعة ولا يفكر فيها الا اشخاص ذو عقل مستنير .... اتمني لكم التقدم دائما والرقي

lord of the war 13-05-18 12:00 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
مشكووووووووووووووووووور جدا

ĴΘĶЄЯ 13-05-22 11:43 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ارجو تقبل اعتذاري
وشكرا

Mohamed Mahmoud 13-05-23 12:27 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 504749)
يا جماعة لو عايزين فلوس زيادة مش مهم
بس ياريت حد يعملي الكارنيه
وشكرا

تصدق عيب كدة

ĴΘĶЄЯ 13-05-23 01:06 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 504759)
تصدق عيب كدة

طيب يا باشا اعمل ايه
الاعضاء كتير اتكلمو ومحدش منهم عمل حاجة
انا مش قصدي اقول حاجة تزعلك يا باشا وانت عارف

Orabi 13-05-23 01:11 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 504749)
يا جماعة لو عايزين فلوس زيادة مش مهم
بس ياريت حد يعملي الكارنيه
وشكرا

لا أنا هعملهولك علي حسابي هديه مني ليك ...

ĴΘĶЄЯ 13-05-23 01:30 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 504765)
لا أنا هعملهولك علي حسابي هديه مني ليك ...

يا باشا ربنا يبارك لك
والهدية من غير حاجة وصلت
وانا مش بقول كدة الا علشان انا نفسي في الكارنيه ده من فترة كبيرة
تسلم يا باشا وربنا يبارك لنا في حضرتك

elmasrey123 13-05-23 01:32 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص

Orabi 13-05-23 01:33 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

رساله لجميع الأعضاء....

سأختصر كلامي في نقاط:

١- بفضل الله تعالي منتدانا هو أول منتدي للصيد في مصر قام بتنظيم ٣ بطولات للرمايه و لم نطلب من أي عضو جنيه و احد مقابل الإشتراك و الدعوات كانت عامه في كل المسابقات و مجانيه برغم توزيع هدايا و عمل أقل ما يقال عنها ولائم طعام و من الممكن سؤال الأعضاء الذين شرفونا بالحضور.

٢- عروض المنتدي المدعمه للأعضاء نتحمل نحن فارق القيمه عن السوق و لا نطلب من أي عضو حصوله علي الكارنيه ليتمتع بالعرض كما تفعل المنتديات الأخري و العروض متاحه بدون أي شروط للجميع.

٣- الإداره نجحت بالفعل علي تنفيذ كارنيه محترم بخامات أتحدي أي من كان تنفيذ مثله بسعر ١٠ جنيه و من الممكن مشاهدة كارنيهات المنتديات الأخري من حيث الخامات و الجوده و للأسف ب ٣٠ جنيه !!

الإداره لم تقصر تماماً في تنفيذ طلبات الكارنيهات و لكن الأعضاء تتكاسل في تجميع الطلبات. و حتي يكون الكلام محدداً لو إستطاع كل ١٠ أعضاء أصدقاء تجميع طلباتهم ثم يقوم أحدهم بتنسيق موعد معي، أتعهد أمام الجميع أن يتسلم جميع الكارنيهات خلال ٣٠ دقيقه بعد مقابلتي.

الإداره تدعم الأعضاء بصدق و دون شعارات واهيه و يرجي أن يكون ذلك محل تقدير من الأعضاء.

نائب المدير العام

elmasrey123 13-05-23 01:40 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص

Mohamed Mahmoud 13-05-23 01:44 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 504779)
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص

انا معاكم بقلبى يا برنس :d
مساء الفل

elmasrey123 13-05-23 01:47 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 504780)
انا معاكم بقلبى يا برنس :d
مساء الفل

حبيب قلبى وواحشنى والله وفين هاشم مفتقده فى التغتيت على ههههههههههههه
منورين منتداكم لعل المانع خير ان شاء الله

Mohamed Mahmoud 13-05-23 01:51 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 504781)
حبيب قلبى وواحشنى والله وفين هاشم مفتقده فى التغتيت على ههههههههههههه
منورين منتداكم لعل المانع خير ان شاء الله

هاشم الغتت بعد كورس غتاتة شاشة الكمبيوتر اتشلت من كتر غتاتتة فتحرقت :rir:و هو هيشترى واحدة تانية قريبا
واحنا طبعا متابعين المنتدى بس فى الخابثة هههههههههههه:rir:
ولعلوا خير ان شاء الله

ĴΘĶЄЯ 13-05-23 01:51 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
للتوضيح فقط
انا لما اتكلمت اتكلمت بحسن نية
وانا عمري ما اقصد المنتدي باي سوء
لانه يعتبر بيتي الثاني واخواتي كلهم فيه
ارجو ان محدش يكون زعل مني
واسف لو قولت اي كلمة تزعل بقصد او بدون
وشكرا

Mohamed Mahmoud 13-05-23 01:52 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 504783)
للتوضيح فقط
انا لما اتكلمت اتكلمت بحسن نية
وانا عمري ما اقصد المنتدي باي سوء
لانه يعتبر بيتي الثاني واخواتي كلهم فيه
ارجو ان محدش يكون زعل مني
واسف لو قولت اي كلمة تزعل بقصد او بدون
وشكرا

خلاص يا عبدة انت هتعيط:pleur::pleur::pleur::pleur:
لعلوا خير ان شاء الله:)

Orabi 13-05-23 01:52 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 504779)
حمدلله على السلامة ياعم عرابى فينك من زمان وفين هاشم ومحمد محمود ايه محدش عاد بيشوفكم حتى هشام سمير كان معايا على التليفون من ساعتين وكان بيسال عليكم وعلى المنتدى
فين الكارنيه ياعم انا باعتلك البيانات على الايميل من ساعتها ومفيش جديد خالص

هههههههههههههه هشام بيسألك علينا .. علي العموم هو كان معايا إمبارح علي التليفون و كان برضه بيسأل عليك و علي المنتدي ههههههههه

يا باشا مش معني إن أستاذ محمد محمود أو أنا مبنكتبش مشاركات يبقي مش موجودين .. لا موجودين و متابعين كل حاجه و ردودنا علي أي حاجه فوراً تدل علي المتابعه و السيطره و لكننا نحب أن نعمل في صمت هههههههه.

elmasrey123 13-05-23 01:53 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 504782)
هاشم الغتت بعد كورس غتاتة شاشة الكمبيوتر اتشلت من كتر غتاتتة فتحرقت :rir:و هو هيشترى واحدة تانية قريبا
واحنا طبعا متابعين المنتدى بس فى الخابثة هههههههههههه:rir:
ولعلوا خير ان شاء الله

ه خباثة ايه انتم متراقبين ده حتى هشام سمير بيقولى ايه اخبار المنتدى اصل بقالى فترة مبدخلش اوعى يكون المنتدى متراقب ههههههههههههههههههه

Orabi 13-05-23 01:56 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 504783)
للتوضيح فقط
انا لما اتكلمت اتكلمت بحسن نية
وانا عمري ما اقصد المنتدي باي سوء
لانه يعتبر بيتي الثاني واخواتي كلهم فيه
ارجو ان محدش يكون زعل مني
واسف لو قولت اي كلمة تزعل بقصد او بدون
وشكرا

يا باشا حصل خير و أنت من الناس اللي بنعزها

Orabi 13-05-23 01:57 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 504786)
ه خباثة ايه انتم متراقبين ده حتى هشام سمير بيقولى ايه اخبار المنتدى اصل بقالى فترة مبدخلش اوعى يكون المنتدى متراقب ههههههههههههههههههه

ههههههههه هشام مشغول علشان عنده إمتحانات

elmasrey123 13-05-23 01:58 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 504785)
هههههههههههههه هشام بيسألك علينا .. علي العموم هو كان معايا إمبارح علي التليفون و كان برضه بيسأل عليك و علي المنتدي ههههههههه

يا باشا مش معني إن أستاذ محمد محمود أو أنا مبنكتبش مشاركات يبقي مش موجودين .. لا موجودين و متابعين كل حاجه و ردودنا علي أي حاجه فوراً تدل علي المتابعه و السيطره و لكننا نحب أن نعمل في صمت هههههههه.

عرابى باشا سيطرة مساء الفل ايوة كده خطط قرر سيطر ههههههه

Mohamed Mahmoud 13-05-23 01:59 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 504785)
هههههههههههههه هشام بيسألك علينا .. علي العموم هو كان معايا إمبارح علي التليفون و كان برضه بيسأل عليك و علي المنتدي ههههههههه

يا باشا مش معني إن أستاذ محمد محمود أو أنا مبنكتبش مشاركات يبقي مش موجودين .. لا موجودين و متابعين كل حاجه و ردودنا علي أي حاجه فوراً تدل علي المتابعه و السيطره و لكننا نحب أن نعمل في صمت هههههههه.


اية دة هشام كلمك انمبارح واول انمبارح وكل يوم
يا عرابى قول للمصرى دة فية خط مفتوح على طول ال 24 ساعة


الساعة الآن 04:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir