![]() |
رد: حملة المقاطعه
حضرتك من التجار المحترمين ومن المشهود لهم بدماثة الخلف وبالفعل أسعر حضرتك جيدة جداً وبالتوفيق ليك إن شاء الله
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
خالص تحياتى. |
رد: حملة المقاطعه
[QUOTE=dr.mohamed;524172]حقيقى عندكم حق الاستغلال اصبح شىء مستفز جدا فى كل شىء وعلى سبيل المثال اللى كان بيبيع علبه ال 9 ozk العلبة الصفراء بسعر 110 لينافس اللى بيبيع ب 150 النهاردة بتتباع نفس العلبة بسعر 200-250 جنيه ودا حصل بعد 3/7/2013 فقط مع العلم ان التجار بتخزن كميات كبيرة من الطلقات يعنى التاجر اللى معندوش طلقات يبقى عنده عشرة آلاف طلقة دا اللى معندوش او بيدور رأسمال صغير ودا مش معناه انى اكن لاى تاجر ضغينة ولكن حقيقى هما ما يقبلوش ان حد يستغلهم طيب ليه بيقبلوه علينا احنا ودا للمستغللين الظروف فقط الا من رحم ربى[/ متضامن معاكو ومقاطع حتى رجوع الاسعار QUO
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
بس وينر الي هناك عشان واحده ست بتتعامل كده منعا للاستظراف بس فعلا في حاجات عندها اغلى من السوق ابقى روح لسرحان الي في النهضه الشيخ ناصر راجل محترم و بيفهم |
رد: حملة المقاطعه
ooooooooo00000000000000000000
|
رد: حملة المقاطعه
وانا بضم صوتي الي صوت الأعضاء بالمقاطعه لآ للتجار الجشعين لآ للأستغلآل
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
بالنسبة لاخونا رعاة الحملة والمشاركين فى حالة وصول المشاركات الفعاله لعدد 200 مشاركة والمشاهدات 2000 هيتم التثبيت فى الاقسام العامة وليس السوق بصفته القسم المفتوح لمناقشة كافة الاراء والاتجاهات على المنتدى
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
تم النقل لقسم الموضوعات العامة وذلك لاقتصار دور السوق على موضوعات البيع والشراء |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
مقاطعين ثوار احرار هنكمل المشوار ههه والله اتمنى من الله نزول الاسعار كفاية ان انا كنت عايز اجيب ايجل ومجبتش علشان الطلق وبقالى اسبوع مضربتش طلقة لا بالبارون ولا بالكناس وبعت الكناس امبارح وجبت كرال مع انها اغلى من الايجل بس الطلق ارخص واه كله ضرب هههههههه |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
تم تعديل مشاركة حضرتك لعدم اختصاصها بالموضوع المعروض للنقاش وتعرضها لمناقشة مواضيع ذات صله سياسية واقوانين المنتدى تمنع السياسة
مع تحيات الادارة |
رد: حملة المقاطعه
لو الموضوع هيبتدى تدخل فيه تعليقات سياسية سوف تقوم الادارة اسفة بغلق الموضوع اتباعا لتعليمات وشروط المنتدى.
برجاء من الاعضاء الالتزام بقوانين المنتدى. مع خالص شكرى للجميع. |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
للأسف الموضوع بيبتدى هزار وبعد كده بياخد اتجاه تانى. منعا للمشاكل خالينا فى المقاطعة أحسن. خالص تحياتى. |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
انا مقااااااااااااطع
|
رد: حملة المقاطعه
انا كمان عقاطع
|
رد: حملة المقاطعه
شكرا لكل الناس اللي تفهمت الموقف و انضمت معانا و مكملين مع بعض ان شاء الله
|
رد: حملة المقاطعه
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
شرفني مرورك يا دكتور :) |
رد: حملة المقاطعه
انا معاكم كتف بكتف دا مش معناه انى اكن ضغينة لاحد لا والله وانا صادق فى قسمى
وانما من روائع ما علمنى جدى ان الرجال تعرف بمواقفها والشرفى لى اننى بينكم فانا افتخر بوجودى بينكم دائما |
رد: حملة المقاطعه
طب بالنسبه ليا ادعمونى بقا انا غلبان والله :)
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
زى الناس ياجدع
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
ودا معناه ان الدعم الحقيقى هو متابعتك الدائمة للاعضاء وللمشرفين لان اعضاء المنتدى هم اللى بيحتاجو دعم ادارة المنتدى فى كثير من المواقف |
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
اقتباس:
|
رد: حملة المقاطعه
والله عندك حق
|
رد: حملة المقاطعه
والله عندكم حق
|
رد: حملة المقاطعه
شكرا لكل من شارك معنا و شكر خاص لأخي الاستاذ أحمد عبد العزيز
و ان شاء الله في مقاجئة قويه كمان يومين ثلاثه |
رد: حملة المقاطعه
مقاطع معاكو
|
رد: حملة المقاطعه
شرفتنا يا باشا ...
نتمني ان الادارة تثبت الموضوع .... للأفاده العامه ليس للاعضاء فقط بل لمصر كلها حفظكم الله |
رد: حملة المقاطعه
00000000000000000000000000000000000000000
|
| الساعة الآن 05:47 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir