الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محلات الاسلحه وادوات الصيد (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=55)
-   -   أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=4405)

sherif aboudeif 11-05-07 12:02 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s.elrefaey (المشاركة 90875)
استاذ شريف
انا عضو جديد و اول مره اتشرف بسؤال حضرتك
و اللي سمعته عنك في المنتدى المحترم ده عن كرم اخلاقك و معاملتك المحترمه للناس هو اللي شجعني و خلاني بصراحه مش عايز اتعامل و لا اشتري حاجتي من حد تاني غيرك.
سؤالي لحضرتك بخصوص النوريكا جيت نمره واحد هل هي موجوده عند حضرتك ؟
و لو موجوده سعرها كام و هل في منها فرز اول و فرز تاني ؟ و لو فيه... ايه الفرق بينهم؟و سعرهم كام؟
و اسف على الاطاله
وشكرا

النوريكا الجيت 1 ان شاء الله سوف تتوفر عندى يوم الاربعاء القادم 25754549

sherif aboudeif 11-05-07 12:10 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem_eldesiel (المشاركة 90189)
يا باشا ده اللنك بتاع صوره السلاح
ويا ريت ترد عليا

http://www.google.com.eg/imgres?imgu...1t:429,r:2,s:0

انا عندى المسدس ده ب 1650

dr.ahmed shahin 11-05-07 01:02 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
يا ريت يا استاذ شريف تعمل عرض على النوريكا الجيت
واوعدك ان على الاقل 50 واحد على المنتدى هيشتريها
نفسنا نصطاد ببندقية عدلة بقى
:d:d:d

sherif aboudeif 11-05-07 01:16 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed shahin (المشاركة 91055)
يا ريت يا استاذ شريف تعمل عرض على النوريكا الجيت
واوعدك ان على الاقل 50 واحد على المنتدى هيشتريها
نفسنا نصطاد ببندقية عدلة بقى
:d:d:d

حاضر ان شاء الله

s.elrefaey 11-05-07 02:42 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 90993)
النوريكا الجيت 1 ان شاء الله سوف تتوفر عندى يوم الاربعاء القادم 25754549

شريف باشا طبعا شرفني رد حضرتك
بس لو سحت مكن اتقل عليك تجاوبنيعلى باقي الاسئله؟
و الف شكر

dr.ahmed shahin 11-05-07 03:02 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الاستاذ شريف قالى ان السعر هيتحدد لما تيجى البنادق يوم الاربعاء
وبعدين متقلقش الاستاذ شريف هيظبطنا وتقريبا حكاية الفرز دى افتكاسة
:d:d:d

s.elrefaey 11-05-07 03:30 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed shahin (المشاركة 91154)
الاستاذ شريف قالى ان السعر هيتحدد لما تيجى البنادق يوم الاربعاء
وبعدين متقلقش الاستاذ شريف هيظبطنا وتقريبا حكاية الفرز دى افتكاسة
:d:d:d

الف شكر على ردك يا باشا
و ان شاء اله نروح للاستاذ شريف يوم الاربعاء
بس حصرتك متاكد ان ما فيش فرز اول و فرز تاني؟

sherif aboudeif 11-05-07 03:56 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ياخوانا مفيش حاجه اسمها فرز اول وتانى

وليدعادل 11-05-07 04:51 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
النشنكايه النوريكا ال 73 الاماميه ياباشا هاتيجي امتي ياريت عند حضرتك و هاتبقي بكام و طبعا بالتركيب
انا اللي كنت عند حضرتك انهارده و سالت عليها

sherif aboudeif 11-05-07 04:59 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليدعادل (المشاركة 91235)
النشنكايه النوريكا ال 73 الاماميه ياباشا هاتيجي امتي ياريت عند حضرتك و هاتبقي بكام و طبعا بالتركيب
انا اللي كنت عند حضرتك انهارده و سالت عليها

انشاء الله تابعنى وسوف احاول احضاره لك 25754549 /0106253000

kareem_eldesiel 11-05-08 03:09 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 91003)
انا عندى المسدس ده ب 1650

انا عندي المسدس بس الخزنه وقعت من اخويه وانا عاوز خزنه
وشكرا للاهتمام

sultan 11-05-08 10:16 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
رساله شكر للمحترم شريف ابو ضيف ويسعدنى انى اشتركت فى عرض المسدس الصوت الايكول السريع
واخواتى الاتنين شبطو فيه وجبت من عنده 3 حتت بصراحه راجل محترم وانا اول مره اتعامل معاه وانا من حلوان بس هتلكك واروحله تانى شبرا حتى لو هشترى 5طلقات صوت بس هتلكك علشان اتعامل معاه تانى وربنا يباركله ويعوض عليه خير

dr_mohasan 11-05-08 11:19 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
السلام عليكم أستاذ شريف
أنا اشتريت منك النوريكا سيورت من أسبوعين وكنت عايزلها جراب ووقتها ماكانش عندك جرابات فى المحل
فهل هى متوفرة الآن ؟

mosa_mody 11-05-08 11:08 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف معى امر شراء وارجو معرفة المتوفر لديكم والاسعار وشكرا

HITMAN2000 11-05-09 10:14 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
أستاذ شريف أنا أريد شراء بندقية صيد قوية من نوع ديانا الالمانى او من النوع فايروخ الالمانى و يفضل ان يكون لها منظار فما هى اقوى الانواع عندك وكم سعرها وهل متوفرة فى فرع شبرا وللك جزيل الشكر

sherif aboudeif 11-05-09 01:21 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الخزنه موجوده ب 150 جنيه

sherif aboudeif 11-05-09 01:22 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hitman2000 (المشاركة 92171)
أستاذ شريف أنا أريد شراء بندقية صيد قوية من نوع ديانا الالمانى او من النوع فايروخ الالمانى و يفضل ان يكون لها منظار فما هى اقوى الانواع عندك وكم سعرها وهل متوفرة فى فرع شبرا وللك جزيل الشكر

موجود الديانا 350 ماجنوم

HITMAN2000 11-05-09 01:38 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 92235)
موجود الديانا 350 ماجنوم

بكام سعرها ديانا 350 ماجنوم و هل منظارها موجود وماهو مقاس الطلقة استاذى

sherif aboudeif 11-05-09 01:43 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hitman2000 (المشاركة 92246)
بكام سعرها ديانا 350 ماجنوم و هل منظارها موجود وماهو مقاس الطلقة استاذى

سعر البندقيه 6500 جنيه ولا يوجد عندى مناظير

HITMAN2000 11-05-09 01:49 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 92248)
سعر البندقيه 6500 جنيه ولا يوجد عندى مناظير

ان شاء اللة اعدى عليك فور عودتى من سيناء فى فرع شبرا بس استاذى اخر استفسار مقاسها 0.17or 0.22 اسف لكثرة الاسئلة وللك جزيل الشكر

kareem_eldesiel 11-05-09 02:08 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 92234)
الخزنه موجوده ب 150 جنيه

ديه قبل الخصم يا باشا ولا بعد الخصم؟

pilyardo 11-05-09 02:09 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف - تحياتى و تقديرى لحضرتك رسالة على الخاص - ارجو الرد

tamercad 11-05-09 02:11 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
بعد التحية ياستاذ شريف كنت عايز اعرف سعر الطلق الذهبى الألمانى او التركى 9 ملى وسعر علبة البلى نمرة 3 المصرى و المستورد وشكرا

engmarco 11-05-09 03:18 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
أنا أول مرة أفكر اشترى سلاح ولكن الظروف الحالية هي اللي خلتني أفكر في هذا نظرا لرجوعي المتأخر من العمل
كذلك السفر أحيانا أنا وزوجتي
لذا أرجو من جميع أعضاء المنتدي تقديم النصيحة لي
ماهي أفضل أنواع المسدسات الصوت ماسورة مفتوحة لضرب طلقات البلي
وأسف للإطالة

sherif aboudeif 11-05-09 03:22 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شرفنا بالاتصال 25754549

عميدطيار 11-05-10 11:55 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف حضرتك مش طالب حد يشتغل بياع فى المحل عندك وتتوافر الامانة والثقة
وانا معايا بكالوريوس تجارة خارجية وادارة اعمال
ويارب يكون عندك شغل

عميدطيار 11-05-10 11:58 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
موديل التونى وهو تركى 8مل بضرب بلى

وال9ملى مانيوال تركى بردة
دىالانواع اللى انا عارف انها بتتفتح على حد علمى

s.elrefaey 11-05-11 11:20 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 90993)
النوريكا الجيت 1 ان شاء الله سوف تتوفر عندى يوم الاربعاء القادم 25754549

ايه الاخبار يا باشا
يا ترى النوريكا جيت وصلت و لا لسه

1stlotengargidrees 11-05-12 12:44 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الاستاذ المحترم شريف
تحية طيبة
يا تري الحاجات دي في منها عند سيادتك؟
و لو في؟ في انهي فرع و بكام؟
Heckler&Koch MP5 K-PDW CO2 BB Gun (بلي حديد عيار 0.177)
Walther Lever Action CO2 Rifle, Nickel (بلي و رش متعددة الطلقات عيار 0.177)
Airsoft Deluxe Tactical Vest DIGITAL (Woodland Digital Camo) (طبعا مش واقي من الرصاص)

1stlotengargidrees 11-05-12 12:46 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
صور الحاجات اهي

1stlotengargidrees 11-05-12 12:50 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
و يا ريت الجراب ده كمان
Elite Tactical Leg Holster (Right Handed)

sherif aboudeif 11-05-12 12:36 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1stlotengargidrees (المشاركة 93673)
الاستاذ المحترم شريف
تحية طيبة
يا تري الحاجات دي في منها عند سيادتك؟
و لو في؟ في انهي فرع و بكام؟
Heckler&Koch MP5 K-PDW CO2 BB Gun (بلي حديد عيار 0.177)
Walther Lever Action CO2 Rifle, Nickel (بلي و رش متعددة الطلقات عيار 0.177)
Airsoft Deluxe Tactical Vest DIGITAL (Woodland Digital Camo) (طبعا مش واقي من الرصاص)

للاسف غير موجوده

1stlotengargidrees 11-05-12 03:01 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ياترا في عند سيادتك بنادق متعددة الطلقات؟
لو في بكام و ايه الانواع و الموديلات

abdalla nabel 11-05-12 03:20 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ا \ شريف بعد التحية ممكن طلب عاوز اعرف الية النوع السقية الي ممكن اجيبة 9مم من حضرتك وسعرة وفي انواع متوفره كثيرة ولا لا شكرا

sherif aboudeif 11-05-12 03:24 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف غير موجوده

abdalla nabel 11-05-12 03:32 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شكرا ليك كثيرا

haridy2000 11-05-22 03:00 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
يا ريت يا استاذ شريف تقولنا على اسعار المسدسات الحى انا معايا ترخيص وكنت عايز اشترى

jemo0o0 11-05-24 01:30 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
انا عندى ايكول جاكال الاوتوماتيك ممكن اعرف سعره كام دلوقتى

sherif aboudeif 11-05-24 12:59 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jemo0o0 (المشاركة 102462)
انا عندى ايكول جاكال الاوتوماتيك ممكن اعرف سعره كام دلوقتى

1500 جنيه لاعضاء المنتدى

sahbany 11-05-25 05:19 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
هو العرض اللى على الجاكال خلص ؟؟؟


الساعة الآن 05:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir