الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

kiko_2015 11-12-31 11:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تم تجديد العرض اليوم باضافة انواع اخري من مسدسات الصوت 1-يناير 2012..كل سنه وانتو طيبين

moh_goher 12-01-01 12:16 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طب ومسدسات الغاز مفيش جديد حضرتك؟

kiko_2015 12-01-01 01:08 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_goher (المشاركة 272298)
طب ومسدسات الغاز مفيش جديد حضرتك؟


موجود ان شاء الله و سيتم اضافة مسدسات الرش باذن الله الي الاعلان يوم الاتنين

amrelawa 12-01-01 02:42 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ياترى عرض المسدس السى زد موجود وكام سعره مفتوح
ومسدس ريتاى بارون مفتوح
ومسدس والتر
ومسدس بلوسى مفتوح
وياترى فى تخفيض للكميه

bedreamer 12-01-01 03:30 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
ماشاء الله العروض رائعة والمجهود أروع
بس انا بجد كنت بدور على مجموعة اصطفى منها الحتة اللى مواصفاتها تناسبى وحضرتك وفرت عليا مجهود كبير انما يا خسارة الحلو مايكملش او انا اللى هطلع طماع مع حضرتك شوية واقولك تكمل جميلك معايا وتذكرلى الطبنجات اللى معروضة دى ماسورة مفتوحة ولا لاء حضرتك ذكرت البعض فقط وبخصوص الطلقات البلى متوفرة وسعرها؟
وطلب كمان معللش تقولى عيار كل حتة على حدة وبإذن الله اكيد هخللص ف ىحتة منهم :)
اسف للإطالة

AMRO75 12-01-01 03:53 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
مجهود رائع ..... و ياريت أسعار الطبنجات ال 9مم الحى مرخصة أو جديدة بفواتير

monte 12-01-01 06:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق فى البيع انشاء الله

ahmed essam 12-01-01 07:47 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
والله عرض عالمى ربنا يوفقك ويباركلك

kiko_2015 12-01-01 08:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrelawa (المشاركة 272340)
ياترى عرض المسدس السى زد موجود وكام سعره مفتوح
ومسدس ريتاى بارون مفتوح
ومسدس والتر
ومسدس بلوسى مفتوح
وياترى فى تخفيض للكميه

كلهم موجودين و مفتوحين ما عدا الوالتر

ابو يوسف المصرى 12-01-10 06:05 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
أحتجاج الصعايدة وأعتصامهم امام نادى الزراعيين علشان ابو سيف أخد الطبه وسابهم من غيرها ههههههه دائما فى نجاح يا ابو سيف أنت حقا نعم الآخ والصديق والبائع وهذه شهادة منى امام الله والجميع

mzkader 12-01-10 07:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
أبوسيف يا فنان قسم وهات أجوان :)

khaled_sabry 12-01-10 12:24 PM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف
اتصلت بحضرتك اكثر من مره و لكن كل مره اجد الموبيل مغلق
مطلوب
مسدس صوت بروني 85 بلمسة الاستاذ مازنجر (طبة بلى )... لو كان المسدس عيار 9 مم
+20 طلقه بلى له
برجاء سرعة الرد

mzkader 12-01-10 12:49 PM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_sabry (المشاركة 279472)
استاذ ابو سيف
اتصلت بحضرتك اكثر من مره و لكن كل مره اجد الموبيل مغلق
مطلوب
مسدس صوت بروني 85 بلمسة الاستاذ مازنجر (طبة بلى )... لو كان المسدس عيار 9 مم
+20 طلقه بلى له
برجاء سرعة الرد
م/ خالد صبرى 01005472680

البرونى 8 ملى

khaled_sabry 12-01-10 02:00 PM

Re: رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 279482)
البرونى 8 ملى

الف شكر ياباشا
يا خساره ... كده البيعه باظت

kirolloselgharabawy 12-01-10 04:32 PM

رد: Re: رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_sabry (المشاركة 279537)
الف شكر ياباشا
يا خساره ... كده البيعه باظت

2ostaz khaled lek private message
thnx

khaled_sabry 12-01-10 05:35 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
3-مسدس صوت ايطالي كيمار 85 مفتوح 1200 جنيه
هو المسدس ده كام ميلى برضه ؟؟؟
و هل السعر يشمل طبه الاستاذ مازنجر و لا لاء ؟؟

smsm saber 12-01-10 10:57 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
الى الاستاذ ابو سيف ...بعد التحية ارجو منك مسدس سى زد 8ملى وعلبة طلقة بالخرز

kiko_2015 12-01-11 06:51 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_sabry (المشاركة 279639)
3-مسدس صوت ايطالي كيمار 85 مفتوح 1200 جنيه
هو المسدس ده كام ميلى برضه ؟؟؟
و هل السعر يشمل طبه الاستاذ مازنجر و لا لاء ؟؟

المسدس 8 مل ..شامل طبه

khaled_sabry 12-01-11 09:01 AM

Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
معلش اسف على كثرة اسألتى نظرا لقلة خبرتى فى المجال ده
ايه هو الفرق بين مسدس
CZ (حضرتك كاتبه مرتين فى العرض مره ب 1700 و التانيه ب 1400 .. ايه الفرق بينهم )
kimar 75
Bruni 75
(بشكل عام انا بدور على مسدس شبيه بمسدس حلوان او بريتا)
وياريت لو حضرتك لو عندك اى من الموديلات دى تذكر لنا
1- السعر الحالى
2- العيار المتوفر : معلشى انا بسأل على العيار لأنى عندى طلقات صوت المانى 9 مم و مش عاوز افرض فيهم
3- مفتوح ام مقفول ... و هل مرفق بالعرض طبه بلى مازنجر ؟؟

مع خالص الشكر و تأكيد الجديه فى الشراء عند توافر المسدس المناسب ماديا و اسف على الاطاله

kiko_2015 12-01-11 12:20 PM

رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_sabry (المشاركة 280122)
معلش اسف على كثرة اسألتى نظرا لقلة خبرتى فى المجال ده
ايه هو الفرق بين مسدس
cz (حضرتك كاتبه مرتين فى العرض مره ب 1700 و التانيه ب 1400 .. ايه الفرق بينهم )
kimar 75
bruni 75
(بشكل عام انا بدور على مسدس شبيه بمسدس حلوان او بريتا)
وياريت لو حضرتك لو عندك اى من الموديلات دى تذكر لنا
1- السعر الحالى
2- العيار المتوفر : معلشى انا بسأل على العيار لأنى عندى طلقات صوت المانى 9 مم و مش عاوز افرض فيهم
3- مفتوح ام مقفول ... و هل مرفق بالعرض طبه بلى مازنجر ؟؟

مع خالص الشكر و تأكيد الجديه فى الشراء عند توافر المسدس المناسب ماديا و اسف على الاطاله

تحت امر حضرتك..الفرق بين الاتنين ان الاغلي ف السعر 9 مل و التاني 8 مل
كل المسدسات مفتوحه


owkean 12-01-11 02:06 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شكرا ليك وربنا يباركلك يا ابو سيف بس قولي يعني ايه طبه الصعايده يعني زينا دماغها ناشفه ولا ايه

owkean 12-01-11 02:07 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

kiko_2015 12-01-11 02:29 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طبة الصعايده دي مستخلصه من النبوت المقوي بعنصر الحديد الخالص

MeMo dx 12-01-12 02:27 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف ياترى السى زد اللى موجود ب1400 وبطبة مازنجر موجود لسه والطلق بتاعته متوفره 8 ملى ..... ولا حد اشتراه وياريت تقولى خزنته كام طلقه ومدى ضرب البلى والعيار 8 ملى صح ولا غلط ؟؟؟ ولك جزيل الشكر

Max.1 12-01-12 03:06 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memo dx (المشاركة 281202)
استاذ ابو سيف ياترى السى زد اللى موجود ب1400 وبطبة مازنجر موجود لسه والطلق بتاعته متوفره 8 ملى ..... ولا حد اشتراه وياريت تقولى خزنته كام طلقه ومدى ضرب البلى والعيار 8 ملى صح ولا غلط ؟؟؟ ولك جزيل الشكر

انا واحد من الى اشتريته و مسدس ممتاز و متوفر الطلق بتاعه صوت و بلى و الخزنه تقريبا 9 او 10 علشان بصراحه مملتهاش قبل كده و هو مسدس جامد كفايه انو ايطالى و معاه طبه الجبار مازنجر

خالدحامد 12-01-13 01:07 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
شعارنا اليوم : أحب للنَّاس الخير


ابو مازن 12-01-13 01:35 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
بصراحه عرض جميل لانه مش موجود من اصله اهو كلام بيكتب ببلاش

bravehro1 12-01-13 01:45 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
مبروك على اندماج العمالقه تحياتي يامحمد انت وخالد حامد

خالدحامد 12-01-13 02:08 AM

Re: رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bravehro1 (المشاركة 281671)
مبروك على اندماج العمالقه تحياتي يامحمد انت وخالد حامد

اللة يخليك ياباشا

sadaany 12-01-14 03:54 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ملقيش عندك ياعم الحج مضاد حيوى 500 او حقنه بنسلين وياسلام لو قرصين فيجرا هههاااااااااااااااااااااااااا
الف سلامه عليك ياعمى يارب تكون بخير وصحتك اتحسنت

owkean 12-01-14 03:54 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب انا ممكن ابعتلك النبابيت زو الحديد الخالص وهي صفقه حلوه نطلع منها بسبوبه

fishtic 12-01-15 10:09 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انا عاوز الولتر ال 9 مللي
اجي لحضرتك المحل امتا

za2r2lel 12-01-15 10:11 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف اخبارك ايه؟؟؟

عندى سؤال بخصوص ال cz معندكش منه مقفول ؟؟؟

ولو فيهه ياريت السعر لكل من 8مللى و 9 مللى وشكراااا

kiko_2015 12-01-15 10:14 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 283434)
انا عاوز الولتر ال 9 مللي
اجي لحضرتك المحل امتا

بكره باذن الله لان النهارده الاحد اجازه :)

za2r2lel 12-01-15 10:37 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 283438)
استاذ ابو سيف اخبارك ايه؟؟؟

عندى سؤال بخصوص ال cz معندكش منه مقفول ؟؟؟

ولو فيهه ياريت السعر لكل من 8مللى و 9 مللى وشكراااا

يا مسهل انا واقف فى الطابور مستنى الرد على الاستفسار بتاعى
بتحصلى كتييييير فى اى عرض من عروض ابوسيف اسأل السؤال وكأنى لم اسأله

kiko_2015 12-01-15 11:19 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 283461)
يا مسهل انا واقف فى الطابور مستنى الرد على الاستفسار بتاعى
بتحصلى كتييييير فى اى عرض من عروض ابوسيف اسأل السؤال وكأنى لم اسأله

لك رساله علي الخاص

Mr.Sherif 12-01-15 01:52 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا ريت لو حد يقدر يفيدنى .. الريتاى بارون ولا الولتر فى ضرب البلى ؟؟

kiko_2015 12-01-15 02:01 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.sherif (المشاركة 283598)
يا ريت لو حد يقدر يفيدنى .. الريتاى بارون ولا الولتر فى ضرب البلى ؟؟

محدش هيقدر يفيدك لانه ببساطه معتقدش ان حد جرب الوالتر في الضرب ده قبل كده لانه مش موجود مفتوح عند اي حد تاني

mzkader 12-01-15 02:15 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 283609)
محدش هيقدر يفيدك لانه ببساطه معتقدش ان حد جرب الوالتر في الضرب ده قبل كده لانه مش موجود مفتوح عند اي حد تاني

نحن نتميز عن الاخرون :)

kiko_2015 12-01-15 02:25 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تنويه عام...انا اجازه ايام الاحد و الاثنين 16 يناير لظروف خاصه بسفري خارج القاهره..يرجي من الاعضاء الكرام اللي عاوز حاجه هيبقي يوم الثلاثاء ان شاء الله


الساعة الآن 12:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir