![]() |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
تم تجديد العرض اليوم باضافة انواع اخري من مسدسات الصوت 1-يناير 2012..كل سنه وانتو طيبين
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
طب ومسدسات الغاز مفيش جديد حضرتك؟
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
موجود ان شاء الله و سيتم اضافة مسدسات الرش باذن الله الي الاعلان يوم الاتنين |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ياترى عرض المسدس السى زد موجود وكام سعره مفتوح
ومسدس ريتاى بارون مفتوح ومسدس والتر ومسدس بلوسى مفتوح وياترى فى تخفيض للكميه |
Re: العرض العالمي من ابو سيف
ماشاء الله العروض رائعة والمجهود أروع
بس انا بجد كنت بدور على مجموعة اصطفى منها الحتة اللى مواصفاتها تناسبى وحضرتك وفرت عليا مجهود كبير انما يا خسارة الحلو مايكملش او انا اللى هطلع طماع مع حضرتك شوية واقولك تكمل جميلك معايا وتذكرلى الطبنجات اللى معروضة دى ماسورة مفتوحة ولا لاء حضرتك ذكرت البعض فقط وبخصوص الطلقات البلى متوفرة وسعرها؟ وطلب كمان معللش تقولى عيار كل حتة على حدة وبإذن الله اكيد هخللص ف ىحتة منهم :) اسف للإطالة |
Re: العرض العالمي من ابو سيف
مجهود رائع ..... و ياريت أسعار الطبنجات ال 9مم الحى مرخصة أو جديدة بفواتير |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
موفق فى البيع انشاء الله
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
والله عرض عالمى ربنا يوفقك ويباركلك
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
أحتجاج الصعايدة وأعتصامهم امام نادى الزراعيين علشان ابو سيف أخد الطبه وسابهم من غيرها ههههههه دائما فى نجاح يا ابو سيف أنت حقا نعم الآخ والصديق والبائع وهذه شهادة منى امام الله والجميع
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
أبوسيف يا فنان قسم وهات أجوان :)
|
Re: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ ابو سيف
اتصلت بحضرتك اكثر من مره و لكن كل مره اجد الموبيل مغلق مطلوب مسدس صوت بروني 85 بلمسة الاستاذ مازنجر (طبة بلى )... لو كان المسدس عيار 9 مم +20 طلقه بلى له برجاء سرعة الرد |
رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
Re: رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
يا خساره ... كده البيعه باظت |
رد: Re: رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
thnx |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
3-مسدس صوت ايطالي كيمار 85 مفتوح 1200 جنيه
هو المسدس ده كام ميلى برضه ؟؟؟ و هل السعر يشمل طبه الاستاذ مازنجر و لا لاء ؟؟ |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
الى الاستاذ ابو سيف ...بعد التحية ارجو منك مسدس سى زد 8ملى وعلبة طلقة بالخرز
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
Re: العرض العالمي من ابو سيف
معلش اسف على كثرة اسألتى نظرا لقلة خبرتى فى المجال ده
ايه هو الفرق بين مسدس CZ (حضرتك كاتبه مرتين فى العرض مره ب 1700 و التانيه ب 1400 .. ايه الفرق بينهم ) kimar 75 Bruni 75 (بشكل عام انا بدور على مسدس شبيه بمسدس حلوان او بريتا) وياريت لو حضرتك لو عندك اى من الموديلات دى تذكر لنا 1- السعر الحالى 2- العيار المتوفر : معلشى انا بسأل على العيار لأنى عندى طلقات صوت المانى 9 مم و مش عاوز افرض فيهم 3- مفتوح ام مقفول ... و هل مرفق بالعرض طبه بلى مازنجر ؟؟ مع خالص الشكر و تأكيد الجديه فى الشراء عند توافر المسدس المناسب ماديا و اسف على الاطاله |
رد: Re: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
كل المسدسات مفتوحه |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
شكرا ليك وربنا يباركلك يا ابو سيف بس قولي يعني ايه طبه الصعايده يعني زينا دماغها ناشفه ولا ايه
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
طبة الصعايده دي مستخلصه من النبوت المقوي بعنصر الحديد الخالص
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ ابو سيف ياترى السى زد اللى موجود ب1400 وبطبة مازنجر موجود لسه والطلق بتاعته متوفره 8 ملى ..... ولا حد اشتراه وياريت تقولى خزنته كام طلقه ومدى ضرب البلى والعيار 8 ملى صح ولا غلط ؟؟؟ ولك جزيل الشكر
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
شعارنا اليوم : أحب للنَّاس الخير
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
بصراحه عرض جميل لانه مش موجود من اصله اهو كلام بيكتب ببلاش
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
مبروك على اندماج العمالقه تحياتي يامحمد انت وخالد حامد
|
Re: رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
ملقيش عندك ياعم الحج مضاد حيوى 500 او حقنه بنسلين وياسلام لو قرصين فيجرا هههاااااااااااااااااااااااااا
الف سلامه عليك ياعمى يارب تكون بخير وصحتك اتحسنت |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
طيب انا ممكن ابعتلك النبابيت زو الحديد الخالص وهي صفقه حلوه نطلع منها بسبوبه
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
انا عاوز الولتر ال 9 مللي
اجي لحضرتك المحل امتا |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
استاذ ابو سيف اخبارك ايه؟؟؟
عندى سؤال بخصوص ال cz معندكش منه مقفول ؟؟؟ ولو فيهه ياريت السعر لكل من 8مللى و 9 مللى وشكراااا |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
يا مسهل انا واقف فى الطابور مستنى الرد على الاستفسار بتاعى بتحصلى كتييييير فى اى عرض من عروض ابوسيف اسأل السؤال وكأنى لم اسأله |
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
يا ريت لو حد يقدر يفيدنى .. الريتاى بارون ولا الولتر فى ضرب البلى ؟؟
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
اقتباس:
|
رد: العرض العالمي من ابو سيف
تنويه عام...انا اجازه ايام الاحد و الاثنين 16 يناير لظروف خاصه بسفري خارج القاهره..يرجي من الاعضاء الكرام اللي عاوز حاجه هيبقي يوم الثلاثاء ان شاء الله
|
| الساعة الآن 12:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir