الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=46825)

Sayed elzamalkawy 14-09-23 10:51 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
لو سمحت حضرتك اسعار طلقات الصوت التركى الفضى بكام حاليا ؟؟

الليثى للصيد البرى 14-09-26 09:13 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed elzamalkawy (المشاركة 567899)
لو سمحت حضرتك اسعار طلقات الصوت التركى الفضى بكام حاليا ؟؟

115
و
130

يافندم

الغاوى 14-10-09 10:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
أشيد بحسن الخلق و الذوق العالى الرفيع فى المعاملات و حسن الضيافة الذى يتميز به الأستاذ محمد الليثى فاليله كانت أول زيارة أقوم بها لمعرض الليثى و الحمد لله بفضل الله ربنا وفقنى فى شراء تحفة فنية رائعة من حيث المظهر و المضمون وهو طبنجة الصوت شبيهة الجلوك 17 (من أفضل الطبنجات فى العالم) ألا و هى 917 zoraki

و قد إخترت هذة الطبنجة بعد البحث على الأنترنت و ثبوت جودتها و التى أكدها الاستاذ محمد الليثى و الخبراء من زملائه.

أتمنى كل توفيق و ازدهار و نجاح للأسم الذى ثبت بالتجربة أنه أسم عريق ... الليثى للصيد البرى

Elliby 14-10-11 02:57 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
استاذ محمد ياريت تديني رأيك في المسدس سترينجر t15 الجديد انا اشتريتوا من فتره بس مضربتش بيه غير طلقتين عايز اعرف مميزات وعيوبه ايه ؟؟

prince of war 14-10-12 04:50 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الغاوى (المشاركة 568468)
أشيد بحسن الخلق و الذوق العالى الرفيع فى المعاملات و حسن الضيافة الذى يتميز به الأستاذ محمد الليثى فاليله كانت أول زيارة أقوم بها لمعرض الليثى و الحمد لله بفضل الله ربنا وفقنى فى شراء تحفة فنية رائعة من حيث المظهر و المضمون وهو طبنجة الصوت شبيهة الجلوك 17 (من أفضل الطبنجات فى العالم) ألا و هى 917 zoraki

و قد إخترت هذة الطبنجة بعد البحث على الأنترنت و ثبوت جودتها و التى أكدها الاستاذ محمد الليثى و الخبراء من زملائه.

أتمنى كل توفيق و ازدهار و نجاح للأسم الذى ثبت بالتجربة أنه أسم عريق ... الليثى للصيد البرى

اولا الف مبروك يا سيدي عليك الزوراكي و ربنا يكفيك شرها ثانيا فعلا الاستاذ محمد راجل محترم جدا و اخر ذوق في التعامل انا كلمتو كذا مره في التليفون للاستفسار عن الزوراكي برضو و كان اخر ذوق و احترام و ان شاء الله نقابلو قريب مساء الفل محمد بك الليثي احلي مسا من اسكندريه من اخوك محمد

الليثى للصيد البرى 14-10-12 07:06 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الغاوى (المشاركة 568468)
أشيد بحسن الخلق و الذوق العالى الرفيع فى المعاملات و حسن الضيافة الذى يتميز به الأستاذ محمد الليثى فاليله كانت أول زيارة أقوم بها لمعرض الليثى و الحمد لله بفضل الله ربنا وفقنى فى شراء تحفة فنية رائعة من حيث المظهر و المضمون وهو طبنجة الصوت شبيهة الجلوك 17 (من أفضل الطبنجات فى العالم) ألا و هى 917 zoraki

و قد إخترت هذة الطبنجة بعد البحث على الأنترنت و ثبوت جودتها و التى أكدها الاستاذ محمد الليثى و الخبراء من زملائه.

أتمنى كل توفيق و ازدهار و نجاح للأسم الذى ثبت بالتجربة أنه أسم عريق ... الليثى للصيد البرى

عفوا يافندم
جعلنا الله عند حسن ظنكم بنا وأسعدنا جدا تشريفكم لنا بزياره معرضنا المتواضع
وألف مبروك على المسدس الجديد

الليثى للصيد البرى 14-10-12 07:10 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elliby (المشاركة 568523)
استاذ محمد ياريت تديني رأيك في المسدس سترينجر t15 الجديد انا اشتريتوا من فتره بس مضربتش بيه غير طلقتين عايز اعرف مميزات وعيوبه ايه ؟؟

أولا شكرا لحضرتك لثقتكم الغاليه
ثانيا
مبروك على المسدسالجديد
وبالنسبه للمسدس سترنجر معقول بالنسبه لسعره
وتقبل تحيات
ى

الليثى للصيد البرى 14-10-12 07:13 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of war (المشاركة 568574)
اولا الف مبروك يا سيدي عليك الزوراكي و ربنا يكفيك شرها ثانيا فعلا الاستاذ محمد راجل محترم جدا و اخر ذوق في التعامل انا كلمتو كذا مره في التليفون للاستفسار عن الزوراكي برضو و كان اخر ذوق و احترام و ان شاء الله نقابلو قريب مساء الفل محمد بك الليثي احلي مسا من اسكندريه من اخوك محمد

شكرا يافندم على ذوق حضرتك العالى
ونحن من نال شرف سماع صوتكم الكريم
ونتمنى أن ننال شرف مقابلتكم
وتحيه من القلب إلى كل أهل إسكندريه
مدينتى الحبيبه

تسعدنا خدمتكم

الغاوى 14-10-13 12:11 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
prince of war الله يبارك فى حضرتك و شكرا على ذوقك يا أمير

hema777h 14-10-17 10:21 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عرض ممتاز بالتوفيق دائما

telefighter 14-10-17 11:19 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
بسم الله ..والله اكبر عرووض ممتازة واستاذن حضراتكم هل يوجد خدمة الشحن والتوصيل ل 6اكتوبر

الليثى للصيد البرى 14-10-17 11:30 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 568760)
عرض ممتاز بالتوفيق دائما

شكرا لذوقك يافندم

الليثى للصيد البرى 14-10-17 11:32 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter (المشاركة 568763)
بسم الله ..والله اكبر عرووض ممتازة واستاذن حضراتكم هل يوجد خدمة الشحن والتوصيل ل 6اكتوبر

شكرا لذوقك يافندم
يوجد خدمه توصيل لأكتوبر

تسعدنا خدمتكم

اسامه الشربتلى 14-10-18 09:27 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
بصراحه استاذ ليثى اسعارك جميله عموما هيكون بنا اتصال اليوم باذن الله وربنا يحسن سوقهم

الليثى للصيد البرى 14-10-20 05:23 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه الشربتلى (المشاركة 568782)
بصراحه استاذ ليثى اسعارك جميله عموما هيكون بنا اتصال اليوم باذن الله وربنا يحسن سوقهم


شكرا لذوق سيادتك يافندم
ولنا شرف أسقبال مكالمه حضرتك

الليثى للصيد البرى 14-10-29 04:31 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكرا لذوقك يافندم
وتسعدنا خدمتكم

$$القناص$$ 14-10-30 04:00 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
لو سمحت ريتاي بارون النيكل موجود ولا لا وبكام لو موجود

عاطف الشاذلى 14-10-30 07:03 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
من فضلك عايز اعرف سعر السيلفر فالكون نمرة 2 مع جزيل الشكر

الليثى للصيد البرى 14-10-30 09:17 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $$القناص$$ (المشاركة 569322)
لو سمحت ريتاي بارون النيكل موجود ولا لا وبكام لو موجود

متوفر يافندم بسعر 825

تسعدنا خدمتكم

الليثى للصيد البرى 14-10-30 09:20 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاطف الشاذلى (المشاركة 569333)
من فضلك عايز اعرف سعر السيلفر فالكون نمرة 2 مع جزيل الشكر

سعر البندقيه 750 جنيه يافندم

ناشينكانات فسفوريه ودبشك فاخر

$$القناص$$ 14-11-02 04:49 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ياتري في الوان متوفرة غير الاسود في فالترو92 ولا مفيش

Mohamed Ismaiel 14-11-02 05:54 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
الفالترو 92 موجود ؟؟ و سعره زي ما هو ولا في تغيير؟

الليثى للصيد البرى 14-11-02 06:56 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $$القناص$$ (المشاركة 569439)
ياتري في الوان متوفرة غير الاسود في فالترو92 ولا مفيش

كل المسدسات الفالترو أسود فقط يافندم

تسعدنا خدمتكم

الليثى للصيد البرى 14-11-02 06:58 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ismaiel (المشاركة 569443)
الفالترو 92 موجود ؟؟ و سعره زي ما هو ولا في تغيير؟

متوفر يافندم وملتزمون تماما بأسعارنا

ولو فيه اى تغيير بالسعر لازم نغيره الأول بالمنتدى

ومينفعش أبدا أى عميل من أعضاء المنتدى يشرفنا على سعر معلن ونقول السعر أتغير


تسعدنا خدمتكم وزيارتكم شرف لنا

الليثى للصيد البرى 14-11-02 08:24 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $$القناص$$ (المشاركة 569322)
لو سمحت ريتاي بارون النيكل موجود ولا لا وبكام لو موجود

متوفر يافندم بأذن الله

$$القناص$$ 14-11-02 10:17 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 569453)
متوفر يافندم بأذن الله

تمام ان شاء الله هاجي لحضرتك يوم الاربعاء

$$القناص$$ 14-11-02 10:18 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 569444)
كل المسدسات الفالترو أسود فقط يافندم

تسعدنا خدمتكم



متشكر علي المعلومة جدا :*

$$القناص$$ 14-11-06 06:35 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
بصراحة راجل محترم جدا متشكر يباشا علي الريتاي بارون بس المرة الجاية قرب المحل شوية بقي بلاش المشوار الكبير ده هههههههههههههههههههه

Ahmed El Sarky 14-11-06 08:26 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عرض 100 100

الليثى للصيد البرى 14-11-09 10:35 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $$القناص$$ (المشاركة 569535)
بصراحة راجل محترم جدا متشكر يباشا علي الريتاي بارون بس المرة الجاية قرب المحل شوية بقي بلاش المشوار الكبير ده هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليك يافندم وشكرا على ذوق حضرتك
ويافندم حضرتك تأمر وأحنا نيجى لحد عندك هههههههههه

الليثى للصيد البرى 14-11-09 10:39 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 569538)
عرض 100 100

شكرا لذوق حضرتك يافندم

telefighter 14-11-12 11:07 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
شكرا واجب للاستاذ الكبير بتاعنا محمد الليثى ... انا اللى اشتريت من حضرتك الفالترو 85
واديتنى الجراب هدية و البون بونى :)

ربنا يبارلك لحضرتك

hossam behery 14-11-14 08:11 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عروض جميله

محمدتيجر 14-11-14 01:33 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد المسمار بل السوستة الي بيقا في زراع التعليق وشكرا

الليثى للصيد البرى 14-11-14 10:00 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter (المشاركة 569688)
شكرا واجب للاستاذ الكبير بتاعنا محمد الليثى ... انا اللى اشتريت من حضرتك الفالترو 85
واديتنى الجراب هدية و البون بونى :)

ربنا يبارلك لحضرتك

العفو يافندم
احنا اللى بنشكر حضرتك على الثقه الغاليه اللى حضرتك منحتهالنا بتشريفكم الكريم لنا

ونتمنى زيارتك دايما ونتمنى نقدم لحضرتك البونبونى .. :lov:

تسعدنا خدمتكم وزيارتكم شرف لنا

الليثى للصيد البرى 14-11-14 10:01 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam behery (المشاركة 569741)
عروض جميله

شكرا لذوق حضرتك يا أستاذ حسام

الليثى للصيد البرى 14-11-14 10:01 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 569747)
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد المسمار بل السوستة الي بيقا في زراع التعليق وشكرا

متوفره يا أستاذ محمد

محمدتيجر 14-11-15 08:17 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ودة بكام ياستاذ محمد

Ahmed El Sarky 14-11-17 09:16 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
نفسي ترد عليا علي الفيس
هل متوفر عندك الكوبي من ال Hk p2000 ??

الليثى للصيد البرى 14-11-18 12:10 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
[QUOTE=Ahmed El Sarky;569857]نفسي ترد عليا علي الفيس
هل متوفر عندك الكوبي من ال Hk p2000 ??[/

نعتذر لحضرتك يافندم قد نكون لم نرى رسالتك فعذرا

متوفر يافندم رووم 8م
وزوراكى 2918


تسعدنا خدمتكم


الساعة الآن 09:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir