![]() |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
لو سمحت حضرتك اسعار طلقات الصوت التركى الفضى بكام حاليا ؟؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
و 130 يافندم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
أشيد بحسن الخلق و الذوق العالى الرفيع فى المعاملات و حسن الضيافة الذى يتميز به الأستاذ محمد الليثى فاليله كانت أول زيارة أقوم بها لمعرض الليثى و الحمد لله بفضل الله ربنا وفقنى فى شراء تحفة فنية رائعة من حيث المظهر و المضمون وهو طبنجة الصوت شبيهة الجلوك 17 (من أفضل الطبنجات فى العالم) ألا و هى 917 zoraki
و قد إخترت هذة الطبنجة بعد البحث على الأنترنت و ثبوت جودتها و التى أكدها الاستاذ محمد الليثى و الخبراء من زملائه. أتمنى كل توفيق و ازدهار و نجاح للأسم الذى ثبت بالتجربة أنه أسم عريق ... الليثى للصيد البرى |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
استاذ محمد ياريت تديني رأيك في المسدس سترينجر t15 الجديد انا اشتريتوا من فتره بس مضربتش بيه غير طلقتين عايز اعرف مميزات وعيوبه ايه ؟؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
جعلنا الله عند حسن ظنكم بنا وأسعدنا جدا تشريفكم لنا بزياره معرضنا المتواضع وألف مبروك على المسدس الجديد |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ثانيا مبروك على المسدسالجديد وبالنسبه للمسدس سترنجر معقول بالنسبه لسعره وتقبل تحياتى |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ونحن من نال شرف سماع صوتكم الكريم ونتمنى أن ننال شرف مقابلتكم وتحيه من القلب إلى كل أهل إسكندريه مدينتى الحبيبه تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
prince of war الله يبارك فى حضرتك و شكرا على ذوقك يا أمير
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عرض ممتاز بالتوفيق دائما
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
بسم الله ..والله اكبر عرووض ممتازة واستاذن حضراتكم هل يوجد خدمة الشحن والتوصيل ل 6اكتوبر |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
يوجد خدمه توصيل لأكتوبر تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
بصراحه استاذ ليثى اسعارك جميله عموما هيكون بنا اتصال اليوم باذن الله وربنا يحسن سوقهم
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
شكرا لذوق سيادتك يافندم ولنا شرف أسقبال مكالمه حضرتك |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكرا لذوقك يافندم
وتسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
لو سمحت ريتاي بارون النيكل موجود ولا لا وبكام لو موجود
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
من فضلك عايز اعرف سعر السيلفر فالكون نمرة 2 مع جزيل الشكر
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ناشينكانات فسفوريه ودبشك فاخر |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ياتري في الوان متوفرة غير الاسود في فالترو92 ولا مفيش
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
الفالترو 92 موجود ؟؟ و سعره زي ما هو ولا في تغيير؟
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ولو فيه اى تغيير بالسعر لازم نغيره الأول بالمنتدى ومينفعش أبدا أى عميل من أعضاء المنتدى يشرفنا على سعر معلن ونقول السعر أتغير تسعدنا خدمتكم وزيارتكم شرف لنا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
متشكر علي المعلومة جدا :* |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
بصراحة راجل محترم جدا متشكر يباشا علي الريتاي بارون بس المرة الجاية قرب المحل شوية بقي بلاش المشوار الكبير ده هههههههههههههههههههه
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عرض 100 100
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ربنا يخليك يافندم وشكرا على ذوق حضرتك ويافندم حضرتك تأمر وأحنا نيجى لحد عندك هههههههههه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
شكرا واجب للاستاذ الكبير بتاعنا محمد الليثى ... انا اللى اشتريت من حضرتك الفالترو 85 واديتنى الجراب هدية و البون بونى :) ربنا يبارلك لحضرتك |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عروض جميله
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هوا في عند حضرتك ياستاذ محمد المسمار بل السوستة الي بيقا في زراع التعليق وشكرا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
احنا اللى بنشكر حضرتك على الثقه الغاليه اللى حضرتك منحتهالنا بتشريفكم الكريم لنا ونتمنى زيارتك دايما ونتمنى نقدم لحضرتك البونبونى .. :lov: تسعدنا خدمتكم وزيارتكم شرف لنا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ودة بكام ياستاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
نفسي ترد عليا علي الفيس
هل متوفر عندك الكوبي من ال Hk p2000 ?? |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
[QUOTE=Ahmed El Sarky;569857]نفسي ترد عليا علي الفيس
هل متوفر عندك الكوبي من ال Hk p2000 ??[/ نعتذر لحضرتك يافندم قد نكون لم نرى رسالتك فعذرا متوفر يافندم رووم 8م وزوراكى 2918 تسعدنا خدمتكم |
| الساعة الآن 09:46 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir