![]() |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
السلام عليكم
الف مبروك وانا لسة جديد فى الموقع واتشرف ان قبلتونى واحد منكم لما اجدة من رقى فى الموقع محمود صالح 0148666629-0110207451 |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=6729 |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
معاكم والله المستعان نرجوا من التجار التعامل بشفافية مع اعضاء الرابطة شكرااااااااااا
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكره تمام انا معاكو
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
برافو عليك يا كبير
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكره تحفة...
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
شكرا لمشاركتك.
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
اخبار الاستفتاء اية ممكن اعرف النتيجة من الكنترول ههههههههه تحياتى |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
و كل سنة و أنت طيب ... و متكلش فسيخ كثير بقي لحسن بيقولوا إنه اليومين دول مش بخير .. ههههههه تحياتي. |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكرة جيدة جدا وباقترح ان يكون عمل الكارنيه بحدد له عدد مشاركات محددة ولا تقل عنها بجانب والاهم ان يكون العضو قد اثبت اثناء اشتراكه ومشاركاته في المنتدي بانه كان مثال لاخلاق الصياديين العالية وراعي حدود الذوق العام بالنسبة للاعضاء ولم يخالف شروط المنتدي وبالتوفيق الي جميع الاعضاء الافاضل
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
أنا معاكووووووووووووووووووو.
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
معكم ان شاء الله
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
معــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــاكو
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكرة حلوة اوى يا جماعة ياريت الاهتمام بيها هتفرق معانا بجد
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكرة رائعة بس الأسم والتفاصيل دي بس مش النيك نيم علشان كلنا نتساوي.وممكن بعد كده زي ماقلت تبقي حتى مش بس رابطة يمكن نقابة أو جمعية أو حتى نادي رماية.أنا موافق جداً
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
كله بالإنتخاب . يعني نعمل ميثاق مثلا ونطرحة للتصويت وهكذا
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
والله ياريت الموضوع ده يتطبق فعلا
ربنا يكرم |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
فكرة هايلة .. ورائعة .. وممتازة للغاية .. دماغ هندسية تضاف لكريم باشا .. تحياتى للجميع ..
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
ماشي متفقين.يبقي ننفذ بقى ولا إيه؟
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
على فكرة انا بحترم وبقدر كل شخص بالمنتدى بتاعنا بس كام من فكرة رائعة ضاعت دون ان تحقق وكم من حماسة اخدت وقتها وراحت وبصراحة احنا المصريين دمغنا وكلمنا زى الفل لكن فعل وتنفيز مفيش
والله الى اعرفو ان عاوز اعمل يبقى اعمل وانفز واخد خطوات واسعى لتنفيزها انا معاكم وبكل قوة وعلى فكرة انا من بورسعيد بس مستعد اجيلكم مصر فى اى وقت العربية تحت رجلى ومش هتعب فى حاجة بس ننفز وميبقاش كلام وحماس ويضيع على الفاضى على الاقل نقدر بعد الكارنية نسعى لعمل نقابة والنقابة تبقى اتحاد وهكزا مين عالم يمكن نقدر فى يوم نعمل ولو كرنية للبندقية او رخصة بسيطة علشان نحطها فى عين اى ظابط يحب يغلس كمان نحاول نعمل للمنظار اى حاجة نخلية ميعاقبش علية القانون بس بلاش نخدها قفش نعمل الرابطة والكارنيهات وبعد كدة ربنا ييسرها معانا |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
على فكرة انا بحترم وبقدر كل شخص بالمنتدى بتاعنا بس كام من فكرة رائعة ضاعت دون ان تحقق وكم من حماسة اخدت وقتها وراحت وبصراحة احنا المصريين دمغنا وكلمنا زى الفل لكن فعل وتنفيز مفيش
والله الى اعرفو ان عاوز اعمل يبقى اعمل وانفز واخد خطوات واسعى لتنفيزها انا معاكم وبكل قوة وعلى فكرة انا من بورسعيد بس مستعد اجيلكم مصر فى اى وقت العربية تحت رجلى ومش هتعب فى حاجة بس ننفز وميبقاش كلام وحماس ويضيع على الفاضى على الاقل نقدر بعد الكارنية نسعى لعمل نقابة والنقابة تبقى اتحاد وهكزا مين عالم يمكن نقدر فى يوم نعمل ولو كرنية للبندقية او رخصة بسيطة علشان نحطها فى عين اى ظابط يحب يغلس كمان نحاول نعمل للمنظار اى حاجة نخلية ميعاقبش علية القانون بس بلاش نخدها قفش نعمل الرابطة والكارنيهات وبعد كدة ربنا ييسرها معانا |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
اقتباس:
السادة الأفاضل أعضاء منتدانا الأعزاء ... بالفعل تم البدء بتنفيذ الفكرة بإجراء إجتماعين سابقا ... و حضر الإجتماعات شخصيات محترمة جدا من منتدانا ... و للتذكرة برجاء مراجعة الموضوعات التالية. ( أضغط علي الروابط الأتية ) : تقرير ملخص عن الإجتماع الأول للرابطة. تقريـــر الإجتمــــــــاع الثـــاني للرابـــطة . ... مع العلم أنه سيجري الإجتماع الثالث للرابطة بإذن الله أخر يوم جمعة من هذا الشهر ، و شكرا لمتابعتكم و أهتمامكم . |
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
هو انا ممكن اشترك معاكو ازاى
|
رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
موافق جدااااا وكمان فى ميذه وانت بتشترى من تاجر من المنتدى قبل اى شىء هتشوف الكارنيه الخاص بيه وبالتالى مش هيكون فى نصب او سرقه
|
| الساعة الآن 08:11 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir