الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6035)

braveheart 11-04-06 02:42 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebo9214 (المشاركة 69168)
مبروك يا جماعه التعارف والاتحاد مع بعض
انا عضو جديد معاكم هنا واتمنى المشاركة معكم

بارك الله فيك ... و مرحبا بك.

محمود صالح 11-04-07 06:13 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
السلام عليكم
الف مبروك وانا لسة جديد فى الموقع
واتشرف ان قبلتونى واحد منكم لما اجدة من رقى فى الموقع
محمود صالح 0148666629-0110207451

braveheart 11-04-07 02:30 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود صالح (المشاركة 69870)
السلام عليكم
الف مبروك وانا لسة جديد فى الموقع
واتشرف ان قبلتونى واحد منكم لما اجدة من رقى فى الموقع
محمود صالح 0148666629-0110207451

تحياتي لك .. و تشرفنا بمعرفة حضرتك... و يا ريت تشرفنا في الإجتماع الثاني للرابطة يوم الجمعة الموافق 29/4/2001 ... و للمتابعة راجع الموضوع في الرابط التالي :

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=6729

رمزى البيلى 11-04-09 07:09 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
معاكم والله المستعان نرجوا من التجار التعامل بشفافية مع اعضاء الرابطة شكرااااااااااا

braveheart 11-04-09 07:40 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رمزى البيلى (المشاركة 71075)
معاكم والله المستعان نرجوا من التجار التعامل بشفافية مع اعضاء الرابطة شكرااااااااااا

شكرا لمشاركتك ... و إن شاء الله بزيادة عدد أعضاء الرابطة سيكون لنا تأثير إيجابي في كل شئ إن شاء الله .

shoor80 11-04-10 12:15 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكره تمام انا معاكو

braveheart 11-04-10 12:01 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoor80 (المشاركة 71586)
فكره تمام انا معاكو

شكرا لمشاركتك و تشرفنا.

sameer 11-04-23 10:50 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
برافو عليك يا كبير

braveheart 11-04-24 09:52 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 80431)
برافو عليك يا كبير

شكرا لك ... و تحياتي للجميع.

M.AbdelKader 11-04-24 12:48 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكره تحفة...

braveheart 11-04-24 09:34 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
شكرا لمشاركتك.

بدر 11-04-24 09:50 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 81515)
شكرا لمشاركتك.

السلام عليكم
اخبار الاستفتاء اية ممكن اعرف النتيجة من الكنترول ههههههههه
تحياتى

braveheart 11-04-24 10:23 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 81527)
السلام عليكم
اخبار الاستفتاء اية ممكن اعرف النتيجة من الكنترول ههههههههه
تحياتى

بدر باشا ... أهلا بعودتك سالما أرض الوطن .. إزيك يا فندم ... فينك و فين أيامك .. علطول كدة عاوز تعرف النتيجة .. عموما النتيجة لسة هتبان بكرة يا بعدو بالكتير إن شاء الله.
و كل سنة و أنت طيب ... و متكلش فسيخ كثير بقي لحسن بيقولوا إنه اليومين دول مش بخير .. ههههههه
تحياتي.

welly210 11-04-25 12:46 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكرة جيدة جدا وباقترح ان يكون عمل الكارنيه بحدد له عدد مشاركات محددة ولا تقل عنها بجانب والاهم ان يكون العضو قد اثبت اثناء اشتراكه ومشاركاته في المنتدي بانه كان مثال لاخلاق الصياديين العالية وراعي حدود الذوق العام بالنسبة للاعضاء ولم يخالف شروط المنتدي وبالتوفيق الي جميع الاعضاء الافاضل

med0 11-04-26 01:12 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
أنا معاكووووووووووووووووووو.

braveheart 11-04-26 01:42 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة welly210 (المشاركة 82005)
فكرة جيدة جدا وباقترح ان يكون عمل الكارنيه بحدد له عدد مشاركات محددة ولا تقل عنها بجانب والاهم ان يكون العضو قد اثبت اثناء اشتراكه ومشاركاته في المنتدي بانه كان مثال لاخلاق الصياديين العالية وراعي حدود الذوق العام بالنسبة للاعضاء ولم يخالف شروط المنتدي وبالتوفيق الي جميع الاعضاء الافاضل

مقترح مطروح بالفعل للمناقشة و الدراسة.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة med0 (المشاركة 82756)
أنا معاكووووووووووووووووووو.

شكرا لكم جميعا لمشاركتكم.

رمزى البيلى 11-04-26 04:50 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
معكم ان شاء الله

elmashboh 11-04-26 04:54 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
معــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــاكو

braveheart 11-04-26 06:11 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رمزى البيلى (المشاركة 83187)
معكم ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmashboh (المشاركة 83188)
معــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــاكو

شكرا لكم علي المشاركة و التفاعل.

فارس بلا جواد 11-06-01 06:44 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكرة حلوة اوى يا جماعة ياريت الاهتمام بيها هتفرق معانا بجد

شبرا 11-06-01 07:10 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكرة رائعة بس الأسم والتفاصيل دي بس مش النيك نيم علشان كلنا نتساوي.وممكن بعد كده زي ماقلت تبقي حتى مش بس رابطة يمكن نقابة أو جمعية أو حتى نادي رماية.أنا موافق جداً

شبرا 11-06-01 07:12 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
كله بالإنتخاب . يعني نعمل ميثاق مثلا ونطرحة للتصويت وهكذا

بسام سعيد 11-06-01 07:12 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
والله ياريت الموضوع ده يتطبق فعلا
ربنا يكرم

koktal 11-06-01 07:20 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
فكرة هايلة .. ورائعة .. وممتازة للغاية .. دماغ هندسية تضاف لكريم باشا .. تحياتى للجميع ..

شبرا 11-06-01 11:18 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
ماشي متفقين.يبقي ننفذ بقى ولا إيه؟

lilkapo 11-06-01 11:37 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
على فكرة انا بحترم وبقدر كل شخص بالمنتدى بتاعنا بس كام من فكرة رائعة ضاعت دون ان تحقق وكم من حماسة اخدت وقتها وراحت وبصراحة احنا المصريين دمغنا وكلمنا زى الفل لكن فعل وتنفيز مفيش
والله الى اعرفو ان عاوز اعمل يبقى اعمل وانفز واخد خطوات واسعى لتنفيزها
انا معاكم وبكل قوة وعلى فكرة انا من بورسعيد بس مستعد اجيلكم مصر فى اى وقت العربية تحت رجلى ومش هتعب فى حاجة بس ننفز وميبقاش كلام وحماس ويضيع على الفاضى على الاقل نقدر بعد الكارنية نسعى لعمل نقابة والنقابة تبقى اتحاد وهكزا مين عالم يمكن نقدر فى يوم نعمل ولو كرنية للبندقية او رخصة بسيطة علشان نحطها فى عين اى ظابط يحب يغلس كمان نحاول نعمل للمنظار اى حاجة نخلية ميعاقبش علية القانون بس بلاش نخدها قفش نعمل الرابطة والكارنيهات وبعد كدة ربنا ييسرها معانا

lilkapo 11-06-01 11:38 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
على فكرة انا بحترم وبقدر كل شخص بالمنتدى بتاعنا بس كام من فكرة رائعة ضاعت دون ان تحقق وكم من حماسة اخدت وقتها وراحت وبصراحة احنا المصريين دمغنا وكلمنا زى الفل لكن فعل وتنفيز مفيش
والله الى اعرفو ان عاوز اعمل يبقى اعمل وانفز واخد خطوات واسعى لتنفيزها
انا معاكم وبكل قوة وعلى فكرة انا من بورسعيد بس مستعد اجيلكم مصر فى اى وقت العربية تحت رجلى ومش هتعب فى حاجة بس ننفز وميبقاش كلام وحماس ويضيع على الفاضى على الاقل نقدر بعد الكارنية نسعى لعمل نقابة والنقابة تبقى اتحاد وهكزا مين عالم يمكن نقدر فى يوم نعمل ولو كرنية للبندقية او رخصة بسيطة علشان نحطها فى عين اى ظابط يحب يغلس كمان نحاول نعمل للمنظار اى حاجة نخلية ميعاقبش علية القانون بس بلاش نخدها قفش نعمل الرابطة والكارنيهات وبعد كدة ربنا ييسرها معانا

braveheart 11-06-02 11:27 AM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فارس بلا جواد (المشاركة 109772)
فكرة حلوة اوى يا جماعة ياريت الاهتمام بيها هتفرق معانا بجد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شبرا (المشاركة 109788)
فكرة رائعة بس الأسم والتفاصيل دي بس مش النيك نيم علشان كلنا نتساوي.وممكن بعد كده زي ماقلت تبقي حتى مش بس رابطة يمكن نقابة أو جمعية أو حتى نادي رماية.أنا موافق جداً

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شبرا (المشاركة 109789)
كله بالإنتخاب . يعني نعمل ميثاق مثلا ونطرحة للتصويت وهكذا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسام سعيد (المشاركة 109790)
والله ياريت الموضوع ده يتطبق فعلا
ربنا يكرم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 109796)
فكرة هايلة .. ورائعة .. وممتازة للغاية .. دماغ هندسية تضاف لكريم باشا .. تحياتى للجميع ..

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شبرا (المشاركة 109914)
ماشي متفقين.يبقي ننفذ بقى ولا إيه؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilkapo (المشاركة 109928)
على فكرة انا بحترم وبقدر كل شخص بالمنتدى بتاعنا بس كام من فكرة رائعة ضاعت دون ان تحقق وكم من حماسة اخدت وقتها وراحت وبصراحة احنا المصريين دمغنا وكلمنا زى الفل لكن فعل وتنفيز مفيش
والله الى اعرفو ان عاوز اعمل يبقى اعمل وانفز واخد خطوات واسعى لتنفيزها
انا معاكم وبكل قوة وعلى فكرة انا من بورسعيد بس مستعد اجيلكم مصر فى اى وقت العربية تحت رجلى ومش هتعب فى حاجة بس ننفز وميبقاش كلام وحماس ويضيع على الفاضى على الاقل نقدر بعد الكارنية نسعى لعمل نقابة والنقابة تبقى اتحاد وهكزا مين عالم يمكن نقدر فى يوم نعمل ولو كرنية للبندقية او رخصة بسيطة علشان نحطها فى عين اى ظابط يحب يغلس كمان نحاول نعمل للمنظار اى حاجة نخلية ميعاقبش علية القانون بس بلاش نخدها قفش نعمل الرابطة والكارنيهات وبعد كدة ربنا ييسرها معانا



السادة الأفاضل أعضاء منتدانا الأعزاء ... بالفعل تم البدء بتنفيذ الفكرة بإجراء إجتماعين سابقا ... و حضر الإجتماعات شخصيات محترمة جدا من منتدانا ... و للتذكرة برجاء مراجعة الموضوعات التالية.

( أضغط علي الروابط الأتية ) :

تقرير ملخص عن الإجتماع الأول للرابطة.
تقريـــر الإجتمــــــــاع الثـــاني للرابـــطة .


... مع العلم أنه سيجري الإجتماع الثالث للرابطة بإذن الله أخر يوم جمعة من هذا الشهر ، و شكرا لمتابعتكم و أهتمامكم .

ahmedalim 11-07-24 06:38 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
هو انا ممكن اشترك معاكو ازاى

محمد ياقوت 11-07-24 06:57 PM

رد: أقتراح بعمل كارنية موحد لأعضاء المنتدي
 
موافق جدااااا وكمان فى ميذه وانت بتشترى من تاجر من المنتدى قبل اى شىء هتشوف الكارنيه الخاص بيه وبالتالى مش هيكون فى نصب او سرقه


الساعة الآن 07:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir