الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   خش ومش حتندم!!!!!! (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6120)

Ighost 11-03-26 12:30 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
فكرة ممتاة وارجو انها تتنفذ يا رب

omarmy007 11-03-26 01:57 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
أنا بصراحة شايفها فكرة هايلة

amrrashed 11-03-26 02:29 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
nice idea ... go ahead

dr.ahmed shahin 11-03-26 03:23 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
عشمنى بالحلق خرمت انا وداني:d

ahmadkader 11-03-26 03:37 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ahmed shahin (المشاركة 62499)
عشمنى بالحلق خرمت انا وداني:d

معلش خيرها فى غيرها ، و بعدين الموضوع من أوله كان عفوى و بدون دراسة كافية ، و أنا الصراحة مابحبش أتاجر بأحلام الناس ، زى مافيه ناس هنا عملت على مدى شهور ، و لو حضرتك تابعت كلامى من الأول هتلاقينى درست الموضوع بسرعة فى أقل من 48 ساعة

xman 11-03-26 04:58 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
:) try & dont give up

hima 11-03-26 05:27 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
جزاك الله كل خير انت راجل دمس الاخلاق
لان الاعتراف بالحق فضيلة
وارجو من كل الاعضاء ان يحاولوا كل واحد بطريقته وسكته واللى يوصل لحاجة ينشرها وربنا يوفق الجميع

hema777h 11-03-27 02:27 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
:d:d
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hokaboka (المشاركة 61220)
بما انك بتقرا في سوق المنتدي يبقي انت يا عاوز تبيع يا تشتري..صح؟

وبما ان فيه هنا تجار من اعضاء المنتدي واسعارهم حلوة اوي ..يبقي انت غالبا عاوز تشتري..صح؟

طيب...حلو قوي..عجبك مسمدسات وبنادق رش شفتها علي النت بس مش لاقيها في المحلات في مصر...صح؟

جميل...انا عامل الموضوع ده عشان اقترح عليكم الاتي:

1. نجمع طلبات شراء اي بنادق او مسدسات رش طبقاً للموديل اللي نفسك فيه...انا متاكد الطلبات حتكون حاجة ما شاء الله ...

2.ندي القائمة دي لحد من السادة التجار اعضاء المنتدي الكرام اللي يقبل يستوردها من بره بالطلب لحسابنا...ساعتها السيد التاجر العضو حيشوف يتفع يجيب المسدس او البندقية اللي عليها العين ولا لاء من اساسه

3. السيد التاجر العضو اللي يوافق يحدد الثمن المطلوب لكل مسدس او بندقية وقبل ما يتم الاستيراد ياخد 50% من فلوسه (او اي نسبه اخري يراها التاجر مناسبة) مقدم والباقي وقت التسليم...وطبعاً خد بالك ان سعر المنتج بره بيزيد اضعاف لما يوصلك هنا..فيه جمرك وشحن وضرائب وهامش ربح الراجل التاجر اللي حيتعب معانا واللي لازم يكون حاجة محترمة انشاء الله ..وعموما من حق كل واحد يعرف بالظبض هو بيدفع الزيادات كلها علي اساس ايه.

4. والله والله اللي حيعمل كده من التجار حيطلع بمبلغ محترم فعلاً.

كده ضربنا 10 عصافير بحجر واحد:


1. جبنا بضاعة وماركات عوزينها مش مضطرين نشتريها لان مفيش غيرها في مصر.

2. دفعنا سعر معقول بالنسبة للاسعار برة يعد حساب الجمارك والضرائب وهامش ربح السادة اخوتنا الاعضاء من التجار.

3. ساعدنا التجار من حبيبنا يشتغلول ويعملوا مصلحة محترمة.

4. قضينا علي جشع التجار في السوق لاننا قاطعناهم.

5. الطلبات مش حتيجي إلا لما يتم دفع علي الاقل 50% من ثمن البضاعة المطلوبة لاثبات الجدية...والعضو اللي حيقول انا عاوز يحط الاول نوع المسدس هنا..يعرف سعره من السيد التاجر ويطلع علي محله يدفع المقدم..ويروح يستني في بيته علي احر من الجمر المزة الجديدة توصل من برة ؛)

6. اظرف حاجة ساعدنا السادة التجار بفكرة جديدة للترويج لبضاعتهم ودخول سوق جديد وهو طلب البضاعة علي ذوقك انت ومزاج زاجك.

يبقالكوا عندي 4 عصافير :)

يفضل الباقي بقي اننا نعرض الموضوع علي السادة التجار مثل السيد/ شريف ابو ضيف والسيد/هشام سمير...ونشوف رائيهم في الكلام ده ممكن يمشي ولا تهيواءات ومينفعش من اساسه...

اللة ينور عليك بصراحة مش ملاحق عليك من موضوع مغامراتك مع المحلات لموضوع الفكرة الجامدة دي وانا معاك فيها جداااااااااااا ومنتظرين افكارك العبقرية .....:d:d

hema777h 11-03-27 04:27 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
علي الاقل كسبنا شرف المحاولة:d

arch79 11-03-27 10:56 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
استاذى الكريم
انا كنت بصطاد من فتره طويله قبل التخرج والشغل بقى ودلوقتى بتمنى ارجع اصطاد تانى فاتمنى تفيدنى ايه افضل انواع البنادق اللى ممكن تجيبهالى معاك من بره وتكون قويه هاى باور يعنى بس مش بالغاز وتكون اعطالها قليله جدا وبالمنظار والسعر يكون بيتراوح من 3000-5000 جنيه وجزاكم الله كل خير
انا ايميلى الشخصى اهو لانى دخولى قليل جدا للمنتدى
moh_hamada2004@hotmail.com

tarekvb 11-03-28 07:28 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
كنت عايز مسدس والتر المانى 9مم p99 حد عنده او فى امكانيه استيراده وبكام

بكار 11-04-13 08:17 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
يااااااااااااااااااريت انا معاكوم وابصم بالعشره بس يتنفذ

بكار 11-04-13 08:59 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmy007 (المشاركة 62446)
أنا بصراحة شايفها فكرة هايلة

وانا معاك فى الرد

osha966 11-04-13 09:30 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
ياريت الموضوع يتم وتخبرنا بآخر التفاصيل

shoor80 11-04-13 11:54 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
فكره تنم عن عقليه واعيه

nabarawy 11-04-29 06:12 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
انا عايز لو حضرتك حتجيب من بره مسدس صوت والتر 9ملي اهم حاجم يكون 9 ملي p22 أو p99
و انا جاد و حدفعلك فلوس مقدم بس يشترط أن يكون سعره معقول

mrasool 11-05-01 04:43 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
فكرة تمام جدا

koktal 11-05-01 09:16 AM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
بندقية sam yang big bore 909

avokato 11-06-27 06:44 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
walter cp 88
or
walter cp 99
ايهما افضل واسعارهم ايه

mohammedhelmy56 11-06-27 07:54 PM

رد: خش ومش حتندم!!!!!!
 
بصراحه

فكره جامده

وشكرا...


الساعة الآن 07:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir