![]() |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
فكرة ممتاة وارجو انها تتنفذ يا رب
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
أنا بصراحة شايفها فكرة هايلة
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
nice idea ... go ahead
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
عشمنى بالحلق خرمت انا وداني:d
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
:) try & dont give up
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
جزاك الله كل خير انت راجل دمس الاخلاق
لان الاعتراف بالحق فضيلة وارجو من كل الاعضاء ان يحاولوا كل واحد بطريقته وسكته واللى يوصل لحاجة ينشرها وربنا يوفق الجميع |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
:d:d
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
علي الاقل كسبنا شرف المحاولة:d
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
استاذى الكريم
انا كنت بصطاد من فتره طويله قبل التخرج والشغل بقى ودلوقتى بتمنى ارجع اصطاد تانى فاتمنى تفيدنى ايه افضل انواع البنادق اللى ممكن تجيبهالى معاك من بره وتكون قويه هاى باور يعنى بس مش بالغاز وتكون اعطالها قليله جدا وبالمنظار والسعر يكون بيتراوح من 3000-5000 جنيه وجزاكم الله كل خير انا ايميلى الشخصى اهو لانى دخولى قليل جدا للمنتدى moh_hamada2004@hotmail.com |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
كنت عايز مسدس والتر المانى 9مم p99 حد عنده او فى امكانيه استيراده وبكام
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
يااااااااااااااااااريت انا معاكوم وابصم بالعشره بس يتنفذ
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
اقتباس:
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
ياريت الموضوع يتم وتخبرنا بآخر التفاصيل
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
فكره تنم عن عقليه واعيه
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
انا عايز لو حضرتك حتجيب من بره مسدس صوت والتر 9ملي اهم حاجم يكون 9 ملي p22 أو p99
و انا جاد و حدفعلك فلوس مقدم بس يشترط أن يكون سعره معقول |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
فكرة تمام جدا
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
بندقية sam yang big bore 909
|
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
walter cp 88
or walter cp 99 ايهما افضل واسعارهم ايه |
رد: خش ومش حتندم!!!!!!
بصراحه
فكره جامده وشكرا... |
| الساعة الآن 08:01 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir