![]() |
Re: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
انا مع المقاطعة
وبعدين انا شايف انو ميستحقش اسم فتح الله ده يبقى اسمو يأبوش |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
بقولكو ا ايه انا مش عايز كلام كتير احنا نروح المحل ده ونسمع الناس ده احله كلام والرجل صاحب الموضع ده نخليه يعمل الا هو عايزه هو ده المفيد والا فى الاخير يقدمه ربنا
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
يا جماعة أنا صاحب محل فتح الله.
محطة مصر. و فرع الدقي نادي الصيد. و للأسف كل الناس بتشتكي من فرع سعد زغلول الاسكندرية وفرع رمسيس القاهرة. وأنا بتأسف لكل الناس عشان للأسف كلنا تحت اسم واحد فتح الله. وأي حاجة تحصل من فرع من الفروع الأخرى بتأثر على اسم فتح الله. بس مفيش فايدة والشكاوي كتير جدا من الفرعين دول. ارجو عدم الخلط بين جميع محلات فتح الله. و أقدم اسفي مرة أخرى للجميع. محمد فتح الله. 4 ش النبي دانيال محطة مصر. 45 ش قامبيز امام نادي الصيد الدقي. |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
فعلا كل الناس بتشتكى من الفرعين دول بشده لسوء المعاملة وعمتن الحمد لله فيه هنا محلات كتير اصحابها ناس محترمه وبتساعد المنتدى زي أ/ شريف أبو ضيف والسجلابي في الجيزة ومحل خضر وعملين عروض كويسه للمنتدى وبيبيعوا باسعار مخفضة ليهم لان الناس دي فاهمه كويس ان الحاله دي مؤقته ومش مستمرة والموضوع عرض وطلب بس في الاخر احنا اللى هنفضل للمحلات دي لان احنا اللى غاويين صيد واقتناء اسلحه صوت زبون دايم زي ما بيقولو واتمنى ان حضرتك تنضمن للاخوة الافاضل السابق ذكرهم |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
إن شاء الله كلنا ننضم مع بعض.
وكل الاخوة معروفين طبعا ربنا يوفقهم ويوفقنا إن شاء الله. |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ان شاء الله ومبروك على افتتاح المحل الجديد ان شاء الله وفي انتظار عرض الافتتاح وياريت يشمل محل الدقي عشان الناس اللى في القاهرة
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
السلام عليكم
طبعا حضرتك تهدي أعصابك، الموضوع برضه لازم ناخد فيه رد فعل مناسب ولائق، وومكن يكون الواد ده عامل ومشدود من لسانه أو شايف نفسه، ومش شرط تكون الإدارة أو المالك يرضى بكده، وأنصح إن يتم التواصل مع الإدارة والوصول للمدير مثلا وعرض الموضوع عليه، ونشوف رد الفعل يكون ازاي. الموقف ده حصل لي شبيه بيه من فترة طويلة في محطة بنزين وكان تصرفي إني توجهت مباشرة لمكتب المدير وكان حظ الواد الهلفوت طويل اللسان العاثر إن المدير هو صاحب المحطة، وبصراحة اعتذر بشدة وفي ثواني كا ماسح بكرامة العامل قليل الأدب الأرض وممسخره وخاصم من مرتبه (سواء فعلا أو تمثيل قدامي) بس بصراحة امتص غضبي وبأدب منه كان مش عاوز ياخد الفلوس اللي دفعتها كاعتذار، المهم متزعلش نفسك وخير بإذن الله.. |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اهلا بحضرتك يا استاذ محمد فتح الله .... والمنتدى هنا بجد اكثر من رائع والناس فى قمه الاحترام ....... ياريت تتواصل اكتر مع الناس .. انا بتعامل كتير مع محل حضرتك اللى عند نادى الصيد و الاستاذ احمد اللى عند حضرتك فى المحل اخ لى .... وتقريبا انا بشترى يمكن منه عشان ذوقه واحترامه فى التعامل ....... واتمنى لحضرتك التوفيق ولكل اعضاءئ المنتدى طبعا
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
+11111111111111111111111
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
طيب يلا يا جماعة كل واحد بسلاحه الجمعة الجاية ونجيب عاليها واطيها ههههههههه
من رأيي هذه الأصناف القذرة من الناس لا تلقي لها بالاً وتقول حسبي الله ونعم الوكيل |
Re: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
لما هو شهرتو كده والناس اللى هنا كلها بتشكر فيه ههههههههههههههه ليه بترحولو ؟؟!
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ياريت يا جماعه منجمعش يعني فروع الدقي و المهندسين و محطة الرمل في رأي معاملتهم كويسه لأنهم أصحابهم غير بتاع وسط البلد دول فعلا اللي عايزين الحرق
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
بصراحة فرع محطة مصر اتعملت معاهم ناس في منتهي الاخلاق و الامانة ...شهادة حق
|
Re: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
موفق ان شاء الله
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
والله انا عن نفسي مش هاشتارى من هناك حاجه تانى بس ياريت كلنا مانشتريش ونعرف كل اعضاء المنتدى
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
احب اضم صوتى لصوتك
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
معليش فى ناس كدة بتاخد بالمظهر لزم تكون مكشر ولبس نظارة شمس مغطية وشك وتتكلم بقرف معه هتلقى فتح الباب ليك على طوال
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
المعاملة في منتهى الذوق
السعر غااااااااااااااااااااالي جدا مره ولن تتكرر والله المستعان |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
احــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــنا عيزين نقاطع المنتجات اللى بيبعها
والمحل انشاء الله هيخر او ينزل علية لعنة من ربنا من اللى هو بيعملة فى الناس حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــبى اللة ونعم الوكيل فى محلات فتح اللة |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
لو الواد مش صاحب المحل نروح لصاحب المحل و نشتكيه و نوديه فى ستين داهية على قله الأدب
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ياباشا واكتر من كده كمان دانتا تحس انهم بيدوك السلاح ببلاش ولا كأنهم بيمنو عليك
نــَعم لمقاطعة ال فتح واولاده ,, ونعم للمحترم ابو ضيف :) |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اغلق اي باب يفتح عليك الهموم والاحزان .....نعم لابو ضيف ............ولالالالالالالالالالالالالالال لفتح
|
Re: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
انا من سكان القاهرة، ومحل فتح الله في وسط البلد اكبر تاجر سلاح في مصر واكبر مستغل في نفس الوقت
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا عايز احكى موقف حصل فى مكان هو يعتبر قرية فى امريكا طبعا الناس ال هناك متعودة تشترى معلبات للطبيخ والاكل وفى يوم من الايام ارتفع سعر المعلبات بطريقى فظيعة والله يا جماعة كل الناس ال فى المكان اتخذوا موقف بعدم شراء المعلبات وابتدو يشتروا زى حالتنا خضروات ويطبخوا زينا لدرجة ان بتوع المحلات الحاجات باظت عندهم والاسعار نزلت لاقل من الاول وعلى فكرة انا عملت موضوع من قبل لمقاطعة جميع محلات السلاح حتى على الاقل لمده معينة لكن للاسف مفيش حد عنده عزيمة وعلى فكرة الست الطخينة ال عند فتح الله انسة مش مدام لو حد عايز يتزوج لانها مش لقيا عريس وبالنسبة للواد ده يا جماعة بلطجى من ضمن البلطجية لحراسة المكان |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
متقولش غير حسبى الله ونعم الوكيل
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
احلى حاجة فى الموضوع عملية انسة مش مدام لو حد عايز يتجوز!!!!!!!!!!!!!!! يافندم من اللى بيتحكى عنها دى مش جوازة دى جنازة. ولو كان فيه الخير ماكان رماه الطير والاقربون اولى بالمعروف يعنى تتجوز الواد البلطجى اللى بيشتغل معاها والسلاح عندهم كثير ممكن يتصرفوا مع بعض. تحياتى |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
فعلا بيتعملو مع الناس على اساس انهم دون المستوى ودى حاجة تتطفش منهم الزباين ولو حاولت تستفسر عن حاجة يحسسك انه بيمن عليك وحسبى الله ونعم الوكيل
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
ياجماعة انا كدزة مرة والللة اكلمة فى التليفون والراجل فى منتهة الاحترام والزوق ولما بروحلة المحل بيركبة ميت عفريت مش عارف لية
ربنا يشفية |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
عموما هو باسلوبه ده هو اللى بيخسر ومحلات السلاح مفيش اكتر منها ويبقى يسرح ببضعته فى العتبة
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
بعد الموضوع دة الى يروح يشترى يبق مش بيحترم نفسة بكل تاكيد و على فكرة يعنى مش مكفيهم السرقة و مضاعفة الاسعار لا وكمان قلالات ادب
|
Re: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
بيتعامل علي ان الاسلحه الي في المحل مثلا كلها بتاعته او محل ابوه ويطلع في الاخر شغال في المحل بس
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
معلش يا جماعة , هما تجار السلاح كلهم بيتعاملوا بالطريقة دى عشان بيشتغلوا فى سلعة حساسة شوية , بتخليهم يشكوا فى اى زبون داخل و حتى يشكوا فى نفسهم , لان محل السلاح مش بيبقى فيه ادوات صيد بس , ده بيبقى فيه ذخيرة حى و اسلحة حى , و الحجات دى اى غلطة فيها بتبقى كارثة لصاحب المحل و ممكن يتقفل فيها ,
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
فعلا اتا رحت محل فتح الله فرع محطة مصر بالاسكندرية وكان الراجل زوق وفى غاية الاحترام
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
والله يا جماعة فتح الله فرع اسكندرية الي في محطة مصر والله والله ناس فوق الوصف أ/ محمد شعبان راجل محترم جدا جدا والاستاز مصطفي شعبان شاب فوق الاحترام والادب والحج نبيل راجل محترم ودمة خفيف يخليك تحب تروحلة علي طول كائنة صحبك
والله يا جماعة فتح الله محطة مصر كلهم ناس محترمة |
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اخى الفاضل اسوا محل فى الدنيا فتح الله ال فى رمسيس وكمان البنت ال جوة انت لو دخلت اصلا انت نفسك اتسدت من اسلوبها وانا والله كنت كاتب موضوع زى بتاع حضرتك لمقاطعة هذا المحل وياريت كل واحد يقراء هذا الموضوع يتعامل بجدية لانى لما نروح هذا المحل كانى بنشحت منهم وهما فاكرين ان هدملهم كتير كانت دامت لل قعدين على الكراسى ملوك وجبابرة وعلى فكرة انا مقاطع هذا المحل للابد ولو حد عايز يشترى اى شى بصراحة المحل ال فى العتبة بتاع الشركة الاهلية ناس محترمة جدا وسعرهم اقل من اسعار المحلات التانية عن تجربة معاهم والله الموفق والرجاء من ادارة المنتدى تثبيت هذا الموضوع لمحاربة الغلاء ونصرة اخينا صاحب الموضوع
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
مدكور باشا ازى حضرتك وايه اخبارك واحلى تقيم ليك ياباشا
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
اقتباس:
|
رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
والله ضحكت اما شفت اللى انتا كاتبه بس العيب مش من الواد ده العيب منك انتا هتقولى ليه هقولك لما تلاقى حد بيعاملك بأسلوب مش تمام عامله بنفس الاسلوب هيحترمك يعنى لو كان محترم معاك شيله ع راسك لو كان زبالة زى الواد ده ده ميستاهلش احترام اساسا اول ما لقيته بيقولك عايز ايه بقرفه كده قوله اجرى ياض ورينى البنادق اللى عندك وتخن صوتك كده هيلم نفسه ع طول وده اللى انا بعمله حاليا لأن فى ناس مستاهلش منى اى احترام وفى ناس بشيلها ع راسى من فوق ، متضايقش نفسك واسف ع الاطالة
|
| الساعة الآن 03:24 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir