الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6729)

Consul 11-04-23 11:55 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 80903)
مساء الفل يا فندم ... الصناديق طبعا شفافة ... شفافة يا فندم علشان الشفافية و المصداقية ... ههههههههههههه.
تحياتي لك.

بارك الله فيك حبيب قلبي...طمنتني...روح يا شيخ...الله يطمن قلبك...ويريحك...زي ما ريحتني...ويديك...على قد نيتك...يبقي كده هآجيلكم إن شاء الله في كافيتيريا الربوة...إنتو إللي إختارتوا...( مردودالك يا أبو قلب حديد )...خالص تحياتي...

Consul 11-04-24 12:12 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 80910)
اتفق معاك يا عمدة

ربنا يبارك فيك حبيب قلبي...أيوه كده...إظهروا يا شباب وسمعونا صوتكم...الوقت أزف والميعاد إقترب...ونحن مجتمع ديموقراطية...والرأي للأغلبية...وتضامنا مع صوت أخي الحبيب الأستاذسمسمن8888 ما زال عرضي قائما...نادي وفندق النصر للقوات المسلحة...وعاشت مصر حرة بحماية ودرع قواتنا المسلحة الباسلة...صوتوا يا شباب ولا تضيعوا الفرصة ولا تتنازلوا عن حقكم في التعبير وإبداء الرأي...وقولوها بصراحة وبصوت عالي مدوية...نادي وفندق النصر للقوات المسلحة...ولا تخشوا شيئا...مافيش سجون ولا معتقلات...شمس الحرية أشرقت وأنارت الكون...والعقول...خالص تحياتي...

سيدخالد 11-04-24 12:13 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
يا جماعة ياريت المكان يكون فى وسط البلد وده خيار وسط حتى يكون مناسب ومتاح للجميع وميسر باءذن الله تعالى اى كافى فى وسط البلد هيكون جميل وقريب لاى حد ممكن يوصله وفيه كافيهات كتير ممكن نادى التحرير وده بجوار محطة مترو طلعت حرب وممكن كمان كافى ام كلثوم ..........الخ اى مكان فى التحرير او رمسيس ده حد وسط وتقبلوا مرورى

Consul 11-04-24 12:23 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 80927)
يا جماعة ياريت المكان يكون فى وسط البلد وده خيار وسط حتى يكون مناسب ومتاح للجميع وميسر باءذن الله تعالى اى كافى فى وسط البلد هيكون جميل وقريب لاى حد ممكن يوصله وفيه كافيهات كتير ممكن نادى التحرير وده بجوار محطة مترو طلعت حرب وممكن كمان كافى ام كلثوم ..........الخ اى مكان فى التحرير او رمسيس ده حد وسط وتقبلوا مرورى

بارك الله فيك أخي الحبيب...أي مكان بس المهم الشباب يشاركوا ويقولوا رأيهم لسهولة الحصر والأخذ برأي الأغلبية...لراحة الجميع...خالص تحياتي...

ibraheem 11-04-24 12:27 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
خسارة مش هقدر احضر موفقين ان شاء الله

سيدخالد 11-04-24 12:28 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
احنا عايزين مكان قريب من وسط البلد علشان حضرتك ياقنصل جمال تقدر تيجى وتشاركنا فى المقام الاول والاخير وبعدين الشباب يقدرو يجوا اى مكان لان بالطبع الاماكن البعيدة مش كل الناس هتقدر تيجى فانا بقترح اختيار وسط ومتاح للجميع وتمنياتى بالتوفيق

Consul 11-04-24 12:38 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 80939)
احنا عايزين مكان قريب من وسط البلد علشان حضرتك ياقنصل جمال تقدر تيجى وتشاركنا فى المقام الاول والاخير وبعدين الشباب يقدرو يجوا اى مكان لان بالطبع الاماكن البعيدة مش كل الناس هتقدر تيجى فانا بقترح اختيار وسط ومتاح للجميع وتمنياتى بالتوفيق

الله يخليك ويبارك فيك حبيب قلبي...لي عظيم الشرف...وكلامك صحيح وسليم 100%...طبعا أنا بأضحك معاكم بس علشان الشباب يشارك ويتفاعل...أنتم أملنا ومستقبلنا...إن شاء الله هآجيلكم في أي مكان طالما فيا روح ونفس ومعايا سلاحي...وكنت من الأحياء بمشيئة الله...خالص تحياتي...

كيكى 11-04-24 01:26 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
كلام الاستاذ خالد مظبوض وانا معاه ياريت الاجتماع يكون فى التحرير وكده يكون متاح لاى شخص يقدر يجيه

misho 11-04-24 01:30 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
انا معاكم التحرير مكان مناسب جدا وهو وسط بدل المكان البعيد التانى ياريت نقرر مكان فى وسط البلد وانا معاكم

القبطان 11-04-24 01:35 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
انا كمان موافق انى الاجتماع يكون فى التحرير او مول طلعت حرب وهو مكان مليئ بالكافيهات وده هيكون انسب واسهل للاعضاء وتحياتى لكم

hema777h 11-04-24 03:15 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 76954)
تم تغيير مكان الاجتماع فى نادى لمدينة 6 اكتوبر
وسيتم صرف وجبة غداء ومشروب ساخن لكل عضو
تحياتى
وشوف بقى مين هيجيلك مدينة نصر

والهي العرض مغري يا باشمهندس بدر بصراحة ......... هههههههههههه


انا بهظر ياجماعة هنشوف العرض التاني اية وبعدين نختار

hema777h 11-04-24 03:46 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
رايكم النهائي


الربوة ولا نادي النصر هو فين علي فكرة عشان معرفوش

elshabrawy 11-04-24 05:03 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
يا جماعه يا ريت حد يبلغني المعاد علي الموبيل لاني مشغول ومش بفتح نت كتير 0121983198

ebrahem 11-04-24 07:56 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
السلام عليكم يا رجالة المنتدى,
ebrahem هوا ibraheem بعد ضياع الأكونت.. انى اتساءل عن فاعليات الاجتماع الاول وبنود اجندة الاجتماع الثانى واحب اشارك معاكم ببعض النقاط المقترحة نرجو إثارتها
أولا الإعداد لانتخاب جمعية عمومية من أمين سر - أمين صندوق - منسق - نائب رئيس - رئيس لدورة مدتها سنتين مع تحديد مهام كل عضو فيها و انتخاب لجنة متابعة تقييم الأداء من ثلاث أعضاء منتخبين والتخطيط لاتخاذ الخطوات الاولى نحو إشهار الجمعية
يكون للجمعية العمومية الحق فى :
اختيار مكان إجتماع الرابطة وتحديد الموعد بعد مراعاة استطلاع الأراء
تحديد قيمة اشتراك رمزى للرابطة للصرف على الاستضافة وحجز قاعة واستخراج كارنيهات العضوية مع توضيح الواجبات والمميزات للكارنية
تنظيم مواعيد رحلات الصيد المشتركة وتأمين جميع احتياجاتها من وسائل اعاشة واسعافات اولية و معدات الحماية الشخصية ونظر مسألة الحصول على تصريح مسبق من عدمة.
الاتفاق مع المستوردين راغبى التعاون على قوائم باحتياجات الاعضاء بسعر عادل مع دفع عرابين مقدما قبل الاستيراد وذلك تحت اشراف الجمعية.
تحديد أسعار رمزية للخدمات الى يستطيع الأعضاء المميزون تقديمها كإعادة طلاء الأسلحة والدباشك وبعض أعمال الصيانة للأسلحة المعقدة.
وضع اللائحة التنفيذية للرابطة والتى يكون واضحا فيها للجميع ان الجمعية لن تتحمل اى تجاوز غير قانونى من اى عضو وستتخذ الإجراءات القانونية الازمة حيالة.
انى لأعلم أن أفكارى ينقصها الكثير من التنسيق والترتيب ولكن ظروفى لا تسمح بعرض المزيد الان وإنى اثق ان تفاعلكم سوف يثرى أهداف اجتماع الرابطة ولكنى خارجا عن ارادتى لن اتمكن من الحضور لظروف كونى خارج البلاد

braveheart 11-04-24 09:27 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80908)
الله يبارك فيك وفيكم جميعا حبايب قلبي...يا خبر تشرفوا وتآنسوا وتنوروا وتحصل البركة...بس البيت بيت...حارة حارة...زنجة زنجة...فرد فرد...أنا ثائر مجاهد مناضل...أنا معي سلاحي وبأقاتل من خيمتي...مهما كبر البيت فهو صغير...بس ما تقلقوش...قلبي كبيييييييير ويسع من الحبايب 1000 والبركة في الخيمة...وسلمولي على الزعيم...إن شاء الله المكان إللي يجمع عليه الأغلبية نتجمع فيه على خير يا رب...وعلى رأيك...نعلم البلطجية وقطاع الطرق الأدب...والنحو...والبلاغة...خالص تحياتي...

تحياتي لك سيادة العقيد ... أقصد سيادة القنصل ... هههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80917)
بارك الله فيك حبيب قلبي...طمنتني...روح يا شيخ...الله يطمن قلبك...ويريحك...زي ما ريحتني...ويديك...على قد نيتك...يبقي كده هآجيلكم إن شاء الله في كافيتيريا الربوة...إنتو إللي إختارتوا...( مردودالك يا أبو قلب حديد )...خالص تحياتي...

هههههه .. شكرا لك قنصلنا العزيز.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80925)
ربنا يبارك فيك حبيب قلبي...أيوه كده...إظهروا يا شباب وسمعونا صوتكم...الوقت أزف والميعاد إقترب...ونحن مجتمع ديموقراطية...والرأي للأغلبية...وتضامنا مع صوت أخي الحبيب الأستاذسمسمن8888 ما زال عرضي قائما...نادي وفندق النصر للقوات المسلحة...وعاشت مصر حرة بحماية ودرع قواتنا المسلحة الباسلة...صوتوا يا شباب ولا تضيعوا الفرصة ولا تتنازلوا عن حقكم في التعبير وإبداء الرأي...وقولوها بصراحة وبصوت عالي مدوية...نادي وفندق النصر للقوات المسلحة...ولا تخشوا شيئا...مافيش سجون ولا معتقلات...شمس الحرية أشرقت وأنارت الكون...والعقول...خالص تحياتي...

و مازال العرض قائم.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدخالد (المشاركة 80927)
يا جماعة ياريت المكان يكون فى وسط البلد وده خيار وسط حتى يكون مناسب ومتاح للجميع وميسر باءذن الله تعالى اى كافى فى وسط البلد هيكون جميل وقريب لاى حد ممكن يوصله وفيه كافيهات كتير ممكن نادى التحرير وده بجوار محطة مترو طلعت حرب وممكن كمان كافى ام كلثوم ..........الخ اى مكان فى التحرير او رمسيس ده حد وسط وتقبلوا مرورى



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul (المشاركة 80935)
بارك الله فيك أخي الحبيب...أي مكان بس المهم الشباب يشاركوا ويقولوا رأيهم لسهولة الحصر والأخذ برأي الأغلبية...لراحة الجميع...خالص تحياتي...

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيكى (المشاركة 80976)
كلام الاستاذ خالد مظبوض وانا معاه ياريت الاجتماع يكون فى التحرير وكده يكون متاح لاى شخص يقدر يجيه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة misho (المشاركة 80978)
انا معاكم التحرير مكان مناسب جدا وهو وسط بدل المكان البعيد التانى ياريت نقرر مكان فى وسط البلد وانا معاكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان (المشاركة 80981)
انا كمان موافق انى الاجتماع يكون فى التحرير او مول طلعت حرب وهو مكان مليئ بالكافيهات وده هيكون انسب واسهل للاعضاء وتحياتى لكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 81024)
رايكم النهائي


الربوة ولا نادي النصر هو فين علي فكرة عشان معرفوش

النتيجة النهائية للأستفتاء علي المكان غدا الأثنين 25/4/2011 إن شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elshabrawy (المشاركة 81033)
يا جماعه يا ريت حد يبلغني المعاد علي الموبيل لاني مشغول ومش بفتح نت كتير 0121983198

سيتم بأمر الله ... و شكرا لك.

braveheart 11-04-24 09:50 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahem (المشاركة 81053)
السلام عليكم يا رجالة المنتدى,
ebrahem هوا ibraheem بعد ضياع الأكونت.. انى اتساءل عن فاعليات الاجتماع الاول وبنود اجندة الاجتماع الثانى واحب اشارك معاكم ببعض النقاط المقترحة نرجو إثارتها
أولا الإعداد لانتخاب جمعية عمومية من أمين سر - أمين صندوق - منسق - نائب رئيس - رئيس لدورة مدتها سنتين مع تحديد مهام كل عضو فيها و انتخاب لجنة متابعة تقييم الأداء من ثلاث أعضاء منتخبين والتخطيط لاتخاذ الخطوات الاولى نحو إشهار الجمعية
يكون للجمعية العمومية الحق فى :
اختيار مكان إجتماع الرابطة وتحديد الموعد بعد مراعاة استطلاع الأراء
تحديد قيمة اشتراك رمزى للرابطة للصرف على الاستضافة وحجز قاعة واستخراج كارنيهات العضوية مع توضيح الواجبات والمميزات للكارنية
تنظيم مواعيد رحلات الصيد المشتركة وتأمين جميع احتياجاتها من وسائل اعاشة واسعافات اولية و معدات الحماية الشخصية ونظر مسألة الحصول على تصريح مسبق من عدمة.
الاتفاق مع المستوردين راغبى التعاون على قوائم باحتياجات الاعضاء بسعر عادل مع دفع عرابين مقدما قبل الاستيراد وذلك تحت اشراف الجمعية.
تحديد أسعار رمزية للخدمات الى يستطيع الأعضاء المميزون تقديمها كإعادة طلاء الأسلحة والدباشك وبعض أعمال الصيانة للأسلحة المعقدة.
وضع اللائحة التنفيذية للرابطة والتى يكون واضحا فيها للجميع ان الجمعية لن تتحمل اى تجاوز غير قانونى من اى عضو وستتخذ الإجراءات القانونية الازمة حيالة.
انى لأعلم أن أفكارى ينقصها الكثير من التنسيق والترتيب ولكن ظروفى لا تسمح بعرض المزيد الان وإنى اثق ان تفاعلكم سوف يثرى أهداف اجتماع الرابطة ولكنى خارجا عن ارادتى لن اتمكن من الحضور لظروف كونى خارج البلاد


أقتراحات محترمة جدا من طرف سيادتك بالطبع ... و أطمئنك بأن 90 % من مقترحات تم تداولها بالإجتماع الأول للرابطة ( راجع هذا الرابط ) :

هنــــــــــــــــــــــا

و هناك الكثير من الخدمات و المميزات التي ستعود علي ممتلكي كارنية الرابطة ... و التي سنحاول أن نوفرها إن شاء الله .. و تتلخص في الأتي :

- تنظيم رحلات جماعية للصيد برا و بحرا.
- الحصول علي أفضل الأسعار لأعضاء الرابطة بالإضافة إلي ضمان المعاملة الجيدة من قبل التجار.
- تقديم بعض رجال الأعمال و التجار بالرابطة خصومات خاصة لباقي أعضاء الرابطة علي السلع أو الخدمات .. كل حسب مجالة.
- توطيد علاقات الصداقة و التعارف عن قرب بين الأعضاء عن طريق الإجتماعات و النشاطات و المسابقات.
- إنشاء صندوق للمال خاص بالرابطة ... و ظيفتة دعم الأعضاء الراغبين في شراء أسلحة ( مصرح بها و لا تحتاج لتراخيص ) ... كبنادق ضغط الهواء و مسدسات الرماية و الصوت ... و ذلك بالتقسيط بفوائد رمزية تعود للصندوق مرة أخري.
- تقديم المساعدة للمبتدئين لتعليمهم أساسيات الصيد ( بريا و بحريا ) .. و تنظيم محاضرات عملية لشرح طرق فك و تركيب بنادق ضغط الهواء و صيانتها ... و طرق ضبط الناشينكانات و التلسكوبات ... الخ.

و هناك الكثير و الكثير من المميزات التي سنحصل عليها بزيادة عدد أعضاء الرابطة و تسجيلها و أشهارها إن شاء الله


و في النهاية ... شكرا لك جزيل الشكر ... و نتمني عودتك سالما للوطن في القريب العاجل إن شاء الله.

braveheart 11-04-24 10:39 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
لمراجعــــة مواضيع الرابطة :

موضوع رقم 1
موضوع رقم 2

kemohabib 11-04-24 10:40 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
انا بضم صوتي لنداء التحرير ووسط البلد اقرب

ebrahem 11-04-24 01:42 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اشكرك يا بريف هارت واستكمالا لبعض المقترحات تتكون لجنة متابعة تقييم الأداء من ثلاثة أعضاء:الأول مستشار الرابطة القانونى والثانى المستشار المالى والثالث المستشار الفنى كدة الجمعية العمومية اصبحت 8 تحدد الائحة مهام كل عضو ولا يكون اجتماع الرابطة صحيحا الا بحضور ستة على الأقل من أعضاء الجمعية العمومية ويناب أمين السر ثم المنسق العام على الترتيب لتغطية حالتى الغياب إن وجدتا وكذلك يكون الاجتماع صحيحا فى حالة حضور 25% من الأعضاء المسجلين الذين لهم الحق فى الانتخاب ولا يجوز احضار اى عضو جديد غير مسجل بالرابطة لحضور الاجتماعات إلا بإذن مسبق من الجمعية العمومية وكذلك لا يتم تسليم كارنيهات الاعضاء إلا داخل الإجتماع بحضور الجمعية العمومية واقترح الإدلاء بقسم قبل استلام الكارنية يكون نصة المقترح: أقسم بالله العظيم ان أرعى مسؤلية السلاح لا استخدمة خارج نطاق الرياضة ولا اهدد بة أحد و لا اتلف بة ممتلكات الغير وأن ألتزم بقواعد السلامة ولا اتسبب فى ازعاج احد وألا أتسبب فى تعذيب الطرائد وأساعد اى فرد فى المتدى ما امكننى ذلك وان ادلو بشهادة الحق فى أى خلاف بين أعضاء المنتدى إذا ما طلب منى ذلك والله على ما أقول شهيد.
وتعتبر مزرعة كبيرة قريبة من القاهرة والوصول اليها سهل مكان ممتاز لإجتماع اعضاء الرابطة فى المستقبل كذلك فكرة الإشهار وتأجير المقر محل بحث مع الجمعية العمومية والتطلعات المستقبلية كثيرة ومتفائلة لا يجب ان نسمح بالتركيز على اهداف فضفاضة قد تتشابك مع وزارة البيئة أو الأمن العام فى حين انة يمكن تقوية جذور الرابطة مستقبلا من خلال تنشيط دعوة الاخوة العرب والاجانب لممارسة تلك الرياضة فى مصر .. الموضوع محتاج خبرات واتصالات ومن هنا تبرز اهمية ان يكون للجمعية أعضاء بالخارج تكون من مهامهم دعوة الاشقاء لممارسة الرياضة بمصر والسعى لتوفير قطع الغيار التى يحتاجها الاعضاء بأسعار مناسبة وأفضل دولتين بهذا الجال من وجهة نظرى هما الكويت والامارات

braveheart 11-04-24 02:03 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemohabib (المشاركة 81115)
انا بضم صوتي لنداء التحرير ووسط البلد اقرب

شكرا لمشاركتك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahem (المشاركة 81219)
اشكرك يا بريف هارت واستكمالا لبعض المقترحات تتكون لجنة متابعة تقييم الأداء من ثلاثة أعضاء:الأول مستشار الرابطة القانونى والثانى المستشار المالى والثالث المستشار الفنى كدة الجمعية العمومية اصبحت 8 تحدد الائحة مهام كل عضو ولا يكون اجتماع الرابطة صحيحا الا بحضور ستة على الأقل من أعضاء الجمعية العمومية ويناب أمين السر ثم المنسق العام على الترتيب لتغطية حالتى الغياب إن وجدتا وكذلك يكون الاجتماع صحيحا فى حالة حضور 25% من الأعضاء المسجلين الذين لهم الحق فى الانتخاب ولا يجوز احضار اى عضو جديد غير مسجل بالرابطة لحضور الاجتماعات إلا بإذن مسبق من الجمعية العمومية وكذلك لا يتم تسليم كارنيهات الاعضاء إلا داخل الإجتماع بحضور الجمعية العمومية واقترح الإدلاء بقسم قبل استلام الكارنية يكون نصة المقترح: أقسم بالله العظيم ان أرعى مسؤلية السلاح لا استخدمة خارج نطاق الرياضة ولا اهدد بة أحد و لا اتلف بة ممتلكات الغير وأن ألتزم بقواعد السلامة ولا اتسبب فى ازعاج احد وألا أتسبب فى تعذيب الطرائد وأساعد اى فرد فى المتدى ما امكننى ذلك وان ادلو بشهادة الحق فى أى خلاف بين أعضاء المنتدى إذا ما طلب منى ذلك والله على ما أقول شهيد.
وتعتبر مزرعة كبيرة قريبة من القاهرة والوصول اليها سهل مكان ممتاز لإجتماع اعضاء الرابطة فى المستقبل كذلك فكرة الإشهار وتأجير المقر محل بحث مع الجمعية العمومية والتطلعات المستقبلية كثيرة ومتفائلة لا يجب ان نسمح بالتركيز على اهداف فضفاضة قد تتشابك مع وزارة البيئة أو الأمن العام فى حين انة يمكن تقوية جذور الرابطة مستقبلا من خلال تنشيط دعوة الاخوة العرب والاجانب لممارسة تلك الرياضة فى مصر .. الموضوع محتاج خبرات واتصالات ومن هنا تبرز اهمية ان يكون للجمعية أعضاء بالخارج تكون من مهامهم دعوة الاشقاء لممارسة الرياضة بمصر والسعى لتوفير قطع الغيار التى يحتاجها الاعضاء بأسعار مناسبة وأفضل دولتين بهذا الجال من وجهة نظرى هما الكويت والامارات


أفكار ممتازة أ / إبراهيم ... و شكرا جزيلا لدعمك .. بس في سؤال فضولي شوية ..
ممكن أعرف مجال عمل حضرتك ؟ و متواجد في أي بلد خارج مصر ؟

و شكرا لك..
تحياتي.

med0 11-04-24 02:22 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
كلام ممتاز جدا ... و مجهود رائع بجد ... و فكرة هايلة و الله ... و أنا أرشح نادي النصر للقوات المسلحة ... و شكرا لكم.

ebrahem 11-04-24 02:51 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
تشرفت بك يا بريف هارت وأرشحك لمركز المنسق العام أو أمين سر الرابطة
وكاتب السطور حاصل على بكالوريوس الهندسة الميكانيكية قسم تصميم وانتاج دفعة 98ويعمل بالسعودية.
أرجو ان يقدم الأعضاء انفسهم ويتم تثبيت الموضوع.

braveheart 11-04-24 09:36 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة med0 (المشاركة 81244)
كلام ممتاز جدا ... و مجهود رائع بجد ... و فكرة هايلة و الله ... و أنا أرشح نادي النصر للقوات المسلحة ... و شكرا لكم.

شكرا لمشاركتك.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebrahem (المشاركة 81266)
تشرفت بك يا بريف هارت وأرشحك لمركز المنسق العام أو أمين سر الرابطة
وكاتب السطور حاصل على بكالوريوس الهندسة الميكانيكية قسم تصميم وانتاج دفعة 98ويعمل بالسعودية.
أرجو ان يقدم الأعضاء انفسهم ويتم تثبيت الموضوع.


شكرا لك يا فندم علي مشاركتك و علي الترشيح كمان .. هههههه
و تيجي بالسلامة إن شاء الله..
تحياتي.

unknown 11-04-25 12:21 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
يا ريت الميعاد يكون قبل السادسة لأن انا على سبيل المثال عايز اجى من السويس ومش هينفع امشى على الطريق ليلا فلو مثلا الأجتماع يكون فى الثانية ظهرا اعتقد انه هيكون شىء رائع

hema777h 11-04-25 06:37 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
باذن اللة هيكون الاجتماااع فين

braveheart 11-04-26 01:46 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
نتيجة الأستفتاء ترجح كفة كافيتيريا الربوة ..
و بناءا علية فسيكون الإجتماع الثاني للرابطة بإذن الله يوم الجمعة القادم 29/4/2011 الساعة السادسة مساءا بكافيتيريا الربوة .. فى الطريق الدائرى امام اكاديمية الشرطة.. موقف زهراء مدينة نصر.

شكرا لكل من شاركنا بالموضوع ... مع تمنياتي بالإلتزام بالحضور ... و فقكم الله.

braveheart 11-04-26 10:37 AM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 82786)
نتيجة الأستفتاء ترجح كفة كافيتيريا الربوة ..
و بناءا علية فسيكون الإجتماع الثاني للرابطة بإذن الله يوم الجمعة القادم 29/4/2011 الساعة السادسة مساءا بكافيتيريا الربوة .. فى الطريق الدائرى امام اكاديمية الشرطة.. موقف زهراء مدينة نصر.

شكرا لكل من شاركنا بالموضوع ... مع تمنياتي بالإلتزام بالحضور ... و فقكم الله.

.................................................. ............

كفافى1 11-04-30 12:38 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
السلام عليكم اخواتى الكرام
ممكن يوكن الاجتماع فى وسط البلد لانه اقرب لناس كتير وانا منهم لانى ساكن فى شبرا
وللجميع الشكر والعرفان
اخوكم
ياسر الكفافى

كفافى1 11-04-30 12:40 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
انا مع الجمع مع مراعاة ذلك فى المرة القادمة
وشكرا

braveheart 11-04-30 12:40 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 85912)
السلام عليكم اخواتى الكرام
ممكن يوكن الاجتماع فى وسط البلد لانه اقرب لناس كتير وانا منهم لانى ساكن فى شبرا
وللجميع الشكر والعرفان
اخوكم
ياسر الكفافى

إن شاء الله الإجتماعات القادمة ... لأن هذا الإجتماع تم إنعقادة بالأمس .. و شكرا لمشاركتك.

dr_mohasan 11-08-21 03:30 PM

رد: أستفتاء عن موعد الإجتماع الثاني للرابطة.
 
+++++++++++++++++++++++1


الساعة الآن 12:41 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir