![]() |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
خلاص بقا يا اخواننا لو مضايقاكم الوزة اوي كدة اقوملكم بيها طالما مزعلاكم من بعض كدة انا ما يرضينيش يعني تزعلو من بعض
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
هههههههه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
لا يا عم انا ما يرضينيش انك تاخد وزرها لوحدك اشيل معاك احنا اخوات يعني |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
لا يا عم انا كبيري اشيل وزر الوزة بس معلش الاستاذ بدر راجل كبير ومحترم ما ينفعش اهزر معاه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
علفكرة يا جماعة هي الوزة كانت بطة من زمان بس الشيطان وز في عقلها فبقت وزة ههههههههههه
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
طب خد النكتة دية بمناسبة موقعة الوزة عمل جحا طباخاً لدى أحد الوجهاء واكتشف هذا الوجيه أن الطباخ الجديد المدعو جحا سرق "ورك الإوزة" قبل أن يقدمها على المائدة. فسأل جحا: أين ورك الإوزة؟ رد جحا: الوزة كانت بورك واحد! ولكي يبرهن على صحة كلامه أشار إلى وزة حية كانت واقفة في الحديقة على رجل واحدة كعادة الوز في الحر ولكن الوجيه لم تدخل عليه الحيلة فقال للوزة هش فأنزلت رجلها الثانية وهناك انكشف جحا. ولكنه عاد يقول: أصلنا ذبحنا الوزة قبل ما نقول لها هش! |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
دة بس من ذوقك وكرم اخلاقك تحياتى |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
ههههههههههههه ... جامدة جدااااااا يا عصام .. تحياتي ... ههههههه اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
على فكرة انا هعمل موضوع طلعة صيد لوحدى فى الصحراء الغربية وهصور نفسى مع ديناصور ههههه
وبكرة تشوفو |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
شوف حسابهم كام وانا تحت امرك بس مش هوصيك عايز ديناصور من اللى قلبك يحبة من النوع اللى رقبتة طويلة وكبير عارفة علشان اعمل فى الموضوع انى اصبتة اعلى الرقبة ونزل مقفول وممكن شوية غربان تلف حوالينا لما تكون جاهز كلمنى ههههههههههههههههه تحياتى يا دكتور |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
و بيتهيأ لي مش هيلزمك غربان ... ممكن نجيب طائر الروخ ، هيكون أوقع .. هههههههه. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
جايب لنا مادة جديدة للتريقة ... هههههههههه مش قادر أمسك نفسي .. ههههههه |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
بدر مش هيسيبنا .... ههههههه
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
حبيبى يا كريم |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
يفطس من الضحك. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
شاي الوزة يا عيني عالشاي شاي الوزة ده اطعم شاي
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
جالكو كلامى انكو مضبطين موضوع الوزة والمرة الجاية كنتو هتعملو علينا فيلم وتقولو انكم اصطادو خروف برشة تحت ودانة ههههههههههه
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
أيوة بقي الصور الجديدة يا بدر باشا ... أيه الحلاوة دي.
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
|
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
يا باشا لعاش و لا كاااااااان ... ههههههه
هتعمل أية بخصوص الموضوع اللي قلت لك عليه ... الملابس ... فكرت. علي فكرة أنا بتكلم بجد. أنا ممكن أجي كدة بجلبية الصلاة ... عااااااادي يعني. |
رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
اقتباس:
وبالمناسبة هى كلمة السر للتحرك هى الوزه . هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 10:56 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir