الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011 صور + الفيديـــــــو. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9024)

sameer 11-05-23 03:48 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
خلاص بقا يا اخواننا لو مضايقاكم الوزة اوي كدة اقوملكم بيها طالما مزعلاكم من بعض كدة انا ما يرضينيش يعني تزعلو من بعض

braveheart 11-05-23 03:52 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 101905)
خلاص بقا يا اخواننا لو مضايقاكم الوزة اوي كدة اقوملكم بيها طالما مزعلاكم من بعض كدة انا ما يرضينيش يعني تزعلو من بعض

أنا و الله قولت لهم مدام أنا و عصام اللي أصطدناها ... يبقي نتحمل أنا و هو وزرها و ناكلها .. و عصام أعترف لي ... لسه إمبارح أنه مش بيحب الوز ... و كانت مفاجأة غير متوقعة الصراحة .. و بكدة هضطر أقوم بيها لوحدي و أمري إلي الله.
هههههههه

sameer 11-05-23 03:55 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 101907)


أنا و الله قولت لهم مدام أنا و عصام اللي أصطدناها ... يبقي نتحمل أنا و هو وزرها و ناكلها .. و عصام أعترف لي ... لسه إمبارح أنه مش بيحب الوز ... و كانت مفاجأة غير متوقعة الصراحة .. و بكدة هضطر أقوم بيها لوحدي و أمري إلي الله.
هههههههه


لا يا عم انا ما يرضينيش انك تاخد وزرها لوحدك اشيل معاك احنا اخوات يعني

braveheart 11-05-23 04:05 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 101912)
لا يا عم انا ما يرضينيش انك تاخد وزرها لوحدك اشيل معاك احنا اخوات يعني

خلاص بس في عملية أغتيال لازم نقوم بيها أولا ... تغتال صاحب الوزة ... بدر باشا ... ها ... قلبك جااااااااااامد ولا هترجع في كلامك.... هههههههه

sameer 11-05-23 04:14 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 101919)


خلاص بس في عملية أغتيال لازم نقوم بيها أولا ... تغتال صاحب الوزة ... بدر باشا ... ها ... قلبك جااااااااااامد ولا هترجع في كلامك.... هههههههه


لا يا عم انا كبيري اشيل وزر الوزة بس

معلش الاستاذ بدر راجل كبير ومحترم ما ينفعش اهزر معاه

بدر 11-05-23 04:18 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 101927)
لا يا عم انا كبيري اشيل وزر الوزة بس

معلش الاستاذ بدر راجل كبير ومحترم ما ينفعش اهزر معاه

يا حبيبى احنا هنا كلنا اخوة وبعدين انت كدة دبست نفسك فى اكلة سمك ههههههههههه

braveheart 11-05-23 04:20 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101933)
يا حبيبى احنا هنا كلنا اخوة وبعدين انت كدة دبست نفسك فى اكلة سمك ههههههههههه

ههههههههههههه ... يا عم أنا قلت لك الدقن مكبراك في الصورة ... يا جماعة بدر باشا أصغر سنا مما يبدو علية ... ههههههه

essam assem 11-05-23 04:24 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
علفكرة يا جماعة هي الوزة كانت بطة من زمان بس الشيطان وز في عقلها فبقت وزة ههههههههههه

بدر 11-05-23 04:32 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 101937)
علفكرة يا جماعة هي الوزة كانت بطة من زمان بس الشيطان وز في عقلها فبقت وزة ههههههههههه

لا يجوز يا اخ عصام تتريق على نجمة المنتدى اليومين دول ههههههههه

braveheart 11-05-23 04:33 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 101937)
علفكرة يا جماعة هي الوزة كانت بطة من زمان بس الشيطان وز في عقلها فبقت وزة ههههههههههه

أمال لو كنا أصطدنا خروف ... كانو هيعملو فينا أيه يا عصااااااااااااااام ... هههههههه

essam assem 11-05-23 04:34 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101941)
لا يجوز يا اخ عصام تتريق على نجمة المنتدى اليومين دول ههههههههه

طب خد النكتة دية بمناسبة موقعة الوزة

عمل جحا طباخاً لدى أحد الوجهاء واكتشف هذا الوجيه أن الطباخ الجديد المدعو جحا سرق "ورك الإوزة" قبل أن يقدمها على المائدة.
فسأل جحا: أين ورك الإوزة؟
رد جحا: الوزة كانت بورك واحد! ولكي يبرهن على صحة كلامه أشار إلى وزة حية كانت واقفة في الحديقة على رجل واحدة كعادة الوز في الحر ولكن الوجيه لم تدخل عليه الحيلة فقال للوزة هش فأنزلت رجلها الثانية وهناك انكشف جحا. ولكنه عاد يقول:
أصلنا ذبحنا الوزة قبل ما نقول لها هش!

بدر 11-05-23 04:35 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 101942)


أمال لو كنا أصطدنا خروف ... كانو هيعملو فينا أيه يا عصااااااااااااااام ... هههههههه

يا ريتك كنت اصطدت خروف ماكنش دة يبقى حالنا وكانت كبسة بدل الفتة هههههههههه

sameer 11-05-23 04:36 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101933)
يا حبيبى احنا هنا كلنا اخوة وبعدين انت كدة دبست نفسك فى اكلة سمك ههههههههههه

يا باشا انتا تنورنا في اسكندرية و نأكلك احنا احلا اكلة سمك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 101934)


ههههههههههههه ... يا عم أنا قلت لك الدقن مكبراك في الصورة ... يا جماعة بدر باشا أصغر سنا مما يبدو علية ... ههههههه

بس كبير المقام زيك كدة يا كريم باشا

بدر 11-05-23 04:40 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 101946)
يا باشا انتا تنورنا في اسكندرية و نأكلك احنا احلا اكلة سمك



بس كبير المقام زيك كدة يا كريم باشا

خد بالك انى عشت فى الاسكندرية 9 سنوات من دراسة وجيش يعنى عارفها زندق زندق وقمة قمة ههههه
دة بس من ذوقك وكرم اخلاقك
تحياتى

essam assem 11-05-23 04:41 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101945)
يا ريتك كنت اصطدت خروف ماكنش دة يبقى حالنا وكانت كبسة بدل الفتة هههههههههه

دة على اساس انة خررررررررروف برى ولاقنة فى الترعة بردو ههههههههههههه

braveheart 11-05-23 04:41 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 101944)
طب خد النكتة دية بمناسبة موقعة الوزة

عمل جحا طباخاً لدى أحد الوجهاء واكتشف هذا الوجيه أن الطباخ الجديد المدعو جحا سرق "ورك الإوزة" قبل أن يقدمها على المائدة.
فسأل جحا: أين ورك الإوزة؟
رد جحا: الوزة كانت بورك واحد! ولكي يبرهن على صحة كلامه أشار إلى وزة حية كانت واقفة في الحديقة على رجل واحدة كعادة الوز في الحر ولكن الوجيه لم تدخل عليه الحيلة فقال للوزة هش فأنزلت رجلها الثانية وهناك انكشف جحا. ولكنه عاد يقول:
أصلنا ذبحنا الوزة قبل ما نقول لها هش!


ههههههههههههه ... جامدة جدااااااا يا عصام .. تحياتي ... ههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101945)
يا ريتك كنت اصطدت خروف ماكنش دة يبقى حالنا وكانت كبسة بدل الفتة هههههههههه

المرة الجاية يا سيدي ... ههههههه

braveheart 11-05-23 04:44 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 101946)

بس كبير المقام زيك كدة يا كريم باشا

شكرا دة بس من ذوقك و الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 101951)
دة على اساس انة خررررررررروف برى ولاقنة فى الترعة بردو ههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه

بدر 11-05-23 04:45 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
على فكرة انا هعمل موضوع طلعة صيد لوحدى فى الصحراء الغربية وهصور نفسى مع ديناصور ههههه
وبكرة تشوفو

braveheart 11-05-23 04:52 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101957)
على فكرة انا هعمل موضوع طلعة صيد لوحدى فى الصحراء الغربية وهصور نفسى مع ديناصور ههههه
وبكرة تشوفو

قــــــــادر و تعملهــــــــــــا ... هههههههههه

dr_mohasan 11-05-23 04:55 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101957)
على فكرة انا هعمل موضوع طلعة صيد لوحدى فى الصحراء الغربية وهصور نفسى مع ديناصور ههههه
وبكرة تشوفو

طلبك عندى يا بدر بيه , بس إيجاره هايبقى اغلى من إيجار الوزة

braveheart 11-05-23 04:59 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 101965)
طلبك عندى يا بدر بيه , بس إيجاره هايبقى اغلى من إيجار الوزة

أنا رأيي أنه لا يروح و لا يتصور و لا يأجر و لا حاجة ... أنا هظبطلوا كل حاجة علي الفوتوشوب و هو قاعد في بيتة ... :)

بدر 11-05-23 05:09 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 101965)
طلبك عندى يا بدر بيه , بس إيجاره هايبقى اغلى من إيجار الوزة

مش مهم الفلوس بس وحياتك محتاج كمان 4 رجالة طول وعرض ببنادقهم علشان نسبك الموضوع وياريت عربية جيب بس تكون بنزين مش سولار وممكن واحد فيهم يكون معاة نظارة معظمة واية تانى واية تانى متهيالى كدة تمام
شوف حسابهم كام وانا تحت امرك
بس مش هوصيك عايز ديناصور من اللى قلبك يحبة من النوع اللى رقبتة طويلة وكبير عارفة علشان اعمل فى الموضوع انى اصبتة اعلى الرقبة ونزل مقفول
وممكن شوية غربان تلف حوالينا
لما تكون جاهز كلمنى ههههههههههههههههه
تحياتى يا دكتور

braveheart 11-05-23 05:12 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101976)
مش مهم الفلوس بس وحياتك محتاج كمان 4 رجالة طول وعرض ببنادقهم علشان نسبك الموضوع وياريت عربية جيب بس تكون بنزين مش سولار وممكن واحد فيهم يكون معاة نظارة معظمة واية تانى واية تانى متهيالى كدة تمام
شوف حسابهم كام وانا تحت امرك
بس مش هوصيك عايز ديناصور من اللى قلبك يحبة من النوع اللى رقبتة طويلة وكبير عارفة علشان اعمل فى الموضوع انى اصبتة اعلى الرقبة ونزل مقفول
وممكن شوية غربان تلف حوالينا
لما تكون جاهز كلمنى ههههههههههههههههه
تحياتى يا دكتور

مش عاوز كمان يكون في الخلفية سفح جبل و يكون خارج من قمتة بركان عشان الـ Suspense ..
و بيتهيأ لي مش هيلزمك غربان ... ممكن نجيب طائر الروخ ، هيكون أوقع .. هههههههه.

essam assem 11-05-23 05:18 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
مفاجاة الوزة طلعت على التلفزيون



هههههههههههههههههههههه

braveheart 11-05-23 05:21 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 101985)
مفاجاة الوزة طلعت على التلفزيون

http://www.youtube.com/watch?v=kuqll...layer_embedded


هههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه .... حرام عليييييييييييييييييييييييييييييك .. ههههههههههههه
جايب لنا مادة جديدة للتريقة ... هههههههههه

مش قادر أمسك نفسي .. ههههههه

braveheart 11-05-23 05:23 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
بدر مش هيسيبنا .... ههههههه

بدر 11-05-23 05:37 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 101982)


مش عاوز كمان يكون في الخلفية سفح جبل و يكون خارج من قمتة بركان عشان الـ suspense ..
و بيتهيأ لي مش هيلزمك غربان ... ممكن نجيب طائر الروخ ، هيكون أوقع .. هههههههه.

لا انا محتاج فروة جلد نمر البسها بدل القميص والبنطلون يا خفيف هههههههههههههههههههه
حبيبى يا كريم

braveheart 11-05-23 05:43 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 101995)
لا انا محتاج فروة جلد نمر البسها بدل القميص والبنطلون يا خفيف هههههههههههههههههههه
حبيبى يا كريم

هههههههههه ... شوفت إعلان شاي الوزة اللي منزلة عصام .. هههههه
يفطس من الضحك.

sameer 11-05-23 05:46 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
شاي الوزة يا عيني عالشاي شاي الوزة ده اطعم شاي

essam assem 11-05-23 05:47 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
الحق .. الخروف بتاع الطلعة الجاية بيتخانق مع الوزة ههههههههههههههههههههههه


braveheart 11-05-23 05:49 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer (المشاركة 102003)
شاي الوزة يا عيني عالشاي شاي الوزة ده اطعم شاي

هههههههههههههههههههههههههه.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 102004)
الحق .. الخروف بتاع الطلعة الجاية بيتخانق مع الوزة ههههههههههههههههههههههه

http://www.youtube.com/watch?v=ebjxejhcidu

أيه الصدف دي ... ههههههههههههه


بدر 11-05-23 05:51 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
جالكو كلامى انكو مضبطين موضوع الوزة والمرة الجاية كنتو هتعملو علينا فيلم وتقولو انكم اصطادو خروف برشة تحت ودانة ههههههههههه

braveheart 11-05-23 06:07 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
أيوة بقي الصور الجديدة يا بدر باشا ... أيه الحلاوة دي.

essam assem 11-05-23 06:16 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 102011)
جالكو كلامى انكو مضبطين موضوع الوزة والمرة الجاية كنتو هتعملو علينا فيلم وتقولو انكم اصطادو خروف برشة تحت ودانة ههههههههههه

حلوة الصورة دية يا باشا ايوة هو دة اللى انا شفتة مش الصورة القديمة متغير فيها خالص تحياتى

braveheart 11-05-23 11:19 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 102051)
حلوة الصورة دية يا باشا ايوة هو دة اللى انا شفتة مش الصورة القديمة متغير فيها خالص تحياتى

الصورة الجديدة طبعا أحتفالا بالوزة ... ههههههههه

بدر 11-05-23 11:20 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102317)


الصورة الجديدة طبعا أحتفالا بالوزة ... ههههههههه

اى خدمة وبعد اكل الوزة هتلاقى صورة تانية ههههههههههه

braveheart 11-05-23 11:22 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 102319)
اى خدمة وبعد اكل الوزة هتلاقى صورة تانية ههههههههههه

ههههههههههههه ... صورة تانية إزااااااي يعني ... ههههههههههههههههههههههههههههه

بدر 11-05-23 11:26 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart (المشاركة 102322)


ههههههههههههه ... صورة تانية إزااااااي يعني ... ههههههههههههههههههههههههههههه

يعنى هتبقى براس الوزة بدل راسي مبسوط ههههههههههههه

braveheart 11-05-23 11:29 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
يا باشا لعاش و لا كاااااااان ... ههههههه
هتعمل أية بخصوص الموضوع اللي قلت لك عليه ... الملابس ... فكرت.
علي فكرة أنا بتكلم بجد.
أنا ممكن أجي كدة بجلبية الصلاة ... عااااااادي يعني.

أميجو 11-05-23 11:33 PM

رد: موقـعــــــــة الــــــــوزة .. الجمعة 20/5/2011
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر (المشاركة 102011)
جالكو كلامى انكو مضبطين موضوع الوزة والمرة الجاية كنتو هتعملو علينا فيلم وتقولو انكم اصطادو خروف برشة تحت ودانة ههههههههههه

مبروك على النيو لوك الجديد أستاذ بدر .
وبالمناسبة هى كلمة السر للتحرك هى الوزه .
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


الساعة الآن 10:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir