![]() |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ههههههههههههههههههههههههههه خمس طلفات هدية و واحدة كانز .
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
هههههههههههههههههه والله انتو فكرتونى بالموضوع وخلتونى اسمع المكالمه تانى معلش يا شباب ولدنا برضه كلهم ولدنا
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[--------------------------------------------------------------------------------
أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى للصيد واحد فسيبهم يكتبوا ويقولوا ويسجلوا ويبلغوا والنتيجة اية!!!!!!!!!!! شغل عيال صغيرة ما أنا قدامك أهوه صاغ سليم وقول ليهم لو هما رجالة بجد يتشطروا على الحرامية الكبار اللى نهبوا البلد وبعد كدة لقيت 3 أشخاص وصلوا وسلموا عليه وطلبوا منه 3 مسدسات وجربوهم ودفعوا 12000 الف جنيه وشكروه ومشيوا وقالى لى (فلا تأسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الأسود كلاب تحسبن برقصها أن تعلوا على أسيادها فستظل الأسود أسود والكلاب كلاب ) هذا ما حدث تفصيليا و الله ولى التوفيق __________________ |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الف الف شكر على التحذير
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
لا حول ولا قوة الا بالله..شكراً لتحذيركــــــــــــــــــــ.
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
الساكت عن الحق شيطان اخرس
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[QUOTE=mazher;148593][--------------------------------------------------------------------------------
أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى انت عارف ان شكلك كدا هو نفس الشخص بتاع مصراوى لانك واضح اسلوبك اوىىىىى اة يا حج انت جي تبيع الماية في حارة السقايين انت بتتعامل مع صيادين يعني هتتجاب وهتتكشف بوضوح ومتقرقش نهاية قريبا ولازم تعرف ان المال الحرام عمرة ما يدوم |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=smsmn8888;149248]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;149364]
اقتباس:
طيب بدل ما انت لذيذ اهو كده ودمك خفيف اوي ومش خايف من حاجه وانت الصياد بقا وبتصطاد اسود ما تورينا الصور اللي طلبها الاعضاء منك بما انك حقاني اوي كده بعدين خف من السخريه اللي بتتعامل بيها مع الاعضاء لان اخرتك مش حلوه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ارجو من الساده الاعضاء جميعا الالتزام بالروح الطيبة والعلم بان المنتدى اصبح به العديد من النصابين والمتواطئين معهم ولكننا لا نعرفهم بالضبط وادعو من كل عضو شريف بالمنتدى اذا علم باى من هؤلاء النصابين ان يحذرنا بالدليل فلا يجوز ان نرمى التهم جزافا حتى نضع حدا لهذه الامور ونرجو ايضا من الاعضاء الذين يتهكمون على اخوانهم ان يكفوا عن هذا السلوك السئ وارجو ان نتحاب فى الله كما كان الامر عندما اشتركت فى هذا المنتدى فانى اشعر ان المنتدى اصبح فى خطر والله بسبب تفاهات وقد كنت دخلت منذ اسبوع فى مشادة مع احد الاعضاء وعندما انتهى الامر اقسمت الا يكون بينى وبين احد اى مشادة لانها لن تفيد فارجو منكم ترك من يحذر يحذر اذا كان لديه دليل ومن يدافع يدافع اذا كان لديه دليل ايضا مادامت المصلحة واحده ولا تنسوا اننا كلنا اخوه واعضاء فى منتدى له قيمته ليس فى مصر فقط وشكرا لكم وتقبلوا تصيحتى وتذكرو قول الله سبحانه وتعالى (مايلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد )
واعلموا اننا نعيش اليوم وغدا نلقى الله فلا تغرنكم الحياة الدنيا ولا يغرنكم بالله الغرور وارجو من كل عضو اسأت فى حقه بقصد او بدون قصد ان يسامحنى عسى الله ان يتقبلنا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
على فكرة يا جماعة هو بيخش المنتدى و بيقرا اللي بنقوله فخلوا أي تخطيط على الخاص
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=smsmn8888;149248]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
:d:d:d:d:d:d:d[quote=جنرال;150227]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
:d:d:d:d:d:d:d |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
هوبة 1..2..3..بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بالحق يا أبو السلاطين.. عبال ما تفكر فى الأجابة ما تقولى أخبار بنتك أيه مش يا راجل تشد حيلك وتخويها بأخ كدة يخلى بالة منها لحسن الزمن ده بئه وحش أوى والواحد مننا لو راح لا قدر الله ما يعرفش أيه اللى ممكن يحصل بعد كده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;150627]:d:d:d:d:d:d:d
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
انا مش عارف الادارة سايباه ليه هنا لحد دلوقتي!! |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
انا معاك يا معلم سلطان انا من المعصره
يعنى الا ميعجبكش ابعته المعصره محمد عرفه |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;149364]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=talha;151448]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
[quote=mazher;151653]
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بقولك يا مظهر يا اخويا الجو حر موت متيجى نروح نصيف بحر بقى وغطس ونشوف السمك ايه رئيك
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
يا حلو بانت لبتك أول ما دابت أشرتك تحرم على محبتك وراح أتوب أتوب عن سكتك أه يا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ( واللبيب بالأشارة يفهموا)
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
1 مرفق
بقولك صحيح انا ليا واحد صحبى ممكن يضايفنا فى المصيف ممكن تعرفه وهيعمل معانا واجب
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
وعلى فكره هوه من جنبك من عين شمس اكيد تعرفه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
ياصبر صبر صبر الصبايا المتصبصبين هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
بقولك صحيح ربنا كرمك بولى العهد ولا لسه اوعا تنسى تعزم اعضاء المنتدى على السبوع والله نزعل منك وربنا يكرمك بعيال كتير يخلو بالهم من بعض اصل الواحد اليومين دول لو جراله حاجه محدش بياخد باله من عياله
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
والله فكره مش أنت بقى أبو الأفكار بس يتهيئلى نروح حلوان التبين الاول فى مصنع هناك ناخد واحد صاحبنا من هناك نفسحوا هو عامة موجود داخل قسم مراقبة الجودة مش برده واجب..... ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـراا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
اقتباس:
|
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
محمد عبد الوهاب خريج تربيه رياضيه السكن القديم الجيزه السكن الحالى عين شمس
كان شغال فى مجال السياحه والغطس وحاليأ عاطل ومراته على وش ولاده وهوه ده الى رحمه من ايدى وبقولك حاجه عمر الحرام ما بينفع اى واحد هنا فى المنتدى صغير او كبير لو اديته بياناتك الباقيه الى عندى الى مش عايز اكتبها على العام سهل جدا انه يوديك ف 60000 داهيه والشهود كتير ولو تفتكر فى بدايه الموضوع الى اتكلمنا فيه الى احنا بنكمله دلؤتى انا اولت مش هسيبك الى لما تعتزر وعلى العام واظن انه جه الوقت الى تعتزر على اتصالك بيا ووقحتك فى التلفون اما الناس الى نصبت عليهم هما احرار معاك وشكراااااااا |
رد: تحذير من النصاب على مصراوى
نسيت اقولك صح على الجديد ال انا عملته اصلى انا راجل حقانى وبحب اجيب للناس حقوقها انا عملت اعلان على مصراوى وحطيت صورتك فيه وحطيت رقم تلفونى والت الى اتنصب عليه من مسدس صيد الغزلان يكلمنى والى هيكلمنى واتئكد انه فعلا منصوب عليه اعزرنى هديله بقيت بياناتك الى مكتبتهاش على العام وهوه يتصرف معاك اعزرنى يا مظهر دى فلوس ناس يا اخويا بس تفتكر لو انتا اتحايلت عليا شويه ممكن الحق امسح الاعلان قبل ما يتوافق عليه وينزل لالالالالا لا مش هقدر امسحه اصل انا راجل حقانى سبهم بقى يكلوك بسنانهم
|
| الساعة الآن 06:37 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir