الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من النصاب على مصراوى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10003)

ahmedmh_ali 11-07-13 01:56 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ههههههههههههههههههههههههههه خمس طلفات هدية و واحدة كانز .

sultan 11-07-13 09:16 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
هههههههههههههههههه والله انتو فكرتونى بالموضوع وخلتونى اسمع المكالمه تانى معلش يا شباب ولدنا برضه كلهم ولدنا

mazher 11-07-13 01:42 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[--------------------------------------------------------------------------------

أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى للصيد واحد فسيبهم يكتبوا ويقولوا ويسجلوا ويبلغوا والنتيجة اية!!!!!!!!!!! شغل عيال صغيرة ما أنا قدامك أهوه صاغ سليم وقول ليهم لو هما رجالة بجد يتشطروا على الحرامية الكبار اللى نهبوا البلد وبعد كدة لقيت 3 أشخاص وصلوا وسلموا عليه وطلبوا منه 3 مسدسات وجربوهم ودفعوا 12000 الف جنيه وشكروه ومشيوا وقالى لى (فلا تأسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الأسود كلاب تحسبن برقصها أن تعلوا على أسيادها فستظل الأسود أسود والكلاب كلاب ) هذا ما حدث تفصيليا و الله ولى التوفيق
__________________

akmels 11-07-13 10:22 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الف الف شكر على التحذير

hesham[MaFya]a 11-07-13 10:43 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
لا حول ولا قوة الا بالله..شكراً لتحذيركــــــــــــــــــــ.

sayedlabib 11-07-13 11:19 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
الساكت عن الحق شيطان اخرس

smsmn8888 11-07-14 10:31 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[QUOTE=mazher;148593][--------------------------------------------------------------------------------

أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى


انت عارف ان شكلك كدا هو نفس الشخص بتاع مصراوى لانك واضح اسلوبك اوىىىىى اة يا حج انت جي تبيع الماية في حارة السقايين انت بتتعامل مع صيادين يعني هتتجاب وهتتكشف بوضوح
ومتقرقش نهاية قريبا ولازم تعرف ان المال الحرام عمرة ما يدوم

mazher 11-07-14 01:35 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=smsmn8888;149248]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 148593)
[--------------------------------------------------------------------------------

أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى


انت عارف ان شكلك كدا هو نفس الشخص بتاع مصراوى لانك واضح اسلوبك اوىىىىى اة يا حج انت جي تبيع الماية في حارة السقايين انت بتتعامل مع صيادين يعني هتتجاب وهتتكشف بوضوح
ومتقرقش نهاية قريبا ولازم تعرف ان المال الحرام عمرة ما يدوم

[SIZE="6"][COLOR="Red"][B]:D:D:Dوالله المثل اللى قالو الراجل دة صح (فستظل الأسود أسود والكلاب كلاااااااااااااااااااااااااب) أما بالنسبة لأنك شايف نفسك صياد لانك بتصطاد عصافير فده الناس بتقول علية قصر ديل يا أذعر هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه..ههههههههههههههه.. صياد ااااااااااااال

mido 11-07-14 09:48 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=mazher;149364]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 149248)
[SIZE="6"][COLOR="Red"][B]:D:D:Dوالله المثل اللى قالو الراجل دة صح (فستظل الأسود أسود والكلاب كلاااااااااااااااااااااااااب) أما بالنسبة لأنك شايف نفسك صياد لانك بتصطاد عصافير فده الناس بتقول علية قصر ديل يا أذعر هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه..ههههههههههههههه.. صياد ااااااااااااال

السلام عليكم
طيب بدل ما انت لذيذ اهو كده ودمك خفيف اوي ومش خايف من حاجه وانت الصياد بقا وبتصطاد اسود

ما تورينا الصور اللي طلبها الاعضاء منك بما انك حقاني اوي كده بعدين خف من السخريه اللي
بتتعامل بيها مع الاعضاء لان اخرتك مش حلوه

sayedlabib 11-07-15 02:54 AM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ارجو من الساده الاعضاء جميعا الالتزام بالروح الطيبة والعلم بان المنتدى اصبح به العديد من النصابين والمتواطئين معهم ولكننا لا نعرفهم بالضبط وادعو من كل عضو شريف بالمنتدى اذا علم باى من هؤلاء النصابين ان يحذرنا بالدليل فلا يجوز ان نرمى التهم جزافا حتى نضع حدا لهذه الامور ونرجو ايضا من الاعضاء الذين يتهكمون على اخوانهم ان يكفوا عن هذا السلوك السئ وارجو ان نتحاب فى الله كما كان الامر عندما اشتركت فى هذا المنتدى فانى اشعر ان المنتدى اصبح فى خطر والله بسبب تفاهات وقد كنت دخلت منذ اسبوع فى مشادة مع احد الاعضاء وعندما انتهى الامر اقسمت الا يكون بينى وبين احد اى مشادة لانها لن تفيد فارجو منكم ترك من يحذر يحذر اذا كان لديه دليل ومن يدافع يدافع اذا كان لديه دليل ايضا مادامت المصلحة واحده ولا تنسوا اننا كلنا اخوه واعضاء فى منتدى له قيمته ليس فى مصر فقط وشكرا لكم وتقبلوا تصيحتى وتذكرو قول الله سبحانه وتعالى (مايلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد )
واعلموا اننا نعيش اليوم وغدا نلقى الله فلا تغرنكم الحياة الدنيا ولا يغرنكم بالله الغرور وارجو من كل عضو اسأت فى حقه بقصد او بدون قصد ان يسامحنى عسى الله ان يتقبلنا

جنرال 11-07-15 08:07 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
على فكرة يا جماعة هو بيخش المنتدى و بيقرا اللي بنقوله فخلوا أي تخطيط على الخاص

جنرال 11-07-15 08:11 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=smsmn8888;149248]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 148593)
[--------------------------------------------------------------------------------

أرجو من ادارة المنتدى ايقاف اى عضو يقوم بعمليات السب والتشهير بدون وجه حق لاشخاص محترمة تقوم بوضع اعلانات على مواقع اخرى مثل mobawaba لان ذلك يخالف قوانين المنتدى والقانون عامة ولقد قمت بالاتصال بالشخص صاحب الاعلان وكلمتة بصراحة عن ما يحدث فى هذا المنتدى من سب وتشهير فضحك بشده ودعانى الى مقابلتة فى المهندسين بجانب فرغلى الساعة 6 مساء وبالفعل جاء فى الميعاد وذهبت معه الى بيته وأعطانى مسدسين أحداهما حى ماركة براوننج بلجيكى والاخر مسدس البلى وقد صدمت عندما رأيت طلق البلى فالبلية كبيرة جدا وكأنها قذيفة مدفع وقال لى جرب بالحى ومسدس البلى على أى هدف تختاره فى حديقة المنزل وبالفعل قمت بالتجربة 10 طلقات متتالية بمسدس البلى الجديد و 4 طلقات بالحى و كانت المفاجأة المسدسين نفس القوة والاداء والصوت و الدقة فقلت لة مش ممكن قال لى كلمة واحدة (اللى ما يعرفش يقول عدس) فقلت لة و ما يحدث فى المنتدى قال لى مصر فيها 80 مليون مواطن و منتدى


انت عارف ان شكلك كدا هو نفس الشخص بتاع مصراوى لانك واضح اسلوبك اوىىىىى اة يا حج انت جي تبيع الماية في حارة السقايين انت بتتعامل مع صيادين يعني هتتجاب وهتتكشف بوضوح
ومتقرقش نهاية قريبا ولازم تعرف ان المال الحرام عمرة ما يدوم

مظبوط هو شكله نفس الشخص و حاتتجاب . على فكرة مش مهم تغير تليفونك كل شوية . حاتتجاب من بيتك من خط النت اللي بتحط منه الإعلانات و لو بتخش من عند حد حيتجاب و هو اللي حايجيبك.

mazher 11-07-16 02:03 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
:d:d:d:d:d:d:d[quote=جنرال;150227]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 149248)
مظبوط هو شكله نفس الشخص و حاتتجاب . على فكرة مش مهم تغير تليفونك كل شوية . حاتتجاب من بيتك من خط النت اللي بتحط منه الإعلانات و لو بتخش من عند حد حيتجاب و هو اللي حايجيبك.

بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..

mazher 11-07-16 02:06 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 150223)
على فكرة يا جماعة هو بيخش المنتدى و بيقرا اللي بنقوله فخلوا أي تخطيط على الخاص

هوبة 1..2..3..بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..
:d:d:d:d:d:d:d

mazher 11-07-16 02:09 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
هوبة 1..2..3..بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..

sultan 11-07-16 02:12 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 150630)
هوبة 1..2..3..بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..

ازيك يا مظهر واخبار الكلاب والحمير ايه لسه بتموتهم

mazher 11-07-16 02:38 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 150631)
ازيك يا مظهر واخبار الكلاب والحمير ايه لسه بتموتهم

معرفتكش أنا كده .. ماشى ...:d:d:dوكمان مرة علشان حبيبنا أبو السلاطين .... هوبه 1..2..3.. لو عرفت أيه اللى جوه البرطمان حديك منه معلقة عسل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هههههههههههههههههههههههههههه...هههههههههههههههه..ه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه..

sultan 11-07-16 02:40 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 150650)
معرفتكش أنا كده .. ماشى ...:d:d:dوكمان مرة علشان حبيبنا أبو السلاطين .... هوبه 1..2..3.. لو عرفت أيه اللى جوه البرطمان حديك منه معلقة عسل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هههههههههههههههههههههههههههه...هههههههههههههههه..ه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه..

انتا الى حبيبنا بقولك ايه متسيبك من جو المغامرات الى انتا عايش فيه ده وتعاله عندنا هنا دحنا اسره مع بعضينا فى المنتدى تعاله بس الاعده هتعجبك والله

mazher 11-07-16 02:46 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
بالحق يا أبو السلاطين.. عبال ما تفكر فى الأجابة ما تقولى أخبار بنتك أيه مش يا راجل تشد حيلك وتخويها بأخ كدة يخلى بالة منها لحسن الزمن ده بئه وحش أوى والواحد مننا لو راح لا قدر الله ما يعرفش أيه اللى ممكن يحصل بعد كده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

sultan 11-07-16 02:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 150659)
بالحق يا أبو السلاطين.. عبال ما تفكر فى الأجابة ما تقولى أخبار بنتك أيه مش يا راجل تشد حيلك وتخويها بأخ كدة يخلى بالة منها لحسن الزمن ده بئه وحش أوى والواحد مننا لو راح لا قدر الله ما يعرفش أيه اللى ممكن يحصل بعد كده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

بالنسبه للبنت الحمد لله زى الفل بالنسبه للى يخلى باله منها فالبركه فى اهلها يسدو عين الشمس وبالنسبه للسؤال هبقى اجوبك بس فى التلفون لما تفتحه علشان العام هنا فضيحه

mazher 11-07-16 02:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 150652)
انتا الى حبيبنا بقولك ايه متسيبك من جو المغامرات الى انتا عايش فيه ده وتعاله عندنا هنا دحنا اسره مع بعضينا فى المنتدى تعاله بس الاعده هتعجبك والله

تعالى تانى فى الدور التحتانى ناكل لحمه ضانى ونحلى بسودانى ديه الاعده هنيه واللئمه شهيه وتعالى تانى ......... هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:d:d

sultan 11-07-16 02:54 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 150662)
تعالى تانى فى الدور التحتانى ناكل لحمه ضانى ونحلى بسودانى ديه الاعده هنيه واللئمه شهيه وتعالى تانى ......... هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:d:d

ياعم ربنا يبسطك كمان وكمان دنتا شكلك رايق خالص

جنرال 11-07-16 04:03 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=mazher;150627]:d:d:d:d:d:d:d
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال (المشاركة 150227)

بقولك أيه يا جنرال أنا حعملك أختبار ذكاء لو عرفت ايه الحاجة اللى جوه الكيس اللى معاى حديك منه سمكة !!!!!!!!!!!!!!!!!! بس أوعه تطلع تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت ههههههههههههههههههه ..ههههههههههههههههههههه..ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه..

حتشوف يا مشمش بس ماتبقاش تعيط. إلا إذا ماكنتش النصاب فيبقى براءة بس لو هو .... مش حاقولك حتشوف بنفسك

gamopt80 11-07-16 04:08 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 150665)
ياعم ربنا يبسطك كمان وكمان دنتا شكلك رايق خالص

ماهو مبسوط من النصب والفلوس الحرام الكتير الي بياخدها من الناس الي بيضحك عليهم

انا مش عارف الادارة سايباه ليه هنا لحد دلوقتي!!

Mohamed Arafa 11-07-17 12:37 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
انا معاك يا معلم سلطان انا من المعصره
يعنى الا ميعجبكش ابعته المعصره
محمد عرفه

sultan 11-07-17 12:41 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed arafa (المشاركة 151351)
انا معاك يا معلم سلطان انا من المعصره
يعنى الا ميعجبكش ابعته المعصره
محمد عرفه

هوه اخره فيلم الكيف الى عايش فيه ده بس تسدق والله بيوحشنى اصل دمه خفيف ابن الزينه

talha 11-07-17 03:39 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=mazher;149364]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 149248)
[SIZE="6"][COLOR="Red"][B]:D:D:Dوالله المثل اللى قالو الراجل دة صح (فستظل الأسود أسود والكلاب كلاااااااااااااااااااااااااب) أما بالنسبة لأنك شايف نفسك صياد لانك بتصطاد عصافير فده الناس بتقول علية قصر ديل يا أذعر هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه..ههههههههههههههه.. صياد ااااااااااااال

لأ مسمحلكش الأستاذ smsmn8888 راجل محترم ومينفعش حضرتك تتكلم بالطريقة دي عموما . لازم يبقى في رقي في الكلام اكتر وكفاية السخريه اللي حضرتك بتتكلم بيها دي متصحش

mazher 11-07-17 08:50 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=talha;151448]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 149364)

لأ مسمحلكش الأستاذ smsmn8888 راجل محترم ومينفعش حضرتك تتكلم بالطريقة دي عموما . لازم يبقى في رقي في الكلام اكتر وكفاية السخريه اللي حضرتك بتتكلم بيها دي متصحش

أنا جيييييييييييييييييت نورت البيت.. بس يا أستاذ tahla أنت راجل محترم لانك ذوق فى ردك وتأكد أن أنا حبدلك نفس الأحترام لكن فيه بعض الأعضاء للأسف غير ذلك علشان كده أسلوبى بيختلف معهم وعلى العموم فيه مثل بيقول ( لكل مقام مقال ) شكرا لمرورك أخى الكريم:):)

sultan 11-07-17 08:51 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
[quote=mazher;151653]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة talha (المشاركة 151448)

أنا جيييييييييييييييييت نورت البيت.. بس يا أستاذ tahla أنت راجل محترم لانك ذوق فى ردك وتأكد أن أنا حبدلك نفس الأحترام لكن فيه بعض الأعضاء للأسف غير ذلك علشان كده أسلوبى بيختلف معهم وعلى العموم فيه مثل بيقول ( لكل مقام مقال ) شكرا لمرورك أخى الكريم:):)

مظهر حبيبى والله ليك وحشه حبيبىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

sultan 11-07-17 08:53 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
بقولك يا مظهر يا اخويا الجو حر موت متيجى نروح نصيف بحر بقى وغطس ونشوف السمك ايه رئيك

mazher 11-07-17 08:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
يا حلو بانت لبتك أول ما دابت أشرتك تحرم على محبتك وراح أتوب أتوب عن سكتك أه يا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ( واللبيب بالأشارة يفهموا)

sultan 11-07-17 08:55 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
1 مرفق
بقولك صحيح انا ليا واحد صحبى ممكن يضايفنا فى المصيف ممكن تعرفه وهيعمل معانا واجب

sultan 11-07-17 08:57 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
وعلى فكره هوه من جنبك من عين شمس اكيد تعرفه

sultan 11-07-17 08:59 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
ياصبر صبر صبر الصبايا المتصبصبين هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

sultan 11-07-17 09:01 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
بقولك صحيح ربنا كرمك بولى العهد ولا لسه اوعا تنسى تعزم اعضاء المنتدى على السبوع والله نزعل منك وربنا يكرمك بعيال كتير يخلو بالهم من بعض اصل الواحد اليومين دول لو جراله حاجه محدش بياخد باله من عياله

mazher 11-07-17 09:05 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
والله فكره مش أنت بقى أبو الأفكار بس يتهيئلى نروح حلوان التبين الاول فى مصنع هناك ناخد واحد صاحبنا من هناك نفسحوا هو عامة موجود داخل قسم مراقبة الجودة مش برده واجب..... ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

sultan 11-07-17 09:21 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazher (المشاركة 151666)
والله فكره مش أنت بقى أبو الأفكار بس يتهيئلى نروح حلوان التبين الاول فى مصنع هناك ناخد واحد صاحبنا من هناك نفسحوا هو عامة موجود داخل قسم مراقبة الجودة مش برده واجب..... ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـراا

mazher 11-07-17 09:29 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 151677)
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـراا

يا تيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت...هههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه:d:d

sultan 11-07-17 09:32 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
محمد عبد الوهاب خريج تربيه رياضيه السكن القديم الجيزه السكن الحالى عين شمس
كان شغال فى مجال السياحه والغطس وحاليأ عاطل ومراته على وش ولاده وهوه ده الى رحمه من ايدى
وبقولك حاجه عمر الحرام ما بينفع اى واحد هنا فى المنتدى صغير او كبير لو اديته بياناتك الباقيه الى عندى الى مش عايز اكتبها على العام سهل جدا انه يوديك ف 60000 داهيه والشهود كتير
ولو تفتكر فى بدايه الموضوع الى اتكلمنا فيه الى احنا بنكمله دلؤتى انا اولت مش هسيبك الى لما تعتزر وعلى العام واظن انه جه الوقت الى تعتزر على اتصالك بيا ووقحتك فى التلفون اما الناس الى نصبت عليهم هما احرار معاك
وشكراااااااا

sultan 11-07-17 09:41 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى
 
نسيت اقولك صح على الجديد ال انا عملته اصلى انا راجل حقانى وبحب اجيب للناس حقوقها انا عملت اعلان على مصراوى وحطيت صورتك فيه وحطيت رقم تلفونى والت الى اتنصب عليه من مسدس صيد الغزلان يكلمنى والى هيكلمنى واتئكد انه فعلا منصوب عليه اعزرنى هديله بقيت بياناتك الى مكتبتهاش على العام وهوه يتصرف معاك اعزرنى يا مظهر دى فلوس ناس يا اخويا بس تفتكر لو انتا اتحايلت عليا شويه ممكن الحق امسح الاعلان قبل ما يتوافق عليه وينزل لالالالالا لا مش هقدر امسحه اصل انا راجل حقانى سبهم بقى يكلوك بسنانهم


الساعة الآن 06:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir