![]() |
رد: فريق الكرال
طيب لو سمحتو عندي سؤال الكرال العتله الخشب احسن ولا الكسر الخشب احسن
ولا الفيبر الكسر احسن ولا الخشب الكسر احسن ؟ |
رد: فريق الكرال
أولا بهدى شكرى للأستاذ/محمد ياقوت على البندقيه الكرال الجامدة جدا وانا أو طلعة لها كانت ملهاش حل وبقولك صيدك موفقك دائما سواء بالكرال او من غيرها
|
رد: فريق الكرال
انا معاكم : بس هو مفيش طلعات صيد جماعي ننظمها مع بعض ولو في ارجوكم بلغوني
|
رد: فريق الكرال
اخي العزيز الخشب اولا افضل اما بالنسبة للكسر فهي افضل لان قطع غيارها متوفره بسهولة عن العتلة الي جانب ان صيانتها اسهل
|
رد: فريق الكرال
يشرفنى الأنضمام معكم
أنا جديد معكم ولكنى صياد منذ الطفوله معى كرال 5.5 نمرة 2 من عند الأستاذ / محمد ياقوت تم تعديلها بما يلزم حالياً .. ولكل مقام مقال أنا من شمال سيناء يعنى قناص بالفطره وبحكم البيئة والظروف ملحوظة : موسم الصيد لم يبدأ بعد فى مصر ولكن يتم الأن أصطياد اليمام المستوطن موسم الصيد سوف يبدأ فى 25 أغسطس إن شاء الله وطبعاً سيكون هناك تفرغ كامل للصيد فى هذه الفترة |
رد: فريق الكرال
أهلا بيك ونورت الموضوع وياريت تخبرنا بأنواع الطيور المهاجرة فى سيناء .ولك جزيل الشكر
|
Re: فريق الكرال
انا نفسي يبقي في طلعات صيد جماعي
|
رد: فريق الكرال
وانا كمان معاكم معى بندقيتين kral magnum 5.5 ولسه متطلعتش عاشن اجرب الصيد بيها قريبا
|
رد: فريق الكرال
وانا كمان معاكم معى كرال خشب كسر kral magnum 5.5
|
رد: فريق الكرال
خلاص هجيبها اهو باذن الله استنووووووونىىىىىىى
|
رد: فريق الكرال
وانا كمان بعلن انضمامى لفريق الكرال معى كرال خشب نمرة 2
|
رد: فريق الكرال
فريق كرال..
|
رد: فريق الكرال
السلام عليكم
أنا أخيرا إشتريت الكرال و ده كان يوم الخميس 27/12/2012 و علي فكره هي الاصدار الجديد و أول طلعه كانت انهارده الجمعه 28/12 و الحصيله عبارة عن عصفورة نزلت مقفوله و عدد ثلاثة عصافير مريشين و سيل من الضربات الطائشه |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
مبروووووووووووووووووووووووووووووووك و بالحمام و اليمام:music1::music1::music1: |
رد: فريق الكرال
اهلا بيك في فريق كرال
|
رد: فريق الكرال
شكرا لكم جميعا
و يارب أشوف اليمام و الحمام ده يا أستاذ محمد و هو من ضحايا الكرال بتاعتي |
رد: فريق الكرال
ادعولى ان شاء الله انضم ليكم
انا كلمت استاذ هشام سمير على كرال خشب واتفقت معاه على يوم الاحد ان شاء الله وهو انسان محترم جدا ربنا يكتر من امثاله :mechan: |
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
سعرها داخل العرض 1500
وانا طالب معاها سكوب 3-9*32 |
رد: فريق الكرال
وانا لسه جايب كرال جديده طازه امبارح ما اتزفرتش حتي فيبر اسود وعايز اطلع مع حد من مدينه نصر
|
رد: فريق الكرال
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
wagdy mohamed
Cairo Egypt from Shobra Elkema |
رد: فريق الكرال
http://workupload.com/file/wxtczJwA
اقتباس:
|
رد: فريق الكرال
كرال المدمره
|
| الساعة الآن 01:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir