الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   فريق الكرال (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10765)

mody_kamal 12-06-18 05:22 AM

رد: فريق الكرال
 
طيب لو سمحتو عندي سؤال الكرال العتله الخشب احسن ولا الكسر الخشب احسن

ولا الفيبر الكسر احسن ولا الخشب الكسر احسن ؟

احمد الجمال 12-06-20 10:01 PM

رد: فريق الكرال
 
أولا بهدى شكرى للأستاذ/محمد ياقوت على البندقيه الكرال الجامدة جدا وانا أو طلعة لها كانت ملهاش حل وبقولك صيدك موفقك دائما سواء بالكرال او من غيرها

khaled imam 12-07-23 06:24 PM

رد: فريق الكرال
 
انا معاكم : بس هو مفيش طلعات صيد جماعي ننظمها مع بعض ولو في ارجوكم بلغوني

khaled imam 12-07-23 06:26 PM

رد: فريق الكرال
 
اخي العزيز الخشب اولا افضل اما بالنسبة للكسر فهي افضل لان قطع غيارها متوفره بسهولة عن العتلة الي جانب ان صيانتها اسهل

القناص السيناوى 12-07-25 02:15 PM

رد: فريق الكرال
 
يشرفنى الأنضمام معكم
أنا جديد معكم ولكنى صياد منذ الطفوله
معى كرال 5.5 نمرة 2 من عند الأستاذ / محمد ياقوت
تم تعديلها بما يلزم حالياً .. ولكل مقام مقال
أنا من شمال سيناء يعنى قناص بالفطره وبحكم البيئة والظروف

ملحوظة :
موسم الصيد لم يبدأ بعد فى مصر
ولكن يتم الأن أصطياد اليمام المستوطن

موسم الصيد سوف يبدأ فى 25 أغسطس إن شاء الله
وطبعاً سيكون هناك تفرغ كامل للصيد فى هذه الفترة





dr mohamed kamal 12-07-25 03:56 PM

رد: فريق الكرال
 
أهلا بيك ونورت الموضوع وياريت تخبرنا بأنواع الطيور المهاجرة فى سيناء .ولك جزيل الشكر

khaled imam 12-08-01 09:44 AM

Re: فريق الكرال
 
انا نفسي يبقي في طلعات صيد جماعي

mhmoud6699 12-09-12 04:24 PM

رد: فريق الكرال
 
وانا كمان معاكم معى بندقيتين kral magnum 5.5 ولسه متطلعتش عاشن اجرب الصيد بيها قريبا

tarik el 12-10-03 10:47 PM

رد: فريق الكرال
 
وانا كمان معاكم معى كرال خشب كسر kral magnum 5.5

دكتور عابدينوف 12-10-03 11:18 PM

رد: فريق الكرال
 
خلاص هجيبها اهو باذن الله استنووووووونىىىىىىى

MBadr 12-10-04 01:42 PM

رد: فريق الكرال
 
وانا كمان بعلن انضمامى لفريق الكرال معى كرال خشب نمرة 2

tarik el 12-12-26 05:25 PM

رد: فريق الكرال
 
فريق كرال..

محمود كمال 12-12-28 09:47 PM

رد: فريق الكرال
 
السلام عليكم
أنا أخيرا إشتريت الكرال و ده كان يوم الخميس 27/12/2012
و علي فكره هي الاصدار الجديد
و أول طلعه كانت انهارده الجمعه 28/12 و الحصيله عبارة عن عصفورة نزلت مقفوله و عدد ثلاثة عصافير مريشين و سيل من الضربات الطائشه

Mohamed Mahmoud 12-12-28 09:49 PM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال (المشاركة 465647)
السلام عليكم
أنا أخيرا إشتريت الكرال و ده كان يوم الخميس 28/12/2012
و علي فكره هي الاصدار الجديد


مبروووووووووووووووووووووووووووووووك و بالحمام و اليمام:music1::music1::music1:

tarik el 12-12-28 10:09 PM

رد: فريق الكرال
 
اهلا بيك في فريق كرال

محمود كمال 12-12-28 10:32 PM

رد: فريق الكرال
 
شكرا لكم جميعا
و يارب أشوف اليمام و الحمام ده يا أستاذ محمد و هو من ضحايا الكرال بتاعتي

محمود محمد حمزة 13-01-12 08:33 AM

رد: فريق الكرال
 
ادعولى ان شاء الله انضم ليكم
انا كلمت استاذ هشام سمير على كرال خشب واتفقت معاه على يوم الاحد ان شاء الله وهو انسان محترم جدا ربنا يكتر من امثاله
:mechan:

gamalgamal 13-01-12 09:11 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود محمد حمزة (المشاركة 470822)
ادعولى ان شاء الله انضم ليكم
انا كلمت استاذ هشام سمير على كرال خشب واتفقت معاه على يوم الاحد ان شاء الله وهو انسان محترم جدا ربنا يكتر من امثاله
:mechan:

سعرها كام حضرتك؟

محمود محمد حمزة 13-01-12 12:53 PM

رد: فريق الكرال
 
سعرها داخل العرض 1500
وانا طالب معاها سكوب 3-9*32

mody_kamal 13-01-29 09:01 PM

رد: فريق الكرال
 
وانا لسه جايب كرال جديده طازه امبارح ما اتزفرتش حتي فيبر اسود وعايز اطلع مع حد من مدينه نصر

omedo 15-10-18 03:01 AM

رد: فريق الكرال
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين ابراهيم حسين (المشاركة 378425)
انا من اسكندرية لو فى حد اسكندرانى نتعرف ونتشرف بيه ونطلع طلعة مع بعض ياريت

ازي حضرتك يا استاذ حسين... طبعا ماشركة حضرتك عدي عليها سنين ههههه بس انا كمان من اسكندريه ويشرفني نطلع نصطاد سول وده رقمي 01222683122 انا اسمي محمد وبشتغل محامي ويشرفني اي حد من اسكندريه اتعرف عليه من محبي الهواية

wagdy 15-10-26 04:28 PM

رد: فريق الكرال
 
wagdy mohamed
Cairo Egypt
from Shobra Elkema

wagdy 15-10-26 04:34 PM

رد: فريق الكرال
 
http://workupload.com/file/wxtczJwA
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wagdy (المشاركة 580472)
wagdy mohamed
Cairo Egypt
from Shobra Elkema


محمد حامد بلتاجى 15-11-21 11:32 PM

رد: فريق الكرال
 
كرال المدمره


الساعة الآن 01:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir