![]() |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
انا جربنها بس ناشفة جدا علشان كدة لسة هشوف حل بس لما افضى ان شاء الله
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
تسلم على الفيديو هو دا فعلا تسلم الايادى
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
عملتها و اشتغلت بس فى النهاية مش عملية لانى اول لما اشد الاجزاء الامان بيتفتح لوحدة حتى لو قفلة
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
هو ميزتة بس لو الشاكوش فى وضع الضرب و الامان الاولانى مفتوح و التانى (اللى احنا معدلينه )كان مقفول مش هتقدر تضرب و كل ما تدوس على الزناد تلاقية مش مأثر على الشاكوش بس المشكلة الوحيدة ان الاجزاء بتفك الامان دا لوحدة فهل دا طبيعى فى المسدسات الحية ولا دا عيب ولا انا غلطت فى تجميع حاجة فى الطبينجة
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه اول مشاركة لي بهذا المنتدي الكبير وشرف لي ان أكون من مقتني الأيكوال جاكال دوال والفرز الاول كمان . وكمان انا لسه جايبه مكملتش سنة وملحقتيش حتي اجربه...! ووقعت له ماساة خطير وبصراحة مش عارف اعمل في ايه...! انا كنت جايبه مستعمل تقريباً بـ 800 جنيه وملحقتيش استخدمه لاني كنت بقضي الخدمة العسكرية بتاعتي. فكنت لما بنزل أجازات ولا حاجة بطمأن عليه كل شوية واعقد اتسلي بيه " مع الاسف فرحان بيه يعني والفرحة عمتني" فكنت بقعد اشد في الأجزاء علي الفاضي كتيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررر. لحد ما وقعت الضامة الكبري ... شديت الأجزاء مرجعتش تاني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ليقت الشاكوش علق.... قلت يمكن تكون السوسته اللي فيه فلتت ولا اكسرت " معلومات في السلاح زي معلومات عن المجهول" بس لفت بقي في كل مكان اعرفه هنا ولا هنا ان حد يفيدني في تصليحه مفيش " مع اننا في الصعيد يعني" المهم رحت لورشة تصليح سلاح كبيرة وقابلني المسئول بكل إحترام وشرحت له الحوار من غير ما يشوف المسدس فسألته هيتكلف كام تصليح ؟ وبعدها فقدت الوعي تقريباً من الرقم؟؟؟؟ قال هاخد عشان اصلحه 500 جنيه !! ده انا جايبه كله بـ 800 جنيه بس!!! فيا تري حد عنده حل عشان احي هذا السلاح العظيم!!! أفيدوني يا قوم واغيثوني........! |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
حد يا جماعه يعرف الاقى فين جاكال ديوال جديد بس لون غيير الاسود ........للضروره
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
ان شاء الله تجدة موجود عند فتح الله اسكندرية
بالتوفيق |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
دا فيديو قصير لاداء الجاكال ديوال ..............شكرا
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
لو سمحتوا حد هنا بيبيع ايكول ؟ و سعرو كام دلوقتى جديد ؟
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
اشتريت جاكال النهرده و عايز اعرف هى الطبه اللى بتضرب بلى لازم اغيرها كل اد ايه
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
بعد اذنكم يا جماعه حد عنده فكره لو ماسوره المسدس فيها شرخ ممكن تتلحم نحاس او انتى مونيا ولا كده باظت خلاص مينفعش لان عندى جاكال حالته كويسه وانا خايف اضرب بيها الماسوره تتكسر ودا العيب الوحيد اللى فيه هل ينفع اروح لحد يلحمه ؟ ولو حد جرب يقولنا او يبعتلى عالخاص وشكرااا
|
Re: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
يا جماعة ياريت تنصحوني اشتري اكوال جاكل ديوال ولا فيرات ماجنم
|
Re: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
السلام عليكم
اشتريت ايكول جاكل دوال ماسوره مقفوله من المصدر سؤالي لخبراء الموقع اعمل ايه علشان افتحه لضرب البلي و عن مين؟ مع العلم اني سمعت ان افضل طبه اللي بتوصل لبيت النار |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
اي حد عاوز كاس اطلاق ومش لاقي انا عندي شويه حلوين ومن غير اي فلوس خالص للي عاوز
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
لو سمحت عاوز كاس اطلاق صواريخ
هو مش زيه زي اي كاس ولا هو كاس مخصوص له؟ لاني لما اشتريته مكانش جاي معاه حاجه |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
الايام دي ليه حاسس ان الايكول فرات ماجنوم سمعته سبقت الايكول جاكال؟
هل فعلا الفرات ماجنوم افضل من الجاكال؟ |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
طبعا الفيرات احسن لان ميزة الجاكال هى عيبه بكل بساطة
|
------------------
تم حذف هذه المشاركه لمخالفتها قوانين المنتدي
|
رد: انا جبت ايكول جاكال ديول ماسوره مفتوحه من المصدر وعايز اركبله طبه بلي ومش لاقيها خالص في اسكند
---------------------
ممنوع هنا في المنتدي أي كلام عن طابات البلي و أسلحة الصوت المعدلة |
رد: انا جبت ايكول جاكال ديول ماسوره مفتوحه من المصدر وعايز اركبله طبه بلي ومش لاقيها خالص في اسكند
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
تم تعديل المشاركات المخالفه.
الساده الأعضاء الجدد يرجي الإطلاع علي قوانين المنتدي و الموجوده بكل الأقسام خالص تحياتي |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
يا ريت تدينى واحدة منهم و بارك الله فيك
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
السلام عليكم اخى رامى يجب ان تعلم ان الطلقات البلى والطبب حتى المسدسات المفتوحة مجرمة قانونا ، فنصيحة لو محتاج وسيلة حماية الافضل انك تسعى فى اصدار ترخيص سلاح لآنك لو اتمسكت لا قدر الله بالمسدس او حتى الطلقات البلى لوحدها يامعلم هتبقى قضية حيازة سلاح نارى بدون ترخيص وساعتها هتوحشنا قوى ههههههه ، ده غير الخطر الشخصى .. لاننا يا سمعنا عن تجارب لاخوة كانو بيستخدمو البلى منهم اللى اتأذى ومنهم الماسورة انفجرت منه واخر المسدس اتفرتك وهو بيضرب بلى وعمل موضوع بخصوص ده علشان يحذر الاخوة الاعضاء . فمن اجل سلامتك بلاش ( ملحوظة .. قانون المنتدى يمنع طرح مثل هذه المواضيع )
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
انا معايه ايكول جاكال مالوش حل بسم الله ماشاء الله بقالوا شهر تقريبا بس زرار السرعات تقيل اوقات انه يتحرك ليه فى الاوضاع
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
السلام عليكم
انا اشتريت ايكول جاكال ديوال الاصدار الجديد من عند فتح الله وقالى ان الامان العلوى لا يعمل و انه منظر بس و ماتحاولش تحركه بالقوه علشان ميتكسرش المهم بعد ما ضربت بيه كام طلقه فكيته علشان انضفه لقيت خطاف الامان العلوى موجود لكنه لا يتحرك قولت لما افكه و اشوف السبب و بالفعل فكيته و زيته و ركبته من غير السوسته لقيته بيشتغل عادى ففكيته تانى و ركبت السوسته و الحمدلله يعمل زى الفل قولت لفتح الله الكلام ده مصدقش لغايه ما جبت له المسدسوقالى انه حيقول لكل الفروع هذه الطريقه انا نشرت تجربتى لتعم الفائده |
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
انا عندي مشكله في الايكول جاكال دوال الاوتو والفردي اني لما بضرب الابره بتخش لجوه ومتطلعش الا اما ارجعها بحاجه ممكن يكون العيب في ايه
|
رد: رابطة مالكي الايكول جاكال دوال
اقتباس:
|
| الساعة الآن 02:38 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir