![]() |
رد: رابطة مالكي blow c06
يا اصدقائى بالمنتدى فى واحد قالى انه ينفع تتغير ماسورة البلو سى ويركب غيرها نفس الماسورة الكلام دة صح ولا غلط اللى انا اعرفه انها ثابته مع الكعب او الدبش او الجسم كله حته واحدة ولا كلامى مش مظبوط انا عايز اعرف
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
مستحيل لاسباب كتير اهمهم ان الماسورة غاطسة لنصفها تقريبا بداخل جسم المسدس فيستحيل قطعها, ممكن تتشال من بيتالنار وتغيرة بالماسورة وتركب غيرة دة يعني لو واحد عبقري اوى عملة ........ بس بعد طلقة او اتنين انت والمسدس باي باي |
رد: رابطة مالكي blow c06
من فضلكم اشتريت هذا المسدس ومعه طلقات فضي تركي طلعت غلط لا تعمل معه وبتحشر وهى خاصة بالأيكول فهل ممكن لأحد يبدل معي علبة طلقات فضي تركي بعلبة ألماني نحاس وندفع له فرق أو نحاس من غير بلي خالص اتصل على 0119907788
|
رد: رابطة مالكي blow c06
+1111111111111111111
|
رد: رابطة مالكي blow c06
موضوووووووووووووع جميل جدا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
الموضوع ده اصلى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
++111111111111111111111111111111111111111111
|
رد: رابطة مالكي blow c06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا كمان عندي نفس المسدس بس عندي مشكلة كبيرة بالنسبة للطلق التركي لما بضرب بية الاجزاء بترجع والشاكوش بيكون في وضع الضرب تاني لاكن الفارغ بيكون محشور في بيت النار حقيقي دي مشكلة كبيرة ومش عارف الاقي ليها حل لو حد قدر يتغلب عليها ياريت يتكلم عن تجربتة دي وشكرا جدا
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
تحية الا كل اعضاء الرابطة لدى استفسار ز
عندى مشكلة مع خزنة البلو لا استطيع ان اضع بها اكثر من عشرة طلقات ؟ ارجو التفسير من الاخوة الخبراء اشكركم |
رد: رابطة مالكي blow c06
السلام عليكم يارجالة،
سؤال للرجالة اللي بتضرب بلي بالمسدس البلو سي 06 من غير طبة: آخر كلام، نستخدم بلية نمرة كام (3 ولا 4 ولا 5) لما نشيل الطبة بحيث أن الطلقة الذهبي (الألماني أو التشيكي)متحشرش؟ |
رد: رابطة مالكي blow c06
تحية لكل الاعضاء الافاضل
|
رد: رابطة مالكي blow c06
انا ناوى أشترى البلو سى يا جماعه هل عمل معاكم مشاكل
انا تقريبا تصفحت الموضوع كاملا و لكنى أرى أن الآراء تباينت فى تقييم هذا النوع |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
شكراً لك أستاذ hamam
لم يتبق لي إلا أن أسأل، من أين أشتري الطلق الذهبي بالبلية رقم 3 جاهز، ياريت ياجماعة حد يدلني على رقم تليفون ضروري عشان أنا معايا 4 مسدسات بلو عطلانين على الطلق! |
رد: رابطة مالكي blow c06
عندى طلقات المانى ماركة والتر سعر العلبه 275 جنيه و250 لكميه 15 علبه ذهبى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
وياريت لو حد عنده بلو سى للبيع زيرو
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ولو فى حد عنده مسدس سى زد شبيه ايطالى شبيه البلو سى وياترى مفتوح ولا مقفول وسعره كام
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
1 مرفق
ياريت لو تسمحولي انضم معاكم في الرابطه
|
رد: رابطة مالكي blow c06
قريبا هاجى معاكوا اول ما اكمل فلوسه
عشان المسدس دا تحففففففففففففففففففففففففه |
رد: رابطة مالكي blow c06
انا اشتريتة امبارح من ابو سيف جميل جداً اسمحولى انضم
|
رد: رابطة مالكي blow c06
يا رجاله من الأخر عايز حد يقولى أفضل طلق ورفم البلى للمسدس من غير طبة
شكراً للإفاده عمرو خليفة |
رد: رابطة مالكي blow c06
طلق الماني
بلي نمره 3 |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
يا جماعه عندى مشكله فى نشان البلو
عندما اضرب على الهدف الطلقه تنحرف جهة اليسار 20 سم على بعد 7 متر وللاسفل قليلا علما ان المسدس جديد واول مره يضرب به بلى كررت المحاوله 3 مرات والنتيجه واحده نفس الانحراف جهة اليسار ارجو المساعده |
رد: رابطة مالكي blow c06
ما هو رقم البلية المستخدمة إذا كانت بلية رقم 2 وكان المسدس بدون الطبة الطويلة التى تصل الى بيت النار فهذا الإنحراف طبيعى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
البليه نمره 3 وهوا دا الى محيرنى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ركب طبة طويلة احسن
|
رد: رابطة مالكي blow c06
بليه رقم 3 مع طبه طويله اداء افضل
|
رد: رابطة مالكي blow c06
3 مرفق
انا كمان مشارك
|
رد: رابطة مالكي blow c06
انا انهارده اشتريت بلو سي 06 الحمد لله
وانضميت للرابطه بس شباب بيقولو الطلق التركي بيحشر وانا معايا علبه مجربتش الا 3 طلقات بس هل هيحشر بعد كدا ؟؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي blow c06
يسعدنى و يشرفنى ان انضم لهذه الرابطة
|
رد: رابطة مالكي blow c06
ان شاء الله معاكو بس بعد ماجيب انا بدور على بلو سى ادعووولى
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
و شكرا |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
الماسورة عبارة عن مسمار mm8 لأزم تزيد طول القلأوظ الى فى الماسورة حتى الصلب و هيكون الطول الأجمالى mm35 القلأوظ هتحتاج دكر قلأوظ mm8× 1.25 و اداة تسمى يد القلأوظ و ثفب المسمار ثقب mm4.01 و تسلب المسمار من ناحية بيت النار طول السلبيةmm25 و يتم عمل شق صغير مكان الفك و الربط ب مبرد صغير يتم تسخين المسمار حتى يصبح لونة احمر فاتح ثم يطفى فى ماء بارد بة صوديوم ارجو اكون افتكم و شكرا |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
المسدس بلو سى الوحيد فى المسدسات التركى الى فية نيشان امامى و خلفى متحرك لو البلية انحرفت شمال شوية حرك النيشان الخلفى الى اليمين ملى واحد و جرب و العكس |
رد: رابطة مالكي blow c06
اقتباس:
استازى العزيز عدم رجوع الأجزاء بسبب ان مافيش حبس للغاز وحل مشكلتك تكمن فى تركيب طبة من الصلب انا معرفش انتا بتضرب نمرة كام بس نمرة 2 افضل حاجة " ركب طبة و الأجزاء هترجع لوحدها و كمان النيشان هيظبط معاك تمام و شكرأ |
| الساعة الآن 01:31 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir