![]() |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
من غير طبه هايضرب 6.35 فقط يدوب يعنى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
طيب وبالنسبه للسلفر اللى كله فضى كويس ولا لونه بردو اى كلام وبعدين بحس ان كل اللى عارضين المسدس ده للبيع دهانه رايح خالص يعنى الاسود ممسوح ازاى نحل المشكله بتاعه زوال اللون الاصلى للريتاى دى؟؟؟؟؟؟ |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اللون بيروح اسفل المسوره فقط نتيجه احتكاك الاجزاء غير كده مفيش حاجه اسمها اللون بيروح
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ده لونه فقير ياراجل |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
والله كان نزوه ورجعت عنها
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بس بفكر ابيع علشان اجيب حاجه الماني
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ريتاى ثم ريتاى ثم ريتاى ..
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
15 مرفق
يا جماعة انا عندي مسدس سميث اند ويسون موديل TAe 1270 Mod. 469حي 9 مم ودي صوره
انا عايز ابيعه لحد معاه رخصة لأنه مرخص وترخيص ساري والمعاينة في اي يوم من 9 بالليل ل 11بالليل طبعا مع ترتيب مسبق وفي كمان حته بروني P4 اسود في اسود للبيع بالعلبة الاصلي وادوات التنظيف وقاعده الخرطوش بتاعته الاصلي وصوره موجوده بردو أخوكم Devilgrand 01516789987 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
++++++++++++++++++++1
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
لو سمحت علي كام الطبنجه السميث
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اللي عايز السميث يكون جاد جدا في التنفيذ والبيع لظروف طارئه علشان عملية قلب مفتوح
المهتم والجاد يتصل بيا على 01516789987 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
وكل سنه وكل اللي في المنتدى الجميل ده بخير وصحه وسعاده |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
تم و بحمد الله شراء مسدس ريتاى بارون مسوره مفتوحه اسود من محل خضر فى شارع خالد بن الوليد فى الاسكندريه،ب ١١٠٠ بس صراحه ناس محترمه جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا و فرز عالى والله و انا سعيد انى انضميت لرابطه ريتاى بارون و انى اشتريته من م/خضر
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
سلام عليكم،دلوقتى فى حاجه،انا لما بشد الاجزاء و رصاصه بتكون فالمسوره و خزنه مليانه و فالمسدس و ابشد الاجزاء تانى عشان اطلع الرصاصه الفالمسوره مش بتطلع،و لازم اطلع الخزنه و الاجزاء معلقه عشان تنزل الرصاصه من المسوره،بينما لو الخزنه فضيه و المسوره فيها طلقه و اجى اشد الاجراء بتطلع عادى جدا،فهل ده مشكله و لا فيه غلطه منى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايز مساعده لو سمحتم |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا الريتاي بارون p228 هوه فعلا مالهوش قطع غيار ولا صيانه انا مش محتاج لسه الحمد لله بس كنت بسأل علي خزنهاحتياطي قالولي لسه مانزلهوش حاجه خالص
وياريت لو حد ينزلنا صور لطريقة تنظيفه مفكوك او بدون فك |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
الح هو انط تطلع الخزنه وتشيل الطلقات منها وتوقفها على حتة خشبة وتدق على شفه الخزنه اللي بتطلع منها الطلقه دق خفيف يعني تقفل فتحة الخزنه شويه والكلام ده قالي عليه استاذ صيانه في الجيش جرب ولو معرفتش قولي 01516789987 |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
الاقيها عند مين لاني سألت عند ابو ضيف بتاع شبرا قالي لسه منزلتلهوش وياريت اعرف ارخص سعر للطلقات ايه ومنين؟ وياريت حد يفيدني في موضوع التضيف ده لأني بنضفه كده بشكل سطحي والعادم بتاع البارود بينتشر في السلاح كله |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو الريتا بيضرب بلى من غير طبة من غير مشاكل حد لو سمحتم يشرح الموضوع دا وعن تجربة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
بخصوص عيب سحب الطلقات مع شد الاجزاء انا معايا ريتاى جديد ومافيهوش العيب ده يعنى انا بحط 14 طلقة فى الخزنة واشد الاجزاء وفى كل مره بيطلع طلقة ويسحب التانيه والعمليه دى عملتها اكتر من خمس مرات وشغاله كويس والحمد لله
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
ولو عملت طبه بمقاس المقذوف هايسحب اوتوماتيك على طول طالما مقاس المقذوف يناسب حجم فتحة الطبه |
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
هو الريتا بيضرب بلى من غير طبة والبلى بيكون كام ملى وبيعمل مشاكل لما بيضرب صوت مع بلى
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
ايه افضل مقاس طلق بلى بالنسبة للريتاى ؟ او اي مقاس ميعملش مشاكل فى المساورة؟
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
انا معايا الريتاي بارون p228 هوه فعلا مالهوش فيديو على اليوتيوب يوضح طريقة الفك والتركيب لكل اجزاءة
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
|
رد: رابطة مالكي الريتاي بارون (retay baron)
اقتباس:
اما مقاس 6.35 ده كده يبقى نمره 3 ونمره 3 6.35 ملى لازم يكون فى طبه عشان الاجزاء ترجع ومينفعش تنضرب من غير طبه لانها صغيره على فتحه الماسوره .... المعلومات دى هى ملحص لمشاركات كثيره |
| الساعة الآن 04:34 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir