الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=11518)

gamopt80 11-07-01 08:30 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اخي احمد ان شاء الله كام يوم وهحتاج منك اتنين بمقاسات مختلفه
بس انا من اسكندرية هل انت بتنزل اسكندرية او في حد تبعك بينزل؟

nileprince2000 11-07-01 08:38 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
ا\ احمد لك رسالة علي الخاص

ahmadkader 11-07-01 09:43 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 138592)
بعد اذن مشرفى القسم
الاخ الفاضل رجاء حذف الجمله الاخيره من الفيديو حرصاً على امن المنتدى والا سنطر آسفين لحذف الموضوع
ادارة المنتدى

تم تعديل الفيديو

ahmadkader 11-07-01 09:48 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileprince2000 (المشاركة 138628)
ا\ احمد لك رسالة علي الخاص

تم الرد على رسالة حضرتك

ahmadkader 11-07-01 09:49 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 (المشاركة 138621)
اخي احمد ان شاء الله كام يوم وهحتاج منك اتنين بمقاسات مختلفه
بس انا من اسكندرية هل انت بتنزل اسكندرية او في حد تبعك بينزل؟

إن شاء الله هبعتهملك إسكندرية بس يا ريت تقوللى المقاسات المطلوبة إيه ؟

ahmadkader 11-07-01 09:52 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة za2r2lel (المشاركة 138570)
بس اللى عاوز اقوله للمبتكر لسه معملتوش ادابتور بطول الماسوره كلها؟؟؟؟ ولا جارى التنفيذ؟؟؟؟

موضوع إن الأدابتور يكون واصل لغاية بيت النار ده فيه شوية مشاكل فى بعض المسدسات و من ضمنها الجكال عشان فيه كذا عتبة فى وسط الماسورة من الداخل فيبقى الحل إما إننا نقصر الماسورة الداخلية زى مانتا شايف و إما إننا نوسع ماسورة المسدس نفسه و ده يتطلب قصة تانية

za2r2lel 11-07-01 10:11 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 138675)
موضوع إن الأدابتور يكون واصل لغاية بيت النار ده فيه شوية مشاكل فى بعض المسدسات و من ضمنها الجكال عشان فيه كذا عتبة فى وسط الماسورة من الداخل فيبقى الحل إما إننا نقصر الماسورة الداخلية زى مانتا شايف و إما إننا نوسع ماسورة المسدس نفسه و ده يتطلب قصة تانية


شكرا على ردك اخى الكريم..منك نستفيد وربنا يكرمكم فى ابتكارتكم والادابتور الاسود شكله جاااامد

nileprince2000 11-07-01 11:51 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 138672)
تم الرد على رسالة حضرتك

لم استلم منك اي رسالة

bob 11-07-02 02:24 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
باشا ممكن ناخد 2 يمبلغ 100 جنيه واحد كاتم وواحد قصير اسود؟

sadaany 11-07-02 03:33 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
المسدس بلو c والبليه التركى الصغيره اعتقد نمره 2 المنتشره وياريت لو ماسوره داخليه بس من عند بيت النار 0100800523

saeyd 11-07-02 03:54 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي
لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي

محمد أشرف 11-07-02 07:34 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
بعد اذن حضرتك يا برنس ما تورينا فيديو ليه على بعد 10 متر..... عشان نشوف تأثيره بعد المسافة دى ....... ولو صعب 10 متر خليها خمسة .................................................. ...............................

marwan 11-07-02 12:10 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
رخصها شويه

guns 11-07-02 01:32 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
انا كنت قولت لحضرتك عايز واحد اسود للباو وحضرتك مارادتش انا محتاح اكلم حضرتك او تكلمني رقم موبايلي 0100716169

Mohamed Ali 11-07-03 12:49 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
استاذ احمد, بعت لك رسالة على الخاص

3ala2 11-07-03 06:44 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
استاذ احمد, بعت لك رسالة على الخاص

ahmadkader 11-07-03 07:12 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
سوف أتصل بحضراتكم تباعا ، نظارا لكمية التطلبات و تنوع أشكال و المقاسات المطلوبة و إن شاء الله كل اللى محتاج حاجة هوفرهاله ، و عذرا لعدم تمكنى من الرد على تليفونات كثيرة اليومين اللى فاتوا

avokato 11-07-03 12:57 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
عايز الادابتور الي فيه الكاتم والعادي للبلو سي 6

ahmadkader 11-07-03 01:39 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
تمام كدا يا جماعة ،،،، عفوا سوف أكتفى بالطلبات الموجودة حتى الآن و التى تفاعلت مع أصحابها نظرا لوجود بعض المشغوليات ،،، تحياتى

Ahmad Farid 11-07-04 04:29 PM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو (المشاركة 136909)
يا شدييييييييييييييييد يا احمد يا عبد القادر .. واضح انك بتلعب لوحدك .. بس بتلعب صح .. وفكرة صح الصح .. واللي قدرت أفهمه من الاختراع الجاحد ده .. أنه عبارة عن ماسورة داخلية داخل ماسورة المسدس الأصلية فضلا عن القلاوظ في منتصف الأدابتر يربط في فهوة ماسورة المسدس وباقي الأدابتر يعطي احساس وايحاء بكاتم الصوت .. ناقص يركبله ليزر يا عم أحمد ويبقي حي هههههههههههههه
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــع

ايه هو الاختراع؟؟ و يعني ايه ادابتر؟؟ ده تعديل بيتعمل لمسدسات الصوت و لا ايه؟؟ برجاء التوضيح

guns 11-07-05 01:16 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
سؤال يا استاز احمد هل الادابتور ينفع للريتاي وهل ممكن اضرب بلية 6 مللي اللي هيا نمرة 4 مع العلم ان بيت النار في المسدس يسمح بمرور البلية دي ولو كدة انا محتاح واحد ضروري

saeyd 11-07-05 03:49 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saeyd (المشاركة 138921)
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي
لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي

مردتش عليه ياستاذ احمد

ahmadkader 11-07-05 10:04 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guns (المشاركة 141529)
سؤال يا استاز احمد هل الادابتور ينفع للريتاي وهل ممكن اضرب بلية 6 مللي اللي هيا نمرة 4 مع العلم ان بيت النار في المسدس يسمح بمرور البلية دي ولو كدة انا محتاح واحد ضروري

قطعا ينفع ، يا ريت تبعتلى رقم تليفونك و هكلم حضرتك

ahmadkader 11-07-05 10:06 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saeyd (المشاركة 138921)
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي

للأسف النوعين اللى نازل منهم فى السوق اليومين دول تعباااااااااان جدا

ahmadkader 11-07-05 11:43 AM

رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
 
عفوا نظرا لأوضاع البلد الغير مستقرة فقد قررت عدم المشاركة فى أى مواضيع خاصة بالأسلحة النارية و عدم تقديم النصح فيها ، و كذلك كافة أشكال الأسلحة البيضاء ، و الإكتفاء فقط ببنادق الرش و النصائح الخاصة بها لحين ما تستقر البلد ،، و ده عشان مشيلش ذنب حد لأن فيه بعض الناس ممن يتصلون بى الصراحة لهجتهم مش مريحة خالص و أكيد هؤلاء الناس بيقرأوا مانتكتبه هنا فى المنتدى


الساعة الآن 07:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir