![]() |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اخي احمد ان شاء الله كام يوم وهحتاج منك اتنين بمقاسات مختلفه
بس انا من اسكندرية هل انت بتنزل اسكندرية او في حد تبعك بينزل؟ |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ا\ احمد لك رسالة علي الخاص
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
شكرا على ردك اخى الكريم..منك نستفيد وربنا يكرمكم فى ابتكارتكم والادابتور الاسود شكله جاااامد |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
باشا ممكن ناخد 2 يمبلغ 100 جنيه واحد كاتم وواحد قصير اسود؟
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
المسدس بلو c والبليه التركى الصغيره اعتقد نمره 2 المنتشره وياريت لو ماسوره داخليه بس من عند بيت النار 0100800523
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
ممكن لو سمحت استاذ احمد هو البلو سي اقوي ولا الجكال ديوال اقوي واحسن في ضرب البلي
لو سمحت صورة للبلي 5 و6 ملي |
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
بعد اذن حضرتك يا برنس ما تورينا فيديو ليه على بعد 10 متر..... عشان نشوف تأثيره بعد المسافة دى ....... ولو صعب 10 متر خليها خمسة .................................................. ...............................
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
رخصها شويه
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
انا كنت قولت لحضرتك عايز واحد اسود للباو وحضرتك مارادتش انا محتاح اكلم حضرتك او تكلمني رقم موبايلي 0100716169
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ احمد, بعت لك رسالة على الخاص
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
استاذ احمد, بعت لك رسالة على الخاص
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
سوف أتصل بحضراتكم تباعا ، نظارا لكمية التطلبات و تنوع أشكال و المقاسات المطلوبة و إن شاء الله كل اللى محتاج حاجة هوفرهاله ، و عذرا لعدم تمكنى من الرد على تليفونات كثيرة اليومين اللى فاتوا
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
عايز الادابتور الي فيه الكاتم والعادي للبلو سي 6
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
تمام كدا يا جماعة ،،،، عفوا سوف أكتفى بالطلبات الموجودة حتى الآن و التى تفاعلت مع أصحابها نظرا لوجود بعض المشغوليات ،،، تحياتى
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
سؤال يا استاز احمد هل الادابتور ينفع للريتاي وهل ممكن اضرب بلية 6 مللي اللي هيا نمرة 4 مع العلم ان بيت النار في المسدس يسمح بمرور البلية دي ولو كدة انا محتاح واحد ضروري
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
اقتباس:
|
رد: لنشان غير عــــادى بمسدســـات الصوت
عفوا نظرا لأوضاع البلد الغير مستقرة فقد قررت عدم المشاركة فى أى مواضيع خاصة بالأسلحة النارية و عدم تقديم النصح فيها ، و كذلك كافة أشكال الأسلحة البيضاء ، و الإكتفاء فقط ببنادق الرش و النصائح الخاصة بها لحين ما تستقر البلد ،، و ده عشان مشيلش ذنب حد لأن فيه بعض الناس ممن يتصلون بى الصراحة لهجتهم مش مريحة خالص و أكيد هؤلاء الناس بيقرأوا مانتكتبه هنا فى المنتدى
|
| الساعة الآن 07:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir