![]() |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و بعدين الراجل بدأ دلوقتي يخفف خاااالص من المسدسات دي بعدما رطرطت و بقت مع العيال الصغيرين في الشوارع ... تخيل ... عيال صغيرة و شايلة تونة و إيكول و شغالين الله ينور .. هو بدر باشا دلوقتي بدأ يقتني البنادق ... و معاه جامو 440 و كرال و بيفكر في مدفع جديد ... بس أنا مش هقول هو بيفكر في أيه. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
ما انا عارف يا باشا انا بهزر معا الراجل بس عموما لو بيفكر في حاجه تانيه يا ريت نفكر سوا و هي تبقا فرصة نتعرف على شخصية جميلة زي الأستاذ بدر |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
فاكر انتا الشيخ محمود بتاع القرآن استغفر الله العظيم اقتم شيخ خلقه ربنا |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و قعد ينده ع الناس علشان يجيبوها له ... كان مشكلة اليوم دة .. ههههههههههههه |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
ايوه فاكر احمد عدلي الاسمراني ده و فاكر موضوع الجزمه ده هههههههههههههههههه فاكر اما كان يخش يعلق القفطان على الشباك و يهرينا في شغل الكتاب بتاعه ده...قول يا بني... و الله الواحد بقه كان بينمل بسبب الراجل ده و متفهمش يا اخي كان بيكرهني عما ليه ماعرفش؟؟:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
دة الأيميل بتاعي : kemomail@ymail.com ضيفني عندك ... أوك. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
بعتلك رساله على الخاص:) |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
طبعا انا ملحقتش اقرا كل المناقشات اللى فى الموضوع بسم الله ما شاء الله عدى ال 17صفحه وضيق الوقت مش هيسمحلى انى اقرا كل المشاركات لكن بالنسبه للموضوع نفسه فانا بتفق مع الكاتب 100% وبضم صوتى لصوته فى اقتراحه لان انا واحد من الناس عرفت المنتدى عن طريق البحث فى جوجل بالمصادفه وكنت سعيد جدا ان فعلا فى ناس مصريين زيى عندهم نفس الهوايه الجميله وانى مش لوحدى لكن مع الاسف لقيت مواضيع التجاره والاسئله المكرره فى نفس الموضوع واللى هو فى الاصل بعيد عن هدف المنتدى الرئيسى وهو هوايه الصيد بتطغى على كل المواضيع اللى الواحد بيحاول يدور فى المنتدى عليها لدرجه ان البحث نفسه بقا صعب لتكرار وتشابه المواضيع وكترتها بدون فائده
من راييى كل المواضيع الغير متصله بنشاط المنتدى تتحط فى قسم واحد يعنى حاجه زى سله المحذوفات كده بحيث برده اللى عاوز يوصلها هيعرف بس بدل ما هى عامله زحمه فى وسط المواضيع الاساسيه . خالص تحياتى للجميع،،، |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
شكرا لمشاركتك القيمة .. و أتمني أن نساعد في التغيير للأفضل إن شاء الله ... تحياتي لكم.
|
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
و تحياتي لك و للجميع. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اسمحلي اخي الفاضل اختلف معاك
فين الاستقرار و اية هي الظروف اللي اتغيرت انا عايش في المنيل كل اسبوع في شقة بتتسرق و الداخلية خارج نطاق الخدمة حتي الان و ليا اصدقاء في القاهرة الجديدة مبيقدروش ينزلو من بيتوهم بعد الساعه عشرة مساء انا عاوز اوضح ان في ناس حاسة بالامان و في ناس لسة قلقانه وانا منهم و في نفس الوقت انا ضد السوقية و العشوائية و ضد اعلانات المطاوي و السنج و البونية الحديد اتمني تكون وجهة نظري وصلت شكرا لسعة صدوركم و ذوقكم |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
أخي العزيز ... أتفق معك تماما ... فمن الصعب حاليا أن نقول أن الوضع الأمني مستقر ... فكلما تهدأ الأوضاع ... تضطرب مرة أخري ، و لكنني أري أن الهدف الأول من المنتدي هو تعلم فنون الصيد ، و التحدث عن البنادق و تطوراتها .. و أن التحدث عن تطوير مسدسات الصوت لتضرب البلي ليس من أختصاصات هذا المنتدي ، و أعتقد أنك تتفق معي في هذا الشأن. في النهاية أود أن أقول أنني حاولت جاهدا تغيير الوضع الحالي بالمنتدي للأفضل .. و أري أنني قمت بواجبي تجاه هذا الأمر حتي لا يعتقد البعض أنني سعيد برؤيه هذه النوعيه من الموضوعات ... و في النهاية أترك الأمر لإدارة المنتدي و للأعضاء. و تحياتي لك و للجميع. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ازيك يا كريم اخبارك ايه؟:) انت كنت بعت رسالة ل أحمد حسن رد عليها و لا لسه؟ و بعدين ممكن تعمل استفتاء للأعضاء و نعرف رأيهم ايه في موضوع الصوت و البلي و طريقة التعامل مع الموضوع. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
تحياتي لك. |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
مساء الخيرات ...
قمنا من قبل بتقسيم المنتدى ليتم فصل المواضيع الغير متعلقه بالصيد بشكل مباشر فى اقسام منفصله عن اقسام الصيد .. نحن ترفض ممارسه دور الوصايه على المجتمع او تقييد حق الوصول للمعلومات .. نحن لا نتدخل فى نوايا الاعضاء ولسنا مسؤولين عن سلوكياتهم الغير قانونيه .. لا نرى اي ضرر فى وجود الاقسام على الهوايه ومصلحة المنتدى .. وبناء عليه فالتوصيات مرفوضه .. تحياتي |
رد: نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.
اقتباس:
عموما الأختلاف في الرأي صحي طبعا. و كون توصياتي مرفوضة فقد تكون غير مهمة بالنسبة لك ... و لكنني أعتقد أنها قد تهم الكثيرين و يكفيني أنني أعلنت رأيي للجميع. و تحياتي لك .. و بالتوفيق دائما و أبدأ. |
| الساعة الآن 07:17 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir