الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12968)

mo_rateb 12-08-17 05:57 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser (المشاركة 403959)
هى الموريس طلقها عيار 22 ؟؟ ولا زى طلق الكلاشنكوف ؟؟

اه عيارها .22

besho 12-08-29 11:56 AM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
والله حاجات روعه اوي اوي اوي ربنا يباركلك فيم وياريت تقولي صناعه البندقيتين الخرطوش و22

mo_rateb 12-08-30 03:48 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 426906)
والله حاجات روعه اوي اوي اوي ربنا يباركلك فيم وياريت تقولي صناعه البندقيتين الخرطوش و22

امريكانى يا باشا

the ghost 12-08-30 04:54 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 427687)
امريكانى يا باشا

الف حمد لله على السلامة يا باشا والله فرحت لما شوفت مشاركتك

besho 12-08-30 05:24 PM

رد: جزأ من مقتنياتى (حاجات ناس كتير بتسال عنها)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 427687)
امريكانى يا باشا



شكرا و حمدالله علي السلامه و يا رب تنور المنتدي علي طول


الساعة الآن 12:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir