الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   سنتر رماية (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13185)

devilgrand 11-10-18 11:43 PM

رد: سنتر رماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter (المشاركة 218369)
الف مبروك يباشا وعقبال اما يبقو دسته وربنا يكرمك وتربيهم احسن تربيه

الله يخليك يا باشا
بس مش كتير دسته دي
يلا الله المستعان

devilgrand 11-11-14 06:45 PM

رد: سنتر رماية
 
بقالي اكتر من شهر مسمعتش خبر عن الموضوع هو فيه ايه؟؟؟؟؟؟
ياريت تطمنوني عليكم

amin hegazy 11-11-14 08:26 PM

رد: سنتر رماية
 
بالتوفيق ان شاء الله
الفكرة جميلة ومش سهل تنفيذها ويمكن ده اللى مخلى الاجراءات بطيئة اوعى تزهق
ان شاء الله ربنا يسهل الحال وكله يمشى

eng.amg 11-11-14 09:28 PM

رد: سنتر رماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devilgrand (المشاركة 234046)
بقالي اكتر من شهر مسمعتش خبر عن الموضوع هو فيه ايه؟؟؟؟؟؟
ياريت تطمنوني عليكم

صحيح....
فين الناس
أنا نسيت الموضوع

bodygard 34 11-11-14 10:59 PM

رد: سنتر رماية
 
انا بقالى 25 يوم فى الحج ولسه جاى اول امبارح وتوقعت يكون في اى جديد فى الموضوع ياريت الاخ سيكو يبشرنا بأى حاجه

SNIPER H 11-11-15 12:35 PM

رد: سنتر رماية
 
فكره جامده جدا وان شاء الله تكمل علي خير

Compact 11-11-15 10:58 PM

رد: سنتر رماية
 
اشكركم على اهتمامكم الصادق و الجميل

هناك جمود فى سير الاجراءات حتى انتهاء الانتخابات البرلمانية

و حمد الله على السلامة يا حاج بودى جارد

bodygard 34 11-11-16 03:21 PM

رد: سنتر رماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 234890)
اشكركم على اهتمامكم الصادق و الجميل

هناك جمود فى سير الاجراءات حتى انتهاء الانتخابات البرلمانية

و حمد الله على السلامة يا حاج بودى جارد

الله يسلمك ويقويك على انجاز الموضوع

Compact 11-12-13 11:52 PM

رد: سنتر رماية
 
الاجراءات فى حالة جمود تام حتى انتهاء الانتخابات البرلماية , و تم ابلاغنا بانه سيتم مراجعة بعض الموافقات التى تم الحصول عليها من قبل بسبب تغيير الوزارة ... و تقريبا بيحاولو يزهقونا بس احنا بالنا طويل قوى و نزهق بلد :)

مينو9 11-12-14 10:00 AM

رد: سنتر رماية
 
4 مرفق
ملف مرفق 27845
ربنا معاكم
وقلوبنا وياكم
ووفقكم اللله
ملف مرفق 27844
ملف مرفق 27843
ملف مرفق 27846

Compact 12-01-03 12:28 AM

رد: سنتر رماية
 
موضوع ترخيص بنادق و مسدسات ضغط الهواء و الغاز ده لو تم أكيد حيأثر بالسلب علينا و على اعضاء السنتر

و كده بان ليه بيتم النظر من جديد فى كل الموافقات اللى طلعت

ربنا معانا للخير انشاء الله

moh_goher 12-01-03 12:59 AM

رد: سنتر رماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Seiko (المشاركة 163141)
انشاء الله
احنا قطعنا شوط كبير لعمل سنتر رماية محترم (ميدان تدريب ذو مواصفات عالمية لجميع الاسلحة الخفيفة-بيع-شراء-استبدال-اكسسوارات)برسوم رمزية جدا للمدنيين المرخصين للسلاح فى طريق مصر اسكندرية الصحراوى و لازلنا نعبر الاجراءات القانونية مع محامى محترف و نرحب بكل من يستطيع المساعدة و ابداء الرأى, لانه مش حيتعمل لاهداف تجارية, و طبعا اعضاء المنتدى هنا هما اللى حيكونوا اول الزائرين و المستفيدين .

احنا سجلنا الفكرة اخيرا وده بعد مجهود جبار مننا كلنا ... بس فيه اجراءات قانونية و امنية مش طبيعية لاسباب كتير و اولها طبعا نوعية و توقيت البدء بهذا المشروع مع الوضع السياسى و الامنى للبلد.
الاجراءات ماشية زى السلحفاء بس اهى ماشية, وان شاء الله مفيش حاجة توقفها و يكمل لاخره.

ادعوا الله لاكتماله والله المستعان ....

بالعكس حاضرتك ده هو ده وقته لان ناس كتير هتعوز انها تتعلم رماية انا سمعت عن ناس كان معاها سلاح مترخص واتحط موقف ومرضاش انه يتعامل بيه خوفا انه يصيب حد لقدر الله
بس يارب تكون الاشتراكات حنينة عشان الكل يعرف يشترك
وعايز انى اضيف حاجة احنا معندناش نادى bb gun او cyber gun فى مصر ده بيخدم الشباب القصر انه بيخرج طاقتهم وبيتعلموا الرماية و نوع من انواع المرحو bb gun مش محتاج ترخيص
ورياضة بيمارسة بره الكبار والصغار
الفكرة هو ميدان معركة مصغر و مجهز بكل انواع الحماية و السيفتى من النظارات ومسك البيبى جن وافرول مبطن سفنج وبيبقى مكون من فرقتين والبيبى جن مش مسدسات بس دا فى منها تقليد لجميع الاسلحة زى الشوت جن والقناصة و ak
http://bangkokscoop.com/wp-content/u...un-124813.jpeg
http://site.bbairsoftgun.com/images/...rlsoftgun6.jpg
وليتك ده بيوضح ازاى شكل النادى
http://housing.justlanded.com/en/Tha...ublets/B-B-Gun

Compact 12-01-03 01:23 AM

رد: سنتر رماية
 
ده اعلان للنادى ؟

ولا ده ليه علاقة بسنتر رماية !؟

Compact 12-01-03 01:30 AM

رد: سنتر رماية
 
[QUOTE=moh_goher;274141]بالعكس حاضرتك ده هو ده وقته لان ناس كتير هتعوز انها تتعلم رماية انا سمعت عن ناس كان معاها سلاح مترخص واتحط موقف ومرضاش انه يتعامل بيه خوفا انه يصيب حد لقدر الله
بس يارب تكون الاشتراكات حنينة عشان الكل يعرف يشترك
وعايز انى اضيف حاجة احنا معندناش نادى bb gun او cyber gun فى مصر ده بيخدم الشباب القصر انه بيخرج طاقتهم وبيتعلموا الرماية و نوع من انواع المرحو bb gun مش محتاج ترخيص
ورياضة بيمارسة بره الكبار والصغار
الفكرة هو ميدان معركة مصغر و مجهز بكل انواع الحماية و السيفتى من النظارات ومسك البيبى جن وافرول مبطن سفنج وبيبقى مكون من فرقتين والبيبى جن مش مسدسات بس دا فى منها تقليد لجميع الاسلحة زى الشوت جن والقناصة و ak



دى لرياضة اسمها الايروسوفت و السنتر للرماية فقط و ليس لرياضة الايروسوفت

على فكرة فى كذا مركز لرياضة الايروسوفت فى مصر

moh_goher 12-01-03 01:33 AM

رد: سنتر رماية
 
انا عن نفسى مشوفتش اى مركز لرياضة الايروسوفت فى مصر

moh_goher 12-01-03 01:36 AM

رد: سنتر رماية
 
الرياضة نقسها عجبتنى لما شوفت شباب من رواد جامعة الازهر من شرق اسيا متصورين فى نادى من النوادى دى فى بلدهم والاعمار بتاعتهم مختلفة قلت ش معقولة ان ميكونش عندنا نوادى زى دى

Compact 12-01-03 01:40 AM

رد: سنتر رماية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_goher (المشاركة 274210)
انا عن نفسى مشوفتش اى مركز لرياضة الايروسوفت فى مصر

فى موضوع هنا فى المنتدى عن رياضة الايروسوفت و فيه عناوين المراكز

wael rafik 12-01-03 02:59 PM

رد: سنتر رماية
 
فكرة رائعة وربنا يوفق ويخرج السنتر للنور في ظل الظروف الحالية وده هيكون وسيلة جيدة للتمرين وأيضاً سيزيد التعارف والتواصل بين الأعضاء، وكلنا معاك في هذا المشروع.

Compact 12-01-05 01:09 AM

رد: سنتر رماية
 
شكرا أ\ وائل

Megapolice 12-01-05 10:52 AM

رد: سنتر رماية
 
بالتوفيق ان شاء الله و ان اكتمل هذا المشروع سأكون من اول المشاركين بإذن الله

mibrahem 12-01-05 11:07 AM

رد: سنتر رماية
 
ربنا يكرم ويسهل الأمور فى ظل هذه الأوضاع الصعبة وفكرة المشروع دى تطلع للنور

TRIGGER 12-02-13 03:54 AM

رد: سنتر رماية
 
انتوا تعبتوا جامد فى الموضوع ده و ربنا حيكرم انشاء الله قريب يا جنرال

soliderheart 12-02-14 04:16 PM

رد: سنتر رماية
 
يارب يكمل على خير نشوف حاجات حلوة زى دى كتير فى كل المناطق زى كل الدوول الواحد يروح يضرب ناار فى اى وقت جوة مكان مجهز وبالسلاح اللى يعجبه ماشاء الله

Compact 12-02-16 09:03 AM

رد: سنتر رماية
 
برجاء حذف الموضوع من قبل الادارة

compact = seiko

ashanegy 12-02-16 02:33 PM

رد: سنتر رماية
 
انا معاكم مشترك باذن الله لو تقبلو عضويتى بس انا من اسكندرية ومعى حلوام 920


الساعة الآن 02:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir