![]() |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
بس مش كتير دسته دي يلا الله المستعان |
رد: سنتر رماية
بقالي اكتر من شهر مسمعتش خبر عن الموضوع هو فيه ايه؟؟؟؟؟؟
ياريت تطمنوني عليكم |
رد: سنتر رماية
بالتوفيق ان شاء الله
الفكرة جميلة ومش سهل تنفيذها ويمكن ده اللى مخلى الاجراءات بطيئة اوعى تزهق ان شاء الله ربنا يسهل الحال وكله يمشى |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
فين الناس أنا نسيت الموضوع |
رد: سنتر رماية
انا بقالى 25 يوم فى الحج ولسه جاى اول امبارح وتوقعت يكون في اى جديد فى الموضوع ياريت الاخ سيكو يبشرنا بأى حاجه
|
رد: سنتر رماية
فكره جامده جدا وان شاء الله تكمل علي خير
|
رد: سنتر رماية
اشكركم على اهتمامكم الصادق و الجميل
هناك جمود فى سير الاجراءات حتى انتهاء الانتخابات البرلمانية و حمد الله على السلامة يا حاج بودى جارد |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
الاجراءات فى حالة جمود تام حتى انتهاء الانتخابات البرلماية , و تم ابلاغنا بانه سيتم مراجعة بعض الموافقات التى تم الحصول عليها من قبل بسبب تغيير الوزارة ... و تقريبا بيحاولو يزهقونا بس احنا بالنا طويل قوى و نزهق بلد :)
|
رد: سنتر رماية
4 مرفق
|
رد: سنتر رماية
موضوع ترخيص بنادق و مسدسات ضغط الهواء و الغاز ده لو تم أكيد حيأثر بالسلب علينا و على اعضاء السنتر
و كده بان ليه بيتم النظر من جديد فى كل الموافقات اللى طلعت ربنا معانا للخير انشاء الله |
رد: سنتر رماية
اقتباس:
بس يارب تكون الاشتراكات حنينة عشان الكل يعرف يشترك وعايز انى اضيف حاجة احنا معندناش نادى bb gun او cyber gun فى مصر ده بيخدم الشباب القصر انه بيخرج طاقتهم وبيتعلموا الرماية و نوع من انواع المرحو bb gun مش محتاج ترخيص ورياضة بيمارسة بره الكبار والصغار الفكرة هو ميدان معركة مصغر و مجهز بكل انواع الحماية و السيفتى من النظارات ومسك البيبى جن وافرول مبطن سفنج وبيبقى مكون من فرقتين والبيبى جن مش مسدسات بس دا فى منها تقليد لجميع الاسلحة زى الشوت جن والقناصة و ak http://bangkokscoop.com/wp-content/u...un-124813.jpeg http://site.bbairsoftgun.com/images/...rlsoftgun6.jpg وليتك ده بيوضح ازاى شكل النادى http://housing.justlanded.com/en/Tha...ublets/B-B-Gun |
رد: سنتر رماية
ده اعلان للنادى ؟
ولا ده ليه علاقة بسنتر رماية !؟ |
رد: سنتر رماية
[QUOTE=moh_goher;274141]بالعكس حاضرتك ده هو ده وقته لان ناس كتير هتعوز انها تتعلم رماية انا سمعت عن ناس كان معاها سلاح مترخص واتحط موقف ومرضاش انه يتعامل بيه خوفا انه يصيب حد لقدر الله
بس يارب تكون الاشتراكات حنينة عشان الكل يعرف يشترك وعايز انى اضيف حاجة احنا معندناش نادى bb gun او cyber gun فى مصر ده بيخدم الشباب القصر انه بيخرج طاقتهم وبيتعلموا الرماية و نوع من انواع المرحو bb gun مش محتاج ترخيص ورياضة بيمارسة بره الكبار والصغار الفكرة هو ميدان معركة مصغر و مجهز بكل انواع الحماية و السيفتى من النظارات ومسك البيبى جن وافرول مبطن سفنج وبيبقى مكون من فرقتين والبيبى جن مش مسدسات بس دا فى منها تقليد لجميع الاسلحة زى الشوت جن والقناصة و ak دى لرياضة اسمها الايروسوفت و السنتر للرماية فقط و ليس لرياضة الايروسوفت على فكرة فى كذا مركز لرياضة الايروسوفت فى مصر |
رد: سنتر رماية
انا عن نفسى مشوفتش اى مركز لرياضة الايروسوفت فى مصر
|
رد: سنتر رماية
الرياضة نقسها عجبتنى لما شوفت شباب من رواد جامعة الازهر من شرق اسيا متصورين فى نادى من النوادى دى فى بلدهم والاعمار بتاعتهم مختلفة قلت ش معقولة ان ميكونش عندنا نوادى زى دى
|
رد: سنتر رماية
اقتباس:
|
رد: سنتر رماية
فكرة رائعة وربنا يوفق ويخرج السنتر للنور في ظل الظروف الحالية وده هيكون وسيلة جيدة للتمرين وأيضاً سيزيد التعارف والتواصل بين الأعضاء، وكلنا معاك في هذا المشروع.
|
رد: سنتر رماية
شكرا أ\ وائل
|
رد: سنتر رماية
بالتوفيق ان شاء الله و ان اكتمل هذا المشروع سأكون من اول المشاركين بإذن الله
|
رد: سنتر رماية
ربنا يكرم ويسهل الأمور فى ظل هذه الأوضاع الصعبة وفكرة المشروع دى تطلع للنور
|
رد: سنتر رماية
انتوا تعبتوا جامد فى الموضوع ده و ربنا حيكرم انشاء الله قريب يا جنرال
|
رد: سنتر رماية
يارب يكمل على خير نشوف حاجات حلوة زى دى كتير فى كل المناطق زى كل الدوول الواحد يروح يضرب ناار فى اى وقت جوة مكان مجهز وبالسلاح اللى يعجبه ماشاء الله
|
رد: سنتر رماية
برجاء حذف الموضوع من قبل الادارة
compact = seiko |
رد: سنتر رماية
انا معاكم مشترك باذن الله لو تقبلو عضويتى بس انا من اسكندرية ومعى حلوام 920
|
| الساعة الآن 02:08 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir