الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء. (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=13785)

mzkader 11-08-18 01:30 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا بس عندى سؤال عشان الدار كبير هانتقابل فى بالظبط؟

sayedlabib 11-08-18 01:38 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
متشكور يا استاذ احمد سيف على المجهود الرائع ده وعلى ذوق وكرم حضرتك مش ناقص غير زى ماقال الاستاذ محمد هنتقابل فين والدفع هايتم ازاى وامتى

A.Seif 11-08-18 01:39 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader (المشاركة 176964)
انا بس عندى سؤال عشان الدار كبير هانتقابل فى بالظبط؟

مساك خير و هنا يا استاذى.. احنا انشاء الله هانفطر فى قاعه الطعام الرئيسيه لفندق طيبه روز (الفندق القصير)..ان شاء الله ممكن يكون عند مدخل الفندق و الريسيبشن بداخل الدار.. هى تمشيه 5 دقائق من بوابه الدخول رقم 3

sayedlabib 11-08-18 01:40 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176976)
مساك خير و هنا يا استاذى.. احنا انشاء الله هانفطر فى قاعه الطعام الرئيسيه لفندق طيبه روز (الفندق القصير)..ان شاء الله ممكن يكون عند مدخل الفندق و الريسيبشن بداخل الدار.. هى تمشيه 5 دقائق من بوابه الدخول رقم 3

ركز يا حاج محمد عشان ماتوهناش الله يكرمك

A.Seif 11-08-18 01:42 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176974)
متشكور يا استاذ احمد سيف على المجهود الرائع ده وعلى ذوق وكرم حضرتك مش ناقص غير زى ماقال الاستاذ محمد هنتقابل فين والدفع هايتم ازاى وامتى

العفو يا سيد باشا..وجودك هو حقيقى شرف لى..ويا سيدى هانتقابل فى الدار و الحمد لله تم دفع الحساب مع الدار .أستاذ افو هايبقى ينسق مع حضراتكم :)

sayedlabib 11-08-18 01:44 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176982)
العفو يا سيد باشا..وجودك هو حقيقى شرف لى..ويا سيدى هانتقابل فى الدار و الحمد لله تم دفع الحساب مع الدار .أستاذ افو هايبقى ينسق مع حضراتكم :)

تمام يا استاذ احمد وبشكر حضرتك تانى على المجهود الجميل وان شاء الله اتشرف بسيادتك يوم السبت

A.Seif 11-08-18 01:45 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176950)
حج احمد شوفلنا عرض السحور بكام يا ابو محمد .شكلنا كدا هنصلى الفجر فى رابعه العدويه

تنور يا حاج عربى..ممكن نخليها فى السيده نفيسه
تبعنى و مش عاتخسر واصل :)

A.Seif 11-08-18 01:46 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176989)
تمام يا استاذ احمد وبشكر حضرتك تانى على المجهود الجميل وان شاء الله اتشرف بسيادتك يوم السبت

ان شاء الله والشرف لى والله

mzkader 11-08-18 01:49 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
[QUOTE=sayedlabib;176979]ركز يا حاج محمد عشان ماتوهناش الله يكرمك[/QUOT
انا برده الــ بتوهك ده انا باخدك على القهوة جنب شغلك وبتسالنى احنا فين هههههههههههههههههههه ماشى يا كبيييييغ

mzkader 11-08-18 01:53 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176976)
مساك خير و هنا يا استاذى.. احنا انشاء الله هانفطر فى قاعه الطعام الرئيسيه لفندق طيبه روز (الفندق القصير)..ان شاء الله ممكن يكون عند مدخل الفندق و الريسيبشن بداخل الدار.. هى تمشيه 5 دقائق من بوابه الدخول رقم 3

مساك زى الفل إن شاء الله يا أستاذ أحمد والشرح كافى ووافى ومشكور على المجهود جزاك الله خيرا عنا والناس الــــ مش هاتيجى شكلها هايفوتها يوم زى الفل ده حتى الأستاذ عربى بتاع المقولات هايجي :-)

hema777h 11-08-18 02:32 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 176963)
الشكر كل الشكر للاخ الاكبر احمد سيف لمجهوده الجميل فى لقاء الناس مع بعضها واكيد هيكون يوم جاااااامد بس على الله حد يجى نحيه اكلى على العمو انا هعد جنب

أ/احمد لانه شكله هيدينى من اكله ومش هياخد منى حاجه انما بقيت الناس انا قلقان منهم.
هههههههههههههه

ععععهههههههههه هههههههههههههههه

A.Seif 11-08-18 02:42 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 177051)
ععععهههههههههه هههههههههههههههه

ابتديت اقلق كده يا هيما من سلطان باشا....بالهنا و العافيه يا سيدى و بصله المحبه خروف :)

hema777h 11-08-18 02:52 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 177060)
ابتديت اقلق كده يا هيما من سلطان باشا....بالهنا و العافيه يا سيدى و بصله المحبه خروف :)

دااااااااا العشم بردو يا استاذ احمد واتكلنا علي الله ثم علي العبد لله واهم الحاجة هتكون موجودة هي الصحبة الطيبة وتجمعنا علي ارض الواقع

A.Seif 11-08-18 02:55 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 177069)
دااااااااا العشم بردو يا استاذ احمد واتكلنا علي الله ثم علي العبد لله واهم الحاجة هتكون موجودة هي الصحبة الطيبة وتجمعنا علي ارض الواقع

هو ده الكلام....++++++++++1

sadaany 11-08-18 05:25 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
انا مشهقدر اتحرك قبل الساعه 6 من الهرم للاسف علشان الصيدليه بس هحاول اشوف حل يعنى ممكن اتأخر شويه بس هيا الدار فين بالظبط لانى بتلخبط فى دور القوات المسلحه كلها

shadymageed 11-08-18 07:59 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
شكرا جزيلا على المجهود الرائع المبذول ا / احمد سيف وانشاء الله يكون يوم جامد جدا

يا جماعه هل فى حد من الناس اللى جايه هيتحرك من الهرم او الجيزه نتقابل ونمشى مع بعض غير د / سعدنى طبعا ؟؟ هل من مجيب

mzkader 11-08-18 09:15 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 177136)
انا مشهقدر اتحرك قبل الساعه 6 من الهرم للاسف علشان الصيدليه بس هحاول اشوف حل يعنى ممكن اتأخر شويه بس هيا الدار فين بالظبط لانى بتلخبط فى دور القوات المسلحه كلها

الدار فى شارع النزهة لو هاتيجى من عند رابعة العدوية هاتفضل ماشى لغاية أول عباس العقاد بعد ماتعدى هايبقى على شمالك ميدان الساعة لف من اول يوترن وادخل أول يمين وامشى شوية هاتلاقى الدار على شمالك

sadaany 11-08-18 10:11 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
ربنا يباركلك عرفتها وجزاك الله خير على الوصف السهل

mzkader 11-08-18 11:05 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany (المشاركة 177197)
ربنا يباركلك عرفتها وجزاك الله خير على الوصف السهل

جزانا و أياكم

hema777h 11-08-18 01:04 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
علي فكرة يا جماعة ا ستااذ احمد عبد القادر جاااي باذن الله انا اتصلت بية واكدت علية المعاد ان شاء الله

smsmn8888 11-08-18 03:05 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 176945)
سمسم شوف الافو وخلينا نطلع بدرى شويه نروح كارفور الاول

خلاص اوكككككككككك انا اجازة اصلاااا

smsmn8888 11-08-18 03:06 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 175512)
رغم انف الطامعين و الحاقدين و كل من كانت تسول له نفسو ان ياكل كباب هعهعهعهع
عرفنا ماذا فعلتم..بعض الاعضاء كانو يريدون يوم الثلاثاء و صوتو بكذا عضويه لصالح يوم التلات..لكن ربنا ظهر الحق
معرفتوش تكسبو بالتزوير هههههههه

مينننننننننننننننننن دا انت نهارك ابيض معاياااااااااااااااااااااا اقول ولاااااااااااااااااااااااااا

smsmn8888 11-08-18 03:11 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
علي فكرة يا شباب استاذ احمد سيف فعلا عمل مجهود رائعا في الموضوع دا من الاول راح هناك يجي تلات مرات مخصوص علشان خاطر الاعضاء غير انتو مش واخدين بالكو انة دفع الفلوس خلاص وربنا يستر الناس كلها تيجي علشان لو مكوش انا مش مسئول بياناتكو كلها عندنا فاهمين انا اخليت مسئوليتي

braveheart 11-08-19 11:52 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
شكرا لكل من شارك ، و شكر خاص للأستاذ المحترم أحمد سيف علي المجهود المبذول للم شمل الأعضاء في إفطار جماعي .. و شكرا للأستاذ سمير ( smsmn8888 ) لتشريفة لنا الأفطار أيضا ... و أراكم علي خير بإذن الله.

sultan 11-08-19 11:16 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
بكره من بدرى محدش يجى على الاكل على طول

A.Seif 11-08-19 11:36 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
على 5 يا سلطان ان شاء الله زى ما اتفقنا

sultan 11-08-20 12:14 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 178687)
على 5 يا سلطان ان شاء الله زى ما اتفقنا

ان شاء الله على معادنا

rock 11-08-20 05:01 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
تذكير بالميعاد ... متنسوش ياجماعه .

braveheart 11-08-20 11:48 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
نلقاكم اليوم علي خير إن شاء الله ... سيحضر الأغلبية قبل الإفطار بنصف ساعة علي الأقل .. تحياتي لكم ، و كل عام و أنتم بخير.

sultan 11-08-20 03:01 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
باقى من الزمن ثلااث ساعات ونصف

hema777h 11-08-20 03:03 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
وبداااا العد التنازلي

sultan 11-08-20 03:11 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h (المشاركة 179288)
وبداااا العد التنازلي

كلمه السر ابو كرتونه

hema777h 11-08-20 03:13 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
طيب انا رايح افش الهوامش

shadymageed 11-08-20 03:45 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
يا هيما عايز وصفه سهل اروح بيها ازاى ؟؟؟؟ فشيت الهوامش ولا لسه الدفاس مش لاقيه وانا فى عرض البحر فى الغاطس هههههه

hema777h 11-08-20 03:49 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed (المشاركة 179306)
يا هيما عايز وصفه سهل اروح بيها ازاى ؟؟؟؟ فشيت الهوامش ولا لسه الدفاس مش لاقيه وانا فى عرض البحر فى الغاطس هههههه

ههههههههههههههه بص ياباشا اركب عربيات اول عباس العقاد وانزل عدي الطريق عند ميدان الساعة هتتمشي في شارع النزهة 10 دقايق هتبقي عند دار الدفاع الجوي وهو موجود علي شمالك وانت ماشي عند بوابة 3 الدخول بتاع القاعة بتاعتنا الي فيها الحجز بتاعتا وابعتلي رقمك علي الخاص

العربى 11-08-20 03:53 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
بعتذر عن عدم الحضور لظروف قهريه وسمسم والافوكاتو هيشرحولكم الظروف

mzkader 11-08-20 04:12 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 (المشاركة 179313)
بعتذر عن عدم الحضور لظروف قهريه وسمسم والافوكاتو هيشرحولكم الظروف

لعله خيرا بإذن الله

ahmadkader 11-08-20 04:52 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176925)
وارجح عمل قائمة تعرض فى مشاركة بالاسماء التى تم اختيارها لحضور الافطار لمنع الاحراج والعدد الزائد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib (المشاركة 176932)
الله يكرمك يا استاذ محمد الشرف لينا المهم بس ان منظمى الحفل يردوا علينا ويقولولنا مين اللى تم الاتفاق عليهم عشان مانروحش على الفاضى وانتا عارف الحاجات دى عشان بعدد بتبقى منظمة جدا مش محتاجه زيادات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif (المشاركة 176958)
السلام عليكم و رحمه الله..
انا لسه راجع من الدار و زى ما الاستاذ محمد الافو و الاستاذ سمسم اتفضلوا و شرحوا فى مشاركتهم من شويه,والله جت فى بالى و عملت حسابى مع السيد المسئول عن القاعه انه احتمال يزيد العدد فكان رده على انه اخرنا 20 فرد على اكثر تقدير و ذلك لوجود حجوزات تانيه بالقاعه و كمان علشان انا مصمم اننا نكون بنفطر على ترابيزه واحده فقط و قلت يمكن 2 من الاعضاء يقرروا يحضروا فى اخر لحظه و اللى حسبته حصل,فمليون اهلا و مرحبا بالخ سيد لبيب و مكانك محفوظ يا كبير,
انشاء الله ياريت نتجمع كلنا بالدار على الساعه 6:00 او 6:15 و على معادنا يا اخ سلطان و شكلها هاتبقى على 5:00 علشان ظروف الطريق و برضه يا مرحبا ب 3 كمان من اهالى حلوان او مصر القديمه او المنيل.. ان شاء الله هايبقى يوم و لا احلى و لا اجمل بوجود الصحبه الجميله و كان نفسي كل الاعضاء يشاركونا اليوم ده بس برضه اللى منعته ظروفه من الحضور هما موجودين معانا بالسيره الطيبه و جمال الروح و القلوب ...
دى اخرقايمه للاعضاء الحضور :

Braveheart
hema777h
hesham[mafya]
sultan
sadaany
mahmoudalaa
الأفوكاتو
rock
shadymageed
kiko_2015
hogan
mzkader
mero1x
afrotto
semsm
elarabi 2009
a.seif
--------------------
الاجمالى 17 عضو
بالاضافه للاستاذ سيد لبيب يبقى المجموع 18 باذن الله و تنوروا الدنيا يا اجمل و ارقى صيادين و كل سنه و انتم و اسركم و جميع حبايبكم طيبين و بخير و سلام

أنا معلش مش جاى النهاردة لأنى فوجئت إنى غير موجود على القائمة برغم إتصال إبراهيم بيا من 3 أيام و تأكيدى عليه !!!

mzkader 11-08-20 05:14 PM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 179340)
أنا معلش مش جاى النهاردة لأنى فوجئت إنى غير موجود على القائمة برغم إتصال إبراهيم بيا من 3 أيام و تأكيدى عليه !!!

يا راجل ماتقولش كده ممكن يكون الراجل ماخدش باله بعدين ده انا مستنى أشوفك وأتعرف عليك من ساعة ماعرفت إنك جاى وللعلم أساسا فى اماكن زيادة يا ريت اقابلك إن شاء الله

sultan 11-08-21 02:02 AM

رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.
 
الى مجاش انهارده فاته نص عمره وسمسم هيبقى ينزل الصور


الساعة الآن 01:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir