الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟ (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=14193)

elexlns1 11-08-21 01:30 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 179647)
مش موضوع خايف احنا مش بنعمل حاجة غلط لكن مش ضامن مين اللى ممكن يدخل على الصفحة و يشترك معانا فيستحسن تعمل جروب خاص زى جروب الرابطة و هيحقق نفس الهدف بس هتبقى عارف مين اللى معانا و لحد منجهز كل حاجة نبقى نفتح الجروب عام. المهم دلوقتى تقسمنا محافظات عشان نتقابل قريب و نعرف هنعمل ايه و مين المسؤول عن كل محافظة.

لا لا انت فاهم غلط

مفيش حد هيشترك معانا من برا وانضمامهم هو للحماس فقط

دة فى بنات ويتات انضموا وشجعونا وشوف فتكات كتبت علينا اية

مجموعتنا من المنتدى فقط .. وقصة الانضمام دى لسيادة العقيد فقط

elexlns1 11-08-21 01:31 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m777md62 (المشاركة 179648)
اذا رأيت الاسرائليون <<بيجرووا>>

وتل ابيب <<تهتز>>

وجيشهم <<يرتجف خوفا>>
.........
والوزراء<<يصيحون رعبا>>

ونتنياهو <<بيعملها على نفسه>>

...والنساء<<بتلطم على وشها>>

والاطفال<<يدمعون>>

والموساد<<يختبئون>>
..............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فاعلم ان المصرييون قادمون !! ;))



الله اكبر +++++++++++++

mo_rateb 11-08-21 01:48 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 179651)
لا لا انت فاهم غلط

مفيش حد هيشترك معانا من برا وانضمامهم هو للحماس فقط

دة فى بنات ويتات انضموا وشجعونا وشوف فتكات كتبت علينا اية

مجموعتنا من المنتدى فقط .. وقصة الانضمام دى لسيادة العقيد فقط

تمام و خلينا ننظم نفسنا و نبتدى و اهم حاجة نتقابل و نعرف بعض.

gamopt80 11-08-21 01:54 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
ان شاء الله نجهز لكلاب اليهود نفسنا, ومش عايزين احباط احنا ممكن نبدا بعدد صغير الاول وبعد كده باذن الله نفتح الطريق لكل الشباب يتدربوا , حتى لو وصلت اننا نعمل مركز تدريب وهيكون بشكل قانوني طبعا
ومش هنكتفي بتدريبات بدنية بس , هيكون في تدريبات تقنيه للكمبيوتر ... والتفاصيل بعدين

hossam _alking 11-08-21 01:59 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
معليش جيت متأخر
ما هو انتو عارفين وضع الخطط العسكرية بياخد وقت
حبى الوحيد وهواية حياتى

gamopt80 11-08-21 02:00 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اســـــــــــــــود الحرب

اسيبك لمين يا بلدي

عادل عبده 11-08-21 02:11 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا معاكو يا جدعان فى اى حاجه انا عمرى 22.5 سنه وكنت بلعب ملاكمه وانا فى ثانوى وكنت بلعب جيم برده
بس المشكله انى خسست 45 كيلو فده اثر على المجموع العضلى بتاعى وليقتى قلت جدا جدا بس ممكن استعيدها بأذن الله وانا عندى بندقيتين رش رمسيس ممكن اعملهوم عمره ونشترك وعلى الله التوفيق

m777md62 11-08-21 02:17 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده (المشاركة 179696)
انا معاكو يا جدعان فى اى حاجه انا عمرى 22.5 سنه وكنت بلعب ملاكمه وانا فى ثانوى وكنت بلعب جيم برده
بس المشكله انى خسست 45 كيلو فده اثر على المجموع العضلى بتاعى وليقتى قلت جدا جدا بس ممكن استعيدها بأذن الله وانا عندى بندقيتين رش رمسيس ممكن اعملهوم عمره ونشترك وعلى الله التوفيق

طب ادينى بندقية سلف ,,,,

mo_rateb 11-08-21 02:19 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 01:59 aM
عاجل | الآن شخص يتسلق بمهارة شديدة العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية من الخارج في محاولة لنزع العلم الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:05 aM
عاجل | الشاب الذي يتسلق العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية وصل إلى الدور 12 و يحمل على ظهره العلم المصري و يعتزم بعد وصوله نزع علم الإحتلال الإسرائيلي من فوق السفارة ، و الشاب ما زال أمامنا يتسلق العمارة بشكل إحترافي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:10 aM
مصر | الشاب الآن يقوم بإزالة العلم الإسرائيلي من فوق العمارة وسط هتافات حارة من الجماهير بالأسفل .. و يقوم الآن بوضع العلم المصري مكان الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:12 aM
مصر | العلم المصري يرفرف حراً طليقاً فوق السفارة الإسرائيلية الآن

m777md62 11-08-21 02:22 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 179706)
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 01:59 am
عاجل | الآن شخص يتسلق بمهارة شديدة العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية من الخارج في محاولة لنزع العلم الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:05 am
عاجل | الشاب الذي يتسلق العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية وصل إلى الدور 12 و يحمل على ظهره العلم المصري و يعتزم بعد وصوله نزع علم الإحتلال الإسرائيلي من فوق السفارة ، و الشاب ما زال أمامنا يتسلق العمارة بشكل إحترافي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:10 am
مصر | الشاب الآن يقوم بإزالة العلم الإسرائيلي من فوق العمارة وسط هتافات حارة من الجماهير بالأسفل .. و يقوم الآن بوضع العلم المصري مكان الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:12 am
مصر | العلم المصري يرفرف حراً طليقاً فوق السفارة الإسرائيلية الآن


الله اكبر ,, الله اكبر ,, الله اكبر

أميجو 11-08-21 02:23 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 179706)
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 01:59 am
عاجل | الآن شخص يتسلق بمهارة شديدة العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية من الخارج في محاولة لنزع العلم الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:05 am
عاجل | الشاب الذي يتسلق العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية وصل إلى الدور 12 و يحمل على ظهره العلم المصري و يعتزم بعد وصوله نزع علم الإحتلال الإسرائيلي من فوق السفارة ، و الشاب ما زال أمامنا يتسلق العمارة بشكل إحترافي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:10 am
مصر | الشاب الآن يقوم بإزالة العلم الإسرائيلي من فوق العمارة وسط هتافات حارة من الجماهير بالأسفل .. و يقوم الآن بوضع العلم المصري مكان الإسرائيلي
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:12 am
مصر | العلم المصري يرفرف حراً طليقاً فوق السفارة الإسرائيلية الآن

ربنا يستر
كده ممكن يحصل أزمة دبلوماسية خطيرة يستغلها الخنازير دول كزريعة للحرب فألاعتداء على إحدى السفارات هو إعتداء على الدولة نفسها فى العرف الدبلوماسى .
ربنا يسترها على مصر وجيشها العظيم مما يحدث .

mo_rateb 11-08-21 02:25 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميجو (المشاركة 179713)


ربنا يستر
كده ممكن يحصل أزمة دبلوماسية خطيرة يستغلها الخنازير دول كزريعة للحرب فألاعتداء على إحدى السفارات هو إعتداء على الدولة نفسها فى العرف الدبلوماسى .
ربنا يسترها على مصر وجيشها العظيم مما يحدث .

عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:25 am
الشرطه العسكريه تعتقل الشاب الذى تسلق 13 دور و قام بإنزال علم اليهود ورفع علم مصر على مبنى السفاره والهتاف يدوى عايزينه عايزينه

سامح عاشور 11-08-21 07:00 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 

hogan 11-08-21 09:24 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اللهم اتنا الشهاده فى سبيل الله واجعلنا فداء رايه الحق والاسلام وفداء للوطن

الكل يقول امين

avokato 11-08-21 12:29 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
معاككم يا رجاله

elexlns1 11-08-21 08:56 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
الله ينور عليكم يا رجالة


من فضلكم سجلوا حضوركم فى الصفحة على الفيس بوك وكل واحد يسجل تبع المحافظة اللى هو فيها عشان نعرف بعض

mo_rateb 11-08-21 09:42 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 180062)
معاككم يا رجاله

بما ان حضرتك محامى فى اى مخالفة فى اللى عايزين نعمله؟

mo_rateb 11-08-22 01:14 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
هو الموضوع نام ولا ايه يا جماعة؟

elexlns1 11-08-22 01:24 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
هههههههههههه

يا عم خلينا على الصفحة

mo_rateb 11-08-22 01:26 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 180570)
هههههههههههه

يا عم خلينا على الصفحة

الصفحة معلهاش ناس كتير هنا احنا مجمعين كل الاعضاء

elexlns1 11-08-22 01:29 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
فى اعضاء كتير مدخلتش من يومها

mo_rateb 11-08-22 01:35 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 180576)
فى اعضاء كتير مدخلتش من يومها

اه عشان كدا خلينا هنا احسن

elexlns1 11-08-22 08:35 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
فين الرجالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mo_rateb 11-08-23 12:39 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elexlns1 (المشاركة 181283)
فين الرجالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف الناس فين الموضوع شكله نام

Ahmed El Sarky 11-08-23 12:46 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
ولا نام ولا حاجة بس محتاج دراسة عميقة واكيد التنفيذ هايكون بعد رمضان

mo_rateb 11-08-23 01:09 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky (المشاركة 181456)
ولا نام ولا حاجة بس محتاج دراسة عميقة واكيد التنفيذ هايكون بعد رمضان

خلاص تمام بس على الاقل ننظم نفسنا يعنى نعرف مين هيبقى معانا فعلا و مين من القاهرة و مين من اسكندرية عشان نبتدى بعد رمضان على طول. كمان عايزين نحدد مقابلة مع بعض حتى عشان نعرف بعض

gamopt80 11-08-23 01:12 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا صاحي ومتابع
ومستني نشوف جديد من مقترحات الاعضاء والمشاركين

koktal 11-08-23 01:44 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
فيه تدريب فى الشبان المسلمين فى رمسيس .. بس معرفش إذا كانوا لسه شغالين ولا لأ ولو حد يعرف أماكن تدريب كونغ فو أو مدربين أساليب وساندا بيقا يقول ..

gamopt80 11-08-23 01:50 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 181489)
فيه تدريب فى الشبان المسلمين فى رمسيس .. بس معرفش إذا كانوا لسه شغالين ولا لأ ولو حد يعرف أماكن تدريب كونغ فو أو مدربين أساليب وساندا بيقا يقول ..

دا اكيد بعد الثوره صح؟
لو قبل الثوره مستحيل كانوا اتخدوا امن دولة
الصراحه بحسد الي ساكن في القاهره علشان موضوع نوادي التدريب الكتيره , وحتى في المجالات المختلفه الواحد بيعاني هنا في اسكندرية
وفي عندكم النوادي الي بتدرب على pcp زي الي نزلها صور الاخوه هنا, لو في منها في اسكندرية كنت روحت على الاقل مره في الاسبوع ادرب فيها وهي الاقرب لجو المعارك الحقيقيه

mo_rateb 11-08-23 02:32 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 181489)
فيه تدريب فى الشبان المسلمين فى رمسيس .. بس معرفش إذا كانوا لسه شغالين ولا لأ ولو حد يعرف أماكن تدريب كونغ فو أو مدربين أساليب وساندا بيقا يقول ..

يا باشا فيه اكتر من حاجة افضل من الكونغ فو اللى بيدرب كونغ فو بيعلمك رياضة مش اسلوب دفاع عن النفس بيعلمك ازاى تكسب نقط و تكسب ماتش لكن مش هيعلمك ازاى تكسر ايد او رجل او رقبة واحد. الفنون المطلوبة بتبقى زى Aikido او kuk sol او muy tai لكن كونغ فو و كاراتيه و جودو كل دى العاب او رياضة مش دفاع عن النفس. على فكرة انا كنت فى فريق نادى الشمس للكونغ فو ساندا من ٦ سنين و شبان المسلمين دا اللى بيتعمل فيه بطولة القاهرة للكونغ فو. بالنسبة للى احنا محتاجينه انا اعرف مدرب kuk sol ممتاز بس المشكلة بياخد ٣٠٠ جنيه كل ٨ حصص ياريت لو احنا عدد ممكن نتفق معاه و يبقى فيه تخفيض.

كفافى1 11-08-23 02:34 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
انا معاكم ويارب تكتب لنا الشهادة أن شاء الله تعالى

Trainer 11-08-23 03:01 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
بإذن الله إلى الحدود ولن يتخلف أحداً أبداً إذا قامت الحرب، وكلنا على هدف واحد ويقين واحد .. فقط النصر أو الشهادة

سامح عاشور 11-08-23 07:53 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 181519)
يا باشا فيه اكتر من حاجة افضل من الكونغ فو اللى بيدرب كونغ فو بيعلمك رياضة مش اسلوب دفاع عن النفس

ما ده المفروض الناس تتعلمه, رياضة عامة مش فن متخصص.

koktal 11-08-23 09:41 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 181519)
يا باشا فيه اكتر من حاجة افضل من الكونغ فو اللى بيدرب كونغ فو بيعلمك رياضة مش اسلوب دفاع عن النفس بيعلمك ازاى تكسب نقط و تكسب ماتش لكن مش هيعلمك ازاى تكسر ايد او رجل او رقبة واحد. الفنون المطلوبة بتبقى زى aikido او kuk sol او muy tai لكن كونغ فو و كاراتيه و جودو كل دى العاب او رياضة مش دفاع عن النفس. على فكرة انا كنت فى فريق نادى الشمس للكونغ فو ساندا من ٦ سنين و شبان المسلمين دا اللى بيتعمل فيه بطولة القاهرة للكونغ فو. بالنسبة للى احنا محتاجينه انا اعرف مدرب kuk sol ممتاز بس المشكلة بياخد ٣٠٠ جنيه كل ٨ حصص ياريت لو احنا عدد ممكن نتفق معاه و يبقى فيه تخفيض.

وأنا كنت لاعب فى الشبان من 6 سنين بردو وكانت بطولة القاهرة بتتلعب على أرضنا .. المهم يا وحش تشوف لعبه يكون فيها تعليم الكسر للعظام وأستخدام جميع أنواع الأسلحة وإتقانها وصد جميع الضربات والهجوم .. دور على لعبه فيها كل ده وسيبك من الأيكيدو والماى تاى والكلام ده ..

mo_rateb 11-08-23 07:40 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal (المشاركة 181667)
وأنا كنت لاعب فى الشبان من 6 سنين بردو وكانت بطولة القاهرة بتتلعب على أرضنا .. المهم يا وحش تشوف لعبه يكون فيها تعليم الكسر للعظام وأستخدام جميع أنواع الأسلحة وإتقانها وصد جميع الضربات والهجوم .. دور على لعبه فيها كل ده وسيبك من الأيكيدو والماى تاى والكلام ده ..

انا لقيتها و بدأت تدريبها لكن مروحتش من ساعة رمضان و دى عينة بسيطة فن كله كسر و ضربات مميتة و فى مناطق ممنوعة فى اى رياضة

mo_rateb 11-08-23 07:42 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح عاشور (المشاركة 181627)
ما ده المفروض الناس تتعلمه, رياضة عامة مش فن متخصص.

كوكسل رياضة عامة لكن بتبيح كل الممنوع فى اى رياضة تانية و دا المطلوب فن قتالى مميت.

راندى اورتن 11-08-23 09:54 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
معاكم معاكم معاكم

الله اكبر

سامح عاشور 11-08-24 05:22 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb (المشاركة 182054)
كوكسل رياضة عامة لكن بتبيح كل الممنوع فى اى رياضة تانية و دا المطلوب فن قتالى مميت.

أنا ماعرفش عنها غير إسمها, لكن اللي أقصده إن الجندي غالباً مابيحتاجش يستعمل المهارات القتالية حتى في حرب العصابات, في الناحية الجسدية الأهم اللياقة وقوة التحمل والجري, التفوق الجسدي الفردي ليه ميزته في القوات الخاصة مثلاً لكن في المشاه العاديين اعتقد إستعمال الأسلحة البيضاء (والدفاع ضدها) أهم.

أنا لسه مادخلتش جيش على فكرة, بس عندي شوية معلومات عسكرية على قدي يعني.

mo_rateb 11-08-24 05:45 AM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح عاشور (المشاركة 182493)
أنا ماعرفش عنها غير إسمها, لكن اللي أقصده إن الجندي غالباً مابيحتاجش يستعمل المهارات القتالية حتى في حرب العصابات, في الناحية الجسدية الأهم اللياقة وقوة التحمل والجري, التفوق الجسدي الفردي ليه ميزته في القوات الخاصة مثلاً لكن في المشاه العاديين اعتقد إستعمال الأسلحة البيضاء (والدفاع ضدها) أهم.

أنا لسه مادخلتش جيش على فكرة, بس عندي شوية معلومات عسكرية على قدي يعني.

على فكرة احنا مش عايزين نأهل نفسنا لحرب بس احنا كمان عايزين نعرف نتعامل مع بلطجية و دول محتاجين فنون قتالية عشان تإذى جامد لكن متموتش و من ضمن فن كوكسل اللى فيه فرع اسمه الحربى بتتعلم تتعامل مع انواع الاسلحة بالزات البيضاء و الدفاع ضدها

ahmedalim 11-08-24 11:39 PM

رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
 
ياجماعه انا عاوز اعرف ايه اخر التطوارت انا متابع الصفحه على الفيس بس مفيش حد بيتكلم فى اى حاجه


الساعة الآن 03:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir