![]() |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
مفيش حد هيشترك معانا من برا وانضمامهم هو للحماس فقط دة فى بنات ويتات انضموا وشجعونا وشوف فتكات كتبت علينا اية مجموعتنا من المنتدى فقط .. وقصة الانضمام دى لسيادة العقيد فقط |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
الله اكبر +++++++++++++ |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
ان شاء الله نجهز لكلاب اليهود نفسنا, ومش عايزين احباط احنا ممكن نبدا بعدد صغير الاول وبعد كده باذن الله نفتح الطريق لكل الشباب يتدربوا , حتى لو وصلت اننا نعمل مركز تدريب وهيكون بشكل قانوني طبعا
ومش هنكتفي بتدريبات بدنية بس , هيكون في تدريبات تقنيه للكمبيوتر ... والتفاصيل بعدين |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
معليش جيت متأخر ما هو انتو عارفين وضع الخطط العسكرية بياخد وقت حبى الوحيد وهواية حياتى |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا معاكو يا جدعان فى اى حاجه انا عمرى 22.5 سنه وكنت بلعب ملاكمه وانا فى ثانوى وكنت بلعب جيم برده
بس المشكله انى خسست 45 كيلو فده اثر على المجموع العضلى بتاعى وليقتى قلت جدا جدا بس ممكن استعيدها بأذن الله وانا عندى بندقيتين رش رمسيس ممكن اعملهوم عمره ونشترك وعلى الله التوفيق |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 01:59 aM
عاجل | الآن شخص يتسلق بمهارة شديدة العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية من الخارج في محاولة لنزع العلم الإسرائيلي عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:05 aM عاجل | الشاب الذي يتسلق العمارة التي توجد بها السفارة الإسرائيلية وصل إلى الدور 12 و يحمل على ظهره العلم المصري و يعتزم بعد وصوله نزع علم الإحتلال الإسرائيلي من فوق السفارة ، و الشاب ما زال أمامنا يتسلق العمارة بشكل إحترافي عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:10 aM مصر | الشاب الآن يقوم بإزالة العلم الإسرائيلي من فوق العمارة وسط هتافات حارة من الجماهير بالأسفل .. و يقوم الآن بوضع العلم المصري مكان الإسرائيلي عاجل |رصد سيناء | الأحد |21-8-2011 | 02:12 aM مصر | العلم المصري يرفرف حراً طليقاً فوق السفارة الإسرائيلية الآن |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
الله اكبر ,, الله اكبر ,, الله اكبر |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
كده ممكن يحصل أزمة دبلوماسية خطيرة يستغلها الخنازير دول كزريعة للحرب فألاعتداء على إحدى السفارات هو إعتداء على الدولة نفسها فى العرف الدبلوماسى . ربنا يسترها على مصر وجيشها العظيم مما يحدث . |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
الشرطه العسكريه تعتقل الشاب الذى تسلق 13 دور و قام بإنزال علم اليهود ورفع علم مصر على مبنى السفاره والهتاف يدوى عايزينه عايزينه |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اللهم اتنا الشهاده فى سبيل الله واجعلنا فداء رايه الحق والاسلام وفداء للوطن الكل يقول امين |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
معاككم يا رجاله
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
الله ينور عليكم يا رجالة
من فضلكم سجلوا حضوركم فى الصفحة على الفيس بوك وكل واحد يسجل تبع المحافظة اللى هو فيها عشان نعرف بعض |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
هو الموضوع نام ولا ايه يا جماعة؟
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
هههههههههههه
يا عم خلينا على الصفحة |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
فى اعضاء كتير مدخلتش من يومها
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
فين الرجالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
ولا نام ولا حاجة بس محتاج دراسة عميقة واكيد التنفيذ هايكون بعد رمضان
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا صاحي ومتابع
ومستني نشوف جديد من مقترحات الاعضاء والمشاركين |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
فيه تدريب فى الشبان المسلمين فى رمسيس .. بس معرفش إذا كانوا لسه شغالين ولا لأ ولو حد يعرف أماكن تدريب كونغ فو أو مدربين أساليب وساندا بيقا يقول ..
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
لو قبل الثوره مستحيل كانوا اتخدوا امن دولة الصراحه بحسد الي ساكن في القاهره علشان موضوع نوادي التدريب الكتيره , وحتى في المجالات المختلفه الواحد بيعاني هنا في اسكندرية وفي عندكم النوادي الي بتدرب على pcp زي الي نزلها صور الاخوه هنا, لو في منها في اسكندرية كنت روحت على الاقل مره في الاسبوع ادرب فيها وهي الاقرب لجو المعارك الحقيقيه |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
انا معاكم ويارب تكتب لنا الشهادة أن شاء الله تعالى
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
بإذن الله إلى الحدود ولن يتخلف أحداً أبداً إذا قامت الحرب، وكلنا على هدف واحد ويقين واحد .. فقط النصر أو الشهادة
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
معاكم معاكم معاكم
الله اكبر |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
أنا لسه مادخلتش جيش على فكرة, بس عندي شوية معلومات عسكرية على قدي يعني. |
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
اقتباس:
|
رد: أخوكم اول متطوع فى الجيش لو قامت الحرب على اسرائيل .. مين معايا ؟
ياجماعه انا عاوز اعرف ايه اخر التطوارت انا متابع الصفحه على الفيس بس مفيش حد بيتكلم فى اى حاجه
|
| الساعة الآن 03:56 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir