الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   قهوة المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=22831)

pooforever_2010 12-02-29 11:33 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322746)
و عندك واحد قهوة تركى مع حجر تفاح

اهلا حبيبى


وعندك واحد
يسقط حكم العسكر
عشان احمد حبيبى

pooforever_2010 12-02-29 11:34 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322749)
شوف يا عم تيمو من الاخر هات الفرخة اللى الراجل ده عاوزها واشترى نفسك .. هات ودنك (( الراجل ده هو اللى حبس صاحب القهوة )) انا عارفه شرانى ... افتح له حساب على النوته .... نظم نفسك بقى

هههههههههههههه
لا يا عم محمد انا عاوز سابورة زى بتاعه هانى رمزى
والحساب تاتا تاتا
ههههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-02-29 11:35 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322746)
و عندك واحد قهوة تركى مع حجر تفاح


احمد بيه نورتنا والله

http://www.bodrum-turkey.org/PHOTOS/...hmetEfendi.jpg
واحلا شيشة تفاح

http://saudiforum.us/vb/imgcache/21878.imgcache.jpg
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322748)
وربنا انت ظالم لانى بشرب خوخ مش قص


وبعدين دى ارضيه يا معلم مشواخد كهربا من القسم عندى

واقولك على حاجه دى بلطجه الحريه
واللى عندك اعمله
ههههههههههههههههههههههههههههه


لما نشوف عين شمس ولا شبرا
هههههههههههه

ياعم انت اساسا كهربا القسم كله مسروقة من العمومي

وعموما بطلنا نقدم مشاريب لشبراوية

هههههههههههههههههههههههههههههhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Boy.gif

الرحاله 12-02-29 11:37 PM

رد: قهوة المنتدى
 
يا عم محمد ما تعرضهاش بقى احنا لسة اكلنا الفرخة مش اما يجيبها نبقى نشوف هنعمل ايه ... انا هاعقدكده مش هاشرب حاجة هات يا عم حاجة سخنه الدنيا بررررررررررررد

Timo Jean 12-02-29 11:38 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322749)
شوف يا عم تيمو من الاخر هات الفرخة اللى الراجل ده عاوزها واشترى نفسك .. هات ودنك (( الراجل ده هو اللى حبس صاحب القهوة )) انا عارفه شرانى ... افتح له حساب على النوته .... نظم نفسك بقى


امممممممممممممممم

اذا كان كدا ماشي

محمد سعيد باشا اشرقت الأنوار اهلا يافندم اتفضل اتفضل مكانك والله

http://www.lady.sd/image/chicken3.jpg

حسبي الله ونعم الوكيل

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Timo Jean 12-02-29 11:40 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322755)
يا عم محمد ما تعرضهاش بقى احنا لسة اكلنا الفرخة مش اما يجيبها نبقى نشوف هنعمل ايه ... انا هاعقدكده مش هاشرب حاجة هات يا عم حاجة سخنه الدنيا بررررررررررررد


لا ماهو كدا في قصة بتتعمل عليا انا مش لسة منزل لحضرتك واحد قهوة اسبريسو

شكلي هاقفل القهوة واروح بيتنا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

mido axis 12-02-29 11:42 PM

رد: قهوة المنتدى
 
[



تشرفنا ياكبير واحلا سينابون مع كابتشينو بندق على حساب البووووووووووووووhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Ekk.gif
http://www.cinnabon-egypt.com/images/cinnabon-fun.jpghttp://www.baddawi.com/forum/uploade...1260907143.jpg

[/CENTER][/SIZE][/COLOR][/QUOTE]

انا مبحبش السينابون بس طالما جاية من طرف البووو يبقى مفيش مشكلة

ahmed6394 12-02-29 11:43 PM

رد: قهوة المنتدى
 
يا عم انا عايز حجر تفاح مش كوكتيل

الرحاله 12-02-29 11:44 PM

رد: قهوة المنتدى
 
ياباشا لا قصه ولا حاجة ده انا لسة حايش عنك الراجل يعنى خسارة فيا واحد شاى بحليب عشان اروح انام على طول واهو كله وفر ... ضيفة على حساب محمد باشا سعيد

Timo Jean 12-02-29 11:45 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322760)
يا عم انا عايز حجر تفاح مش كوكتيل


ماهو انا حاطتلك كام تفاحة من فوق

ههههههههههههههههههههههههههههههه

ahmed6394 12-02-29 11:46 PM

رد: قهوة المنتدى
 
و ديه حاجة كدا على حسابى
http://www.alarab.net/data/news/2011...ast_Turkey.jpg

ahmed6394 12-02-29 11:47 PM

رد: قهوة المنتدى
 
يا جماعة المفروض الموضوع ده يتثبت

الرحاله 12-02-29 11:48 PM

رد: قهوة المنتدى
 
قصدك موضوع الفرخة لكل زبون .. ايوة ايوة انا معاك

Timo Jean 12-02-29 11:48 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322762)
ياباشا لا قصه ولا حاجة ده انا لسة حايش عنك الراجل يعنى خسارة فيا واحد شاى بحليب عشان اروح انام على طول واهو كله وفر ... ضيفة على حساب محمد باشا سعيد

http://www.pbase.com/bengalboy/image/54207940.jpg

احلى شاي بحليب لأحلى رحالة

ياعم محمد ياسعيد

النوتة كبرت

هههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-02-29 11:48 PM

رد: قهوة المنتدى
 
الله
ده الحكايه بتتعمل عليا


اقولكم كالعاده عشان ننام حبايب


يبقى زى كل مرة ندبس عادل عبده فالحساب
اكتب يا عم تيمو ومتنساش تجيب فرختين تانى
كله على الزبون
هههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-02-29 11:49 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322770)
http://www.pbase.com/bengalboy/image/54207940.jpg

احلى شاي بحليب لأحلى رحالة

ياعم محمد ياسعيد

النوتة كبرت

هههههههههههههههههههههههههههه

يا بنى قلتلك مليون مره شاى عمنا محمدفمج
كسفتنا يا عم

pooforever_2010 12-02-29 11:50 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322767)
يا جماعة المفروض الموضوع ده يتثبت

يا عم ثبته قبل كده المسمار وقع
والحدق يفهم

ahmed6394 12-02-29 11:50 PM

رد: قهوة المنتدى
 
لا حرام عادل عبده لبس كتير فى الحساب

Timo Jean 12-02-29 11:51 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322766)
و ديه حاجة كدا على حسابى
http://www.alarab.net/data/news/2011...ast_turkey.jpg

طالما مش على حساب القهوة تبقى مية مية

هههههههههههههههههههههههههههههه

تسلملنا ياكبير

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322767)
يا جماعة المفروض الموضوع ده يتثبت

اهم مشاركة اتقالت والله

هههههههههههههههههههههههههههههههه

كلم يابوووووووووووووووووو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322769)
قصدك موضوع الفرخة لكل زبون .. ايوة ايوة انا معاك

لا لا محدش جاب سيرة اكل هنا

بيتي اتخرب

ههههههههههههههههههههههههههه

الرحاله 12-02-29 11:52 PM

رد: قهوة المنتدى
 
خلاص يا محمد باشا سعيد هاشربه وخلاص كوبايه كوبايه امرى لله ... اصل يرجع فى كلامه

ahmed6394 12-02-29 11:52 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 322781)




لا لا محدش جاب سيرة اكل هنا

بيتي اتخرب

ههههههههههههههههههههههههههه

سلامت بيتك يا كبير

mido axis 12-02-29 11:56 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322769)
قصدك موضوع الفرخة لكل زبون .. ايوة ايوة انا معاك

+11111111111 برجاء التثبيت

Timo Jean 12-02-29 11:57 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322772)
الله
ده الحكايه بتتعمل عليا


اقولكم كالعاده عشان ننام حبايب


يبقى زى كل مرة ندبس عادل عبده فالحساب
اكتب يا عم تيمو ومتنساش تجيب فرختين تانى
كله على الزبون
هههههههههههههههههههههههههه


ماشي اذا كان كدا اوك

عادل عبده.....735.75 جـ
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322776)
يا بنى قلتلك مليون مره شاى عمنا محمدفمج
كسفتنا يا عم

ماهو حضرتك واخد كل المجات وانت معدي بالفيسبا بتاعتك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322779)
يا عم ثبته قبل كده المسمار وقع
والحدق يفهم

اهاااااااااااااااااااااااااااااا

ماشي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322780)
لا حرام عادل عبده لبس كتير فى الحساب

عادل لسة معرفش الحساب الجديد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322782)
خلاص يا محمد باشا سعيد هاشربه وخلاص كوبايه كوبايه امرى لله ... اصل يرجع فى كلامه



هههههههههههههههههههههههههههههه


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 (المشاركة 322783)
سلامت بيتك يا كبير

حبيبي

الرحاله 12-02-29 11:59 PM

رد: قهوة المنتدى
 
هههههههههههه عادل عبده كده هيدور الضرب فينا كلنا

pooforever_2010 12-03-01 12:00 AM

رد: قهوة المنتدى
 
الحمد لله اتعشت


ههههههههههههههههههههه



تصبحوا على خير يا احلى رجاله سلامى للجميع

تحياتى

الرحاله 12-03-01 12:00 AM

رد: قهوة المنتدى
 
سلا م يا محمد باشا نشوفك بس

Timo Jean 12-03-01 12:02 AM

رد: قهوة المنتدى
 

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 322792)
الحمد لله اتعشت


ههههههههههههههههههههه



تصبحوا على خير يا احلى رجاله سلامى للجميع

تحياتى

وانت من اهله ياكبير

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322790)
هههههههههههه عادل عبده كده هيدور الضرب فينا كلنا


ده بالتأكيد

ههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 322787)
+11111111111 برجاء التثبيت


انا مش هاتكلم

الزباين بتطالب بكدا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


الرحاله 12-03-01 12:05 AM

رد: قهوة المنتدى
 
طب اقوم انا قبل ما افصل واقول لك هات لى تاكس ... يلا تصبحو على خير .. لو عادل سال عليا قول له مجشت انهارده .... ( عشان الحساب وكده اه )

Timo Jean 12-03-01 12:19 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحاله (المشاركة 322800)
طب اقوم انا قبل ما افصل واقول لك هات لى تاكس ... يلا تصبحو على خير .. لو عادل سال عليا قول له مجشت انهارده .... ( عشان الحساب وكده اه )

وانت من اهله يافندم

وبجد سعيد اني اتكلمت شوية مع حضرتك وابقى نورنا تاني في القهوة

تحايتي لك

Timo Jean 12-03-02 12:07 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

نورتوني ياجدعان والله

بس ليا طلب عندكم فاااااكس الكلام ده معلش هو طلب رزل بس معلش
ومحدش يزعل مني

وتحياتي ليكم

محمد سعيد بيه حبيب قلبي والله

انا عارف ان الرجالة بتهرج بس ومش قصدهم حاجة وانا بتقبل كل انواع التهريج

بس ياريت بجد ماتزعلوش مني مش قصدي اي اساءة ليكم او اي حاجة بالعكس بكن كل احترام للجميع

والقهوة موضوع معمول نفضفض فيه ونهرج مع بعضنا في حدود الأدب والأحترام طبعاً

ومرة تانية بكررها ياجعان محدش يزعل منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــي

ولكم كل الحب والتقدير

mido axis 12-03-02 12:16 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 323456)
نورتوني ياجدعان والله

بس ليا طلب عندكم فاااااكس الكلام ده معلش هو طلب رزل بس معلش
ومحدش يزعل مني

وتحياتي ليكم


+111111
+++++++ هات حاجة سخنة بقا

Timo Jean 12-03-02 12:21 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido axis (المشاركة 323462)
+111111
+++++++ هات حاجة سخنة بقا


mido axis 12-03-02 12:34 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Timo Jean (المشاركة 323469)

تسلم ايدك..

smsm saber 12-03-02 11:18 AM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean (المشاركة 323456)



محمد سعيد بيه حبيب قلبي والله

انا عارف ان الرجالة بتهرج بس ومش قصدهم حاجة وانا بتقبل كل انواع التهريج

بس ياريت بجد ماتزعلوش مني مش قصدي اي اساءة ليكم او اي حاجة بالعكس بكن كل احترام للجميع

والقهوة موضوع معمول نفضفض فيه ونهرج مع بعضنا في حدود الأدب والأحترام طبعاً

ومرة تانية بكررها ياجعان محدش يزعل منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــي

ولكم كل الحب والتقدير

السلام عليكم ...يعنى الواحد يهزار مع اخوات فى المنتدى ياخد (تلقيت مخالفة في
الصيد فى مصر) ليه باين جد انى بهزار وبعلق بهزار ..........والله مش عرف اقول ايه

Timo Jean 12-03-02 12:53 PM

رد: قهوة المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber (المشاركة 323637)
السلام عليكم ...يعنى الواحد يهزار مع اخوات فى المنتدى ياخد (تلقيت مخالفة في
الصيد فى مصر) ليه باين جد انى بهزار وبعلق بهزار ..........والله مش عرف اقول ايه

ابو سمسم باشا اخبار معاليك

انا اسف لو كان المخالفة دي انت اخدتها بسببي

والله ماقصد اني اسبب اي اذي لاي شخص

وياريت تتفهم وجهة نظري

ولك من كل حب وتقدير

ahmed6394 12-03-02 05:32 PM

رد: قهوة المنتدى
 
انا اخدت بسبب صورة الخمر

ahmed6394 12-03-02 05:33 PM

رد: قهوة المنتدى
 
عم تيمو نزلى واحد ليمون على حساب عادل عبده علشان متضايق

ĴΘĶЄЯ 12-03-02 07:23 PM

رد: قهوة المنتدى
 
واحد زبادى خلاط شوب والنبى
او اعملى وصلة من الخلاط

fishtic 12-03-02 07:32 PM

رد: قهوة المنتدى
 
هوت تشوكلت هنا يا برنس
والحساب على تيمو صاحب القهوة

ĴΘĶЄЯ 12-03-02 07:49 PM

رد: قهوة المنتدى
 
المشاريب عليا يا باشا
كل واحد يطلب بس الى هيزود عن كباية شاى هو حر
نص كباية وربع معقلة سكر و معلقة شاى لكل 80 كباية


الساعة الآن 03:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir