![]() |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
وعندك واحد يسقط حكم العسكر عشان احمد حبيبى |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
لا يا عم محمد انا عاوز سابورة زى بتاعه هانى رمزى والحساب تاتا تاتا ههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
احمد بيه نورتنا والله http://www.bodrum-turkey.org/PHOTOS/...hmetEfendi.jpg واحلا شيشة تفاح http://saudiforum.us/vb/imgcache/21878.imgcache.jpg اقتباس:
وعموما بطلنا نقدم مشاريب لشبراوية هههههههههههههههههههههههههههههhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Boy.gif |
رد: قهوة المنتدى
يا عم محمد ما تعرضهاش بقى احنا لسة اكلنا الفرخة مش اما يجيبها نبقى نشوف هنعمل ايه ... انا هاعقدكده مش هاشرب حاجة هات يا عم حاجة سخنه الدنيا بررررررررررررد
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
امممممممممممممممم اذا كان كدا ماشي محمد سعيد باشا اشرقت الأنوار اهلا يافندم اتفضل اتفضل مكانك والله http://www.lady.sd/image/chicken3.jpg حسبي الله ونعم الوكيل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
لا ماهو كدا في قصة بتتعمل عليا انا مش لسة منزل لحضرتك واحد قهوة اسبريسو شكلي هاقفل القهوة واروح بيتنا هههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
[
تشرفنا ياكبير واحلا سينابون مع كابتشينو بندق على حساب البووووووووووووووhttp://www.bh30.com/vb3/images/ns/Ekk.gif http://www.cinnabon-egypt.com/images/cinnabon-fun.jpghttp://www.baddawi.com/forum/uploade...1260907143.jpg [/CENTER][/SIZE][/COLOR][/QUOTE] انا مبحبش السينابون بس طالما جاية من طرف البووو يبقى مفيش مشكلة |
رد: قهوة المنتدى
يا عم انا عايز حجر تفاح مش كوكتيل
|
رد: قهوة المنتدى
ياباشا لا قصه ولا حاجة ده انا لسة حايش عنك الراجل يعنى خسارة فيا واحد شاى بحليب عشان اروح انام على طول واهو كله وفر ... ضيفة على حساب محمد باشا سعيد
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
ماهو انا حاطتلك كام تفاحة من فوق ههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
و ديه حاجة كدا على حسابى
http://www.alarab.net/data/news/2011...ast_Turkey.jpg |
رد: قهوة المنتدى
يا جماعة المفروض الموضوع ده يتثبت
|
رد: قهوة المنتدى
قصدك موضوع الفرخة لكل زبون .. ايوة ايوة انا معاك
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
احلى شاي بحليب لأحلى رحالة ياعم محمد ياسعيد النوتة كبرت هههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
الله
ده الحكايه بتتعمل عليا اقولكم كالعاده عشان ننام حبايب يبقى زى كل مرة ندبس عادل عبده فالحساب اكتب يا عم تيمو ومتنساش تجيب فرختين تانى كله على الزبون هههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
كسفتنا يا عم |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
والحدق يفهم |
رد: قهوة المنتدى
لا حرام عادل عبده لبس كتير فى الحساب
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههه تسلملنا ياكبير اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههههه كلم يابوووووووووووووووووو اقتباس:
بيتي اتخرب ههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
خلاص يا محمد باشا سعيد هاشربه وخلاص كوبايه كوبايه امرى لله ... اصل يرجع فى كلامه
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
ماشي اذا كان كدا اوك عادل عبده.....735.75 جـ ههههههههههههههههههههههههههههههههه اقتباس:
اقتباس:
ماشي اقتباس:
اقتباس:
هههههههههههههههههههههههههههههه اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
هههههههههههه عادل عبده كده هيدور الضرب فينا كلنا
|
رد: قهوة المنتدى
الحمد لله اتعشت
ههههههههههههههههههههه تصبحوا على خير يا احلى رجاله سلامى للجميع تحياتى |
رد: قهوة المنتدى
سلا م يا محمد باشا نشوفك بس
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
اقتباس:
ده بالتأكيد ههههههههههههههههههههههههههه اقتباس:
انا مش هاتكلم الزباين بتطالب بكدا ههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: قهوة المنتدى
طب اقوم انا قبل ما افصل واقول لك هات لى تاكس ... يلا تصبحو على خير .. لو عادل سال عليا قول له مجشت انهارده .... ( عشان الحساب وكده اه )
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
وبجد سعيد اني اتكلمت شوية مع حضرتك وابقى نورنا تاني في القهوة تحايتي لك |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
محمد سعيد بيه حبيب قلبي والله انا عارف ان الرجالة بتهرج بس ومش قصدهم حاجة وانا بتقبل كل انواع التهريج بس ياريت بجد ماتزعلوش مني مش قصدي اي اساءة ليكم او اي حاجة بالعكس بكن كل احترام للجميع والقهوة موضوع معمول نفضفض فيه ونهرج مع بعضنا في حدود الأدب والأحترام طبعاً ومرة تانية بكررها ياجعان محدش يزعل منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــي ولكم كل الحب والتقدير |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
+111111 +++++++ هات حاجة سخنة بقا |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
|
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
الصيد فى مصر) ليه باين جد انى بهزار وبعلق بهزار ..........والله مش عرف اقول ايه |
رد: قهوة المنتدى
اقتباس:
ابو سمسم باشا اخبار معاليك انا اسف لو كان المخالفة دي انت اخدتها بسببي والله ماقصد اني اسبب اي اذي لاي شخص وياريت تتفهم وجهة نظري ولك من كل حب وتقدير |
رد: قهوة المنتدى
انا اخدت بسبب صورة الخمر
|
رد: قهوة المنتدى
عم تيمو نزلى واحد ليمون على حساب عادل عبده علشان متضايق
|
رد: قهوة المنتدى
واحد زبادى خلاط شوب والنبى
او اعملى وصلة من الخلاط |
رد: قهوة المنتدى
هوت تشوكلت هنا يا برنس
والحساب على تيمو صاحب القهوة |
رد: قهوة المنتدى
المشاريب عليا يا باشا
كل واحد يطلب بس الى هيزود عن كباية شاى هو حر نص كباية وربع معقلة سكر و معلقة شاى لكل 80 كباية |
| الساعة الآن 03:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir