![]() |
رد: دردشه واستفسار
اهو دة بقى سر المهنة يا باشا هههههههههههههههههههه
|
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
اولا فى نماذج جاهزه كتير وبأشكال والوان لنفس الفكره
ثانيا صعوبه فك القفل قليله جدا حقنه تفورو ثالثا هتقطم ضهرنا فى الفك والتركيب احسن حاجه نكهرب العربيه |
رد: دردشه واستفسار
اختراع مصرى تانى بس حاجة من اخر فيصل
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...52814278_n.jpg هو دة الابلوب الى بيقولو علية !!!! |
رد: اللى خايف عربيته تتسرق
اقتباس:
|
احدث وسيله مواصلات
|
رد: دردشه واستفسار
ثلاثه يفسدون اخلاق الرجل : . . . . .. . . . . الست و النت و قناة التت |
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
هههههههههههههههههههههههه
شوية صور من الاخر بس حلو الحشيش دة ... ماتجيب نفسين |
رد: دردشه واستفسار
بتاع بريل دى عاااااادى عامتها قبلة و انا صفير هههههههههههههه
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ده ماسك جزع شجره وبيشربه هههههههههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
عشان كده مسترجل
هههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
خرااب يا دنيا عمار يا دماغى |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
و كان طعمة زبااااااااالة بس حسيت انى نضفت من جوة ههههههههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
يا محمد يا سعيد بالنسبة للراجل الى بيشرب جذع شجرة انا هرد عليك بكلمة واحدة بس
اضرب دى http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...35389554_n.jpg |
رد: دردشه واستفسار
هههههههههههههه
حلوة |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
|
رد: دردشه واستفسار
واحد اشترى فلاشة من ش عبد العزيز وما اشتغلتش .. فتحها لقاها كده !!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...13861644_n.jpg القانون لا يحمي المغفلين هههههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
شفتم الاستهتار
دى صورة من المترو الجديد http://im9.gulfup.com/2012-03-18/1332023369721.jpg حسبى الله ونعم الوكيل |
رد: دردشه واستفسار
غسيل الوجهه البنات :) ربع ساعه تعدل فى المية ، لحد ماالمية تبقى دافية ! ... وبعدين صابونة دوف طبيه غنية بالحليب والبيتنجان والخضراوات ^_^ 5 دقايق غسل الوجه و تدليكه عكس عقارب الساعه تنشيف الوجه بلطف بفوطة عليها ميكي موس الشباب :o يحط ايده في المية وويخبطها على وشه .. وان لم تتوفر فوطة -- الفانيلة موجودة كام انت عظيم أيها الشاب |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ههههههههههههههههههه توقيع جميل اوى هههههههههههههههه بجد انتا مدى طعم جميل للمنتدى يامحمد |
رد: دردشه واستفسار
البنت و الولد عند الخروج : : : : : : : : : البنت لما تحب تختار طقم علشان تخرج هتفضل محتارة تلبس ايه ( فيست ولا توب ولا تونيك ولا شيميز ولا بدى ولا جيب ولا برمودا ولا ايه ولا ايه ) انما الولد بنطلون او تى شيرت او قميص .. و بارك الله فيما رزق البنت تحط ماسك بزيت الجرجير و دهن النعام من اليوم اللى قبله وتفضل تلف ف الايشارب الف مرة او تسرح شعرها 50 الف مرة .. وبعدين تقعد ساعة ميك اب وسفن اب و كريمات .. وحمام مغربى ومطبخ تونسى وباديكير ومانيكير وكل الحاجات اللى اخر يييييير اما الولد ف 10 دقايق يحلق دقنه وشوية جيل زحلقة ع شعره وفل الفل و بيس يامان البنت بعد كل ده تبقى برضه شاكة ف شكلها و تحس ان بشرتها اسمرت وطلعلها فسفوسة ف الخد الشمال .. تنهااار وتعيط وتقول انا مش خارجة الولد بعد ده كله يبص ف المرايا يلاقى نفسه اهبل خلق الله .. يضحك ويقوم نازل ويصفر وهو نازل ويقول برنس وربنا |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
الاجمل الاخوه الكرام اللى زى حضرتك تحيات يا عمر باشا |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ويارب مننحرمش منك لانك بترسم الضحكة على وشوشنا ايه الكلام ده ؟؟؟؟؟ ههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
طيب عشان خاطر حعمل موضوع مع انى ضايع وبسقط استنانى |
رد: دردشه واستفسار
والله يا محمد كام تعليق من الاخر
بس ولاد التيت الى بيكتبو على المترو الجديد دول عايزين الضرب بقباب |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
وربنا فصلتنى ضحك ههههههههههههههههههه تسلم ايدك يازعيم ومننحرمش منك |
رد: دردشه واستفسار
شكرا يا عمر وهاشم ربنا يديم البسمه يا رب
|
رد: دردشه واستفسار
اية الى جاب القلعة جنب البحر هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...60372833_n.jpg |
رد: دردشه واستفسار
ايه يا عم ده
دول حيكلوه هههههههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ابن مين ده :eek: خونتينى لااااااااااااااااااا هههههههههههههههه |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ماشى يا عمر باشا حلوة منك :) |
رد: دردشه واستفسار
بس بس الكبير وصل احلى تحيه لابو العكاكيش ههههههههههههههههههه http://im24.gulfup.com/2012-03-18/1332091130153.jpg |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
ممكن ننزلها ايموشنز على المنتدى http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif |
رد: دردشه واستفسار
اقتباس:
|
رد: دردشه واستفسار
الرجاله فين
|
رد: دردشه واستفسار
انا هنا اهو
|
البيع بالتقسيط
أرى أتن الحاله الأقتصاديه للأعضاء زى الفل و الحمد لله
و بناء عليه اقترح على الساده التجار المحترمين فى المنتدى أن يفعلوا عمليه البيع بالتقسيط و طبعا للأعضاء المعروفين و يخدوا ضمانتهم أيصلات أمانه مثلا و يزودا السعر شويه بدل الكاش و اهو اقتراح و هكون اول زبون و حسنه قليله تمنع بلاوى كتيره |
| الساعة الآن 03:25 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir