الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد العام (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=1)
-   -   دردشه واستفسار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=25119)

Angel 12-03-09 08:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اهو دة بقى سر المهنة يا باشا هههههههههههههههههههه

narmar66cool 12-03-10 09:29 AM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
اولا فى نماذج جاهزه كتير وبأشكال والوان لنفس الفكره
ثانيا صعوبه فك القفل قليله جدا حقنه تفورو
ثالثا هتقطم ضهرنا فى الفك والتركيب
احسن حاجه نكهرب العربيه

Angel 12-03-10 11:53 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اختراع مصرى تانى بس حاجة من اخر فيصل

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...52814278_n.jpg

هو دة الابلوب الى بيقولو علية !!!!

mohamed2010habib 12-03-10 12:09 PM

رد: اللى خايف عربيته تتسرق
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة narmar66cool (المشاركة 329119)
اولا فى نماذج جاهزه كتير وبأشكال والوان لنفس الفكره
ثانيا صعوبه فك القفل قليله جدا حقنه تفورو
ثالثا هتقطم ضهرنا فى الفك والتركيب
احسن حاجه نكهرب العربيه

انا رأيى نبيع العربيه قبل ما تتسرق و خلاص

pooforever_2010 12-03-11 12:30 PM

احدث وسيله مواصلات
 
http://im27.gulfup.com/2012-03-11/1331465272691.jpg



هههههههههههههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-11 01:23 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ثلاثه يفسدون اخلاق الرجل :
.
.
.
.
..
.
.
.
.

الست
و النت
و قناة التت

pooforever_2010 12-03-11 01:37 PM

رد: دردشه واستفسار
 
خليك راجل


http://im22.gulfup.com/2012-03-11/133146933051.jpg

pooforever_2010 12-03-11 01:38 PM

رد: دردشه واستفسار
 
صباح الدين الاليوبى
ههههههههههههههههههه


http://im22.gulfup.com/2012-03-11/1331469330352.jpg

Angel 12-03-11 01:41 PM

رد: دردشه واستفسار
 
هههههههههههههههههههههههه
شوية صور من الاخر ‏
بس حلو الحشيش دة ‏...‏ ماتجيب نفسين

Angel 12-03-11 01:42 PM

رد: دردشه واستفسار
 
بتاع بريل دى عاااااادى عامتها قبلة و انا صفير هههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-11 01:42 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 329841)
هههههههههههههههههههههههه
شوية صور من الاخر ‏
بس حلو الحشيش دة ‏...‏ ماتجيب نفسين

حشيش ايه
ده ماسك جزع شجره وبيشربه
هههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-11 01:43 PM

رد: دردشه واستفسار
 
عشان كده مسترجل
هههههههههه

Angel 12-03-11 01:45 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 329844)
حشيش ايه
ده ماسك جزع شجره وبيشربه
هههههههههههههههههههههه

عشان تعرفو ان مصر لسة بخير و فيها ناس تشفط المحيط فى نفس واحد
خرااب يا دنيا عمار يا دماغى

Angel 12-03-11 01:47 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 329845)
عشان كده مسترجل
هههههههههه

هيبقى متزحلق مش مسترجل دانا كان هيجيلى تسمم من الصابون الى شربتة ‏
و كان طعمة زبااااااااالة بس حسيت انى نضفت من جوة ههههههههههههههههههههه

Angel 12-03-11 05:35 PM

رد: دردشه واستفسار
 
يا محمد يا سعيد بالنسبة للراجل الى بيشرب جذع شجرة انا هرد عليك بكلمة واحدة بس
اضرب دى

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...35389554_n.jpg

pooforever_2010 12-03-11 09:53 PM

رد: دردشه واستفسار
 
هههههههههههههه
حلوة

Angel 12-03-12 08:40 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 330097)
هههههههههههههه
حلوة

الموديل دة فى منة كتير ههههههههههههههههههه :d

Angel 12-03-13 04:45 PM

رد: دردشه واستفسار
 
لو المشترك جه فيه مية الرجالة هتنور 220 فولت

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...17430633_n.jpg

Angel 12-03-13 04:50 PM

رد: دردشه واستفسار
 
واحد اشترى فلاشة من ش عبد العزيز وما اشتغلتش .. فتحها لقاها كده !!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...13861644_n.jpg

القانون لا يحمي المغفلين
هههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-17 11:31 PM

رد: دردشه واستفسار
 
شفتم الاستهتار
دى صورة من المترو الجديد
http://im9.gulfup.com/2012-03-18/1332023369721.jpg

حسبى الله ونعم الوكيل

pooforever_2010 12-03-17 11:41 PM

رد: دردشه واستفسار
 


غسيل الوجهه


البنات :)

ربع ساعه تعدل فى المية ، لحد ماالمية تبقى دافية !
...
وبعدين صابونة دوف طبيه غنية بالحليب والبيتنجان والخضراوات ^_^

5 دقايق غسل الوجه و تدليكه عكس عقارب الساعه

تنشيف الوجه بلطف بفوطة عليها ميكي موس

الشباب :o

يحط ايده في المية وويخبطها على وشه ..

وان لم تتوفر فوطة -- الفانيلة موجودة

كام انت عظيم أيها الشاب

omarmagic 12-03-18 12:04 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 333560)
البنات :)

ربع ساعه تعدل فى المية ، لحد ماالمية تبقى دافية !
...
وبعدين صابونة دوف طبيه غنية بالحليب والبيتنجان والخضراوات ^_^

5 دقايق غسل الوجه و تدليكه عكس عقارب الساعه

تنشيف الوجه بلطف بفوطة عليها ميكي موس

الشباب :o

يحط ايده في المية وويخبطها على وشه ..

وان لم تتوفر فوطة -- الفانيلة موجودة

كام انت عظيم أيها الشاب

بيحصل والحمد لله مش منهم
ههههههههههههههههههه
توقيع جميل اوى هههههههههههههههه
بجد انتا مدى طعم جميل للمنتدى يامحمد

pooforever_2010 12-03-18 12:06 AM

رد: دردشه واستفسار
 
البنت و الولد عند الخروج
:
:
:
:
:
:
:
:
:

البنت لما تحب تختار طقم علشان تخرج هتفضل محتارة تلبس ايه ( فيست ولا توب ولا تونيك ولا شيميز ولا بدى ولا جيب ولا برمودا ولا ايه ولا ايه )

انما الولد بنطلون او تى شيرت او قميص .. و بارك الله فيما رزق

البنت تحط ماسك بزيت الجرجير و دهن النعام من اليوم اللى قبله وتفضل تلف ف الايشارب الف مرة او تسرح شعرها 50 الف مرة .. وبعدين تقعد ساعة ميك اب وسفن اب و كريمات .. وحمام مغربى ومطبخ تونسى وباديكير ومانيكير وكل الحاجات اللى اخر يييييير

اما الولد ف 10 دقايق يحلق دقنه وشوية جيل زحلقة ع شعره وفل الفل و بيس يامان

البنت بعد كل ده تبقى برضه شاكة ف شكلها و تحس ان بشرتها اسمرت وطلعلها فسفوسة ف الخد الشمال .. تنهااار وتعيط وتقول انا مش خارجة

الولد بعد ده كله يبص ف المرايا يلاقى نفسه اهبل خلق الله .. يضحك ويقوم نازل ويصفر وهو نازل ويقول برنس وربنا

pooforever_2010 12-03-18 12:07 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 333578)
بيحصل والحمد لله مش منهم
ههههههههههههههههههه
توقيع جميل اوى هههههههههههههههه
بجد انتا مدى طعم جميل للمنتدى يامحمد

ربنا يخليك يا حبى
الاجمل الاخوه الكرام اللى زى حضرتك
تحيات يا عمر باشا

omarmagic 12-03-18 12:09 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 333580)
البنت و الولد عند الخروج
:
:
:
:
:
:
:
:
:

البنت لما تحب تختار طقم علشان تخرج هتفضل محتارة تلبس ايه ( فيست ولا توب ولا تونيك ولا شيميز ولا بدى ولا جيب ولا برمودا ولا ايه ولا ايه )

انما الولد بنطلون او تى شيرت او قميص .. و بارك الله فيما رزق

البنت تحط ماسك بزيت الجرجير و دهن النعام من اليوم اللى قبله وتفضل تلف ف الايشارب الف مرة او تسرح شعرها 50 الف مرة .. وبعدين تقعد ساعة ميك اب وسفن اب و كريمات .. وحمام مغربى ومطبخ تونسى وباديكير ومانيكير وكل الحاجات اللى اخر يييييير

اما الولد ف 10 دقايق يحلق دقنه وشوية جيل زحلقة ع شعره وفل الفل و بيس يامان

البنت بعد كل ده تبقى برضه شاكة ف شكلها و تحس ان بشرتها اسمرت وطلعلها فسفوسة ف الخد الشمال .. تنهااار وتعيط وتقول انا مش خارجة

الولد بعد ده كله يبص ف المرايا يلاقى نفسه اهبل خلق الله .. يضحك ويقوم نازل ويصفر وهو نازل ويقول برنس وربنا

انتا اللى برنس وربنا فى كتابة مواضيعك
ويارب مننحرمش منك لانك بترسم الضحكة على وشوشنا
ايه الكلام ده ؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-18 12:12 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 333584)
انتا اللى برنس وربنا فى كتابة مواضيعك
ويارب مننحرمش منك لانك بترسم الضحكة على وشوشنا
ايه الكلام ده ؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه

وربنا كلامك كتير عليا
طيب عشان خاطر حعمل موضوع مع انى ضايع وبسقط
استنانى

Angel 12-03-18 08:32 AM

رد: دردشه واستفسار
 
والله يا محمد كام تعليق من الاخر
بس ولاد التيت الى بيكتبو على المترو الجديد دول عايزين الضرب بقباب



omarmagic 12-03-18 10:03 AM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 333588)
وربنا كلامك كتير عليا
طيب عشان خاطر حعمل موضوع مع انى ضايع وبسقط
استنانى

موضوع جامد جدا
وربنا فصلتنى ضحك
ههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يازعيم ومننحرمش منك

pooforever_2010 12-03-18 05:58 PM

رد: دردشه واستفسار
 
شكرا يا عمر وهاشم ربنا يديم البسمه يا رب

Angel 12-03-18 06:01 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اية الى جاب القلعة جنب البحر هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...60372833_n.jpg

pooforever_2010 12-03-18 06:06 PM

رد: دردشه واستفسار
 
ايه يا عم ده
دول حيكلوه
هههههههههههههههههههه

omarmagic 12-03-18 06:06 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel (المشاركة 333916)
اية الى جاب القلعة جنب البحر هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...60372833_n.jpg

واخدينها لاجئ سياسى وطالبين فيدية
ابن مين ده :eek: خونتينى لااااااااااااااااااا
هههههههههههههههه

Angel 12-03-18 06:07 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 333919)
ايه يا عم ده
دول حيكلوه
هههههههههههههههههههه

فى الوان غريبة ظهرت مرة واحدة هههههههههههههههه :)

Angel 12-03-18 06:08 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic (المشاركة 333920)
واخدينها لاجئ سياسى وطالبين فيدية
ابن مين ده خونتينى لااااااااااااااااااا
هههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ماشى يا عمر باشا حلوة منك :)

pooforever_2010 12-03-18 06:19 PM

رد: دردشه واستفسار
 
بس بس الكبير وصل
احلى تحيه لابو العكاكيش
ههههههههههههههههههه



http://im24.gulfup.com/2012-03-18/1332091130153.jpg

Angel 12-03-18 06:22 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 333928)
بس بس الكبير وصل
احلى تحيه لابو العكاكيش
ههههههههههههههههههه



http://im24.gulfup.com/2012-03-18/1332091130153.jpg

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ممكن ننزلها ايموشنز على المنتدى http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

pooforever_2010 12-03-18 06:25 PM

رد: دردشه واستفسار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel (المشاركة 333931)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ممكن ننزلها ايموشنز على المنتدى http://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gifhttp://www.egypthunt.net/images/icons/icon10.gif

ههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-03-19 06:52 PM

رد: دردشه واستفسار
 
الرجاله فين

Angel 12-03-20 01:17 PM

رد: دردشه واستفسار
 
انا هنا اهو

محمود القاضى 12-03-20 03:42 PM

البيع بالتقسيط
 
أرى أتن الحاله الأقتصاديه للأعضاء زى الفل و الحمد لله
و بناء عليه
اقترح على الساده التجار المحترمين فى المنتدى
أن يفعلوا عمليه البيع بالتقسيط
و طبعا للأعضاء المعروفين
و يخدوا ضمانتهم
أيصلات أمانه مثلا
و يزودا السعر شويه
بدل الكاش
و اهو اقتراح و هكون اول زبون

و حسنه قليله تمنع بلاوى كتيره


الساعة الآن 03:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir