![]() |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
البندقية دى اسمها k11 وعيار 5.54 المفروض يعنى بس اللى انت جايبها دى يا هوجا بخزنتين وماسورتين ممكن تكون نسخة جديدة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
البندقيه دى دايو k11 كويا الجنوبيه تم ضبط اختها مع واحد فى العريش وبتضرب الى وخرطوش + منظار رئيه ليليه وليزر وزنها يعمل من 6الى 9 كيلو بالبطاريات الخاصه بالمنظار وانتاج 2009 ولما شفتها جبت المعلومات دى من النت للافاده شكرا |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
لا شكلها مدمرة على الاخر
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
موضوا جميل جداننننننننننننننننننننننننننننن
تسلم ايداك ليه والدى الاجابهههههههههههههههههههه لى الوحش الروسيييييييييييييييييييييييييي SALT-96 - ثقيلة من عيار كبير بندقية قنص نصف آلية. وقد تم تطوير النموذج B-94 "فولغا" من قبل مكتب تصميم الصك تولا في 1990s في وقت مبكر وكان عرض لأول مرة في عام 1994 [2] . الاختلافات الرئيسية من OSV-96 نموذج أولي - تصميم كمامة الفرامل، وشكل جميل ومقبض حمل . حاليا، V-94 بنادق وسالت-96 في الخدمة مع MVD سبيتسناز، FSB والأجهزة الأمنية الأخرى في روسيا. |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
تمام يا بوب حط سوال بئة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
[IMG][/IMG]
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
القناصة الروسية vss عيار 9.39 والاستخدام سباستياز القوات الخاصة الروسية
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
انتا عملاــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــق |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ربنا يخليك يا حبيبى بس هيا مشهورة يعنى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
وعلى فكرة يا جدعان المعلومات اللى عندى دى عشان انا من وانا صغير اوى ببحث فى موضوع الاسلحة دة عشان انا بحبة جدا
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
عملاقت تصنيع السلاح طبعن روسيـــــــــــــــــــــــــــــــــــا
الاسم 6P62 العيار 12.7x 108 mm |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اة يا عفريت وبتقول عليا عملاق حط سوال بئة
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هههههههههههههههههههههه
انا مش هتكلم طيب حط حاجه شديده امريكى عيار 7.62 ريفل ام 14 |
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ايه ده يا جدعان مينفعش كده اكيد فى اسلحة متعرفوهاش
انا متغاظ جدا بصراحة ونفسي حد منكم ميعرفش يجاوب طيب انا حدورلوكو على حاجة تعقدكم ههه بس |
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
أخــــــــــــــــــــــــــ دى ــــــــــــــــــــــــبط
http://img717.imageshack.us/img717/5448/automag44.jpg |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
هوا النوع ده امريكى لانه بدايه تصنيع السلاح الامريكى كان نفس الدزاين واعتقد ان عياره اكبر من 22
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Auto mag 44 amp amrican
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اقتباس:
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
انتو اعملين ايهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
عملاقنا الكبير اعامل ايه
وانتا يا عم هوجن ايه الحلاواه دى فناننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننن |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
احلاه صباح عليكو الحته دي متخزناه من زمن اوئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ
يعنى من ايام الحربه العالميه الاواله او التانيه انتو وخبراتكو http://up5.up-images.com/up//uploads...51f9c09243.gif المطلوب العمر او السن ههههههههههههههههههههههه العيار البلد مصنعا اين استخدام ماليش داواه والاهم الاسم وشهادت الميلاد واصباحو |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ااستخدمت في الحرب العاليمه 2 من قبل الحلفاْ و خصوصا الامركان و عيار 955 thompson m1a1 england
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
Thompson
امريكى عياره 45 |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ايه نوعها و عيارها وبلد الصنع و نوع الذخيره
http://1.bp.blogspot.com/_y_FTpSngi0...NNB_8/s1600/6- |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
يا حبيب قلبى المسدس دة تحفة مش اكتر ومفيش منو غير حتة واحدة فى متحف اسطنبول وغالبا عيار 44 والله اعلم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
ده حي بلعب بيه في لعبه حرب اسمها جنز
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
مفيش مشكلة يا عمى وانا قلتلك انو مسدس خرز مهو حى بس مدخلش خط انتاج فاهمنى تحفة يعنى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
اه اسف ده خرطوش 12 ملي سنه الصنع 1789
اسمه تربل شوت البلد انجلترا صنع منو 10 نسخ متبقي منهم واحد في استنبول |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
حط صوره انت:)
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
شكلك بتتريق عليا بس انا هخلينى معاك لاخر بص يا عم دة مش عيار اتناشر اولا ممكن يكون الاسم صح وبلد الصنع صح بس دة مستحيل يكون عيار اتانشر قارن بين حجم صباع الراجل وبين حجم الماسورة والطلقة الاتناشر حجمها اكبر من صباع اى بنى ادم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
في الجيم طلقه خضرا و لما اجي اشتري اسمها 12 ملي ماجنم
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
خلاص يا عم اللى انت شايفة احنا تلامذتك برضو
|
Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
صعبة الحتة دى الصراحة
مش عارف هوجان لما يجى هو اللى هيعرفوا ان شاء اللع |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
فينك يا هوجان الشعب يريد اجابة هوجان
|
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
كوب 357
امريكى عيار 0،357 ماغنوم |
رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
|
| الساعة الآن 10:51 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir