الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   ادوات الصيد الثقيله (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=66)
-   -   المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=26065)

العملاق المصرى 12-04-11 12:10 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
البندقية دى اسمها k11 وعيار 5.54 المفروض يعنى بس اللى انت جايبها دى يا هوجا بخزنتين وماسورتين ممكن تكون نسخة جديدة

hogan 12-04-11 02:25 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 346764)
البندقية دى اسمها k11 وعيار 5.54 المفروض يعنى بس اللى انت جايبها دى يا هوجا بخزنتين وماسورتين ممكن تكون نسخة جديدة

الى انتا قلته صح
البندقيه دى دايو k11
كويا الجنوبيه تم ضبط اختها مع واحد فى العريش وبتضرب الى وخرطوش + منظار رئيه ليليه وليزر وزنها يعمل من 6الى 9 كيلو بالبطاريات الخاصه بالمنظار وانتاج 2009 ولما شفتها جبت المعلومات دى من النت للافاده
شكرا

العملاق المصرى 12-04-11 02:33 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
لا شكلها مدمرة على الاخر

العملاق المصرى 12-04-11 02:37 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
عايز معلومات عن القناصة

http://www.iraqup.com/up/20120411/S7...ni_6443793.jpg

BOB20102008 12-04-11 02:58 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
موضوا جميل جداننننننننننننننننننننننننننننن

تسلم ايداك ليه

والدى الاجابهههههههههههههههههههه

لى الوحش الروسيييييييييييييييييييييييييي


SALT-96 - ثقيلة من عيار كبير بندقية قنص نصف آلية. وقد تم تطوير النموذج B-94 "فولغا"

من قبل مكتب تصميم الصك تولا في 1990s في وقت مبكر وكان عرض لأول مرة في عام 1994 [2]

. الاختلافات الرئيسية من OSV-96 نموذج أولي -

تصميم كمامة الفرامل، وشكل جميل ومقبض حمل

. حاليا، V-94 بنادق وسالت-96 في الخدمة مع MVD سبيتسناز،
FSB والأجهزة الأمنية الأخرى في روسيا.

العملاق المصرى 12-04-11 03:06 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
تمام يا بوب حط سوال بئة

BOB20102008 12-04-11 03:14 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
[IMG]
الاسم
بلد الصنع
العيار
واين يستخدامhttp://i188.photobucket.com/albums/z...vintorez21.jpg
[/IMG]

العملاق المصرى 12-04-11 03:21 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
القناصة الروسية vss عيار 9.39 والاستخدام سباستياز القوات الخاصة الروسية

العملاق المصرى 12-04-11 03:23 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
دة سوالى انا بئة العيار والاسم والبلد المصنعة

http://www.iraqup.com/up/20120411/8W..._457427970.jpg

BOB20102008 12-04-11 03:27 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العملاق المصرى (المشاركة 346841)
القناصة الروسية vss عيار 9.39 والاستخدام سباستياز القوات الخاصة الروسية


انتا عملاــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــق

العملاق المصرى 12-04-11 03:29 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ربنا يخليك يا حبيبى بس هيا مشهورة يعنى

العملاق المصرى 12-04-11 03:31 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
وعلى فكرة يا جدعان المعلومات اللى عندى دى عشان انا من وانا صغير اوى ببحث فى موضوع الاسلحة دة عشان انا بحبة جدا

BOB20102008 12-04-11 03:34 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
عملاقت تصنيع السلاح طبعن روسيـــــــــــــــــــــــــــــــــــا

الاسم 6P62

العيار 12.7x 108 mm

العملاق المصرى 12-04-11 03:39 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اة يا عفريت وبتقول عليا عملاق حط سوال بئة

BOB20102008 12-04-11 04:00 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://www.specwargear.com/images/we...0stock%201.jpg


جاوببببببببببببببببببببببببببب

hogan 12-04-11 04:41 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هههههههههههههههههههههه
انا مش هتكلم طيب حط حاجه شديده
امريكى عيار 7.62
ريفل ام 14

bedreamer 12-04-12 02:55 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ايه ده يا جدعان مينفعش كده اكيد فى اسلحة متعرفوهاش
انا متغاظ جدا بصراحة ونفسي حد منكم ميعرفش يجاوب
طيب انا حدورلوكو على حاجة تعقدكم
ههه بس

bedreamer 12-04-12 03:02 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
أخــــــــــــــــــــــــــ دى ــــــــــــــــــــــــبط
http://img717.imageshack.us/img717/5448/automag44.jpg

hogan 12-04-12 11:26 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
هوا النوع ده امريكى لانه بدايه تصنيع السلاح الامريكى كان نفس الدزاين واعتقد ان عياره اكبر من 22

besho 12-04-12 01:24 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Auto mag 44 amp amrican

hesham[MaFya]a 12-04-13 01:15 AM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho (المشاركة 347305)
auto mag 44 amp amrican

+11111111111111111111111111111111111111 صح

BOB20102008 12-04-13 03:21 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
انتو اعملين ايهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

BOB20102008 12-04-13 03:24 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
عملاقنا الكبير اعامل ايه


وانتا يا عم هوجن ايه الحلاواه دى

فناننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننن

BOB20102008 12-04-13 03:55 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
احلاه صباح عليكو الحته دي متخزناه من زمن اوئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ

يعنى من ايام الحربه العالميه الاواله او التانيه انتو وخبراتكو

http://up5.up-images.com/up//uploads...51f9c09243.gif


المطلوب العمر او السن ههههههههههههههههههههههه

العيار

البلد مصنعا

اين استخدام ماليش داواه

والاهم الاسم وشهادت الميلاد

واصباحو

besho 12-04-13 04:04 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ااستخدمت في الحرب العاليمه 2 من قبل الحلفاْ و خصوصا الامركان و عيار 955 thompson m1a1 england

medozs 12-04-13 04:09 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
Thompson
امريكى عياره 45

besho 12-04-13 04:13 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ايه نوعها و عيارها وبلد الصنع و نوع الذخيره
http://1.bp.blogspot.com/_y_FTpSngi0...NNB_8/s1600/6-

العملاق المصرى 12-04-13 04:53 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
يا حبيب قلبى المسدس دة تحفة مش اكتر ومفيش منو غير حتة واحدة فى متحف اسطنبول وغالبا عيار 44 والله اعلم

besho 12-04-13 05:02 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
ده حي بلعب بيه في لعبه حرب اسمها جنز

العملاق المصرى 12-04-13 05:15 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مفيش مشكلة يا عمى وانا قلتلك انو مسدس خرز مهو حى بس مدخلش خط انتاج فاهمنى تحفة يعنى

besho 12-04-13 06:44 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
اه اسف ده خرطوش 12 ملي سنه الصنع 1789

اسمه تربل شوت

البلد انجلترا صنع منو 10 نسخ متبقي منهم واحد في استنبول

besho 12-04-13 06:45 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
حط صوره انت:)

العملاق المصرى 12-04-13 07:10 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
شكلك بتتريق عليا بس انا هخلينى معاك لاخر بص يا عم دة مش عيار اتناشر اولا ممكن يكون الاسم صح وبلد الصنع صح بس دة مستحيل يكون عيار اتانشر قارن بين حجم صباع الراجل وبين حجم الماسورة والطلقة الاتناشر حجمها اكبر من صباع اى بنى ادم

العملاق المصرى 12-04-13 07:27 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
مطلوب معلومات

http://www.iraqup.com/up/20120413/E3...21239.15470958

besho 12-04-13 07:33 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
في الجيم طلقه خضرا و لما اجي اشتري اسمها 12 ملي ماجنم

العملاق المصرى 12-04-13 07:48 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
خلاص يا عم اللى انت شايفة احنا تلامذتك برضو

bedreamer 12-04-14 07:48 AM

Re: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
صعبة الحتة دى الصراحة
مش عارف
هوجان لما يجى هو اللى هيعرفوا ان شاء اللع

العملاق المصرى 12-04-14 01:37 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
فينك يا هوجان الشعب يريد اجابة هوجان

hogan 12-04-14 03:13 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
كوب 357
امريكى
عيار 0،357 ماغنوم

hogan 12-04-14 03:14 PM

رد: المسابقة دى لاساطير السلاح فى المنتدى
 
http://www.kitsune.addr.com/Firearms...ericho_941.jpg


الساعة الآن 10:51 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir