الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   المسابقات الترفهية (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=98)
-   -   حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه ) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=29953)

pooforever_2010 12-06-15 02:30 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 387295)
ينشفو الخيشه

قربت جدا والديك بيدن حاول تانى

Champion 12-06-15 02:34 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يدفنو معاه الخيشه

pooforever_2010 12-06-15 02:40 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Champion (المشاركة 387301)
يدفنو معاه الخيشه

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

Champion 12-06-15 02:41 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طب ساعدني ربنا يساعدك :)

pooforever_2010 12-06-15 02:43 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
امال ابقى رخم ازاى
ههههههههههههههههههههه

pooforever_2010 12-06-15 02:45 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 387306)
طب ساعدني ربنا يساعدك :)

حاسس قصدك
ربنا ياخدك

Champion 12-06-15 02:47 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طب ليه كده دانا بدعيلك

doos99 12-06-15 02:48 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يوصيهم يقتلوا اللي نشف الخيشه

pooforever_2010 12-06-15 02:50 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 387312)
طب ليه كده دانا بدعيلك

قصدى انك عاوز تقول ربنا ياخدك

pooforever_2010 12-06-15 02:50 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 387314)
يوصيهم يقتلوا اللي نشف الخيشه

تسلم
هوده الح ياخدوا بالتار
ههههههههههههههههههههههههه
اتفضل يا باشا

Champion 12-06-15 02:55 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 387314)
يوصيهم يقتلوا اللي نشف الخيشه

مستنيين الفزوره :)

mohamed fayd 12-06-15 04:14 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقول............................

The_Guardian 12-06-15 05:02 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فى انتظار الفزوره الجديده

doos99 12-06-15 07:49 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اسف علي التاخير لظروف العمل
لو فيل اتجوز نمله و غضبت في يوم راحت عند بيت اهلها و هوه راح يصالحها ووقف قدام الباب لقي نمل كتير ازاى هيعرف مراته من وسطهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

marwan 12-06-15 08:18 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doos99 (المشاركة 387546)
اسف علي التاخير لظروف العمل
لو فيل اتجوز نمله و غضبت في يوم راحت عند بيت اهلها و هوه راح يصالحها ووقف قدام الباب لقي نمل كتير ازاى هيعرف مراته من وسطهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رجلين الفيل حتبي منمله

pooforever_2010 12-06-15 10:27 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هى حتبقى جوه البيت ايه اللى يوقف الحريم بره
ههههههههههههههه

Champion 12-06-15 10:37 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حينادي عليها
او
رجله حتنمل

dr.amer hassan 12-06-15 11:40 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لا... هي الوحيدة فيهم الي شايلة فيل صغير

doos99 12-06-16 01:22 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwan (المشاركة 387581)
رجلين الفيل حتبي منمله

للاسف خطا حاول مره تانيه

doos99 12-06-16 01:23 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 (المشاركة 387685)
هى حتبقى جوه البيت ايه اللى يوقف الحريم بره
ههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههه حلوه بس للاسف غلط

doos99 12-06-16 01:24 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 387692)
حينادي عليها
او
رجله حتنمل

للاسف خطا حاول تانى

doos99 12-06-16 01:26 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 387737)
لا... هي الوحيدة فيهم الي شايلة فيل صغير

برافو فعلا دي الاجابه الصح
سامعك يا اللي بتزعق هناك هههههه
اتفضل المايك معاك

The_Guardian 12-06-16 01:34 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اللي بعدوو يا معلم

Karim Eid 12-06-16 01:55 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقول انا طيب

pooforever_2010 12-06-16 01:19 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فانتظار الدكتور
dr.amer hassan

Champion 12-06-16 01:36 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يلا بقي يا دوك

dr.amer hassan 12-06-16 02:45 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
نفس الفيل و النملة اتخانقوا و النملة طلبت الطلاق .... حد يعرف ليه؟؟

Champion 12-06-16 02:52 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
حل من اتنين
يا خانتو مع سيد قشطه او اي حيوان تاني
يا طلب منها تنزل الفيل اللي في بطنها :)

pooforever_2010 12-06-16 02:57 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 388165)
حل من اتنين
يا خانتو مع سيد قشطه او اي حيوان تاني
يا طلب منها تنزل الفيل اللي في بطنها :)

ههههههههههههههههههههه

خلوة صحيح

pooforever_2010 12-06-16 02:58 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amer hassan (المشاركة 388160)
نفس الفيل و النملة اتخانقوا و النملة طلبت الطلاق .... حد يعرف ليه؟؟

ممكن عشان ابنهم مش شبهه
ههههههههههههه

dr.amer hassan 12-06-16 03:01 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
لا مش صح ..... خلي بالك.. هي الي طالبة الطلاق...

pooforever_2010 12-06-16 03:03 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ممكن عشان خد الجرس من عجلتها وركبه فعجلته
ههههههههههههههههههه

dr.amer hassan 12-06-16 03:04 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
هههههههههه ... غلط بردو.... مرة كمان و هاقول الحل

dr.amer hassan 12-06-16 06:06 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
طيب ..... لو محدش حلها لغاية الساعة 9 بالليل ..... هسيبها لغاية بكرة الصبح من باب الرخامة.... و هحلها بكرة الساعة 11ص لو محدش حلها

Champion 12-06-16 06:09 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
عشان خانها مع الصرصار
قول صح قول صح :)

dr.amer hassan 12-06-17 11:08 AM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
يعني.... ممكن نعتبرها صح يا Champion
الاجابة عشان ظبطتو مع الصرصارة في سريرها
اتفضل المايك معاك

The_Guardian 12-06-18 05:44 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
فين الفزوره الجديده يا Champion

Champion 12-06-18 06:52 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
معلش يا رجاله نسيت :)
الفزوره قادمه في خلال دقائق ان شاء الله

Champion 12-06-18 07:27 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
بصو يا رجاله وركزوووووووووووو
عندنا عشر مكن
كل مكنه بتجيب عشره جنيه تمام ؟ وزنه عشره جرام
ففي مره مكنه جابت اقل من 10 جرام
فكانوا عايزين يعرفو انهي مكنه اللي جابت عشره جنيه وزنها اقل من 10 جرام
فجابوا 2 مهندسين واحد غبي و واحد ذكي
الغبي قال نروح عند كل مكنه و نوزن الجنيه اللي
بيطلع منها لحد ما نلاقي المكنه اللي بتطلع وزن قليل
فقال الذكي احنا نجيب كل الجنيهات مع بعضها و نعرف انهي مكنه اللي عطلانه , ازاي؟؟
اهداء مني للدكتور عامر اللي زهقني بنكته البيض ديه ههههههههههههههه

Karim Eid 12-06-18 09:13 PM

رد: حد عاوز يتخنق (فوازير رخمه )
 
ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟


الساعة الآن 07:35 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir