![]() |
Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
[quote=Griffin;397698]
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
[quote=Griffin;397698]
اقتباس:
ان شاء الله لما اروح البيت هاشوفه واقولك لأنى فى الشغل حاليا |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
مرحبا
أيهما أفضل بالنسبة لل Barrel بال choke او بدونه تحياتي |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
بعد الكثير من العناء والتجربه والاختبار كذا مره
ماسورة الكرال بدون choke ياباشا اى خدمه بقى اظن مفيش اسرع من كده رد |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
بس انا كنت بقترح ممكن تعمل موضوع |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: Re: رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
الموضوع طلع جميل اوي يله انا في الانتظار العمل النهائي بفارغ الصبر
|
Re: ليه مش pcp مصريه؟
انا قيست المحيط الخارجي للماسورة من ناحية جلبة بيت الرش و من ناحية فوهة البندقية اي قبل الكاتم بالمتر بتاع الخياط اللي عامل شبه الشريط ده و القياس كان واحد :
المحيط الخارجي للماسورة بتاعة الكرال 5 سم و انا حسبت القطر الخارجي طلع 1سم و 6 مللم اللي هو قطر الماسورة كله و اسف جدا علي التأخير |
رد: Re: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
مرحبا
حسبت مافهمت انك صعب تحصل ورشة خراطة تعملك الاجزاء المرسومه:( وانك عاوز تشتغلهم علي CNC يعني علي كذه لازم تعمل الرسومات 3D عشان تخدهم المكنه!! ... بالنسبة لل Barrel احترت في الانواع فيه الالماني120 والتركي 65 والانجليزي 150 دولار |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
مرحبا
بعض الرسومات للترباس وال Loading Bolt طعبا 2D 1-الترباس : http://img441.imageshack.us/img441/1975/2865398.jpg Loading Bolt 2 http://img10.imageshack.us/img10/5741/2865368.jpg تحياتي |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
جرب اشتري بندقيه بماسوره اللي انت عاوزها بس تكون خربانه
او اشتري واحده متوسطه و التصميم الجاي اشتري واحده حلوه انا كستعد اديك موبايلات ورش و محلات ممكن يكون عندهم طلبك |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
بالنسبة الblock ايه نوع الخامة المستخدمة وهل واضع في الحسبان الوزن؟؟ |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
مبروك عليك regulator وال Valve
مجهود ممتاز;) |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
انت مظبطنا تظبيت جامد ربنا يباركلك يا باشا |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
رد: ليه مش pcp مصريه؟
اقتباس:
ان شاء الله هتعملها و انا هتابع الموضوع و بجد ان شاء الله لما الموضوع يتم هتكون من اعظم الحاجات الاتعملت علي المنتدي ده و كمان في مصر كلها و ربنا معاك يا Griffin |
رد: ليه مش pcp مصريه؟
أسف الموضوع مغلق لأن الأعضاء لا ترغب في بقائي في المنتدى
|
| الساعة الآن 06:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir