الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30911)

ahmadkhalaf 12-07-06 04:52 PM

رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
 
ااتمنى من الادارة غلق وحذف الموضوع

Champion 12-07-06 04:57 PM

رد: Re: رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 400134)
هل تعتقد ان جملة ظز فى التقييم كلمة عادية
ولما تقول انك لو عايز تغير فى نتيجة الاستفتاء هتغيرة دة طبيعى
على العموم أنا كلمتك و كلمت الاعضاء الآخرين مش انت لوحدك
وأنا برصة قولت عليك محترم و صاحب فكر بلاش بقة تمسك فى جملة وتسيب الباقى

انا عارف مانت قلتلي انك كلمت الأعضاء
و قلتلي فكرك محترم و كل حاجه
بس انا عندي سؤالين
ايه العيب في طز في التقييم ؟
و ايه العيب لما اقولك انا ممكن اغير النتيجه بس مش عاوز ؟؟؟

Mohamed El-Hadidy 12-07-06 05:33 PM

رد: Re: رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة champion (المشاركة 400035)
بص انا حرد عليك لأنك محترم
لو المناقشه مفيهاش فايده في الأخر يبقي بلاش منها
و بعدين هي ديه ردود محترمه ولا كأني عيل صغير ؟؟!
و انا لحد دلوقتي اقسم برب العزه محترم نفسي و مش راضي ارد
يا غم اناا داخال منتدي صيد مش داخل بتاع مطاوي و لا سنج

يا حبي المناقشه دي فعلا ملهاش فايده,الاداره مش هتاخد بنتيجة الاستطلاع مهما كانت,و زي ما قلتلك لو مش عجبك موضوع البلي و المطاوي متفتحش المواضيع دي ولا اكنك شفتها.و حكايه انك تقدر تلعب في نتيجة الاستطلاع ده خوف منك ليس الا‎

مشرف عام 1 12-07-06 05:36 PM

رد: مناقشه و استطلاع عن حذف مواضيع الأسلحه المجرمه
 
نحن نرى مطلق الحريه فى الدفاع عن النفس فى وقت تقصير الجهات المسؤله فى هذا الجانب
ونرى ان الموضوع يتوقف بشكل اساسى على الصوره المستخدمه لهذه الاشياء فاذا ما تم استخدام السلاح البلى او الاسلحه البيضاء بشكل مخالف للقانون فهناك روادع قانونيه لمنع ذلك ....المنتدى وسيله لنقل المعلومات .. نحن لا نتحمل مسئولية اساءه استخدام العلم ..
لن نقوم بتقييد حريه الحصول على المعلومات تحت اي مبرر
منع نشر المواضيع المتعلقه بالاسلحه الناريه او غيرها لن يحد من انتشار الجريمه او الرغبه فى امتلاك الاسلحه .. نحن نرفض الوصايه الابويه من الدوله
ومطالبات المواطنين بفتح باب التراخيص لامتلاك السلاح هي مطالب مشروعه ومن حق اي انسان ان يمتلك سلاحاً .. سلطه الدوله هي سلطه تنظيميه ولا يحق لدوله تعطي الحقوق لمواطنيها ويتمتع فيها مواطنها بحريته ان تمنعه من امتلاك وحيازه الاسلحه الناريه ..

والتجارب والامثله واضحه للعيان .. يمكن لسيادتكم مراجعه قوانين امتلاك الاسلحه فى الدول العربيه وبقيه دول العالم اذا كنت مهتماً
: هذه هى سياستنا وسياسه المنتدى واذا انتوينا تغيرها سيكونهناك اشعار بذلك
خارج عن النص
حينما اصدرت الولايات المتحدة الامريكيه قانون بمنع تاول الخمور .. كانت النتيجه هى عصيان مدنى عام


الساعة الآن 06:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir