![]() |
رد: سينا واسرائيل
:
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
و حتى لو كنت يهودي فده دين و الواجب عليك أنك تحترمه مش تشتم فيه ولا كلامي غلط؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
فى مصر ولا خارجها |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
ملف مرفق 43262 ملف مرفق 43263 ملف مرفق 43264 ملف مرفق 43265 ملف مرفق 43266 ودي نهايتهم إن شاء الله ملف مرفق 43267 ياريت يا جريفن ترد عليا ... استيلاء علي الاراضي .. تكوين عصابات تهجير وقتل وارهاب الارغون و الشتيرن تكوين كيان صهيوني في بلاد المسلمين بالقوة بمساعدة انجلترا وامريكا فأراضينا احتلال سيناء ... ضرب المفاعل العراقي تعذيب وقتل ودمار مصر - لبنان - سوريا - فلسطين - الاردن - حتي السودان ضربتها بالطيران منذ عدة اعوام لا يوجد كيان اسمه اسرائيل وكل الي موجودين فيه بستاتهم ورجالتهم وعيالهم معتدين ينفع واحد جارك يخبط عليك يقوم زقك وواخد الصالون بتاعك مثلا ويستوطنه غصب عنك علشان هو اقوي منك وتيجي تطرده تقول اصله راجل كبير ... ولا دي واحدة ست ... ولا دول عيال صغيرين ولا حتدور فيهم الضرب كلهم ولاد الوسخة الي خادو حته من شقتك وكل لما تعدي من قدامهم يضربوك ويحدفوك وواكلين من خيرات بيتك كمان وميدفعوش فلوس رد عليا وفهمني |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
و كمان مره لو فاتك أنا مش سعيد أبدا بالشتيمه لكن ممكن الناس تتعلم من موقفي أن رد الأساءه بالأساءه مش هو الحل و لا حتى تصرف يليق بالساده المحترمين أعضاء المنتدى فليه تغلط في حد مغلطش فيك أصلا لكن مجرد بيقول وجهه نظره؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
اذ خاطبك السفيه فلا تجبه فخير من اجابته السكوت |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
:
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
بس ليا عتاب عليك يبقى موضوع الرساله ده عندك من سبع سنين ولسه جاى تعرضه علينا النهارده |
رد: سينا واسرائيل
ممكن يا جريفن ترد علي المشاركتين بتوعي بالصور برضه وبالتاريخ وتقولي هل في تاريخ غير ده لاسرائيل
ورد علي سؤالي الخاص بلو حد اخد حته من بيتك حتعمل اية |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
حد ياجماعة شاف المشاركتين حد يفهمه بالراحة واحدة واحدة كدة ناخد فيه ثواب
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
بس ده لو فعلا هو ألي حصل دوله أسرائيل أول ما أبتدت كان تعداد سكنها بضعه ألاف أزاي دول هم الأقوياء؟؟؟؟؟ أنا أقولك أقوياء بفلوسهم و بتقدمهم لأنهم أشتروا الأرض و السلاح و مش بس كده دول صنعوه و عملوا دوله و بنوا بيوت و وصلوا مرافق و أتواسعوا بدولتهم و أعتدوا على بلاد تانيه و العرب في تراجع مستمر لأنهم بيشتموا بس مش بيعملوا (بيشتغلوا) أسرائيل ليها هدف واضح و من حوالي 60 سنه و هم شغالين لتحقيقه و أنا شايف أنهم حققوا كتير منه |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
:
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
جادلت الف عالم فغلبتهم وجادلنى جاهل فغلبنى هوى الهرم برده لسه بتعهم وهما الى بنوه |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
كلام جميل وهل هدفهم هدف نبيل أنك تعيش طفيلي بس بأكد ليك هو ده الي حصل انا جايب ليك صور واعمال التهجير واضحة
نقطة تانية مين قالك انهم كانو بضعة الاف معلوماتك غلط في غلط في حرب فلسطين كان تعداد الجيوش العربية في ذلك الوقت 50000 وتعداد الجيش الإسرائيلي كان أكثر من 100000 ولما حاول سلاح الطيران المصري وقتها التدخل وقذف القوات الاسرائيلية قام الطيران الإنجليزي بتغطيته و سحق الطيران المصري نقطة ثلاثة اسرائيل لم تتقدم علشان هما جدعان اوي زي ماانت فاكر هما قعدو علي قفا أمريكا لحد سنة 85 بيسرقو منها ومن شركة بوينج ولوكهيد و من المانيا ودي مش جدعنه فتلاقي سلاحهم ملخبط الدبابة خليط من الابرامز والتايجر حتي سلاحهم مالوش طعم لو انت مسلم تذكر كلام الله عليهم وافعالهم مع الانبياء وسيدنا محمد فغزوة الاحزاب لما حاولو يغدرو بالمسلمين ويفتحو الحصون الي النبي استامنهم عليها ولو مسيحي تذكر كيف قتلو يوحنا المعمدان وزاكرس (يحي وزكريا) وكيف عاملو سيدنا عيسي بالرغم باني غير مؤمن بالصلب ولكني مؤمن بأن الله أنقذه الا أن الإنجيل مليان ببلاويهم هل الله متحامل عليهم فالكتابين هؤلاء لهم تاريخ لا أقذر منه ولا أفجر |
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
ايه اخبار هتلر معاك وفكرك عنه ( قتلت نصف اليهود وتركت النصف الاخر ليعلم العالم لما قتلت النصف الاول ) تولعو بجاذ وسخ يا رب
|
رد: سينا واسرائيل
معلش نكسب في ثواب
أهي حاجة عادلة الواحد يعملها في حياته لعله يخرج من صلبه مجاهد ولا مقاتل في سبيل الله ولا هو نفسه يغير رأيه انك لا تهدي من احببت ولكن الله يهدي من يشاء |
رد: سينا واسرائيل
الاسهل انك تقنع ديب يبطل يهاجم الغنم من انك تقنع يهودى من انه يبطل يكره العرب
|
رد: سينا واسرائيل
هاهاهاها يعني خلاص اتاكدتو انه يهودي
لو هو يهودي يقول ... واحنا حنحترم فيه قوته الي هنهدها علي دماغه ولو هو غير كدة يبقي اكيد اقناعه اسهل من الديب |
رد: سينا واسرائيل
هو راح فين واوعي يكون كت وهرب
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
هاهاهاها مش يمكن يجيلك فوحدتك عسكري ولا حاجة عاوزه يسمم عقول العيال الي عندك اخخخخخخ هيهيهيهيهي
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
|
رد: سينا واسرائيل
ماهو برضو الجيش الاسرائيلي في بيادلة الا قولي هي البياده بتاعتهم زي الي عندنا ولا طرية وفيها تكييف
|
رد: سينا واسرائيل
البياده عندنا للرجال فقط اما عندهم للمخنسين فقط وعلى العموم الفرق بيننا وبينهم ان الجندى المصرى داخل يموت اما الاسرائيلى داخل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟------)(
|
رد: سينا واسرائيل
جيش اسرائيل بالرغم بأنه ملئ بالمرتزقه والقتله المحترفين بس اقولك فالأخر أنه جيش سيس ولا له طعم يالله خليهم يفرحولهم يومين قبل لما اوروبا وامريكا يبيعوهم ونتسلي فيهم شوية
|
رد: سينا واسرائيل
هاهاهاهاهاها أكيد لباسه زي بيادته كله داخل فكله
|
رد: سينا واسرائيل
|
رد: سينا واسرائيل
|
رد: سينا واسرائيل
هههههههههههه انا قراءت الموضوع كله و بصراحه اول مره اشوف واحد بيدافع عن بلت في الاصل هي عدو له ههههههههههه ربنا يشفي انا هسال سؤال واحد ممكن حد يوم القيامه يدافع عن ابليس ؟ الشخص ده شكله بعد كتير عن الحقيقه و نسي كل المجازر البتحصل و كل الماضي و كل المجازر بتاعت اسرائيل و كمان بيقول ان اسرائيل اتقدمه و عملت كل ده بنفسها شكله كده كمان جاهل مش عارف حاجه عن التاريخ نسي وعد بلفور بتاع انجلترا و نسي امركا عملت ايه معاهم و نسي كل حاجه صح و افتكر الغلط و الكذب الهم بيضحكوا بيه علي العالم كله ..................ربنا يهديه لو كان مصري و ربنا يحرقه بجاز لو كان يهودي
|
رد: سينا واسرائيل
اقتباس:
بالنسبه للناس الي فاكره اني بدافع عن أسرائيل فأنا مش بدافع عنها بالعكس أنا شايف أن أسرائيل غلطت كتير أنا كل ألي بقوله أن الأعتداء على الأبرياء تصرف أرهابي مش جهاد و بالنسبه لأن تعداد الجيش كبير فده خطاء لأن أسرائيل فيها جنود نساء علشان العدد مش كفايه و ده عمل تطوعي مش أجباري يعني الجندي الأسرائيلي بيتطوع للدفاع عن دلده و أهله و الجندي المصري أول حاجه قبل ما يرحلوه بيدوله على قفاه (شفتها بعيني) مين من الجندين دول عنده كرامه و بلده بتحترمه زي ما هو بيحترمها و بيحبها؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
أنا كل ألي بقوله هو أني بقول الحق ألي العرب رافضين يشوفوه أو يصدقوه
أسرائيل غلطت كتير لكن هم مش كلاب هم ناس وطنين بيدافعوا عن بلدهم و ده حقهم أزاي الناس هتحترم العرب أذا كانوا مش عارفين يحترموا حتى بعض أو الأخرين؟؟؟؟ |
رد: سينا واسرائيل
[quote=احمد العوضى;419954]
اقتباس:
|
| الساعة الآن 03:38 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir