الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   سينا واسرائيل (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=32834)

جامو 12-08-16 09:32 AM

رد: سينا واسرائيل
 
:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420070)
على فكره للتوضيح أنا مش منحاز لأسرائيل
أنا شايف أن أسرائيل أخطأت كتير و لسه بترتكب أخطاء
أنا بس بوضح وجه نظر الغرب و العالم كله و بما فيهم نفسي عن الوضع بين أسرائيل و العرب

:D:p:D:p:D:p:D:p:D:D:p:D:D:rolleyes::rolleyes::rol leyes:

Griffin 12-08-16 09:33 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420069)
وانت مالك ومال الصيام
يهودى ذيك هيعرفه دينه

أنا مش يهودي
و حتى لو كنت يهودي فده دين و الواجب عليك أنك تحترمه مش تشتم فيه
ولا كلامي غلط؟؟

احمد نصر 12-08-16 09:34 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin (المشاركة 420070)
على فكره للتوضيح أنا مش منحاز لأسرائيل
أنا شايف أن أسرائيل أخطأت كتير و لسه بترتكب أخطاء
أنا بس بوضح وجه نظر الغرب و العالم كله و بما فيهم نفسي عن الوضع بين أسرائيل و العرب

انت قاعد فين حاليا
فى مصر ولا خارجها

احمد العوضى 12-08-16 09:36 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420070)
على فكره للتوضيح أنا مش منحاز لأسرائيل
أنا شايف أن أسرائيل أخطأت كتير و لسه بترتكب أخطاء
أنا بس بوضح وجه نظر الغرب و العالم كله و بما فيهم نفسي عن الوضع بين أسرائيل و العرب

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p :p:p

sniperwolf500 12-08-16 09:36 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420054)
صراحة يا جماعة انتم كلكم وحوش وغوغائيين الراجل حتطلكو صورة مطعم شبه الكشك الجمالون ومعمول فيه عملية ارهابية وكلكم ترودو بالكلام انا حوريله تاريخ بني صهيون من اول يوم ليهم في فلسطين علشان يعرف ان الإعلام الغربي كذاب من يوم امه في حاجات كتير بالذات الحاجات الي بتمس هيبة امنه وامن اسرائيل

جاهز يا جرافين

ملف مرفق 43244
ملف مرفق 43245
ملف مرفق 43246
ملف مرفق 43247
ملف مرفق 43248

اعمال التهجير والقتل بفلسطين 1946-1948

ملف مرفق 43249
ملف مرفق 43250
ملف مرفق 43251
ملف مرفق 43252
ملف مرفق 43253

بحر البقر المصرية (مدرسة)

ملف مرفق 43254
ملف مرفق 43255
ملف مرفق 43256
ملف مرفق 43257

ودي بعض بلاويهم الي اتصورت

ملف مرفق 43262

ملف مرفق 43263

ملف مرفق 43264

ملف مرفق 43265

ملف مرفق 43266

ودي نهايتهم إن شاء الله

ملف مرفق 43267


ياريت يا جريفن ترد عليا ... استيلاء علي الاراضي .. تكوين عصابات تهجير وقتل وارهاب الارغون و الشتيرن تكوين كيان صهيوني في بلاد المسلمين بالقوة بمساعدة انجلترا وامريكا فأراضينا

احتلال سيناء ... ضرب المفاعل العراقي

تعذيب وقتل ودمار

مصر - لبنان - سوريا - فلسطين - الاردن - حتي السودان ضربتها بالطيران منذ عدة اعوام

لا يوجد كيان اسمه اسرائيل وكل الي موجودين فيه بستاتهم ورجالتهم وعيالهم معتدين

ينفع واحد جارك يخبط عليك يقوم زقك وواخد الصالون بتاعك مثلا ويستوطنه غصب عنك علشان هو اقوي منك وتيجي تطرده تقول اصله راجل كبير ... ولا دي واحدة ست ... ولا دول عيال صغيرين

ولا حتدور فيهم الضرب كلهم ولاد الوسخة الي خادو حته من شقتك وكل لما تعدي من قدامهم يضربوك ويحدفوك وواكلين من خيرات بيتك كمان وميدفعوش فلوس

رد عليا وفهمني

Griffin 12-08-16 09:36 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جامو (المشاركة 420071)
ابو حميد انساه ومتحولش توجه له كلام لان من الواضح انه انسان سادى بيحب ينشتم وبيحس بسعاده من الشتيمه و التجريح

أنا جاوبت على التعليق ده قبل كده
و كمان مره لو فاتك
أنا مش سعيد أبدا بالشتيمه لكن ممكن الناس تتعلم من موقفي أن رد الأساءه بالأساءه مش هو الحل
و لا حتى تصرف يليق بالساده المحترمين أعضاء المنتدى
فليه تغلط في حد مغلطش فيك أصلا لكن مجرد بيقول وجهه نظره؟؟

احمد نصر 12-08-16 09:37 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جامو (المشاركة 420071)
ابو حميد انساه ومتحولش توجه له كلام لان من الواضح انه انسان سادى بيحب ينشتم وبيحس بسعاده من الشتيمه و التجريح

تصدق فعلا
اذ خاطبك السفيه فلا تجبه فخير من اجابته السكوت

احمد العوضى 12-08-16 09:38 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420074)
انت قاعد فين حاليا
فى مصر ولا خارجها

يا احمد بيه ذى ما ذكر جامو تجاهله من الممكن انه يكون سادى فعلا وعلى فكره انا ذكرت هذا من قبل

احمد العوضى 12-08-16 09:39 AM

رد: سينا واسرائيل
 
:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420077)
أنا جاوبت على التعليق ده قبل كده
و كمان مره لو فاتك
أنا مش سعيد أبدا بالشتيمه لكن ممكن الناس تتعلم من موقفي أن رد الأساءه بالأساءه مش هو الحل
و لا حتى تصرف يليق بالساده المحترمين أعضاء المنتدى
فليه تغلط في حد مغلطش فيك أصلا لكن مجرد بيقول وجهه نظره؟؟

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

احمد نصر 12-08-16 09:40 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420079)
يا احمد بيه ذى ما ذكر جامو تجاهله من الممكن انه يكون سادى فعلا وعلى فكره انا ذكرت هذا من قبل

فعلا
بس ليا عتاب عليك
يبقى موضوع الرساله ده عندك من سبع سنين ولسه جاى تعرضه علينا النهارده

sniperwolf500 12-08-16 09:41 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ممكن يا جريفن ترد علي المشاركتين بتوعي بالصور برضه وبالتاريخ وتقولي هل في تاريخ غير ده لاسرائيل

ورد علي سؤالي الخاص بلو حد اخد حته من بيتك حتعمل اية

احمد العوضى 12-08-16 09:41 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420078)
تصدق فعلا
اذ خاطبك السفيه فلا تجبه فخير من اجابته السكوت

ايه الحلاوه دى فعلا احنا بنتجمع بسهوله يويل الى يحاول يدوس لينا على ظرف ومعانا الله

sniperwolf500 12-08-16 09:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
حد ياجماعة شاف المشاركتين حد يفهمه بالراحة واحدة واحدة كدة ناخد فيه ثواب

Griffin 12-08-16 09:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420076)
ودي بعض بلاويهم الي اتصورت

ملف مرفق 43262

ملف مرفق 43263

ملف مرفق 43264

ملف مرفق 43265

ملف مرفق 43266

ودي نهايتهم إن شاء الله

ملف مرفق 43267


ياريت يا جريفن ترد عليا ... استيلاء علي الاراضي .. تكوين عصابات تهجير وقتل وارهاب الارغون و الشتيرن تكوين كيان صهيوني في بلاد المسلمين بالقوة بمساعدة انجلترا وامريكا فأراضينا

احتلال سيناء ... ضرب المفاعل العراقي

تعذيب وقتل ودمار

مصر - لبنان - سوريا - فلسطين - الاردن - حتي السودان ضربتها بالطيران منذ عدة اعوام

لا يوجد كيان اسمه اسرائيل وكل الي موجودين فيه بستاتهم ورجالتهم وعيالهم معتدين

ينفع واحد جارك يخبط عليك يقوم زقك وواخد الصالون بتاعك مثلا ويستوطنه غصب عنك علشان هو اقوي منك وتيجي تطرده تقول اصله راجل كبير ... ولا دي واحدة ست ... ولا دول عيال صغيرين

ولا حتدور فيهم الضرب كلهم ولاد الوسخة الي خادو حته من شقتك وكل لما تعدي من قدامهم يضربوك ويحدفوك وواكلين من خيرات بيتك كمان وميدفعوش فلوس

رد عليا وفهمني

أنا مش شايف أن كلام حضرتك غلط بالعكس
بس ده لو فعلا هو ألي حصل
دوله أسرائيل أول ما أبتدت كان تعداد سكنها بضعه ألاف
أزاي دول هم الأقوياء؟؟؟؟؟
أنا أقولك
أقوياء بفلوسهم و بتقدمهم لأنهم أشتروا الأرض و السلاح
و مش بس كده دول صنعوه و عملوا دوله و بنوا بيوت و وصلوا مرافق
و أتواسعوا بدولتهم و أعتدوا على بلاد تانيه
و العرب في تراجع مستمر لأنهم بيشتموا بس مش بيعملوا (بيشتغلوا)
أسرائيل ليها هدف واضح و من حوالي 60 سنه و هم شغالين لتحقيقه و أنا شايف أنهم حققوا كتير منه

احمد العوضى 12-08-16 09:44 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 420081)
فعلا
بس ليا عتاب عليك
يبقى موضوع الرساله ده عندك من سبع سنين ولسه جاى تعرضه علينا النهارده

والله الذى لا الله الا هو الانسان ده كاذب و منافق وعمال بيكلم كلام هطل لانى ذكرت ان الموضوع منقول مش مترجم

احمد العوضى 12-08-16 09:44 AM

رد: سينا واسرائيل
 
:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420085)
أنا مش شايف أن كلام حضرتك غلط بالعكس
بس ده لو فعلا هو ألي حصل
دوله أسرائيل أول ما أبتدت كان تعداد سكنها بضعه ألاف
أزاي دول هم الأقوياء؟؟؟؟؟
أنا أقولك
أقوياء بفلوسهم و بتقدمهم لأنهم أشتروا الأرض و السلاح
و مش بس كده دول صنعوه و عملوا دوله و بنوا بيوت و وصلوا مرافق
و أتواسعوا بدولتهم و أعتدوا على بلاد تانيه
و العرب في تراجع مستمر لأنهم بيشتموا بس مش بيعملوا (بيشتغلوا)
أسرائيل ليها هدف واضح و من حوالي 60 سنه و هم شغالين لتحقيقه و أنا شايف أنهم حققوا كتير منه

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Griffin 12-08-16 09:46 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420086)
والله الذى لا الله الا هو الانسان ده كاذب و منافق وعمال بيكلم كلام هطل لانى ذكرت ان الموضوع منقول مش مترجم

حضرتك نقلته بس هو في الأصل مترجم

احمد العوضى 12-08-16 09:47 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420084)
حد ياجماعة شاف المشاركتين حد يفهمه بالراحة واحدة واحدة كدة ناخد فيه ثواب

حرام عليك نفسك لان ده مش هيفهم وهتتعب نفسك بس وعلى العموم لك المقوله الاتيه

جادلت الف عالم فغلبتهم وجادلنى جاهل فغلبنى

هوى الهرم برده لسه بتعهم وهما الى بنوه

احمد العوضى 12-08-16 09:48 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Griffin (المشاركة 420088)
حضرتك نقلته بس هو في الأصل مترجم

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

sniperwolf500 12-08-16 09:52 AM

رد: سينا واسرائيل
 
كلام جميل وهل هدفهم هدف نبيل أنك تعيش طفيلي بس بأكد ليك هو ده الي حصل انا جايب ليك صور واعمال التهجير واضحة

نقطة تانية مين قالك انهم كانو بضعة الاف معلوماتك غلط في غلط في حرب فلسطين كان تعداد الجيوش العربية في ذلك الوقت 50000 وتعداد الجيش الإسرائيلي كان أكثر من 100000 ولما حاول سلاح الطيران المصري وقتها التدخل وقذف القوات الاسرائيلية قام الطيران الإنجليزي بتغطيته و سحق الطيران المصري

نقطة ثلاثة اسرائيل لم تتقدم علشان هما جدعان اوي زي ماانت فاكر هما قعدو علي قفا أمريكا لحد سنة 85 بيسرقو منها ومن شركة بوينج ولوكهيد و من المانيا ودي مش جدعنه فتلاقي سلاحهم ملخبط الدبابة خليط من الابرامز والتايجر حتي سلاحهم مالوش طعم

لو انت مسلم تذكر كلام الله عليهم وافعالهم مع الانبياء وسيدنا محمد فغزوة الاحزاب لما حاولو يغدرو بالمسلمين ويفتحو الحصون الي النبي استامنهم عليها

ولو مسيحي تذكر كيف قتلو يوحنا المعمدان وزاكرس (يحي وزكريا) وكيف عاملو سيدنا عيسي بالرغم باني غير مؤمن بالصلب ولكني مؤمن بأن الله أنقذه الا أن الإنجيل مليان ببلاويهم هل الله متحامل عليهم فالكتابين

هؤلاء لهم تاريخ لا أقذر منه ولا أفجر

احمد العوضى 12-08-16 09:56 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420092)
كلام جميل وهل هدفهم هدف نبيل أنك تعيش طفيلي بس بأكد ليك هو ده الي حصل انا جايب ليك صور واعمال التهجير واضحة

نقطة تانية مين قالك انهم كانو بضعة الاف معلوماتك غلط في غلط في حرب فلسطين كان تعداد الجيوش العربية في ذلك الوقت 50000 وتعداد الجيش الإسرائيلي كان أكثر من 100000 ولما حاول سلاح الطيران المصري وقتها التدخل وقذف القوات الاسرائيلية قام الطيران الإنجليزي بتغطيته و سحق الطيران المصري

نقطة ثلاثة اسرائيل لم تتقدم علشان هما جدعان اوي زي ماانت فاكر هما قعدو علي قفا أمريكا لحد سنة 85 بيسرقو منها ومن شركة بوينج ولوكهيد و من المانيا ودي مش جدعنه فتلاقي سلاحهم ملخبط الدبابة خليط من الابرامز والتايجر حتي سلاحهم مالوش طعم

لو انت مسلم تذكر كلام الله عليهم وافعالهم مع الانبياء وسيدنا محمد فغزوة الاحزاب لما حاولو يغدرو بالمسلمين ويفتحو الحصون الي النبي استامنهم عليها

ولو مسيحي تذكر كيف قتلو يوحنا المعمدان وزاكرس (يحي وزكريا) وكيف عاملو سيدنا عيسي بالرغم باني غير مؤمن بالصلب ولكني مؤمن بأن الله أنقذه الا أن الإنجيل مليان ببلاويهم هل الله متحامل عليهم فالكتابين

هؤلاء لهم تاريخ لا أقذر منه ولا أفجر

هتتعب نفسك بس

احمد العوضى 12-08-16 09:58 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ايه اخبار هتلر معاك وفكرك عنه ( قتلت نصف اليهود وتركت النصف الاخر ليعلم العالم لما قتلت النصف الاول ) تولعو بجاذ وسخ يا رب

sniperwolf500 12-08-16 09:58 AM

رد: سينا واسرائيل
 
معلش نكسب في ثواب

أهي حاجة عادلة الواحد يعملها في حياته لعله يخرج من صلبه مجاهد ولا مقاتل في سبيل الله ولا هو نفسه يغير رأيه

انك لا تهدي من احببت ولكن الله يهدي من يشاء

احمد العوضى 12-08-16 10:01 AM

رد: سينا واسرائيل
 
الاسهل انك تقنع ديب يبطل يهاجم الغنم من انك تقنع يهودى من انه يبطل يكره العرب

sniperwolf500 12-08-16 10:04 AM

رد: سينا واسرائيل
 
هاهاهاها يعني خلاص اتاكدتو انه يهودي

لو هو يهودي يقول ... واحنا حنحترم فيه قوته الي هنهدها علي دماغه

ولو هو غير كدة يبقي اكيد اقناعه اسهل من الديب

sniperwolf500 12-08-16 10:05 AM

رد: سينا واسرائيل
 
هو راح فين واوعي يكون كت وهرب

احمد العوضى 12-08-16 10:08 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420099)
هاهاهاها يعني خلاص اتاكدتو انه يهودي

لو هو يهودي يقول ... واحنا حنحترم فيه قوته الي هنهدها علي دماغه

ولو هو غير كدة يبقي اكيد اقناعه اسهل من الديب

انت نفسك طويل اسيبك معاه تقنعه بس حاولتخلى حد جنبك عشان لو اتنرفذت يلحقك ابل ما تكسر الكمبيوتر ههههههههههههههههه تصبح عل اقناع ولاونى اشك اذن انا هيست

sniperwolf500 12-08-16 10:09 AM

رد: سينا واسرائيل
 
هاهاهاها مش يمكن يجيلك فوحدتك عسكري ولا حاجة عاوزه يسمم عقول العيال الي عندك اخخخخخخ هيهيهيهيهي

احمد العوضى 12-08-16 10:12 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 420102)
هاهاهاها مش يمكن يجيلك فوحدتك عسكري ولا حاجة عاوزه يسمم عقول العيال الي عندك اخخخخخخ هيهيهيهيهي

فى حاجه اسمها البياده لو كله كام وحده على ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟او دماغه هينسا الى ولدته

جامو 12-08-16 10:14 AM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد العوضى (المشاركة 420103)
فى حاجه اسمها البياده لو كله كام وحده على ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟او دماغه هينسا الى ولدته

دا محتمل لا ده اكيد هيشيل السلاح ويروح يضرب النتن بتعهم ههههههههههههههههههههه

sniperwolf500 12-08-16 10:15 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ماهو برضو الجيش الاسرائيلي في بيادلة الا قولي هي البياده بتاعتهم زي الي عندنا ولا طرية وفيها تكييف

احمد العوضى 12-08-16 10:19 AM

رد: سينا واسرائيل
 
البياده عندنا للرجال فقط اما عندهم للمخنسين فقط وعلى العموم الفرق بيننا وبينهم ان الجندى المصرى داخل يموت اما الاسرائيلى داخل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟------)(

sniperwolf500 12-08-16 10:20 AM

رد: سينا واسرائيل
 
جيش اسرائيل بالرغم بأنه ملئ بالمرتزقه والقتله المحترفين بس اقولك فالأخر أنه جيش سيس ولا له طعم يالله خليهم يفرحولهم يومين قبل لما اوروبا وامريكا يبيعوهم ونتسلي فيهم شوية

sniperwolf500 12-08-16 10:21 AM

رد: سينا واسرائيل
 
هاهاهاهاهاها أكيد لباسه زي بيادته كله داخل فكله

sniperwolf500 12-08-16 10:24 AM

رد: سينا واسرائيل
 
http://www.imfdb.org/wiki/Maadi_Griffin

sniperwolf500 12-08-16 10:25 AM

رد: سينا واسرائيل
 
ملف مرفق 43268

حد شاف الباريت المصرية

moorey 12-08-16 10:43 AM

رد: سينا واسرائيل
 
هههههههههههه انا قراءت الموضوع كله و بصراحه اول مره اشوف واحد بيدافع عن بلت في الاصل هي عدو له ههههههههههه ربنا يشفي انا هسال سؤال واحد ممكن حد يوم القيامه يدافع عن ابليس ؟ الشخص ده شكله بعد كتير عن الحقيقه و نسي كل المجازر البتحصل و كل الماضي و كل المجازر بتاعت اسرائيل و كمان بيقول ان اسرائيل اتقدمه و عملت كل ده بنفسها شكله كده كمان جاهل مش عارف حاجه عن التاريخ نسي وعد بلفور بتاع انجلترا و نسي امركا عملت ايه معاهم و نسي كل حاجه صح و افتكر الغلط و الكذب الهم بيضحكوا بيه علي العالم كله ..................ربنا يهديه لو كان مصري و ربنا يحرقه بجاز لو كان يهودي

Griffin 12-08-16 02:34 PM

رد: سينا واسرائيل
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey (المشاركة 420117)
هههههههههههه انا قراءت الموضوع كله و بصراحه اول مره اشوف واحد بيدافع عن بلت في الاصل هي عدو له ههههههههههه ربنا يشفي انا هسال سؤال واحد ممكن حد يوم القيامه يدافع عن ابليس ؟ الشخص ده شكله بعد كتير عن الحقيقه و نسي كل المجازر البتحصل و كل الماضي و كل المجازر بتاعت اسرائيل و كمان بيقول ان اسرائيل اتقدمه و عملت كل ده بنفسها شكله كده كمان جاهل مش عارف حاجه عن التاريخ نسي وعد بلفور بتاع انجلترا و نسي امركا عملت ايه معاهم و نسي كل حاجه صح و افتكر الغلط و الكذب الهم بيضحكوا بيه علي العالم كله ..................ربنا يهديه لو كان مصري و ربنا يحرقه بجاز لو كان يهودي

أنا مصري مش أسرائيلي و اليهود مش بس الأسرائليين اليهوديه دي ديانه مش جنسية

بالنسبه للناس الي فاكره اني بدافع عن أسرائيل فأنا مش بدافع عنها بالعكس أنا شايف أن أسرائيل غلطت كتير

أنا كل ألي بقوله أن الأعتداء على الأبرياء تصرف أرهابي مش جهاد
و بالنسبه لأن تعداد الجيش كبير فده خطاء لأن أسرائيل فيها جنود نساء علشان العدد مش كفايه و ده عمل تطوعي مش أجباري
يعني الجندي الأسرائيلي بيتطوع للدفاع عن دلده و أهله و الجندي المصري أول حاجه قبل ما يرحلوه بيدوله على قفاه (شفتها بعيني)

مين من الجندين دول عنده كرامه و بلده بتحترمه زي ما هو بيحترمها و بيحبها؟؟

Griffin 12-08-16 02:39 PM

رد: سينا واسرائيل
 
أنا كل ألي بقوله هو أني بقول الحق ألي العرب رافضين يشوفوه أو يصدقوه

أسرائيل غلطت كتير لكن هم مش كلاب
هم ناس وطنين بيدافعوا عن بلدهم و ده حقهم
أزاي الناس هتحترم العرب أذا كانوا مش عارفين يحترموا حتى بعض أو الأخرين؟؟؟؟

avokato 12-08-16 05:32 PM

رد: سينا واسرائيل
 
[quote=احمد العوضى;419954]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato (المشاركة 419926)

هههههههههههههههههههههههههههههههه احنا صمنا خلاص هههههههههههههههههههههههههههههه

قلتها قبل الاذان متخفش هههههههههههه


الساعة الآن 03:38 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir