![]() |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
يا باشا للاسف لا يوجد شحن وربنا يسهل وندخل خدمه الشحن فى القريب
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ربنا يوسع عليك ياباشا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الاسبراي التنظيف بكام
و هل ينفع لتنظيف الصوت و الحي ولا الصوت فقط؟ و هل عند حضرتك جن بلو؟ و شكرا تقبل تحياتي |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
معالي الباشا حضرتك كاتب مسدس ايطالي ب 1000 ممكن نعرف ايه نوعه
++++++++++++++++++++++++++1 |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
عـــــرض جميل بالتوفقيق :punnch:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
++++++++++++++++++++++++1
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
فالترو ايطالى به عيب كتابه عليه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ممكن صوره ليه معالي الباشا وشكرا لتعبك معايا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اتفضل يا باشا اى خدمه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ده ماسوره مفتوحه ولا لا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الموجود صوت فقط لا غير
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
شكرا لحضرتك يا استاذي الفاضل بارك الله في حضرتك
|
Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
لحضريتك ياستاذ احمد رسالة على الخاص يرجى الرد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الاسعار زى مهيا ولا زادت وياترى مفتوحة وفى خدمة شحن ؟
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
ربنا يسهل الحال في موضوع الشحن
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
صور جراب كتف ياباشا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
معالي الباشا هو حضرتك المسدس الايطالي اللي بعتلي صورته بيضرب 9 مللي عادي ولا نوع معين
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الريتاي بارون يا باشا ماسوره مفتوحه ولا مقفولة؟
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
بالتوفيق ان شاء الله
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
منتظر رد حضرتك علي نوع الطلق اللي بيضربه المسدس الايطالي اللي حضرتك بعتلي صورته ابو 1000 جنيه
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
عندي طبنجه بريتا محتاجه قطع غيار ناقصه فيها زي مفتاح شد الاجزاء وجزء تاني حتشوفه في الصوره
http://imageshack.us/a/img713/5929/5...7922601211.jpg http://imageshack.us/a/img94/8528/30...3526241211.jpg هل موجودين عندك؟؟ |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
السلام عليكم هل فى اى تغير فى الاسعار والفرات هل فية منة الشكل القديم ويا ترى مقفول ولا مفتوح وسعرة كام وشكرا
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
مطلوب جاكل او فرات نيكل ياجماعة مش اللون الفضى لا نيكل
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
موفق وفي انتظار الجديد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
السلام عليكم
كنت بسأل علي ايكول فايبر هل هو نيكل و والتر الماني ب 99 |
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
الف شكر علي 5 علب طلقات الي خدتهم منك امبارح وربنا يباركلك انت انسان محترم يا أستاذ احمد
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اقتباس:
|
رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
اية الفرق بين الايكوال فرات والاراس ماجنيوم والكناس والبلو س06 والوالتر بي 99 والبي22 والكيمارا75 وافضليتهم بالترتيب وايهم الافضل اكون شاكر لو ساعدتني لاني عايز اشتري واحد وبيضرب الاثنين ص وب وشكرا لحضرتك
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
عرض ممتاز ومفاجئات على غير العادة ولكل مجتهد نصيب وبالتوفيق انشاء اللة تعالى
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
عروض رائعة وناس اهل ثقة والصراحة عندهم مبدأ وشعارهم الامانة في التعامل
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق دائما وانتم ناس محترمين وامناء
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بالتوفيق يا استاذ احمد
واحلي تقييم |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
ربنا يبارك يا باشا ... عندك برونى جاب؟ ولو موجود بكام لو سمحت
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
بسم الله ماشاء الله
عرض ممتاز استاز احمد |
رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir