الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض القصبجى لادوات الصيد مسدسات الصوت بأسعار مغريه جداً (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=33647)

احمد عبد العزيز 13-01-28 04:24 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
يا باشا للاسف لا يوجد شحن وربنا يسهل وندخل خدمه الشحن فى القريب

owkean 13-01-28 11:06 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ربنا يوسع عليك ياباشا

nileprince 13-01-29 12:03 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الاسبراي التنظيف بكام
و هل ينفع لتنظيف الصوت و الحي ولا الصوت فقط؟
و هل عند حضرتك جن بلو؟
و شكرا
تقبل تحياتي

owkean 13-01-29 02:45 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
معالي الباشا حضرتك كاتب مسدس ايطالي ب 1000 ممكن نعرف ايه نوعه
++++++++++++++++++++++++++1

ezzatsoliman 13-01-30 01:55 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
عـــــرض جميل بالتوفقيق :punnch:

owkean 13-01-30 02:12 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
++++++++++++++++++++++++1

احمد عبد العزيز 13-01-30 02:59 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
فالترو ايطالى به عيب كتابه عليه

owkean 13-01-30 04:31 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ممكن صوره ليه معالي الباشا وشكرا لتعبك معايا

احمد عبد العزيز 13-01-30 06:45 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اتفضل يا باشا اى خدمه

owkean 13-01-30 08:52 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ده ماسوره مفتوحه ولا لا

احمد عبد العزيز 13-01-30 10:35 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الموجود صوت فقط لا غير

owkean 13-01-30 10:48 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
شكرا لحضرتك يا استاذي الفاضل بارك الله في حضرتك

هاوى بس غاوى 13-01-30 10:59 PM

Re: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
لحضريتك ياستاذ احمد رسالة على الخاص يرجى الرد

هيما احمد 13-01-31 05:18 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الاسعار زى مهيا ولا زادت وياترى مفتوحة وفى خدمة شحن ؟

owkean 13-01-31 08:27 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
ربنا يسهل الحال في موضوع الشحن

tarik el 13-02-04 01:16 AM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
صور جراب كتف ياباشا

owkean 13-02-04 12:58 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
معالي الباشا هو حضرتك المسدس الايطالي اللي بعتلي صورته بيضرب 9 مللي عادي ولا نوع معين

fishtic 13-02-05 05:40 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الريتاي بارون يا باشا ماسوره مفتوحه ولا مقفولة؟

elmasrey123 13-02-06 06:43 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
بالتوفيق ان شاء الله

owkean 13-02-06 06:57 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
منتظر رد حضرتك علي نوع الطلق اللي بيضربه المسدس الايطالي اللي حضرتك بعتلي صورته ابو 1000 جنيه

mr vigo 13-02-17 02:33 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
عندي طبنجه بريتا محتاجه قطع غيار ناقصه فيها زي مفتاح شد الاجزاء وجزء تاني حتشوفه في الصوره

http://imageshack.us/a/img713/5929/5...7922601211.jpg

http://imageshack.us/a/img94/8528/30...3526241211.jpg


هل موجودين عندك؟؟

ramadan 13-02-17 02:43 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
السلام عليكم هل فى اى تغير فى الاسعار والفرات هل فية منة الشكل القديم ويا ترى مقفول ولا مفتوح وسعرة كام وشكرا

احمد عبد العزيز 13-02-20 05:30 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramadan (المشاركة 481930)
السلام عليكم هل فى اى تغير فى الاسعار والفرات هل فية منة الشكل القديم ويا ترى مقفول ولا مفتوح وسعرة كام وشكرا

الاسعار كما هيه ولا يوجد تغير

elmasrey123 13-03-01 06:31 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
مطلوب جاكل او فرات نيكل ياجماعة مش اللون الفضى لا نيكل

owkean 13-03-01 10:54 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
موفق وفي انتظار الجديد

MostafaHussein 13-03-05 09:58 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
السلام عليكم
كنت بسأل علي ايكول فايبر هل هو نيكل و والتر الماني ب 99

owkean 13-03-19 12:51 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr vigo (المشاركة 481929)
عندي طبنجه بريتا محتاجه قطع غيار ناقصه فيها زي مفتاح شد الاجزاء وجزء تاني حتشوفه في الصوره

http://imageshack.us/a/img713/5929/5...7922601211.jpg

http://imageshack.us/a/img94/8528/30...3526241211.jpg


هل موجودين عندك؟؟

هل هي للبيع ولو للبيع هي ايطالي ولا مصري قديم وماسوره متحركه ولا ثابته

كيمو الصعيدي 13-03-25 01:05 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
الف شكر علي 5 علب طلقات الي خدتهم منك امبارح وربنا يباركلك انت انسان محترم يا أستاذ احمد

owkean 13-03-25 06:47 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean (المشاركة 488800)
هل هي للبيع ولو للبيع هي ايطالي ولا مصري قديم وماسوره متحركه ولا ثابته

+11111في انتظار الرد

moustafah 13-04-02 01:20 PM

رد: العرض اللذيذ من احمد عبد العزيز
 
اية الفرق بين الايكوال فرات والاراس ماجنيوم والكناس والبلو س06 والوالتر بي 99 والبي22 والكيمارا75 وافضليتهم بالترتيب وايهم الافضل اكون شاكر لو ساعدتني لاني عايز اشتري واحد وبيضرب الاثنين ص وب وشكرا لحضرتك

moustafah 13-04-05 02:28 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
عرض ممتاز ومفاجئات على غير العادة ولكل مجتهد نصيب وبالتوفيق انشاء اللة تعالى

moustafah 13-04-05 10:48 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
عروض رائعة وناس اهل ثقة والصراحة عندهم مبدأ وشعارهم الامانة في التعامل

moustafah 13-04-07 08:36 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق دائما وانتم ناس محترمين وامناء

amrfathy 13-04-09 03:26 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بالتوفيق يا استاذ احمد
واحلي تقييم

احمد عبد العزيز 13-04-09 05:29 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrfathy (المشاركة 494462)
بالتوفيق يا استاذ احمد
واحلي تقييم

ربنا يبارك فيك يا دكتور عمرو

احمد عبد العزيز 13-04-09 05:30 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafah (المشاركة 493911)
بالتوفيق دائما وانتم ناس محترمين وامناء

ربنا يبارك لك يا استاذ مصطفى

afouad 13-04-10 02:03 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
ربنا يبارك يا باشا ... عندك برونى جاب؟ ولو موجود بكام لو سمحت

احمد عبد العزيز 13-04-10 11:45 AM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afouad (المشاركة 494604)
ربنا يبارك يا باشا ... عندك برونى جاب؟ ولو موجود بكام لو سمحت

للاسفف غير موجود الجاب

محمد مكاوى 13-04-10 12:43 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
بسم الله ماشاء الله

عرض ممتاز استاز احمد

احمد عبد العزيز 13-04-10 11:30 PM

رد: عرض القصبجى لادوات الصيد
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى (المشاركة 494697)
بسم الله ماشاء الله

عرض ممتاز استاز احمد

شرفت العرض يا استاذ محمد وعايزين نشوفك على القريب


الساعة الآن 11:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir