الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   اكبر عروض ادوات الصيد ونتحدى من هشام سمير (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=37215)

tejani 13-09-21 01:39 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
الديانا 350 جديده بالكرتونه والكاتالوجات t06 يا هشام باشا؟

هشام سمير 13-09-21 01:40 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_aly (المشاركة 528293)
ممكن صورة للرويال cfx وهل هى اللى سرعتها 198 م/ث ولة اللى سرعتها 220م/ث

حضرتك دا مش متعلق بالبندقيه دى متعلق بالسوسته عمتاً دى سرعتها 210 م
تحياتى

ahmed_adel1986 13-09-21 01:41 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
استاذ هشام بعتلك رسالة على الخاص

هشام سمير 13-09-21 02:18 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_adel1986 (المشاركة 528302)
ياريس أنا عاوز أشوف الرمسيس والصينى
لو مكانك فى اسكندرية

كلمنى ياباشا تحت امرك

TheLegnedkiller 13-09-21 03:06 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
عرض جاااااااااااااااااامد

بالتوفيق يا هشام بك

هشام سمير 13-09-21 03:15 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان (المشاركة 528316)
عرض مميز ...ويا ريت فية شحن للمحافظات.....بالتوفيق وربنا يحسن سوقهم وخلى الكل يصتاااااد

مميز لان ابو مروان الغالى مر عليه

ahmed_adel1986 13-09-21 03:18 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528373)
كلمنى ياباشا تحت امرك

طب ممكن رقم تليفونك
او قولى اقبلك فين وامتى

هشام سمير 13-09-21 03:21 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the small hunter (المشاركة 528329)
عرض ولا اروووووووووووووع بالتوفيق هشام باشا

ربنا يبارك فى حضرتك نورت وشرفت والله

هشام سمير 13-09-21 03:22 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشمسى (المشاركة 528330)
عرض رائع جدا هشام باشا واسعار مش موجوده عند حد
بالتوفيق للجميع

بلدياتى الغالى تسلملى عيونك يا كبير

هشام سمير 13-09-21 03:29 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 528335)
استفسار بس ياجماعة

ميل دوت في التاسكو شكلها اية يا جماعة ؟ هل هي دي بالضبط زي الصورة دي تدريج من تحت ونقط مع بعض في نفس الوقت

http://media.midwayusa.com/productim...ascomildot.jpg

لو في صورة للمنظار للمنظور من داخل المنظار يا أستاذ هشام يبقي خدمتني علشان بس افهم كويس قبل الاقدام علي خطوة التغيير :) وآسف للازعاج

هو يا يا كبير :lov:

هشام سمير 13-09-21 03:30 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 528338)
بى اسى ايه اير اسبورتر ماك 7 متوفر قطعه واحده
سعرها كام
و هل الاسعار دي نهائية و لا فيها كلام
خصوصا اسعار الجديد و الرش
و في شحن و لا لأ
موفق ان شاء الله


4750 جنيه والاسعار نهائيه وشكراً على مرورك

هشام سمير 13-09-21 03:31 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 (المشاركة 528341)
عرض رائع خاصه سعر الديانات فوق الممتاز بالنسبه لسوستت الديانه 52 المتوفر السوسته البرونزى ولا السوداء او العسلى ياريت سعر الجلبه الزرقاء لو متوفره.

البرونزى والجلب غير متوفره والله يا استاذ ايمن
ومرور معاليك هو الاروع والاحلى

هشام سمير 13-09-21 03:32 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى (المشاركة 528345)
محتاج سوستتين وجلبتين ورش ولو فيه تليسكوبات تانيه ياريت

من عنيا يا بلدياتى يا غالى

هشام سمير 13-09-21 03:33 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 (المشاركة 528348)
ياجااااااااااااااااااااااااااامد بالقوى ياهشام باشابس كنت عملت العرض ده من يومين عشان كنت لحقت اخد اسكوب قبل ماجيب
هههههههههههههههههههههههههه

القبطان بنفسه
والله منور العرض فعلاً
عمتاً معاليك تشاور بس واى حاجه توصلك لغاية عندك وبالمجان يا كبير

هشام سمير 13-09-21 03:34 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekhet (المشاركة 528350)
عرض جميل مبارك إن شاء اللة

ربنا يبارك فى حضرتك ويعزك مرورك العطر نور العرض معالى الباشا

هشام سمير 13-09-21 03:36 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 528385)
عرض جاااااااااااااااااامد

بالتوفيق يا هشام بك

ربنا يبارك فى سيادتك مشرفنا النشيط جداً اخبار معاليك ايه ؟

TheLegnedkiller 13-09-21 04:00 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528406)
ربنا يبارك فى سيادتك مشرفنا النشيط جداً اخبار معاليك ايه ؟

الحمد لله بخير طول ما سيتك بخير

sayed amer 13-09-21 04:01 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
بجد مش بهزار هشام سمير بيحطم الاسعار
تحياتى لh

TheLegnedkiller 13-09-21 04:03 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 528417)
بجد مش بهزار هشام سمير بيحطم الاسعار
تحياتى لh

يا اشعااااااااااااااااااااارك يا استاذ سيد

والله اسم جااااااااااامد

هشام سمير 13-09-21 04:24 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed amer (المشاركة 528417)
بجد مش بهزار هشام سمير بيحطم الاسعار
تحياتى لh

ههههههههههههههههههههههه
تسلم يا سيد باشا يارب ما نتحرم منك معاليك ومن شعاراتك الجامده

sayed amer 13-09-21 04:41 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller (المشاركة 528418)
يا اشعااااااااااااااااااااارك يا استاذ سيد

والله اسم جااااااااااامد

تحياتى محمود بيه

اميرابوزيد 13-09-21 05:24 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
السلام عليكم
عرض رائع يا أستاذ هشاااااااااااااااااااااااااااام
منتظرين التركى يا هشام باشا ربنا مايحرمنا منك :lov:

big man 13-09-21 05:30 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
عرض رهييييييييييييييييييييييب يا اتش
مفيش تليسكوبات تانيه اقل في الزووم ؟

ماهر 13-09-21 05:44 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
عرض جميل
وبالتفيق ان شاء الله
بس مفيش مسدسات مستعمله

هشام سمير 13-09-21 09:34 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرابوزيد (المشاركة 528448)
السلام عليكم
عرض رائع يا أستاذ هشاااااااااااااااااااااااااااام
منتظرين التركى يا هشام باشا ربنا مايحرمنا منك :lov:

ربنا يبارك فى حضرتك
ان شاء الله هيكون عرض جامد جداً

هشام سمير 13-09-21 09:37 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man (المشاركة 528451)
عرض رهييييييييييييييييييييييب يا اتش
مفيش تليسكوبات تانيه اقل في الزووم ؟

مشرفنا الغالى نوفرك علشان عيونك يا كبير

هشام سمير 13-09-21 09:38 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماهر (المشاركة 528454)
عرض جميل
وبالتفيق ان شاء الله
بس مفيش مسدسات مستعمله

عندى يا معالى الباشا :lov:

AMR EBID 13-09-21 09:41 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
الله ينور ينور يا هشام كونت عاوز ديانا 52 ويست جيرمني او اصدار قديم شكرا

elmasrey123 13-09-21 09:43 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528485)
عندى يا معالى الباشا :lov:

كمان مسدسات مستعمله يالله خلى الناس كلها تشيل سلاح مش هنخلى حد نفسه فى حاجة
:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov:

هشام سمير 13-09-21 09:46 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr ebid (المشاركة 528486)
الله ينور ينور يا هشام كونت عاوز ديانا 52 ويست جيرمني او اصدار قديم شكرا

اخويا وحبيبى وصاحبى اللى مبيقعدش بندقيه ازيد من شهرين نجيبلك يا كبير انتا تامرنى

هشام سمير 13-09-21 09:50 PM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 528318)
عرض جميل ياهشام. وعدت وأوفيت.
البندقية الديانا 50 دى تحفة بمعنى الكلمة.
نسيت كتابة سعر البى اس الايرسبورتر. وعلى فكرة البندقية دى أعتقد ما بقاش فيه منها زيرو حاليا.
بالتوفيق ان شاء الله.

:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov:

مرور معاليك نور وشرف العرض يا استذنا
صدقت انا من عشاق ديانا 50
سعر البى اس 4750 جنيه
فعلاً مفيش منها زيرو غير فى ام الدنيا وبس

:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov:

Ahmedsaad68 13-09-22 12:41 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
ايه المسدسات الاستعمال الموجودة

أبو شمس 13-09-22 12:47 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528400)
4750 جنيه والاسعار نهائيه وشكراً على مرورك

موفق ان شاء الله
بس انا كان لي تعليق
اتمني تتقبله بصدر رحب
اسعار الجديد غير مميزة
لان في ناس بتبيع بنفس الاسعار
او اقل
و كذلك الرش
و لا يمنع ان في ناس بتبيع اغلي
بس احنا داااااااااايماااااااا عيونا علي الاقل
و ننتظر عروض مميزة منك باسعار اقل من الاقل
و لو سألت مين دول يبقي انتي مش ملم بالسوق
و تقدر تتصل بي نتناقش في الموضوع ده
اما المستعمل دا عرض و طلب
اتمني تقبل المشاركة للافادة
موفق ان شاء الله


هشام سمير 13-09-22 01:17 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
:joi:مين دول :joi:

tejani 13-09-22 01:17 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
باشا مردتش عليا

هشام سمير 13-09-22 01:37 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani (المشاركة 528526)
باشا مردتش عليا

على ايه يا باشا

tejani 13-09-22 01:47 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tejani (المشاركة 528366)
الديانا 350 جديده بالكرتونه والكاتالوجات t06 يا هشام باشا؟

اظاهر حضرتك مشوفتش سؤالي

ahmed_aly 13-09-22 02:59 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 528367)
حضرتك دا مش متعلق بالبندقيه دى متعلق بالسوسته عمتاً دى سرعتها 210 م
تحياتى


إزاى ياباشا موش متعلق بالبندقية الرويال نازلة بسرعتين واللى سرعتها عالية معمول مكان للسكوب بعكس اللى سرعتها أقل لايوجد مكان للسكوب وبتفرق فى السعر حوالى 500 جنيه ...وبعدين فين صورة الرويال اللى طلبتها منك

ahmed_aly 13-09-22 03:03 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 528524)
موفق ان شاء الله
بس انا كان لي تعليق
اتمني تتقبله بصدر رحب
اسعار الجديد غير مميزة
لان في ناس بتبيع بنفس الاسعار
او اقل
و كذلك الرش
و لا يمنع ان في ناس بتبيع اغلي
بس احنا داااااااااايماااااااا عيونا علي الاقل
و ننتظر عروض مميزة منك باسعار اقل من الاقل
و لو سألت مين دول يبقي انتي مش ملم بالسوق
و تقدر تتصل بي نتناقش في الموضوع ده
اما المستعمل دا عرض و طلب
اتمني تقبل المشاركة للافادة
موفق ان شاء الله


والله العظيم أنا كنت بقول كدة بردو وإحنا كنا منتظرين عرض قوى يتناسب مع حجم الدعاية اللى معمولة له من حوالى اسبوعين ....

Ahmedsaad68 13-09-22 04:15 AM

رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_aly (المشاركة 528533)
والله العظيم أنا كنت بقول كدة بردو وإحنا كنا منتظرين عرض قوى يتناسب مع حجم الدعاية اللى معمولة له من حوالى اسبوعين ....

انا برضه معاكوا فى نفس الكلام
انا قلت هيبقى فى تلسكوبات 28 أو 20 وكمان رش أشكال وأنواع ومنها البرو ماجنوم الى بدور عليها وعروض على الكرال التركى والريتاى وقلت العرض اول ما ينزل الناس هتموت بعض على العروض ومين يحجز وكان التحليل السياسى :ordi:بعد ظهور نتائج التحليل اختفاء بعض السلع الاستراتيجية كالرش والتلسكوبات:galc: والتحليل النفسى :punnch:كان حصول حالة هلع وفزع وبكاء بعض ضياع بعض العروض وبالنسبة للأخ الزميل الى كان بسئل ان مفيش تركى جديد احب ارد وأقول هى الحمامة الى كانت فى البلكونة وانت مستنى العرض ماتت ولا انتحرت وآسف لو طولت عليكم بس فعلا العرض ناقص حاجات كتير مع خالص تحيات وتقديري للأستاذهشام لان برضه انا عارف انه تعب كتير لتوفير بعض البضائع للعرض كى لا نضيع حق احد :ordi:


الساعة الآن 03:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir