![]() |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
الديانا 350 جديده بالكرتونه والكاتالوجات t06 يا هشام باشا؟
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
تحياتى |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
استاذ هشام بعتلك رسالة على الخاص
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
عرض جاااااااااااااااااامد
بالتوفيق يا هشام بك |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
او قولى اقبلك فين وامتى |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
ومرور معاليك هو الاروع والاحلى |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
والله منور العرض فعلاً عمتاً معاليك تشاور بس واى حاجه توصلك لغاية عندك وبالمجان يا كبير |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
بجد مش بهزار هشام سمير بيحطم الاسعار
تحياتى لh |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
والله اسم جااااااااااامد |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
تسلم يا سيد باشا يارب ما نتحرم منك معاليك ومن شعاراتك الجامده |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
السلام عليكم
عرض رائع يا أستاذ هشاااااااااااااااااااااااااااام منتظرين التركى يا هشام باشا ربنا مايحرمنا منك :lov: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
عرض رهييييييييييييييييييييييب يا اتش
مفيش تليسكوبات تانيه اقل في الزووم ؟ |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
عرض جميل
وبالتفيق ان شاء الله بس مفيش مسدسات مستعمله |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
ان شاء الله هيكون عرض جامد جداً |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
الله ينور ينور يا هشام كونت عاوز ديانا 52 ويست جيرمني او اصدار قديم شكرا
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
مرور معاليك نور وشرف العرض يا استذنا صدقت انا من عشاق ديانا 50 سعر البى اس 4750 جنيه فعلاً مفيش منها زيرو غير فى ام الدنيا وبس :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov: |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
ايه المسدسات الاستعمال الموجودة
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
موفق ان شاء الله بس انا كان لي تعليق اتمني تتقبله بصدر رحب اسعار الجديد غير مميزة لان في ناس بتبيع بنفس الاسعار او اقل و كذلك الرش و لا يمنع ان في ناس بتبيع اغلي بس احنا داااااااااايماااااااا عيونا علي الاقل و ننتظر عروض مميزة منك باسعار اقل من الاقل و لو سألت مين دول يبقي انتي مش ملم بالسوق و تقدر تتصل بي نتناقش في الموضوع ده اما المستعمل دا عرض و طلب اتمني تقبل المشاركة للافادة موفق ان شاء الله |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
:joi:مين دول :joi:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
باشا مردتش عليا
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
إزاى ياباشا موش متعلق بالبندقية الرويال نازلة بسرعتين واللى سرعتها عالية معمول مكان للسكوب بعكس اللى سرعتها أقل لايوجد مكان للسكوب وبتفرق فى السعر حوالى 500 جنيه ...وبعدين فين صورة الرويال اللى طلبتها منك |
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
|
رد: عرض البنادق والتيلسكوبات والرش من هشام سمير
اقتباس:
انا قلت هيبقى فى تلسكوبات 28 أو 20 وكمان رش أشكال وأنواع ومنها البرو ماجنوم الى بدور عليها وعروض على الكرال التركى والريتاى وقلت العرض اول ما ينزل الناس هتموت بعض على العروض ومين يحجز وكان التحليل السياسى :ordi:بعد ظهور نتائج التحليل اختفاء بعض السلع الاستراتيجية كالرش والتلسكوبات:galc: والتحليل النفسى :punnch:كان حصول حالة هلع وفزع وبكاء بعض ضياع بعض العروض وبالنسبة للأخ الزميل الى كان بسئل ان مفيش تركى جديد احب ارد وأقول هى الحمامة الى كانت فى البلكونة وانت مستنى العرض ماتت ولا انتحرت وآسف لو طولت عليكم بس فعلا العرض ناقص حاجات كتير مع خالص تحيات وتقديري للأستاذهشام لان برضه انا عارف انه تعب كتير لتوفير بعض البضائع للعرض كى لا نضيع حق احد :ordi: |
| الساعة الآن 03:31 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir