![]() |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
لية هو عندة كام سنة ;) |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
طيب بالنسبة للاسكندرية ايه الوضع ؟؟؟ و لما ابعت البيانات و كارت الشحن حستلم الكارنيه ازاى؟؟؟
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
موضوع جميل جدا وفكرة روعة من شخص محترم وانا معاكو ان شاء الله
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
هل الموضوع لسة شغال ولا اية
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
يا جماعة هل موضوع الكارنيهات شغال فعلا و لا لسه متوقف ... خصوصا أنتو عارفين الحاله الامنية اللي فيها البلد و احيانا بيقبلك شرطة متحفزة أو مش فاهمة ... يعني الكارنية مع ابتسامة حلوة مع الكلام بأدب دون مبالغة أو تعظيم ... الترخيم يعدي
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
موضوع الكارنيهات متوقف حاليا
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ياريت موضوع الكارنيهات دا يتنفذ فعلا
بس عموما الصيد دلوقت قلق و مفتكرش الكارنيه هيفرق كتير على الاقل في الفتره دي |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
تحياتى |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
في الانتظار و علي أحر من الجمر ...
ومشكور علي الاستجابه و الرد محمد باشا |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
ماشاء الله ده شغل طقم اداره ذو خبره واسرار ع تقدم وتميز المنتدى الرائع ده جارى ارسال البيانات
|
Re: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
تحياتي لطاقم الاداره المحترم من فضلكم عاوزين تفعيل ل كارنيه المنتدي الموضوع مهم جدا خلال الفتره الراهنه التي تمر بها البلاد |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اتمنا ان يتم تفعيل الكرنهات
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
مجرد ملاحظة - هذا الموضوع يستحوذ على اهتمام معظم اعضاء المنتدى الكرام والزائرين ايضا .
6000 مشاركة و 173 تعليق !!! أكثر المشاركات وأكثر التعليقات على مواضيع المنتدى . وتقبلوا فائق تحياتى . |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
الفكرة رائعة و أتمني ألا تكون توقفت
للمرة الثانية الفكرة أكثر من رائعة |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
فكره جميله طبعا فى تقدم دايما انشاء الله
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
بدافع من الفضول ... ليه موضوع الكارنيهات لسه متوقف ... وياتري هيفضل متوقف لأمتي ...
معلش بس الموضوع دة بيشغل أعضاء كتير ... وتقريبا كل أعضاء المنتدي عاوزة يكون معاها كارنية . |
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
نعتذر عن غلق الموضوع و نعتذر للساده الأعضاء حيث أن موضوع الكارنيه بعد التأكد يعتبر غير قانوني إصداره.
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
اقتباس:
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
كلامى وجهة نظر شخصيه قابله للخطأ
|
رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
السادة الاعضاء بعد التواصل مع بعض رجال القانون الافاضل من اعضاء المنتدى و بعض الجهات الامنية تم التاكد من عدم قانونية موضوع الكارنيهات الا بعض اشهار جمعية للصيادين و هذا صعب جداااااااااااا فى الوقت الحالى |
| الساعة الآن 08:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir