الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   كارنيهات المنتدي لعام 2013 :) (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39043)

Mohamed Mahmoud 13-05-23 02:01 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 504788)
ههههههههه هشام مشغول علشان عنده إمتحانات

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لية هو عندة كام سنة ;)

elmasrey123 13-05-23 02:03 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 504790)
اية دة هشام كلمك انمبارح واول انمبارح وكل يوم
يا عرابى قول للمصرى دة فية خط مفتوح على طول ال 24 ساعة

ياسنترالاتك ياعم خطوط بيزنس بقه

Mahmoud@Sniper 13-05-23 03:09 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
طيب بالنسبة للاسكندرية ايه الوضع ؟؟؟ و لما ابعت البيانات و كارت الشحن حستلم الكارنيه ازاى؟؟؟

القناص الرهيب 13-05-25 05:39 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
موضوع جميل جدا وفكرة روعة من شخص محترم وانا معاكو ان شاء الله

mc bob 13-06-23 05:43 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
هل الموضوع لسة شغال ولا اية

usama1001 14-05-13 03:20 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
يا جماعة هل موضوع الكارنيهات شغال فعلا و لا لسه متوقف ... خصوصا أنتو عارفين الحاله الامنية اللي فيها البلد و احيانا بيقبلك شرطة متحفزة أو مش فاهمة ... يعني الكارنية مع ابتسامة حلوة مع الكلام بأدب دون مبالغة أو تعظيم ... الترخيم يعدي

Mohamed Mahmoud 14-05-13 03:30 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
موضوع الكارنيهات متوقف حاليا

فكرى الفساخ 14-05-14 04:39 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud (المشاركة 559420)
موضوع الكارنيهات متوقف حاليا

ولماذا لا يتم تفعيله ؟ مع قبول فائق تحياتى وجزيل احترامى ..

محمد خلف 14-05-14 06:01 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ياريت موضوع الكارنيهات دا يتنفذ فعلا
بس عموما الصيد دلوقت قلق و مفتكرش الكارنيه هيفرق كتير
على الاقل في الفتره دي

Mohamed Mahmoud 14-05-14 06:11 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فكرى الفساخ (المشاركة 559523)
ولماذا لا يتم تفعيله ؟ مع قبول فائق تحياتى وجزيل احترامى ..

سيتم تفعيلة قريبا ان شاء الله
تحياتى

usama1001 14-05-14 07:23 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
في الانتظار و علي أحر من الجمر ...
ومشكور علي الاستجابه و الرد محمد باشا

sayed amer 14-05-15 12:22 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
ماشاء الله ده شغل طقم اداره ذو خبره واسرار ع تقدم وتميز المنتدى الرائع ده جارى ارسال البيانات

محمود خطاب 14-05-15 01:03 PM

Re: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
تحياتي لطاقم الاداره المحترم

من فضلكم عاوزين تفعيل ل كارنيه المنتدي

الموضوع مهم جدا خلال الفتره الراهنه التي تمر بها البلاد

abdalla nabel 14-05-15 05:32 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اتمنا ان يتم تفعيل الكرنهات

فكرى الفساخ 14-05-17 07:49 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
مجرد ملاحظة - هذا الموضوع يستحوذ على اهتمام معظم اعضاء المنتدى الكرام والزائرين ايضا .
6000 مشاركة و 173 تعليق !!! أكثر المشاركات وأكثر التعليقات على مواضيع المنتدى . وتقبلوا فائق تحياتى .

LEGION 14-05-17 09:55 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
الفكرة رائعة و أتمني ألا تكون توقفت
للمرة الثانية الفكرة أكثر من رائعة

Mahmoud said 14-05-18 12:22 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
فكره جميله طبعا فى تقدم دايما انشاء الله

usama1001 14-06-23 02:17 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
بدافع من الفضول ... ليه موضوع الكارنيهات لسه متوقف ... وياتري هيفضل متوقف لأمتي ...
معلش بس الموضوع دة بيشغل أعضاء كتير ... وتقريبا كل أعضاء المنتدي عاوزة يكون معاها كارنية .

Orabi 14-06-23 10:01 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
نعتذر عن غلق الموضوع و نعتذر للساده الأعضاء حيث أن موضوع الكارنيه بعد التأكد يعتبر غير قانوني إصداره.

هشام سمير 14-06-23 11:23 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi (المشاركة 562506)
نعتذر عن غلق الموضوع و نعتذر للساده الأعضاء حيث أن موضوع الكارنيه بعد التأكد يعتبر غير قانوني إصداره.

بعد اذنك يا عرابى . اصداره قانونى 100 % لاى جهه حق اصدار كارنيه انتساب لاعضائها سواء كانت جهه رسميه او غير . حتى الجيم يقوم بأصدار كرنيهات لاعضائه حتى مدرسين الدروس الخصوصيه

هشام سمير 14-06-23 11:48 AM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
كلامى وجهة نظر شخصيه قابله للخطأ

Mohamed Mahmoud 14-06-23 12:05 PM

رد: كارنيهات المنتدي لعام 2013 :)
 
السادة الاعضاء
بعد التواصل مع بعض رجال القانون الافاضل من اعضاء المنتدى و بعض الجهات الامنية تم التاكد من عدم قانونية موضوع الكارنيهات الا بعض اشهار جمعية للصيادين و هذا صعب جداااااااااااا فى الوقت الحالى


الساعة الآن 08:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir