الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   حملة المقاطعه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42325)

boodi gawish 13-09-06 02:11 PM

رد: حملة المقاطعه
 
2000 مشاهدة .... و دعوة للمشاركة الجادة والحوار .... شكرا

Egyptian_Destroyer 13-09-06 05:54 PM

رد: حملة المقاطعه
 
مكملين ان شاء الله حتي تنخفض الاسعار :) :)

tegar 13-09-06 07:49 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 525714)
مكملين ان شاء الله حتي تنخفض الاسعار :) :)

11111111111111111111111111

احمد حسن ادريس 13-09-06 08:36 PM

رد: حملة المقاطعه
 
................................................

boodi gawish 13-09-06 10:01 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

مكملين ان شاء الله حتي تنخفض الاسعار
+1111111111111111111111111111

احمد حسن ادريس 13-09-07 12:17 AM

رد: حملة المقاطعه
 
.............................................

ahmed yasser 13-09-07 10:07 AM

رد: حملة المقاطعه
 
مقاطعون ضد المنافقون :d

احمد حسن ادريس 13-09-07 12:08 PM

رد: حملة المقاطعه
 
.................................................

Dont Ask Me Who Iam 13-09-07 01:16 PM

رد: حملة المقاطعه
 
معاكم ان شاء الله

هاوى بس غاوى 13-09-07 03:31 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egyptian_Destroyer (المشاركة 525714)
مكملين ان شاء الله حتي تنخفض الاسعار :) :)

++++++++++++++++++++++++++++1

big man 13-09-07 03:46 PM

رد: حملة المقاطعه
 
انا معااااااااااااااكم

مورو 13-09-07 11:30 PM

رد: حملة المقاطعه
 
انا معاكم يارجاله

احمد حسن ادريس 13-09-08 07:15 PM

رد: حملة المقاطعه
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Egyptian_Destroyer 13-09-09 10:14 AM

رد: حملة المقاطعه
 
شكرا لكل الناس اللي تفهمت و شاركتنا و مكملين مع بعض ان شاء الله :) :)

tegar 13-09-09 08:41 PM

رد: حملة المقاطعه
 
ايه يا رجاله هم دول بس المشعجباهم السعار والباقي راضي بالاستغلال ولا ايه

احمد حسن ادريس 13-09-09 10:01 PM

رد: حملة المقاطعه
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Egyptian_Destroyer 13-09-10 01:54 AM

رد: حملة المقاطعه
 
مكملين ان شاء الله :)

boodi gawish 13-09-10 03:41 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

ايه يا رجاله هم دول بس المشعجباهم السعار والباقي راضي بالاستغلال ولا ايه
+1111111111111111111111111111

tegar 13-09-11 12:43 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 526276)
مكملين ان شاء الله :)


111111111111111111

Egyptian_Destroyer 13-09-11 01:06 AM

رد: حملة المقاطعه
 
.............................................

Egyptian_Destroyer 13-09-11 04:09 PM

رد: حملة المقاطعه
 
مكملين ان شاء الله :)

احمد حسن ادريس 13-09-11 07:26 PM

رد: حملة المقاطعه
 
مقاطعين ان شاء الله

Egyptian_Destroyer 13-09-12 01:24 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد حسن ادريس (المشاركة 526592)
مقاطعين ان شاء الله

++++++++++++++++++++++1

TheLegnedkiller 13-09-12 01:26 AM

رد: حملة المقاطعه
 
معلشي انا هسأل حضرتك سؤال يا Egyptian_Destroyer انا طبعا معاكم في الحمله ديه ومقاطع المسدسات بكافه انواعها

بس المشكله الوحيده ان بعض التجار مش هيفرق معاهم الكلام ده

هما كده كده بيبيعم حاجتهم سواء بأي طريقه

وبالتوفيق في الحمله وعلي فكره انا مشترك في الحمله من زماااااااااااااااان

مع تحياتي

Egyptian_Destroyer 13-09-12 03:57 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller (المشاركة 526654)
معلشي انا هسأل حضرتك سؤال يا egyptian_destroyer انا طبعا معاكم في الحمله ديه ومقاطع المسدسات بكافه انواعها

بس المشكله الوحيده ان بعض التجار مش هيفرق معاهم الكلام ده

هما كده كده بيبيعم حاجتهم سواء بأي طريقه

وبالتوفيق في الحمله وعلي فكره انا مشترك في الحمله من زماااااااااااااااان

مع تحياتي

يا باشا مفيش حاجه اسمها مش حتفرق ... اي تاجر لازم حيتأثر ايا كان مقدار ذلك التأثر
و الدليل علي ان كثير من التجار بيستغلونا ان بيبقي في فروق كبيره في الاسعار يعني في تجار بيبيعوا باسعار عاديه متعودين عليها و في ناس غلت الاسعار لما الدنيا اتلغبطت
هدفنا ان التجار اللي بيستغلوا الناس يرجعوا و يندموا علي اللي بيعملوه و صدقني الموضوع منتشر بشكل كبير :)
و في تجار تانيين اسعارهم ممتازه علي فكره و بيبيعوا حاجات محترمه و دول حيبقي الشغل من عندهم
شوف حضرتك لو واحد لسه مشترك في المنتدي و عايز يجيب محدث صوت و عدي علي الموضوع ده ممكن ينتبه لفكره اختلاف الاسعار بين التجار و يشوف اكتر من تاجر قبل الشراء و بالتالي يشتري افضل شئ بأفضل سعر

و عامة يكفي ان ننشر فكره المقاطعه بين الناس لاي سلعه مش مسدسات بس علشان مصر فيها كميه كبيره من الاحتكار و يكفي اننا بننشر فكره بناءه و لازم تكون موجوده عند افراد الشعب لان زي ما قولت قبل كده احنا مش اقل من الاجانب علشان هما يقاطعوا السلع اللي بيرتفع سعرها بدون داع و احنا لا ...

TheLegnedkiller 13-09-12 04:00 PM

رد: حملة المقاطعه
 
والله عارف ان فيه احتكار كبير اوي بالنسبه لمعظم التجار وانهم بيغلوا السعر اكتر واكتر

وربنا يهدي الامور

elmasrey123 13-09-12 04:58 PM

رد: حملة المقاطعه
 
نزولا على رغبة اعضاء المنتدى وايمانا منا بتحقيق الافضل دائما لمنتدانا قرر هشام سمير تحدى الاسعار ترقبو العرض الحصرى لهشام سمير مع هشام الاستغلال ملوش مكان

ĴΘĶЄЯ 13-09-12 11:12 PM

رد: حملة المقاطعه
 
انا من رأيي ان حملة المقاطعة دي متبقاش علي مستوي المنتدي بس
انا عارف ان مفيش بايدنا حاجة نعملها بس علي الاقل نرشح حد مننا
يعمل صفحة ع الفيس باسم الحملة وكلنا نشترك فيها ونجيب الي نعرفه
لحد ما الصفحة تكبر وتغطي اكبر نسبة تقدر عليها والحاضر يعلم الغايب

Egyptian_Destroyer 13-09-13 11:31 AM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ (المشاركة 526830)
انا من رأيي ان حملة المقاطعة دي متبقاش علي مستوي المنتدي بس
انا عارف ان مفيش بايدنا حاجة نعملها بس علي الاقل نرشح حد مننا
يعمل صفحة ع الفيس باسم الحملة وكلنا نشترك فيها ونجيب الي نعرفه
لحد ما الصفحة تكبر وتغطي اكبر نسبة تقدر عليها والحاضر يعلم الغايب

في يا فاندم صفحه علي الفيس بوك قام احد الاعضاء بأنشائها :) و نشرها في الموضوع

شكرا لك :)

هاوى بس غاوى 13-09-13 01:18 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 526761)
نزولا على رغبة اعضاء المنتدى وايمانا منا بتحقيق الافضل دائما لمنتدانا قرر هشام سمير تحدى الاسعار ترقبو العرض الحصرى لهشام سمير مع هشام الاستغلال ملوش مكان

فكرة رائعة وممتازة بس اكيد فى ناس كتير مش هتقدر تشترى لانها من محافظات الاقاليم وياريت يكون فى شحن علشان الاعضاء كلها تستفاد لان فى ناس كتير مقاطعة ومن ضمنهم انا واكيد اول ما هيشوفوا العرض مش هيترددوا فى الشراء وهيكون فى اقبال كبير

Egyptian_Destroyer 13-09-13 06:19 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 526916)
فكرة رائعة وممتازة بس اكيد فى ناس كتير مش هتقدر تشترى لانها من محافظات الاقاليم وياريت يكون فى شحن علشان الاعضاء كلها تستفاد لان فى ناس كتير مقاطعة ومن ضمنهم انا واكيد اول ما هيشوفوا العرض مش هيترددوا فى الشراء وهيكون فى اقبال كبير

+++++++++++++++++++++++1

احمد حسن ادريس 13-09-14 09:31 PM

رد: حملة المقاطعه
 
...............................ززز

boodi gawish 13-09-15 05:54 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اقتباس:

العرض لمده اربع ايام من تاريخه
العرض ده هيزعل ناس كتيير منى
بس اعضاء المنتدى اهم اى مسدس اقل من اقل سعر فى السوق على الاقل 100 جنيه كل المسدسات معاها فرشه وزيت و5 طلقات للتجربه

كناس مجنم 9 ملي 19 طلقة ب 900 جنيه
رتاى بارون 16 طلقه ومعاه الفرشه والزيت 925 جنيه
ريتاى ايجل العملاق المتالق 9 ملى 1050جنيه
فيبر ساقية أسود ساقية 6 طلقات السعر1050 جنية
فيبر ساقية فضى ساقية 6 طلقات السعر1050 جنية
مسدس الامبراطور 16 طلقة العيار 9 ملي السعر 1000
-بلو f92 فضى العيار 9 ملى خذنة 16 طلقة السعر 1050 جنية
الجاكل ديول 1700 جنيه
فرات مجنوم 1450 جنيه
الطلق 150 جنيه العلبه الفضى
العلبه الدهبى 200 جنيه

للاستعلام
01117228817
هشام سمير اسم عريق له بريق
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42726


افضل الاسعار في مصر علي الاطلاق .... شكرا للاستاذ هشام سمير

احمد حسن ادريس 13-09-16 09:40 PM

رد: حملة المقاطعه
 
افضل العروض استاذ هشام

boodi gawish 13-09-20 10:54 PM

رد: حملة المقاطعه
 
عندي اقتراح وارجو من القائمين علي المنتدي ابداء الرأي ...... لو كل تاجر من تجار المنتدي المحترمين و انا اشهد لكل منهم بالامانة و حسن المعاملة عمل عرض 4 ايام....علي ان لا تكون العروض في وقت واحد اظن ان الازمة هتخف شوية ومحدش هيكون زعلان مننا لحد ما ربنا يفرجها هذا مجرد اقتراح مطروح للمناقشة وارجو من الجميع التفاعل و توضيح وجهة النظر .....

elmasrey123 13-09-23 12:14 PM

رد: حملة المقاطعه
 
اخبار الحملة ايه وصلتم لفيين

احمد حسن ادريس 13-09-23 07:05 PM

رد: حملة المقاطعه
 
..................


الساعة الآن 12:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir