الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محلات الاسلحه وادوات الصيد (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=55)
-   -   أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=4405)

APO Youssef 11-05-25 06:47 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
أ0 شريف شكرا جدا على الواجب اللى عملته معايا ف المسدس ال p99 رغم اننا متقابلناش الا ان كرمك غالب شكرا جدا يا باشا و اعزرنى لو جت متأخره شويه

hossam abdalla 11-05-26 02:24 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ممكن أعرف لو تسمح إيه أحسن مسدسات ضغط الهواء و أسعرها ؟

talha_hasan 11-05-26 02:58 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
السلام عليكم استاذ شريف ممكن اعرف سعر الديانا 54 نمرة 2 بكام وشكراااا

essam assem 11-05-26 03:03 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة talha_hasan (المشاركة 104724)
السلام عليكم استاذ شريف ممكن اعرف سعر الديانا 54 نمرة 2 بكام وشكراااا

منتظر الاجابة مع سيادتك وجاد فى الشراء يا استاذ شريف

algazar 11-05-28 03:13 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الرجل ده ياجماعه انا اتعملت معه اكتر من مره وبصراحه منته الاحترام وفيش بعد كده فى الاسعار وحتى كان عامل عرض واتصلت بيه بعد العرض وقلت له ممكن اشترى بتمن العرض وافق وكمان طلبت اشترى تانى وافق وبصراحه مشكور مشكور

elshemerly 11-05-29 12:07 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
salamo 3alekom ya basha
i would like to ask you what is the Air Pistols models that you have like the gamo P800 or the diana
i mean mosadasat el rash el 1.77 we mesh co2
thanks a lot ya basha

omarmy007 11-05-29 09:21 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ألاقي عند حضرتك walther cp99 COMPACT عشان مسهلاي في أي حتة وبكام اذا كان موجود

وشكرا يا أستاذ شريف على مجهودك الجميل

sherif aboudeif 11-05-30 05:50 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف غير موجود

oka2002 11-05-30 06:18 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
هل يوجد طلق بلى مستورد 8 ملى

talha_hasan 11-05-31 01:23 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 104728)
منتظر الاجابة مع سيادتك وجاد فى الشراء يا استاذ شريف

حضرتك يا استاذ شريف مرديتش على سؤالنا

smsm saber 11-05-31 01:33 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الجامو هانتر 1250
النوركا الجت
بكام بعد اذنك !!!

mostafa_hunter122 11-05-31 02:07 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف رجاء النوريكا سبورت بكامممممممممممم

sherif aboudeif 11-05-31 03:47 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
موجود 8مم تركى 4 جنيه والالمانى ب5و4

بسام سعيد 11-05-31 04:02 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
مساء الخير يا شريف باشا

sherif aboudeif 11-05-31 04:06 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
مساء الفل ياباشا

محمد المهدى 11-05-31 08:28 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الاستاذ الفاضل / شريف ألو ضيف
تحية طيبة و بعد ,,,,,

شكرا على اسعرك المميزة فى الطلق 9 ملى

لك منى الف تحية و افضل الامنيات بالخير الدائم

محمد المهدى

محمد المهدى 11-05-31 08:30 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
الاستاذ الفاضل / شريف ابو ضيف

تحية طيبة وبعد ,,,,,,,,,

شكرا لك على اسعار الطلق 9 ملى المميزة

لك منى افضل الامانى بالتوفيق الدائم

محمد المهدى

talha_hasan 11-06-01 10:58 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شكرا يا استاذ شريف

khaledabdelnaby 11-06-01 11:30 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
كنت عايز استفسر مفيش اى عروض او خصومات على الجاكال ديوال قريبا يا أ / شريف

sultan 11-06-01 01:55 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledabdelnaby (المشاركة 109435)
كنت عايز استفسر مفيش اى عروض او خصومات على الجاكال ديوال قريبا يا أ / شريف

وانا بضم صوتى لصوتك ومحتاجين عرض قوى على الجكال ويا سلام لو انهارده

sherif aboudeif 11-06-01 01:58 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ان شاء الله قريبا

sultan 11-06-01 03:17 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ليك رساله على الخاص ياباشا ارجو الرد وافادتى ومشكور يا شريف باشا

talha_hasan 11-06-01 03:23 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
السلام عليكم يا استاذ شريف كم سعر الديانا 54 غارجو الرد -------------------------تحياتى

sayedlabib 11-06-03 01:03 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
سعر الجاب ايه يا شريف بيه وربنا يزيد ويبارك ان شاء الله

saif1112 11-06-03 01:07 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
شريف باشا كام سعر جلوك17 عندك
الرجاء الرد

hazem1 11-06-03 09:26 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف ايه اخبار النوريكا جيت نمره 1
ويا ريت تكون عند حضرتك يا رب
منتظر الرد
ولو موجود عند حضرتك مناظير يا ريت تعرفنى سعر ونوع المنظار 3-7*20 وال 3-9*40

هشام سيد 11-06-03 05:48 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاز شريف ليه طلب بسيط فى عند حضرتك مسدس ساقية 6مم وشكرا

hassan1 11-06-03 08:10 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
مساء الخير يا جماعة
عايز خزنة مسدس صوت بريتا 92كبير 8مم عايز اعرف بكام تمنو منين اشترية
شكرا

sherif aboudeif 11-06-04 04:45 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
ان شاء الله

sherif aboudeif 11-06-04 04:46 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف غير موجود

talha_hasan 11-06-04 04:47 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
السلام عليكم استاذ شريف ممكن اعرف سعر الديانا 54 نمرة2

sherif aboudeif 11-06-04 04:47 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف غير موجوده 1

sherif aboudeif 11-06-04 04:48 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
54 غير موجوده

sherif aboudeif 11-06-04 04:50 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
لا يوجد لدينا مناظير و الجيت 1 غير موجوده

omar ayman 11-06-05 02:54 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف لو سمحت الايكول تونا عامل كام عند حضرتك؟

العربى 11-06-06 01:34 AM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
استاذ شريف
ممكن اعرف سعر الخزنه بتاعت الايكول السريع 25 طلقه بكام

eg26222 11-06-06 12:47 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
لو سمحت استاذ شريف هل موجود رشاش صوت سريع الطلقات ايكول وبكام

s.elrefaey 11-06-07 01:39 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
لو سمحت يا استاذ شريف
انا عاوز جراب لبندقيه نوريكا جيت
يا ترى موجود عند حضرتك ...... و سعره كام؟

sherif aboudeif 11-06-07 02:58 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
للاسف سوف ياتى يوم الاثنين القادم

s.elrefaey 11-06-07 07:58 PM

رد: أبوضيف بوندى للاسلحة 41أ شارع شبرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif aboudeif (المشاركة 114807)
للاسف سوف ياتى يوم الاثنين القادم

يا ترى هو ايه اللي هايجي يوم الاثنين
الجراب و لا ايه


الساعة الآن 01:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir