الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   عرض محل ابو سيف علي مسدسات الصوت (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=45699)

Mr.Sherif 12-01-15 04:09 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 283609)
محدش هيقدر يفيدك لانه ببساطه معتقدش ان حد جرب الوالتر في الضرب ده قبل كده لانه مش موجود مفتوح عند اي حد تاني

طيب ممكن انتا تفيدنى فى المضوع ده اكيييييد انتا هتعرف :)

الشيخ ابو على 12-01-15 04:14 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
موفق فى سفرك ان شاء الله

kiko_2015 12-01-15 06:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.sherif (المشاركة 283692)
طيب ممكن انتا تفيدنى فى المضوع ده اكيييييد انتا هتعرف :)

الوالتر افضل طبعا بكتير كمان

za2r2lel 12-01-16 12:02 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 283476)
لك رساله علي الخاص

تسلم ع الرد وان شاء الله يكون بنا موعد قريب

Atb 12-01-17 10:41 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ ابو سيف فى خزن كبيره للجاكال .... وياترى سعرها كام

وهل فى طلق بلى 9 ملى رقم 3 .. وسعره كام

ارجو الرد وتقبل مرورى

kiko_2015 12-01-17 02:25 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atb (المشاركة 285141)
استاذ ابو سيف فى خزن كبيره للجاكال .... وياترى سعرها كام

وهل فى طلق بلى 9 ملى رقم 3 .. وسعره كام

ارجو الرد وتقبل مرورى

بالنسبه للموضوع ده حضرتك ممكن تتصل ب خالد حامد هو اللي بيشتغل في البلي و عنده احلي اسعار في الطلق و المسدسات كمان

Atb 12-01-17 05:55 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 285307)
بالنسبه للموضوع ده حضرتك ممكن تتصل ب خالد حامد هو اللي بيشتغل في البلي و عنده احلي اسعار في الطلق و المسدسات كمان



تماااااااااااااام اوى كده ...... هوا فعلا احلى واحد قابلته واسعاره كويسه .... بس اللى اعرفه ان بقا فى اتحاد للعمالقه هههههههههههه واحد يعنى

الف شكر ليك

kiko_2015 12-01-18 08:30 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atb (المشاركة 285391)
تماااااااااااااام اوى كده ...... هوا فعلا احلى واحد قابلته واسعاره كويسه .... بس اللى اعرفه ان بقا فى اتحاد للعمالقه هههههههههههه واحد يعنى

الف شكر ليك


هههههههههههههههههههههه وربنا انت عسل هههههه

Atb 12-01-18 11:21 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 285856)

هههههههههههههههههههههه وربنا انت عسل هههههه

اصل اسغربت يعنى ... لقيتك قايل عندك جميع انواع الخزن وحصرى و وعلب طلق صوت وبلى

..... وفوجئت برضوا خير اللهم اجعله خير انك بتقولى مفيش ههههههههههههههههههههه

واسئل خالد ....

حبيبى والله يا ابوسيف

rio 12-01-18 01:17 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

rio 12-01-18 01:22 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

rio 12-01-18 01:23 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

kiko_2015 12-01-18 01:42 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا محمد راشد باشا احنا لينا اكتر من فرع..وانا شايفك مستريح مع الفرع التاني ف قولت اسيبك زي مانت .. و ف كل الاحوال يشرفنا نتعامل مع رجل محترم زي حضرتك

Atb 12-01-18 03:36 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 286020)
يا محمد راشد باشا احنا لينا اكتر من فرع..وانا شايفك مستريح مع الفرع التاني ف قولت اسيبك زي مانت .. و ف كل الاحوال يشرفنا نتعامل مع رجل محترم زي حضرتك



ابوسيف باشا انا اللى يشرفنى انى اتعامل مع واحد محترم زيك

انا اسمى (راشد) .. فقط

مش محمد راشد !!!!!

وعموما انت حبيبى والله وتحياتى ليك بس على فكره ..... وربنا انت عسل

اوعى تزعل منى ...... وربنا يكرمك ويوفقك

kiko_2015 12-01-19 07:01 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تنويه هام ..الجاكال الالي السريع بقي عند ابو سيف ب 1600 جنيه.....

Atb 12-01-19 09:28 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
طيب كويس الأسعار ابتديت تريح وتنزل اهى .... يااااااااااااااامسهل

kiko_2015 12-01-19 09:30 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atb (المشاركة 286728)
طيب كويس الأسعار ابتديت تريح وتنزل اهى .... يااااااااااااااامسهل

عند ابو سيف بس يا راشد :d

Atb 12-01-19 09:30 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 286729)
عند ابو سيف بس يا راشد :d

بالتوفيييييييييييييييييييييييييييييق والله من كل قلبى

fishtic 12-01-19 09:35 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا أستاذ محمد
حضرتك حطيت الوالتر 9 مللي ف الاعلان
وبعد كدا شيلته
ومحدش كتب انه اشتراه
هو ايه الكلام؟

kiko_2015 12-01-19 11:13 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic (المشاركة 286732)
يا أستاذ محمد
حضرتك حطيت الوالتر 9 مللي ف الاعلان
وبعد كدا شيلته
ومحدش كتب انه اشتراه
هو ايه الكلام؟

شيلتو لانه خلص دلوقتي...و معرفش محدش كتب انه اشتراه ليه..و بعد كده هيبقي موجود بالطلب بس..يعني لو حضرتك عاوز اطلب و استني و ادفع عربون..للاسف السياسه دي مع الوالتر لانه مش بييجي بكميه كبيره و بياخد مجهود كبير..و علي العموم هعمل فيديو و انا بضرب بيه ان شاء الله ال 9 مل المفتوح

kiko_2015 12-01-19 11:15 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
تنويه هام ..الجاكال الالي السريع بقي عند ابو سيف ب 1600 جنيه.....

almou7ed 12-01-19 11:23 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 286798)
تنويه هام ..الجاكال الالي السريع بقي عند ابو سيف ب 1600 جنيه.....

ده المفتوح ولا المقفول ومعاه ايه ولو عندك جراب كتف سعره كام ورقم تليفونك لو سمحت

kiko_2015 12-01-19 11:24 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almou7ed (المشاركة 286801)
ده المفتوح ولا المقفول ومعاه ايه ولو عندك جراب كتف سعره كام ورقم تليفونك لو سمحت

الجاكال المفتوح 1600 ...جراب الكتف 45 جنيه...0116058207

almou7ed 12-01-19 12:04 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 286803)
الجاكال المفتوح 1600 ...جراب الكتف 45 جنيه...0116058207

معلهش ياباشا هاطول عليك الطبه بتاعته الطويله والخاصه بلأستاذ مازنجر موجوده وسعرها كام وبتتركب عندك ولا لآ وعلبه الطلق ال9 مم البلى بكام

kiko_2015 12-01-19 12:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almou7ed (المشاركة 286854)
معلهش ياباشا هاطول عليك الطبه بتاعته الطويله والخاصه بلأستاذ مازنجر موجوده وسعرها كام وبتتركب عندك ولا لآ وعلبه الطلق ال9 مم البلى بكام

هتبقي موجوده عندي يوم الاحد و سعرها 100 جنيه و لكن هي مش بتاعة الاخ المحترم احمد مازنجر هي طبه جديده اسمها طبة الصعايده و فعلا مدمره

almou7ed 12-01-19 12:50 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 (المشاركة 286862)
هتبقي موجوده عندي يوم الاحد و سعرها 100 جنيه و لكن هي مش بتاعة الاخ المحترم احمد مازنجر هي طبه جديده اسمها طبة الصعايده و فعلا مدمره

طيب سعر الطلقات البلى ال9 مم بكام وموجوده ولا لآ والطبه بتركب عندك ولا لآ لأن أخويا معاه طبنجه زيها اجبها معايا ولا مش هاتحتاج تعديل وياترى بتحل مشكله حشر الطلق لأنى عرضت الطبنجه للبيع على المنتدى بسب العيب ده بس لو الطبه هتحلها يبقى نخليها وأسف على التطويل مره تانيه بس أنا وأخويا جدد فى موضوع السلاح

asamy 12-01-19 01:10 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
مبارك ياباشا

كنت عاوز اعرف هيا طبة الصعايدة دي تنفع لل بي 29 ولو ومتنفعش
انا كنت محتاج طبة طووووويلة لل بي 29 وطلق بلي

kiko_2015 12-01-19 01:33 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا جماعه مفيش حشر ولا حاجه و ارجو خلي الكلام في البلي و الكلام ده علي الخاص فقط

gmslem 12-01-20 09:58 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض جميل ربنا يبارك لك

البرماوي 12-01-20 07:37 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ايه اخبار الوالتر 9 mm المفتوح؟ تم توفيره ام بالحجز و شكرا لحضرتك

البرماوي 12-01-20 07:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
هل يمكن طبه مازنجر للبراوني p4؟ يا استاذ محمد وشكرا...............

sniper1 12-01-21 01:22 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
عرض اكثر من رائع

دكتور سليمان 12-01-21 04:12 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
انا كنت عايز أسأل عن البرونى 85 بطبة مازنجر ؟؟!!
و بالنسبة للبلوسى المفتوح؟؟ معاه طبة لضرب البلى
والكيمار 85 المفتوح ؟؟؟معاه طبة لضرب البلى ؟؟
ايه أخبار الاسعار و المعروضات دى كلها جديدة ؟؟!!
والمعاينة و الاستلام ازاى بالنسبة انى من اسكندرية ؟؟!!
وشكرا ابوسيف

kiko_2015 12-01-21 11:27 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور سليمان (المشاركة 288367)
انا كنت عايز أسأل عن البرونى 85 بطبة مازنجر ؟؟!!
و بالنسبة للبلوسى المفتوح؟؟ معاه طبة لضرب البلى
والكيمار 85 المفتوح ؟؟؟معاه طبة لضرب البلى ؟؟
ايه أخبار الاسعار و المعروضات دى كلها جديدة ؟؟!!
والمعاينة و الاستلام ازاى بالنسبة انى من اسكندرية ؟؟!!
وشكرا ابوسيف

ايوا طبة مازنجر
مفتوح
ابعتلك اسكندريه اوكي
الاسعار ساريه
لا شكر علي واجب

ahmed hamdy 12-01-22 03:30 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
استاذ محمد حبيب قلبي كونت عايز اعرف هوا الولتر بى 99 9ملى مفتوح لسه موجود ولا لا والسعر كام ولك جزير الشكر

kiko_2015 12-01-22 07:04 AM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hamdy (المشاركة 289183)
استاذ محمد حبيب قلبي كونت عايز اعرف هوا الولتر بى 99 9ملى مفتوح لسه موجود ولا لا والسعر كام ولك جزير الشكر

حاليا مفيش والله...لما ييجي تاني هعلن عنو

almou7ed 12-01-22 12:11 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
يا باشا ليك رساله على الخاص زى ماطلبت ياريت ترد عليها

wael elkhashab 12-01-22 01:40 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
لو سمحت عاوز السعر النهائى للبلو سى وياريت الرد السريع ولو عندك شحن للمحافظات قولى وشكرا جدا

owkean 12-01-22 03:17 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
ربنا يخليك لينا يابوسيف بعروضك الناررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اسامة 12-01-22 10:08 PM

رد: العرض العالمي من ابو سيف
 
اسعار طلقات الصوت ال 8 مم المانى من فضلك


الساعة الآن 06:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir