الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=46825)

Ahmed El Sarky 14-11-18 07:50 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
[quote=الليثى للصيد البرى;569861]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed El Sarky (المشاركة 569857)
نفسي ترد عليا علي الفيس
هل متوفر عندك الكوبي من ال Hk p2000 ??[/

نعتذر لحضرتك يافندم قد نكون لم نرى رسالتك فعذرا

متوفر يافندم رووم 8م
وزوراكى 2918


تسعدنا خدمتكم

ولا يهمك ياباشا
دي صورة للمسدس اللي بسال علية
http://img135.imageshack.us/img135/6012/p2000.jpg

hossam behery 14-11-19 12:06 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
فى الطريق اليك بكرا باذن الله

الليثى للصيد البرى 14-11-19 04:25 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam behery (المشاركة 569904)
فى الطريق اليك بكرا باذن الله

تشريفك لنا بالزياره يعنى لنا الكثير

نتمنى أن نكون قد أستطعنا خدمه حضرتك بالوجه الذى يرضيك عنا

ونتمنى زيارتك دائما أستاذ حسام



( تسعدنا خدمتكم وشرف لنا زيارتكم )

hossam behery 14-11-19 05:01 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 569932)
تشريفك لنا بالزياره يعنى لنا الكثير

نتمنى أن نكون قد أستطعنا خدمه حضرتك بالوجه الذى يرضيك عنا

ونتمنى زيارتك دائما أستاذ حسام



( تسعدنا خدمتكم وشرف لنا زيارتكم )

انا لسه واصل حالا

مشكور اهتمام معاليك واتمنى التواصل الدائم

الليثى للصيد البرى 14-11-24 04:50 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam behery (المشاركة 569937)
انا لسه واصل حالا

مشكور اهتمام معاليك واتمنى التواصل الدائم

العفو يافندم وبأذن الله على تواصل دائم

hossam behery 14-11-24 09:59 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 570079)
العفو يافندم وبأذن الله على تواصل دائم

باذن الله الزيارة الثانيه قريبا وانا كلمتك عالفيس

الليثى للصيد البرى 14-11-26 12:49 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam behery (المشاركة 570090)
باذن الله الزيارة الثانيه قريبا وانا كلمتك عالفيس

فى أنتظار سيادتك يافندم

محمدتيجر 14-11-28 01:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هوا عامل كام ياستاذ محمد المسمار الصغير بل السوستة الي بيبقا في زراع الامان علي الجنب الشمال المسمار الصغير اوي

$$القناص$$ 14-11-29 07:43 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
باشا موجود كاس الصواريخ *زوراكى 925 الاصلي ولا وبكام لو موجود

الليثى للصيد البرى 14-11-29 07:23 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
[quote=$$القناص$$;570189]باشا موجود كاس الصواريخ *زوراكى 925 الاصلي ولا وبكام لو موجود[/qu

متوفر يافندم بسعر 75 ج

الليثى للصيد البرى 14-11-29 07:25 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 570167)
هوا عامل كام ياستاذ محمد المسمار الصغير بل السوستة الي بيبقا في زراع الامان علي الجنب الشمال المسمار الصغير اوي

السوسته متوفره ياأستاذ محمد لكن ياريت أشوف المسمار أو مكانه على الطبيعه
السعر 10 ج

على عزت 14-11-29 09:49 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
استاذ ليثى

هل عندك الطبنجة الامبراطور ؟ وسعرها كام ؟

الليثى للصيد البرى 14-11-30 07:44 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على عزت (المشاركة 570216)
استاذ ليثى

هل عندك الطبنجة الامبراطور ؟ وسعرها كام ؟

متوفر أنواع أفضل من الأمبراطور يافندم

تسعدنا خدمتكم

محمدتيجر 14-12-04 01:55 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هضرتك دة بيبقا في الجنب الشمال بيبقا صغير اوي وبيقا داخل لجو

عاطف الشاذلى 14-12-05 12:48 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
السلام عليكم محمد باشا هل الاسعار زى ما هى وﻻ تم تعديلها مع تحياتى""""""""

الليثى للصيد البرى 14-12-06 09:06 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاطف الشاذلى (المشاركة 570394)
السلام عليكم محمد باشا هل الاسعار زى ما هى وﻻ تم تعديلها مع تحياتى""""""""


ملتزمون دائما بالأسعار المعلنه يافندم وأى تعديل بالأسعار يتم التنويه عن ذلك مسبقا

أحتراما منا لأعضاء المنتدى الأفاضل

mohamedfouad 14-12-07 11:49 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
السلام عليكم
ويارب اكون خفيف عليكم
ويسعدنى ويشرفنى انضمامى لكم
عندى مسدس بلو اف 92 وعايز ادهنه
ولكم منى كل التقدم

الليثى للصيد البرى 14-12-07 05:58 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedfouad (المشاركة 570458)
السلام عليكم
ويارب اكون خفيف عليكم
ويسعدنى ويشرفنى انضمامى لكم
عندى مسدس بلو اف 92 وعايز ادهنه
ولكم منى كل التقدم

تحت أمرك يافندم
لكن الدهان المتاح الأن لن يجعل الشكل النهائى كما تتوقعه
فممكن سيادتك تنتظر قليلا حتى يكون لدينا الأفضل
أو تستشير باقى التجار المحترمين

الليثى للصيد البرى 14-12-10 09:21 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدتيجر (المشاركة 570373)
هضرتك دة بيبقا في الجنب الشمال بيبقا صغير اوي وبيقا داخل لجو

أسف جدا ياأستاذ محمد على تأخرى فى الرد .
ممكن تشرفنى ياأستاذ محمد ولك ماطلبت بأذن الله

الليثى للصيد البرى 14-12-13 01:04 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عرض الطلقات

100 جنيه
110 جنيه

Alaa.Ezzat 14-12-13 03:36 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هل عروض الليثي علي المسدسات هي اللي في الصفحة الأولي من هذ الموضوع أم في مكان اخر علي المنتدي؟

و شكراً

الليثى للصيد البرى 14-12-13 09:40 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa.ezzat (المشاركة 570693)
هل عروض الليثي علي المسدسات هي اللي في الصفحة الأولي من هذ الموضوع أم في مكان اخر علي المنتدي؟

و شكراً

العروض فى الصفحه الأولى يافندم

محمدتيجر 14-12-13 11:01 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هيا الطلقة الياس بكام ياستاذ محمد

ramadan 14-12-17 04:00 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
عايز اسال عن الفالترو 92 هل هو كويس ولا الفرات احسن منة انا عارف ان دة ايطالى بس عايز اعرف برضو

الليثى للصيد البرى 14-12-18 04:31 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramadan (المشاركة 570841)
عايز اسال عن الفالترو 92 هل هو كويس ولا الفرات احسن منة انا عارف ان دة ايطالى بس عايز اعرف برضو

الفيرات طبعا أحسن منه يافندم

ramadan 14-12-19 02:04 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
[quote=الليثى للصيد البرى;570870]الفيرات طبعا أحسن منه يافندم[/qشكرا لردك يا باشا

الليثى للصيد البرى 14-12-21 03:02 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
[quote=ramadan;570893]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الليثى للصيد البرى (المشاركة 570870)
الفيرات طبعا أحسن منه يافندم[/qشكرا لردك يا باشا

العفو يافندم

تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تزيدنا رفعه

Dr_Jimy 14-12-21 04:41 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 

سلام عليكم
استاذ محمد اخبار حضرتك يا رب تكون بخير
انا كنت حابب اشكرك علي حسن استقباك و اخلاقك الجمه
شكرا جزيلا

الليثى للصيد البرى 14-12-23 10:37 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_jimy (المشاركة 570989)
سلام عليكم
استاذ محمد اخبار حضرتك يا رب تكون بخير
انا كنت حابب اشكرك علي حسن استقباك و اخلاقك الجمه
شكرا جزيلا

العفو يافندم هذا من بعض ما عندكم

تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تذيدنا رفعه

Dr_Jimy 14-12-24 10:19 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
محمد باشا
علي فكره انا د/احمد اللي اخد zoraki918
و يمكن نعدي ناخد واحد تاني الاسبوع اللي جاي ان شاء الله
معلش متاخر الشكر انا عارف بس ده اققل واجب مع ذوقك و حسن استقبالك

strangesemsem160 14-12-24 10:59 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
الأستاذ محمد الليثي. .....
ممكن صور ال Zoraki 918
وعامل كام حالياً؟ ؟؟؟؟؟

ولو عايز منه لون معين زي ده. ........ تقدر توفرها

http://i1119.photobucket.com/albums/...uzoraki918.jpg


وفيه بعض الصور للمسدس مثبت تحت الفوهة كشاف ضوئي زي مسدسات القوات الخاصة
هل الكشاف ده ممكن توفره، ؟؟؟؟؟؟؟

وشكرا

الليثى للصيد البرى 14-12-25 02:15 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strangesemsem160 (المشاركة 571084)
الأستاذ محمد الليثي. .....
ممكن صور ال zoraki 918
وعامل كام حالياً؟ ؟؟؟؟؟

ولو عايز منه لون معين زي ده. ........ تقدر توفرها

http://i1119.photobucket.com/albums/...uzoraki918.jpg


وفيه بعض الصور للمسدس مثبت تحت الفوهة كشاف ضوئي زي مسدسات القوات الخاصة
هل الكشاف ده ممكن توفره، ؟؟؟؟؟؟؟

وشكرا


أهلا وسهلا بحضرتك يافندم
متوفر اللون اللى حضرتك طلبته
والكشاف قريبا جدا
والصور هرفعها لحضرتك .

تسعدنا خدمتكم

الليثى للصيد البرى 14-12-25 02:23 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_Jimy (المشاركة 571082)
محمد باشا
علي فكره انا د/احمد اللي اخد zoraki918
و يمكن نعدي ناخد واحد تاني الاسبوع اللي جاي ان شاء الله
معلش متاخر الشكر انا عارف بس ده اققل واجب مع ذوقك و حسن استقبالك

أهلا وسهلا بحضرتك يادكتور
وحضرتك تشرف مكانك فى أى وقت
وفى إنتظار زياره سيادتك


:lov::lov::lov::lov::lov:

strangesemsem160 14-12-25 03:02 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
ألف شكر وتقدير يا أ.محمد

في انتظار الصور

شكرا

Maestro 14-12-25 05:26 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
أشعر بالخجل لتأخري في شكر أ/ محمد الليثي على حفاوة إستقباله ورقي معاملته وجمال أخلاقه .. فعلا تشرفت وكنت سعيداً جداً بمقابلته والحديث معه لدرجة إنني لم أكن أريد الرحيل ولا يسعني إلا أن أقول إنني في زيارتي لمعرض أ/ محمد شعرت بأني أعيش في ذلك القول المأثور الشهير:

"من العظماء من يشعر المرء بحضرته أنه صغير ولكن العظيم بحق هو من يُشعر الجميع في حضرته بأنهم عظماء"
وذلك العظيم بحق هو أ/ محمد الليثي

الليثى للصيد البرى 14-12-27 10:57 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maestro (المشاركة 571106)
أشعر بالخجل لتأخري في شكر أ/ محمد الليثي على حفاوة إستقباله ورقي معاملته وجمال أخلاقه .. فعلا تشرفت وكنت سعيداً جداً بمقابلته والحديث معه لدرجة إنني لم أكن أريد الرحيل ولا يسعني إلا أن أقول إنني في زيارتي لمعرض أ/ محمد شعرت بأني أعيش في ذلك القول المأثور الشهير:

"من العظماء من يشعر المرء بحضرته أنه صغير ولكن العظيم بحق هو من يُشعر الجميع في حضرته بأنهم عظماء"
وذلك العظيم بحق هو أ/ محمد الليثي

أكثر من نصف ساعه أحاول البحث عن ما يليق بذوق سيادتك فلم أجد أفضل من
اللهم إنى أشهدك إنى أحبه فيك فأجمعنى به تحت ظلك وفى جنانك بعفوك ورحمتك
وفى نفس الحين يدور بداخلى
ربى أنت أعلم بى أكثر مما يظنون

:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov::lov:

ramy100 14-12-28 01:52 AM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
هل الاسعار المذكورة على الزوراكى سارية ولا انتهت

strangesemsem160 14-12-28 01:05 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
تحياتي لك يا أ.محمد
أنا لازم كل يوم افتح موضوعك واشوف آخر الأخبار الجميلة من عندكم

بالتوفيق ان شاء الله

الليثى للصيد البرى 14-12-28 11:19 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy100 (المشاركة 571180)
هل الاسعار المذكورة على الزوراكى سارية ولا انتهت

ساريه يافندم على الألوان ماعدا الأسود
ولكن سيتم تعديلها خلال أيام

الليثى للصيد البرى 14-12-28 11:22 PM

رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strangesemsem160 (المشاركة 571185)
تحياتي لك يا أ.محمد
أنا لازم كل يوم افتح موضوعك واشوف آخر الأخبار الجميلة من عندكم

بالتوفيق ان شاء الله

حياك الله يافندم

وياله من شرف متابعه حضرتك لنا


:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov:


الساعة الآن 05:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir