![]() |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
[quote=الليثى للصيد البرى;569861]
اقتباس:
دي صورة للمسدس اللي بسال علية http://img135.imageshack.us/img135/6012/p2000.jpg |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
فى الطريق اليك بكرا باذن الله
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
نتمنى أن نكون قد أستطعنا خدمه حضرتك بالوجه الذى يرضيك عنا ونتمنى زيارتك دائما أستاذ حسام ( تسعدنا خدمتكم وشرف لنا زيارتكم ) |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
مشكور اهتمام معاليك واتمنى التواصل الدائم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هوا عامل كام ياستاذ محمد المسمار الصغير بل السوستة الي بيبقا في زراع الامان علي الجنب الشمال المسمار الصغير اوي
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
باشا موجود كاس الصواريخ *زوراكى 925 الاصلي ولا وبكام لو موجود
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
[quote=$$القناص$$;570189]باشا موجود كاس الصواريخ *زوراكى 925 الاصلي ولا وبكام لو موجود[/qu
متوفر يافندم بسعر 75 ج |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
السعر 10 ج |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
استاذ ليثى
هل عندك الطبنجة الامبراطور ؟ وسعرها كام ؟ |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هضرتك دة بيبقا في الجنب الشمال بيبقا صغير اوي وبيقا داخل لجو
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
السلام عليكم محمد باشا هل الاسعار زى ما هى وﻻ تم تعديلها مع تحياتى""""""""
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ملتزمون دائما بالأسعار المعلنه يافندم وأى تعديل بالأسعار يتم التنويه عن ذلك مسبقا أحتراما منا لأعضاء المنتدى الأفاضل |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
السلام عليكم
ويارب اكون خفيف عليكم ويسعدنى ويشرفنى انضمامى لكم عندى مسدس بلو اف 92 وعايز ادهنه ولكم منى كل التقدم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
لكن الدهان المتاح الأن لن يجعل الشكل النهائى كما تتوقعه فممكن سيادتك تنتظر قليلا حتى يكون لدينا الأفضل أو تستشير باقى التجار المحترمين |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ممكن تشرفنى ياأستاذ محمد ولك ماطلبت بأذن الله |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عرض الطلقات
100 جنيه 110 جنيه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هل عروض الليثي علي المسدسات هي اللي في الصفحة الأولي من هذ الموضوع أم في مكان اخر علي المنتدي؟
و شكراً |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هيا الطلقة الياس بكام ياستاذ محمد
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
عايز اسال عن الفالترو 92 هل هو كويس ولا الفرات احسن منة انا عارف ان دة ايطالى بس عايز اعرف برضو
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
[quote=الليثى للصيد البرى;570870]الفيرات طبعا أحسن منه يافندم[/qشكرا لردك يا باشا
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
[quote=ramadan;570893]
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تزيدنا رفعه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
سلام عليكم استاذ محمد اخبار حضرتك يا رب تكون بخير انا كنت حابب اشكرك علي حسن استقباك و اخلاقك الجمه شكرا جزيلا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
تسعدنا خدمتكم وزيارتكم تذيدنا رفعه |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
محمد باشا
علي فكره انا د/احمد اللي اخد zoraki918 و يمكن نعدي ناخد واحد تاني الاسبوع اللي جاي ان شاء الله معلش متاخر الشكر انا عارف بس ده اققل واجب مع ذوقك و حسن استقبالك |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
الأستاذ محمد الليثي. .....
ممكن صور ال Zoraki 918 وعامل كام حالياً؟ ؟؟؟؟؟ ولو عايز منه لون معين زي ده. ........ تقدر توفرها http://i1119.photobucket.com/albums/...uzoraki918.jpg وفيه بعض الصور للمسدس مثبت تحت الفوهة كشاف ضوئي زي مسدسات القوات الخاصة هل الكشاف ده ممكن توفره، ؟؟؟؟؟؟؟ وشكرا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
أهلا وسهلا بحضرتك يافندم متوفر اللون اللى حضرتك طلبته والكشاف قريبا جدا والصور هرفعها لحضرتك . تسعدنا خدمتكم |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وحضرتك تشرف مكانك فى أى وقت وفى إنتظار زياره سيادتك :lov::lov::lov::lov::lov: |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
ألف شكر وتقدير يا أ.محمد
في انتظار الصور شكرا |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
أشعر بالخجل لتأخري في شكر أ/ محمد الليثي على حفاوة إستقباله ورقي معاملته وجمال أخلاقه .. فعلا تشرفت وكنت سعيداً جداً بمقابلته والحديث معه لدرجة إنني لم أكن أريد الرحيل ولا يسعني إلا أن أقول إنني في زيارتي لمعرض أ/ محمد شعرت بأني أعيش في ذلك القول المأثور الشهير:
"من العظماء من يشعر المرء بحضرته أنه صغير ولكن العظيم بحق هو من يُشعر الجميع في حضرته بأنهم عظماء" وذلك العظيم بحق هو أ/ محمد الليثي |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
اللهم إنى أشهدك إنى أحبه فيك فأجمعنى به تحت ظلك وفى جنانك بعفوك ورحمتك وفى نفس الحين يدور بداخلى ربى أنت أعلم بى أكثر مما يظنون :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: :lov::lov::lov::lov::lov: |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
هل الاسعار المذكورة على الزوراكى سارية ولا انتهت
|
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
تحياتي لك يا أ.محمد
أنا لازم كل يوم افتح موضوعك واشوف آخر الأخبار الجميلة من عندكم بالتوفيق ان شاء الله |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
ولكن سيتم تعديلها خلال أيام |
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار
اقتباس:
وياله من شرف متابعه حضرتك لنا :lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov: |
| الساعة الآن 05:32 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir