![]() |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
السيد المحترم جودزيلا ارجو من سيادتكم الرد علي استفساراتي لاني عندي حوالي 15 طبنجه والموضوع موضع شغل يعني انا هاكل فيهم عيش
فهل ممكن اعرف نوع المسدس Valtro ايطالي 9 ملي ينفع يتعدل والا لا وسعر التعديل كام وتاخد كام يوم وهيبقي اوتوماتيك والا عادي والنوع التاني برني ايطالي 9 ملي بردو ينفع يتعدل والا لا والسعر كام والوقت وهيبقي اوتوماتيك والا لا ممكن اسيب رقم تليفوني وحضرتك تكلمني للتواصل في هذا الموضوع وشكرا محمد قنديل 0116664141 |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
لاحول ولا قوه الا بالله
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
مفيش يا جماعه تعديل الي عاوز مسدسات صوت اهلا وسهلا لكن الموضوع الي كنت بكلم فيه ده غلط من اوله لاخره اما الي عايز مسدس تونا صوت ثمنه 550 البلو1300 البروني1500 الريتاي 1500 الجاب 1600 بروني85 1000 جنيه الايكول بي 29 900 الايكول جاكل ديول 1500 والماجنوم1400 الايكولسافا1300 ايكول ارس1100 والبندقيه الكرال التركي1300 وعندي واحده اسباني نوريكا 1400 بس كده ياجماعه ويارت نكون محترمين مع بعض زي مانا محترم معاكو ان مش هعمل حاجه تخالف القانون وانا بعترف اهوه قدام المنتدي اني كنت غلطان وحتي الحاجه الي عملتها والله مابعتها انا رمتها ومش عايز منها حاجه لان فلوسها حرام من الاخر وانا مش هقبل ادخل علي نفسي فلوس حرام انا طلبت استفتاء من اول الموضوع اشتغل ولا مشتغلش بس الصراحه انتو شجعتوني بس الموضوع ده شر وكده كده انت خسران مفهاش كلام اما الناس الي اتخنقت مني هما حرين في نفسهم ومنالاخر الي مش عجبه يشد في حوجبه ههههههههههههواسف اني طولت عليكم وده اخر كلامي في الموضوع ده وشكرا]
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
ماغي بقا ومحدشيتصلبيا |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
الي جميع الاخوه الافاضل مع احترامي ليكم انا مشهرد علي تليفونات بخصوص الموضوع الاهبل الي انا كنت بهزرفيه الموضوع كله نظري مفيش عملي غير حجات بسيطه واترمت في البحر وشكر
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
ياداره النتدي ارحموني والنبي واقفلو الموضوع الاهبل ده عشان انا زهقت خلاص
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
لو تكرمت انا عايز اشيل التيله المحطوطه فى مصوره المسدس cz
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
التيله الموجوده فى مصوره المسدس czبتتلع الزاى
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
سي زد حي ولا اه
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
ولا السي زد الصوت الايطالي ولا البلوسي ولاه بضبط
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
يا محمد باشا ومسي ليا علي كل اهل المحله اجدع ناس |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
انت رحت فين ياستاذ حسان
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
معلشي اصلي بصحا بدري بحكم الشغل وانتي كلمتني حوالي الساعة 2 وكنت انا نايم
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
برجاء غلق الموضوع, فعلا الموضوع أخذ أكثر مما يستحق
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
قمة الاستهبال والتهريج
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
الموضوع ده محدش قفله ليه هو الاداره فين الموضوع ده خطر جدا وموضوع السبيكه ده خطر برده ممكن المسدس ينفجر زي ما حصل لواحد صحبي وطار من ايده صبعين وربنا يشفيه
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
ابوس رجل الاداره تمسح الموضوع دنا بعمل بحث علي جوجل جالي الموضوع بتاعي انا كده اتشردت دوليا عامه انا غيرت نمره تلفوني والي عاوز يتصل بيق يصبر لحد اما الموضوع ده يتقفل وهشغل النمر القديمه تاني ونرجه نشتغل في مسدسات الصوت زي مكنا بنعمل مش نعمل تجارب تعتبر انتحاريه اوعي حديجرب بقلوكو المسدس طير للراجل الخراط صبعين وكانت تجربه وفشلت والحمد لله وبحمد ربنا انها فشلت لانها لو كانت نجحت كانت اذت ناس كتير وانا اولهم الحمدلله انها فشلت بس والنبي ياداره المنتدي تقفلي الموضوع ده او تمسحيه من علي السيرفر ياما هضطر اهيك علي السرفر واحذف الموضوع بنفسي ومتستقلوش بيا انا نيتورك انجنيرينج بس وقد اعذر من اتمنظر .......والعاقبه في المجرات.... والا هنعملكوا شغل الحرات......... ونديكو بالمكسرات وابقي قبلوني في الامارات .......في بيت الواد بركات ....والا هعملكوا شويه حركات..... وهئلعكوا الشربات .....وهمدكم خمس مرات ........ انت حرين بقا ادي كل الي عندي والي مش عندي كمان هبعت اجيبه عشان يبقي عندي وابقو سلمولي علي غاندي
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
اللى يشوف ردك ده يقول ان الموضوع بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا سيدى ارحم نفسك شويه انت محسسنى انك زعيم مافيا ايطاليا , وانت مواضيعك كلها تهريج ف تهريج فى استهبال ربنا يهديك ياعم غوريلا :) |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
استاذ جودزيلا
اولا شكرا لحضرتك علي اللي عملته كله ثانيا سيبك من الناس اللي بتشكك فيك والكلام الفاضي ده ثالثا بصراحة حال البلد حتي بعد الثورة زي الزفت ياريت حضرتك تتواصل معايا علي الخاص وشكرا |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
12 مرفق
انا حاحط الصور عشان اخرص الناس الي بتكلم علي الفاضي بس للاسف انا معنديش حاجه للبيع الجات ديه انا عملتها ورميتها عشان اكتشفت ان فلوسها حرام فخلاص معدش في منها حاجه عندي اولا الموضوع غير شرعي ثانيا كده لو كنت اديت الحاجه ديه لحد كان اذي بيها حد وانا كنت الي هشيل الزنب ده والواحد مش نائص زنوب عامه انا بس بحط الصور عشان اخرص الناس الي بتهوهو كتير بس للاسف الكلام الي هقولوا دلوقتي لناس المحترمين انا والله معدش في حاجه من الجات ديه عندي لاني رميتها مبعتهاش لا ولدتي قالت ليا ان فلوسها حرام ولو بعت حاجه منها انا هسيبلك البيت فالي عاوز حاجه منها يجيب بدله غطس وينزل يدور عليها في بحر ابوعلي هيلقيهم وانا اسف ياجماعه الاسف ده لناس المحترمه فقط الي كانت مصدقاني مش المعقدين الي بيكلمو وخلاص
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
استاذ جودزيلا بعد التحية و انت عارف اني من الناس اللي بتشجعك , بس كنت عايز اعرف هوا الموضوع فشل ليه ؟؟ الصور شكلها منطقي جدا و مدام انت حاطط مسورة تانيا جوة مسورة المسدس يبقي المفروض انو يستحمل و مينفجرش , و لا الموضوع ناجح بس انت خايف ان اللي يشتري يؤذي الناس بيه ف انتا اللي تاخد ذنوب ؟؟ و شكرا
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
سيبك يا استاذ من اعداء الفشل
عموما عشان اريحك انا والله لا بتاع مشاكل ولا خناقات ولا عمري اتعملي محضر في قسم وعشت في الكلية 7 سنين والله ما حصل حتي مشادة بيني وبين واحد بس انا غاوي نشان يا اخي ورماية وعايز اعمله لمجرد اني اتعلم ضرب النار علي حاجة مش تأذي قصدي يعني مش تأذي مش تموت ولا خطر ولا غير مسموح بيها قانونا ياريت تتواصل معايا ومتخافش انا مش هخليك تعمله لان حقك تخاف بصراحة انت بس ساعدني فيه لان العقبة اللي قدامي اشيل الزفت المسمار اللي في الماسورة ده electronics-engineer@live.com |
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
انا لو جيبت ايكول تونا وشلت الصموله الانكيه وضربت بيه ممكن يعور حد على بعد 1 متر ؟
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
ياعم ارحمنا بقى انا اتنفخت منك بصراحة دا انت لكاك لك وكلامك كله فشر وهجص دا انت جبار ارحمنا واخلع بقى يا عم الغوريلا انت
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
ايه احسن مسدس صوت فى السوق يتحول الى طلق البلى
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
اقتباس:
|
رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده
طب والله مجهود تشكر علية حتي لو فشلت ذي منتا بتقول مش مهم يكفي المحاولة والمرة الجاية تصيب ان شاء الله ومتزعلش من رأي حد خلينا ناس ديمقراطين ومحترمين لو في حد مش مصدقك لازم نحترم رأية ووجهة نظرة ولو حد مصدق بردة نحترم رأية ووجة نظرة ربنا يوفقك والي الامام دائما يا اخي والله الموفق
|
| الساعة الآن 05:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir