الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محلات الاسلحه وادوات الصيد (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=55)
-   -   معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله" (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=6481)

جنرال 12-05-26 01:11 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
متزعلش نفسك هما اللي خسرانين.

احمدفتحىمحمد 12-07-13 10:43 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
انا دخلتة مرة زمان من فترة وبجد عاملونى كويس بس يمكن عشان البدلة مش كدة ابقى البس بدل يا عم وانت رايح
متدايقش نفسك اخى العزيز احيانا بيعينو ناس فاقدة الوعى وعيال جاهلة اصل البيع دة فن يا شباب


اللهم اجل مصر بلدا رخاء امانا وسائر بلاد المسلمين . اللهم ابعد عنها الفتن ما ظهر منها وما بطن . اللهم ابعد عنا اصحاب الفرعون وزبانيتة وحسبة واله وعشريتة ومحبية اللهم يارب من مكر لمصر بسوء فدمره بقوتك فانهم لا يعجزونك يا اكرم الاكرمين اللهم يا من امرتنا ان ندعوك لتستجب لنا فاستجب لنا يا ربنا كما وعدتنا . اللهم اغفر لوالدى والحقنى به فى جنتك يا اكرم الاكرمين .اللهم من اعتز بك فلن يذل،ومن اهتدى بك فلن يضل،ومن استكثر بك فلن يقل،ومن استقوى بك فلن يضعف،ومن استغنى بك فلن يفتقر،ومن استنصر بك فلن يخذل،ومن استعان بك فلن يغلب،ومن توكل عليك فلن يخيب،ومن جعلك ملاذه فلن يضيع،ومن اعتصم بك فقد هدى إلى صراط مستقيم،اللهم فكن لنا وليا ونصيرا، وكن لنا معينا ومجيرا، إنك كنت بنا بصيرااللهم بارك لي في أولادي ووفقهم لطاعتك وارزقني برهمربي أرزق ذريتي صحبة الأخياروخصال الأطهار وتوكل الأطيارربي بلغني فيهم غاية أمالي ومناي بحولك وقوتك ربي متعني ببرهم في حياتي وأسعدني بدعائهم بعد مماتييارَبْ سَاعدْني عَلى أن أقول كَلمة الحَقّ في وَجْه الأقويَاء وأن لا أقول البَاطل لأكْسبْ تَصْفيق الضعَفاء وَأن أرَى الناحَية الأخرْى مِنَ الصّوَرة وَلا تتركنْي أتّهِم خصْومي بِأنّهمْ خَونه لأنهّم اخْتلفوا مَعي في الرأي يارَبْ إذا أعطيتني مَالاً فلا تأخذ سَعادتي وإذا أعَطيتني قوّة فلا تأخذ عّقليْ وإذا أعَطيتني نجَاحاً فلا تأخذ تَواضعْي وإذا أعَعطيتني تواضعاً فلا تأخذ إعْتزازي بِكرامتي يارَبْ عَلمّنْي أنْ أحبّ النَاسْ كَما أحبّ نَفسْي وَعَلّمني أنْ أحَاسِبْ نَفسْي كَما أحَاسِبْ النَاسْ

hesham khedr 12-07-25 01:55 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
مش عارف ليه كتير من محلات السلاح الناس اللى فيها كده انا من اسماعيلية ومعندناش غير محل واحد فقط
وتقريبا كل ما روحله يكلمنى بقرف وعدم اهتمام زى ما اكون رايح اشحت منه مش ارف ده داء عظمة ولا تكبر ولا ايه بالظبط

thekey95 12-08-24 03:07 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
عندنا غى المحله واحد تعبان برده بش مشهور اسمه العمده بقوله لو سمحت عاوز اشترى البندقيه بام 22
رد زى ........ بام ايه يا استاذ انت جاى تهرج
فى التركى والاسبانى والالمانى مافيش حاجه اسمها بام ولا مابامشى
وبعدين انت شكلك جاى تهظر
ناس تحس انها راضعه زباله والله العظيم

telefighter 12-08-24 04:30 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thekey95 (المشاركة 423547)
عندنا غى المحله واحد تعبان برده بش مشهور اسمه العمده بقوله لو سمحت عاوز اشترى البندقيه بام 22
رد زى ........ بام ايه يا استاذ انت جاى تهرج
فى التركى والاسبانى والالمانى مافيش حاجه اسمها بام ولا مابامشى
وبعدين انت شكلك جاى تهظر
ناس تحس انها راضعه زباله والله العظيم

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
ضحكتنى موت و الله الجهل مصيبه بعييد عنك

الشرقاوى 12-09-05 11:09 PM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperwolf500 (المشاركة 160938)
أنا ٌأقولك الأجمد فتح الله الإسكندرية -صفية زغلول روحت اشتريت من عنده كنت كل أسبوعين اشتري بندقية لواحد من صحابي بي أس باتريوت و ستوتزن -دياناوجامو وسي اف أكس بنادق بحوالي 15 |ألف وتليسكوب أخر حته 1000 وواحد ريد دوت 500 دا خير الرش والخرطوش ألي بحوالي 2000 ج يعني زبون محترم وبجابلوه زباين ورحت كنت عاوز بندقية جامو 1250 تقيله بس كنت محتاج المسافة الطويلة المهم قالي 4000 دفعتهم زي القفة وفي تاني أسبوع السوستة أتكسرت فلما رحتله طردني والله وحصل ومرضاش يغيرهالي والسوستة مكنتش متوفرة وضاع الموسم ولما ودتها لابن عمه في محطة مصر قالي مقدرش أغيرها بس حجبلك سوستتها الأصلي الراجل صراحة محترم بس معرفش يجيب السوستة وجابلي سوستة أقصر منها وكل لما كنت أضرب البندقية تخشخش لحد لما واحد زميلي جابلي السوست من السعودية ولمعلوماتي الضعيفة وأنا بشتري البندقية غشني وقال : أنا وكيل جامو الوحيد في مصر أنا أنا ولما رحت أغير البندقية لأجل العيب قالي انت بتسطعبط البوز في خربوش باين فالماسورة من قدام قلتله يداوه ... بعت لجامو وجامو وافقت تغيرها فورا من أقرب وكيل بلبنان كريم العفيش والراجل لقيته بيكلمن فالتليفون أنا كريم العفيش من لبنان وكيل جامو ولكن للأسف بسبب الأمن المصري لم تقبل أي شركة شحن شحن البندقية من لبنان ولكنه بعت ليا سوسته هدية واعتذار من الشركة بصفته الوكيل ...
ومن يومها مادخلت فتح الله الكبير ومش أكتر أني أشتري رش من محطة مصر ...
غشاش - كذاب - سوء تخزين - حرامي


و انا كنت عنده النهاردة بسأل على المالتى تول ( الهى الكماشة الفيها كذة حاجة مش السويس نايف ) فبقولو لو سمحت الملتى تول بكام الى المالتى ايــه اولتلوا الزرادية الفيها كذة حاجة دى الى بكذة انا كنت رايح اسأل على كذة حاجة فقولتلوا شكرا و مشيت و انا بقولوا شكرا بصلى بصة حسيت انو حيحرقنى و مردش لما قلتلوا شكرا مع انى كنت بكلموا بادب و حضرتك و بعد اذنك بس تقريبا هو واخد قلة الذوق هواية d: .........

sameh4real 12-09-09 10:08 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
تصدق عندك حق انا كنت فاكر ان المعاملة مختلفة لاكت عموما اسلوب التجار فى مصر تطفيشى كنت فى الزقازيق وسالت عن التلسكوبات قالى فى واحد ب 800 قلتلو اية مردش نوعو هاتو اشوفو فكان فى واحد موجود فى المحل تانى قالو هوا هنا والة فى المخزن معبروش اول مرة فقلو تانى فرد علية وهوا بيزعق ويقول مفيش رحت مشيت وسبتهم

الذهبي 12-11-01 11:52 AM

رد: معا لمقاطعه اسواء محل اسلحه "فتح الله"
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido (المشاركة 66058)
السلام عليكم..............................
طبعا الطلب باين من العنوان انا هحكى لكم الى حصل معايا فى لمحل الزباله ده
انا روحت علشان اشوف البنادق الى عندهو و اسعارها ول م روحت طبعا لقيت الواد السيس الى واقف هناك ده و موارب الباب و مش بيدخل و والله العظيم كنت لابس تيشرت اديداس و كوتشي نايك يعني مش شكلى شحات عموما استنيت لما الزحمه ما خلصت و مفضلش غيرى قالى بكل قرف عاوز ايه ماهتمتش و رديت بكل دب و الله و قولتله "عد ذنك عاوز اشوف البنادق الموجوده" راح قالى " يلا يض من هنا مافيش بيع " و قفل الباب فى وشى بالمفتاح
دمى غلى و رحت مزعق جامد قدام المحل عموما كان فى راجلين و احد منهم كان لابس بدله كونتننتل قالى مالك يابنى قولتله الى حصل قالى " معلش يانى هوا الود ابن ال...... ب...... امه فاكر ان مفيش حد زيه هوا كده متحرقش دمك انت" انا الصراحه استغربت ازى الراجل لابس بدله نضيفه كده و يقول الالفاظ دى عموما انا روحت على البيت بعده فايريت يا جماعه يانروح نكسر على الواد ده لمحل يا نقتل الواد ده

ههههههههههه ياجماعة الموضوع سهل اوووووي وانا عرفت الغلط منين
الغلط من صاحب الموضوع عارف انت لو كنت لابس تيشرت اديدس وكوتشي اديدس كان دخلك ههههههه إيه المعاملة دي انت لو بتتكلم جد انت تاخد معاك واحد شكلو غلط خااااااالص وتروح تقولو هات يبني كذا وهو هيبقي زي الخاتم في صباعك اشكاال مش بتيجي غير بالعيين الحمرة


الساعة الآن 07:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir